00530-2016-0033
Технически редакции | ||
12.04.2016 12:27 ч. : | 12/04/2016 12:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.04.2016 12:27 ч. : | 12/04/2016 12:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Веселин Трифонов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593167, E-mail: v.trifonov@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция КонтролИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2931.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Доставка и едногодишна поддръжка на лицензи за софтуер за импорт, обработка и анализ на данни в електронен формат, създадени и/или експортирани от използвани от задължените лица информационни системи
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка и едногодишна поддръжка на лицензи за софтуер за импорт, обработка и анализ на данни в електронен формат, създадени и/или експортирани от използвани от задължените лица информационни системи“ – 300 бр. лицензи за крайни потребители и 1 брой лиценз за сървърно приложение за паралелна работа на 300 потребители. Софтуерът, предмет на настоящата обществена поръчка, трябва да отговаря, като минимум, на техническите изисквания, подробно посочени в Пълното описание на предмета на обществената поръчка, изисквания към изпълнението и техническа спецификация, неразделна част от утвърдената с решението за откриване документация за участие. В едномесечен срок след доставката на софтуера участникът, избран за изпълнител, следва да проведе следните обучения на служители на Възложителя: 1. Еднодневно обучение (8 учебни часа по 45 минути) за 1 група от 35 служители - ползватели на софтуера за крайни потребители и сървърния компонент; 2. Обучение в рамките на ден (4 учебни часа по 45 минути) за 5-има служители - администратори на сървърния компонент. Гаранционният срок на софтуера, предмет на настоящата поръчка, трябва да бъде една година, считано от датата на доставката.
48517000, 72267100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка и едногодишна поддръжка на лицензи за софтуер за импорт, обработка и анализ на данни в електронен формат, създадени и/или експортирани от използвани от задължените лица информационни системи“ – 300 бр. лицензи за крайни потребители и 1 брой лиценз за сървърно приложение за паралелна работа на 300 потребители. Софтуерът, предмет на настоящата обществена поръчка, трябва да отговаря, като минимум, на техническите изисквания, подробно посочени в Пълното описание на предмета на обществената поръчка, изисквания към изпълнението и техническа спецификация, неразделна част от утвърдената с решението за откриване документация за участие. В едномесечен срок след доставката на софтуера участникът, избран за изпълнител, следва да проведе следните обучения на служители на Възложителя: 1. Еднодневно обучение (8 учебни часа по 45 минути) за 1 група от 35 служители - ползватели на софтуера за крайни потребители и сървърния компонент; 2. Обучение в рамките на ден (4 учебни часа по 45 минути) за 5-има служители - администратори на сървърния компонент. Срокове по изпълнението: • 7 дневен срок за доставка на софтуера, считано от датата на сключване на договора; • едномесечен срок от доставката на софтуера за провеждане на обучението; • 12 (дванадесет) месеца гаранционно подържане на софтуерния продукт, считано от датата на доставка, удостоверена с подписването на приемо-предавателен протокол.
НЕ
НЕ
12
Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за гаранция за участие в размер на 1 333 лева (хиляда триста тридесет и три лева), сума представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката без ДДС в размер на 133 333 лв. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ в гр.София, пл. „Княз Александър І” № 1, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата – 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Внесената от участниците гаранция за участие се задържа, усвоява и освобождава при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, включително и след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя по избор под формата на парична сума, преведена по посочената по-горе банкова сметка или банкова гаранция. При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя.
Прогнозната стойност на поръчката е 133 333 лева без ДДС, съответно 159 999.60 лв. с ДДС, изчислена в съответствие с чл. 15 от ЗОП, при отчитане на съответните специфики на поръчката, обхвата от дейности и предоставяни услуги и срока за изпълнение на договора. Прогнозната стойност е и максимално допустима. Ценовото предложение на участника следва да бъде съобразено с посочената максимално допустима стойност. Участник, който предложи цена, по-висока от максимално допустимата стойност за изпълнение на обществената поръчка, ще бъде отстранен от участие в процедурата на основание чл. 69, ал.1, т. 3 от ЗОП. Начин на плащане – заплащането за изпълнението на поръчката ще се извърши чрез превеждане на договорената цена по банкова сметка на Изпълнителя, както следва: - Заплащане на доставката на лицензите за софтуера – в срок до 30 /тридесет/ дни, след получаване на фактура и приемо-предавателен протокол за потвърждение на извършената доставка /т.4.1 от Пълното описание на предмета на обществената поръчка/, подписани от координатора по изпълнението на договора от страна на Възложителя; - Заплащане на проведените обучения - в срок до 30 /тридесет/ дни, след получаване на фактура и приемо-предавателен протокол за потвърждение на проведените обучения /т.4.2 от Пълното описание на предмета на обществената поръчка/, подписани от координатора по изпълнението на договора от страна на Възложителя.
ДА
Доставените лицензи за софтуера трябва да бъдат с постоянно право на ползване, което не може да бъде ограничавано от изискване за закупуване на абонаментна поддръжка през следващи периоди и/или нови версии на софтуера. Участникът, избран за изпълнител, трябва да разполага с офис (сервизен център) на територията на България, от който да се осъществява поддръжка на български език на потребителите на софтуера. Участникът, избран за изпълнител следва да е официален дистрибутор и оторизирано лице за извършване на поддръжка на предлагания от него софтуер за България.
Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие са: 1. Представяне на участника, включващо: 1.1. посочване на единен идентификационен код по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща инф-я в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът е ФЛ, посочва идентифицираща инф-я от документ за самоличност. Посочва се електронен адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата; 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела в % от стойността на поръчката, която ще осъществява всеки от подизпълнителите; 1.3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл.47, ал.1, т.1, б. „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП (съгласно образеца към документацията). Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на участника/ член на обединение, когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, води до отстраняване на участника от процедурата. 2. Декларация по чл.55, ал 5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно образеца към документацията). 3. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП (съгласно образеца към документацията). 4. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. Декларацията се подписва от лицата, които представляват участника по актуална търг. регистрация, от представляващите подизпълнителите лица, както и от всяко от лицата представляващи членовете на обед-то (съгласно образеца към документацията); 5. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно образеца към документацията); 6. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (съгласно образеца към документацията); 7.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (съгласно образеца към документацията); 8. Документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на оригинал на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя; 9. В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси; 10. Списък на документите и информ-та, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 отЗОП. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 2 и 4 от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1. и 1.2. В случай, че участникът е обед-ние, което не е ЮЛ, всяко едно лице включено в него посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за рег-я за чужд. лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща инф-я в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя документите, посочени в т.1.3, 3, 4, 5 и 6, от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1. При участници обед-ния, съгл.56, ал.1, т.2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обед-то – и документ, подписан от членовете му, в който се посочва представляващият.
не
не
1. Списък с имената и длъжностите на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на номер, издател и дата на издаване на сертификата, удостоверяващ правото за поддръжка на софтуера.
Минимално изискване по т. 1: Участникът следва да разполага с минимум две лица, притежаващи сертификат, удостоверяващ правото за поддръжка на софтуера, издаден от неговия производител. В случай, че участник в процедурата е обединение което не е юридическо лице, то съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите от настоящия раздел се представят от лицата, чрез които обединението ще изпълни съответната дейност, във връзка с която са поставени от възложителя минималните изисквания по т. 1.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Цената на документацията в размер на 1.20 лв.(един лев и 20 стотинки) с включен ДДС се заплаща по банкова сметка на ЦУ на НАП: За преводи от България: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.Княз Александър І № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.
НЕ
НЕ
НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл.69а, ал.3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg към електронното досие на поръчката. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg в електронното досие на поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
12.04.2016 г.