Версия за печат

00530-2016-0031

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Ивайло Павлов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593507, E-mail: i.pavlov@nra.bg, Факс: 02 98593348

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Централно звено за вързка

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

Електронен достъп до информация: http://nap.bg/news?id=2932.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Абонаментно поддържане и развитие на информационна система за обмен на информация по ДДС (Приложение VIES)”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административна сграда на НАП на бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52 .
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Абонаментно поддържане и развитие на информационна система за обмен на информация по ДДС /Приложение VIES/, включващо: Компонент 1- Абонаментна поддръжка на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES) и Компонент 2- Развитие на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES) 1.1. Компонент 1- Абонаментна поддръжка на информационната система за обмен на информация по ДДС(VIES) включва: 1.1.1. Поддръжка на системния софтуер. 1.1.2. Оперативна поддръжка, изразяваща се в дейностите: а) Управление на приложението; б) Поддръжка на потребителите; в) Поддръжка на приложението; г) Актуализиране на системата VIES във връзка със законодателни или административни промени; д) Поддържане на работоспособността, производителността и основните параметри на приложението с оглед заложените в техническата му документация изисквания, както и дефинираните такива в Споразумението за ниво на услугите (Service Level Agreement) между държавите-членки и ЕК. е) Поддръжка, наблюдение и при необходимост оптимизация на процесите за обработка на съобщения без промяна на първоначално установената функционалност; ж) Поддръжка, наблюдение и управление на базите данни; з) Преглед на документи и искания за информация на техническия център (ITSM) Подкомитета по ИТ (SCIT) към Постоянния комитет за административно сътрудничество на ЕК и DS TAXUD и при необходимост – проверка и отразяване (реализация) на съдържащите се в тях изисквания/промени, изготвяне на писмени становища относно евентуални бъдещи промени в спецификациите и развитие на приложението и др; и) Услуги по поправка и възстановяване на място; 1.1.3. Профилактична поддръжка. 1.2.Компонент 2- Развитие на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES) включва: 1.2.1. Развитие на системата, изразяващо се в дейностите: а) Създаване на функционалност за зареждане на данни за ВОП и разработване напредефинирана справка върху тези данни; б) Разширение на модул ЦЗВ, включващо: - Създаване на регистър на оперативните въпроси по Споразумение за засилено сътрудничество в областта на ДДС между НАП и НАДА Румъния. - Създаване на регистър ПАСУАП.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Абонаментната поддръжка и развитие на системата VIES следва да включва следните основни дейности: 1. АБОНАМЕНТНА ПОДДРЪЖКА 1.1 ПОДДРЪЖКА НА ОПЕРАЦИОННАТА И СИСТЕМНАТА СРЕДА: - Настройка, управление и оптимизация на операционната среда (операционна система); - Изготвяне на препоръки и изисквания към операционната среда, включително към конфигурирането на параметрите на елементите на операционната среда, при необходимост от преминаване към друга или инсталиране на нови версии, пачове и др.; - Настройка, управление и оптимизация на системната среда (системен софтуер); - Изготвяне на препоръки и изисквания към системната среда при инсталиране на нови версии, пачове и др.; - Техническа помощ при прилагане на нови версии на операционната среда, системната среда и базата данни, както и техни актуализации и пачове без промяна на първоначално установената функционалност; - Симулиране и/или пресъздаване на проблемни ситуации с цел трайното им решаване; - Планиране и провеждане на профилактични прегледи на операционната среда, системната среда, базата данни, приложния софтуер и прилежащите към него основни комуникационни приложения; - Водене на дневник и изготвяне на тримесечни отчети за възникнали проблеми, съдържащи информация за тяхната същност, причини за възникването им, начина за тяхното решаване и препоръки. 1.2 ОПЕРАТИВНА ПОДДРЪЖКА: В рамките на оперативната поддръжка е необходимо да се изпълняват следните дейности: - Управление на приложението - Поддръжка на потребителите - Поддръжка на приложението - Актуализиране на системата VIES във връзка със законодателни или административни промени - Поддържане на работоспособността, производителността и основните параметри на приложението с оглед заложените в техническата му документация изисквания, както и дефинираните такива в Споразумението за ниво на услугите (Service Level Agreement) между държавите-членки и ЕК; - Поддръжка, наблюдение и при необходимост оптимизация на процесите за обработка на съобщения без промяна на първоначално установената функционалност; - Поддръжка, наблюдение и управление на базите данни; - Преглед на документи и искания за информация на техническия център (ITSM) Подкомитета по ИТ (SCIT), Постоянния комитет за административно сътрудничество (SCAC) и DG TAXUD и при необходимост – проверка и отразяване (реализация) на съдържащите се в тях изисквания/промени, изготвяне на писмени становища относно евентуални бъдещи промени в спецификациите, развитие на приложението и др.; - Услуги по поправка и възстановяване на място 1.3 ПРОФИЛАКТИЧНА ПОДДРЪЖКА 2. РАЗВИТИЕ НА СИСТЕМАТА 2.1 Създаване на функционалност за зареждане на данни за ВОП и разработване на предефинирана справка върху тези данни. 2.2. Разширение на модул ЦЗВ, включващо: - Създаване на регистър на оперативните въпроси по Споразумение за засилено сътрудничество в областта на ДДС между НАП и НАДА Румъния.; - Създаване на регистър ПАСУАП. 3. ПРЕДАВАНЕ НА ЗНАНИЯ НА ЕКИПА НА НАП Срок на договора - 36 месеца от датата на сключване, но не по-рано от 29.07.2016г., в случай че договорът се сключи преди тази дата.

Стойност, без да се включва ДДС
246666.67 BGN
Обхват: между0 и 246666.67 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за гаранция за участие в размер на 2 466,66 лв. (две хиляди четиристотин шестдесет и шест лв. и шестдесет и шест ст.), представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 246 666,67 лв. без ДДС, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет: „Абонаментно поддържане и развитие на информационна система за обмен на информация по ДДС (Приложение VIES)”. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ в гр.София, пл. „Княз Александър І” № 1, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата – 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Внесената от участниците гаранция за участие се задържа, усвоява и освобождава при условията на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, включително и след прилагане на разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 3 % от стойността му без ДДС, под формата на парична сума, по посочената по-горе банкова сметка или банкова гаранция учредена в полза на възложителя (по избор на изпълнителя). Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора, както и период от минимум 30 дни след изтичането на този срок за еветуално предявяване на претенция от страна на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената за абонаментна поддръжка и подобрения на системата в рамките на съществуващата функционалност (Компонент 1) се заплаща в лева по банков път на 12 равни тримесечни вноски, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване от координатора по договора на издадена от изпълнителя фактура за всяка от вноските и приет от възложителя чрез координатора по договора двустранно подписан отчет за извършената работа за съответния тримесечен период. Всеки от елементите на разширението на системата (Компонент 2) ще се заплаща индивидуално след тестване и успешното му интегриране на реална среда. Индивидуалното заплащане на реализиран елемент ще се извършва в срок от 30 (тридесет) дни след представяне на издадена от изпълнителя фактура и приемо-предавателен протокол, подписани от координатора по договора за Възложителя, като заплащането на реализирани елементи ще се извърши след 02.01.2017 г. 1. Максимално допустимата стойност на настоящата поръчката е 246 666,67 лева без ДДС или 296 000,00 лева с ДДС. 2. Максимално допустимата стойност разпределена по компоненти е, както следва: - Компонент 1 - „Абонаментна поддръжка на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES)” в размер на 187 500,00 лева без ДДС или 225 000,00 с ДДС, - Компонент 2 - „Развитие на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES)” в размер на 59 166,67 лева без ДДС или 71 000,00 лева с ДДС. Ценовите предложение на участниците не следва да надвишават посочените стойности, както общо за изпълнение на поръчката, така и за всеки от компонентите.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за придобиване на определена правна форма.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

С оглед успешното изпълнение на поръчката към техническото си предложение участникът следва да представи заверено копие на сертификат /еквивалентен документ/, удостоверяващ, че е сертифициран партньор по партньорска програма на Oracle Partner Network.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие са: 1.1. Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът е физическо лице, посочва идентифицираща информация от документ за самоличност. Посочва се електронен адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела на участие в проценти от стойността на поръчката, която ще се осъществява от всеки подизпълнител. 1.3 Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т. 5, и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. 2. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв. 3. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл. 55, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП. Декларацията се представя от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението, подало оферта за участие. 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 5. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 6. Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП. (текстът продължава в раздел VІ.3)

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът следва да представи Декларация за техническото си оборудване. В декларацията следва да се опише номера на стационарната телефонна линия, имейл адресите и мобилните телефони на служителите, включени в екипа, изпълняващи функциите ръководител екип, бизнес-аналитик, програмисти Java, администратор база данни, администратор на системен софтуер Linux и администратор на приложни сървъри, с оглед обезпечаване на услугите по Service desk (детайлно описани в Пълно описание на поръчката), както наличието на инфраструктура, позволяваща конфигурирането на среда идентична на средата в която работи Информационна система VIES. 2. Участникът следва да представи Списък на услугите с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка „поддръжка и/или разработване на приложен софтуер”, изпълнени през последните 3 години до датата на подаване на оферта, с посочени стойности, срок на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнение на договора), предмет на услугата - кратко описание на извършените услуги, получатели на услугите и използваните технологии за база данни, приложен сървър, операционна система, средства за разработка и поддръжка на приложния софтуер, придружен с доказателства за извършените услуги. Доказателствата за извършени услуги се представят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнената услуга. 3. Списък на лицата, които ще отговарят за изпълнението на услугата, съставен и подписан от участника. Списъкът следва да съдържа: имена на лицата; ролята им при изпълнение на услугата; образование, образователно-квалификационна степен, професионална квалификация, придобит опит в съответната изискуема от възложителя област.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Уч. следва да разполага със стац. тел. за вр. с поне 1тел. линия, имейл и моб. вр. със служ., в екипа, както и да има изградена инфр., позв. му да конфигурира среда за разр. и тестване, аналог. на средата, в която работи информ с-ма/ИС/VIES при Възл.така, че да е възм. да се реализират и тестват промени при развитие на функционалността и да се наблюдава поведението на с-мата при симулиране на реалните усл. на неговата експлоатация. 2. Уч. следва да имат мин. 3 услуги с предмет сходен с пр. на настоящата поръчка в обл. на „поддръжка и/или разр. на прил. софтуер”, изп. в посл. 3г. до датата на подаване на оферта, като мин. 1 от 3-те усл, следва да е с пр. поддръжка и/или разработка на прил. софтуер за обмен на инф. м/у държ.-чл. на ЕС, ползваща общата комун. среда CCN/CSI. 3.Уч. сл. да осигури екип,вкл. мин. 6експ. с посочената или по–висока квалиф. и проф. опит: 1.Рък.екип–1експ.:висше обр. степен“маг.”или екв. в обл. на „Прир. науки, мат. и информатика”/ПНМИ/,„Техн. науки и техн. професии (комбинирани прогр.)”/ТНТП/и„Общ., стоп. и пр.науки”/ОСПН/; Мин. 5г. опит в услуи за разработване на софтуер; Практ. опит във вс. етапи от цикъла за разр. на софтуер;Практ. опит с методиките и технологииге свързани с услуги(J2ЕЕ, Oracle, UML и т.н.);Практ. опит от изп-е на услуги за разр. на ИС, ползваща CCN/CSI комуник. среда;мин. 1 серт. спец. по HP Open View, притежаващ серт. HP Accredited Integration Specialist или екв., 2.Бизнес-аналитик/ци–1експ.:висше обр. степен “маг.” или екв. в обл. на „ПНМИ”,„ТНТП”и„ОСПН”;мин. 5г.опит в практ. за разработв. на софтуер;Опит в бизнес мод., анализ и дизайн на софтуерни с-ми;Значит. опит с метод. и инструм. за обектно-ориентиран дизайн, с акцент в/у UML;Опит в проц. за формален анализ и дизайн; 3.Програмист/и/ Java–2експ.:висше обр. степен “бак.”или екв. в обл. на „ПНМИ.”,„ТНТП”или серт. Sun Certified Java Associate или Sun Certified Java Programmer или Sun Certified Java Developer или Sun Certified Business Component Developer или Sun Certified Enterprise Architect или Oracle Certified Associate, Java SE Programmer или Oracle Certified Professional, Java SE Programmer или Oracle Certified Master, Java SE Developer или Oracle Certified Professional, Java EE Business Component Developer или Oracle Certified Master, Java EE Enterprise Architect;мин. 3г. опит в услуги за разр. на софтуер; практ. опит с техн., които са използвани за разр. на с-мата(Oracle Weblogic Server 11g, JDeveloper, UML, J2EE, XML, Struts, jsp, html, ant, fop и др.);практ. опит с бази данни/БД/;познания в обл. на библиот., използвани от DG TAXUD(Hermes, CCN/CSI)и процесите по комуник. за дейностите по обмен на информ. м/у държ. чл. 4.Админ. база данни–1експ.:висше обр. степен “бак.” или екв. в обл. на „ПНМИ”,„ТНТП”или серт. за адм. на БД Oracle 10g/11g-DBA OCA(Oracle Certified Associate)или DBA OCP(Oracle Certified Professional),или DBA OCM(Oracle Certified Master)или екв.;мин. 3г. опит в услуги за разр. на софтуер;практ. опит с техн., които са използвани за разр. на с-мата (Oracle Weblogic Server 11g, JDeveloper, UML, PL/SQL, SQL, AQ, XML и др.);практ. опит с оптимиз. на БД; Позн. в обл. на проц. и дейностите по обмен на информ. м/ду държ. чл. са предимство. 5.Адм./и на сист. софтуер Linux–1експ.:висше обр. степен“бак.”или екв. в обл. на „ПНМИ”,„ТНТП”или серт. за адм.LPIC-2 или екв;мин. 3г. опит в адм. на опер. с-ма SUSE Linux или опер. с-ми, базирани на сходни комерсиални дистрибуции на Linux;пр. опит с инст., конф. и опт. на с-мна среда,базирана на Linux и БД Oracle;серт. за Linux LPIC-2 или рел. серт. за адм. на Linux. 6.Адм./и прил. сървъри–1експ.:висше обр. степен“бак.” или екв. в обл. на „ПНМИ”,„ТНТП”; мин. 2г. опит в обл. на инст., адм., конф., поддръжка и инст. на приложения на Oracle WebLogic Server/BEA WebLogic application server и Oracle Application Server;серт. Oracle Certified Associate-Oracle WebLogic Server 11gSystem Administrator или Oracle WebLogic Server 10g System Administrator Certified Expert екв.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2016/S 032 - 051751 от 16.02.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 1.68 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Документацията може да бъде получена в деловодството на ЦУ на НАП, гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, срещу представен документ за платена цена в размер 1,68 лв./един лев и шестдесет и осем стотинки/ с включен ДДС по банкова сметка на ЦУ на НАП: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.”Княз Александър І”, № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEKSANDER I SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 966 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.05.2016 г.  Час: 14:00
Място

ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(продължение от раздел ІІІ.2.1) 8. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя. 9. В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси. 10. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 2 и т.4 от настоящия раздел и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1. и 1.2.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя документите, посочени в 1.3, 3, 4, 5 и 6 от настоящия раздел. В образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1. Посочените в раздел ІІІ.2.3. документи се представят от тези лица в обединението, чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя минимални изисквания. При участници обединения, съгласно чл. 56, ал. 1, т.2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg към електронното досие на поръчката. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл. 71, ал. 5 т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП http: //nap.bg в електронното досие на поръчката. (край на текста)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 120, ал. 5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ