00575-2016-0004
Технически редакции | ||
12.04.2016 11:25 ч. : | 12/04/2016 11:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.04.2016 11:25 ч. : | 12/04/2016 11:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.10.2016 09:20 ч. : | Поделение: ... | техническа редакция |
затвори |
BG-Раковски: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Раковски, пл. България № 1, За: Павел Гуджеров - Кмет на Община Раковски; Мариета Димитрова - Ст. юрисконсулт в Община Раковски, инж. Веселин Мандраджийски - Гл. експерт Инвеститорски контрол, България 4150, Раковски, Тел.: 03151 2260; 03151 2369; 03151 5058, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 03151 2361
Място/места за контакт: гр. Раковски, пл. България № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rakovski.bg.
Адрес на профила на купувача: http://rakovski.bg/page.php?20.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Изграждане на вътрешна канализационна мрежа, КПС с тласкател и реконструкция на съществуваща водопроводна мрежа в кв. Парчевич, гр. Раковски, с подобекти: „Изграждане на канализационна мрежа - II – и етап” и „Канализационна помпена станция
Възлагане на обществена поръчка
Видът на настоящата процедура е "открита" по чл.14, ал.3, т.1 с прилагане на опростените правила по ЗОП. Обект на настоящата обществена поръчка е "строителство" по смисъла на чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП. Предмет на настоящата обществена поръчка е определяне на изпълнител за изграждане на вътрешна канализационна мрежа, КПС с тласкател и реконструкция на съществуваща водопроводна мрежа в кв. Парчевич, гр. Раковски, с подобекти: „Изграждане на канализационна мрежа - II – и етап” и „Канализационна помпена станция". Финансиранто на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на Договор с Министерство на околната среда и водите - Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда.
45232410, 45332300, 45231110
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
При изпълнението се предвижда изграждането на канализационна мрежа - общо 4335,14 м, в т.ч.: Главен клон V – 700,38 м ; Второстепенни канализационни клонове – 17 бр. – 3634.76 м ; Тласкател 1- брой – 1033,66 м ; Сградни канализационни отклонения – 204 бр.; Канализационна помпена станция – 1бр. (включва една работна и една резервна помпа). Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложените към документацията техническа спецификация, количествени сметки и проектна документация.
НЕ
8
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник в процедурата е длъжен да представи гаранцията за участие в процедурата в размер на 23 000 (двадесет и три хиляди) лева. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. 1.1. Г аранцията за участие се превежда от участника като парична сума по банкова сметка на Община Раковски: IBAN: BG 39 UNCR 7000 3321 7599 06 ; BIC: UNCRBGSF „УниКредит Булбанк“ АД – Клон - гр. Раковски 1.2. Гаранцията за участие може да бъде и безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-кратък от 180 (сто и осемдесет дни), считано от крайния срок за представяне на офертите. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията за участие, е част от офертата за участие в поръчката. 1.3.Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа в следните случаи: когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявява решението за определяне на изпълнител; 1.5. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява в следните случаи: когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 1.6. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.1.7. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.1.8. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка. Съобразно чл. 59, ал.5 т.2 от ЗОП в настоящата процедура Възложителят не изисква гаранция за изпълнение.
Разплащанията по договора за обществена поръчка ще се извършват в български лева с платежни нареждания по банков път за СМР, приети по съответния ред от Възложителя, както следва: 1.Възложителят заплаща на Изпълнителя до 80 % от общата цена за изпълнение на договора чрез извършване на частични плащания след поетапно приемане на реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи. Всяко от частичните плащания не може да бъде по - малко от 10 % от стойността на договора. Времето на подписване и броя на протоколите за частично изпълнени СМр не се ограничава. Междинните плащания се извършват в срок до 5 работни дни след постъпване на средствата, отпуснати от ПУДООС по сметка на община Раковски, но не по – късно от 20дни след постъпване на искане за плащане, с приложени документи, както следва: Двустранно подписан акт/протокол/ за приемане на реално изпълнените строително – монтажни работи, удостоверяващ точно завършване на изпълнението/протокол образец 19/. Протокол образец 19 следва да бъде подписан от Изпълнителя, инвеститорския контрол и/или друго изрично упълномощено лице от Възложителя и одобрен от директора на РИОСВ Пловдив; Количествено – стойностна сметка за изпълнените видове работи; Проформа - фактура в размер на съответното междинно плащане. 2. Окончателното разплащане се извършва след приспадане на извършените частични/междинни/разплащания и е сумата, равна на разликата между общата стойност на действително извършените и одобрени от Възложителя строително-монтажни работи и общата сума на извършените междинни плащания, но не повече от 20 %. Окончателното плащане се извършва от Възложителя в срок до 10 (десет) дни от датата на издаване на Разрешение за ползване на строежа, издадено при условия и ред, определени в НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, но не по – късно от 30 календарни дни след цялостно приемане на възложената работа по договора и представяне на документи, както следва: Количествено-стойностна сметка за окончателния размер на извършените СМР.; Двустранно подписан акт/протокол образец 19/ за окончателно приемане на реално изпълнените строително – монтажни работи, удостоверяващ точно завършване на цялостното изпълнение. Протокол образец 19 следва да бъде подписан от Изпълнителя, инвеститорския контрол и/или друго изрично упълномощено лице от Възложителя и одобрен от директора на РИОСВ Пловдив.; Сметка-Опис за окончателния размер на извършените строително монтажни работи.; Окончателен доклад за извършените СМР, придружен със списък и приложени към него документи доказващи количеството и качеството на вложените материали и извършваните видове СМР-протоколите от изпитванията/ако такива са предвидени в проекта/, декларациите за съответствие и сертификатите за качество на вложените материали, Проформа - фактура за окончателно плащане по договора.Когато Изпълнителят е обявил в офертата си, че ще ползва подизпълнител/и и е сключил договор/и за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него след като му бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи.
В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) представят споразумение с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; Изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всеки член на обединението / консорциума; Всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.; При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение / консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 букви „а” и „б” от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т.1 буква „в”, и т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (обр.18), се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В случаите, когато обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
Съгласно чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици се забранява на дружествата, регистрирани в юрисдикции с перференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица пряко или косвено да участват в процедура по обществена поръчка по ЗОП и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Изключения по предходното изречение се допускат съгласно чл. 4 на упоменатия закон. Участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Когато в офертата си участникът заявява, че ще ползва подизпълнител, се посочват видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в % от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Възложителят ще отстрани от участие, оферта съдържаща ценово предложение без ДДС, надвишаващо максималната прогнозна стойност. Не се допуска представяне на варианти на офертата. Оферира се само пълния обем на поръчката. Изпълнителят носи пълна отговорност за евентуални трудови злополуки на обекта за своите служители, работници, подизпълнители и за трети лица, посещаващи обекта. Изпълнителят носи пълна отгворност за качествено и срочно изпълнение на работите, за които е ангажирал подизпълнители.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване за закупуване на документация. В случай, че участник желае да получи документацията на хартиен носител следва да подаде заявление до общината и да заплати цената по следния начин - следва да бъде внесена в касата на община Раковски или по банков път на следната сметка на община Раковски: IBAN: BG 21 UNCR 7000 8421 7598 82, BIC: UNCRBGSF при "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" АД
Български
180
град Раковски - Заседателна зала, етаж ІІ, стая № 3
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Легитимирането на лицата пред комисията става, както следва: за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето/когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно, за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителство на съответната медия; Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвения от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Комисията отваря офертите по реда на тяхното постъпване и проверява за наличието на три отделни запечатани плика, след което най-малко трима от нейните членове подписват ПЛИК „3”. Комисията предлага по един представител на присъстващите участниците да подпише ПЛИК „3” на останалите участници. В присъствието на участниците в поцедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средсвата за масово осведомяване и др.лица, Комисията отваря ПЛИК „2” и най-малко трима от членовете й подписват всички документи, съдържащи се в него. Комисията предлага по един представител на присъстващите участници да подпише документите в ПЛИК „2” на останалите участници. След това Комисията отваря ПЛИК „1” и оповестява документите и информацията, които той съдържа и проверява съответствието със списъка по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП. Комисията продължава своята работа в закрито заседание.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал.4 и ал.5 ЗОП
12.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ