00530-2016-0028
Технически редакции | ||
11.04.2016 14:19 ч. : | 11/04/2016 13:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.04.2016 14:19 ч. : | 11/04/2016 13:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. Център №2, ет.1, стая 106, За: Юлияна Кушева, Калинка Попова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207; 062 617193, E-mail: yu.kusheva@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987
Място/места за контакт: пл.Център №2, ет.4, стая 413Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2920.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Абонаментно поддържане и ремонт на асансьoр – основен и авариен ремонт, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново”
Възлагане на обществена поръчка
Абонаментно поддържане и ремонт на асансьoр – основен и авариен ремонт, включително доставка на резервни части, материали и консумативи, находящ се в административната сграда на Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново
50750000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Участниците следва да имат предвид, че всички плащания за абонаментно поддържане и ремонт на асансьoра – основен и авариен ремонт, находящ се в административната сграда на Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново, както и доставката, стойността и монтирането на резервни части, материали и консумативи за целия срок за изпълнение на услугата, не може да надвишават сумата от 14 000 лева без ДДС за цялата поръчка.
НЕ
09.11.2016 г.
09.11.2019 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие: парична сума, внесена по набирателна сметка на ТД на НАП В. Търново в „Инвестбанк” АД – гр. В. Търново IBAN BG56IORT80433300250001, BIC IORTBGSF или банкова гаранция, покриваща срока на валидност на офертата, в размер на 140,00 /сто и четиридесет/ лева. При сключване на договор следва да се представи гаранция за изпълнение в размер до 5% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС под формата на парична сума или банкова гаранция.
Заплащането ще се извършва по банков път в срок до 30 дни след представяне на оригинал на фактура, заверени копия от фактурите, с които са закупени вложените резервни части, материали и консумативи и двустранен констативен протокол за извършените дейности в отдел „Бюджет и финанси” при ТД на НАП Велико Търново.
ДА
Наредба № 3 от 17.01.2001г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "Монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори"
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
Процедурата е открита с Решение № 5/11.04.2016 г. на директора на ТД на НАП Велико Търново.
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не са длъжни да заплащат цената й. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. Документацията може да бъде получена и на място, в стая 205 на ТД на НАП - В. Търново. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Цената на документацията е 2.86 лв. /два лева и осемдесет и шест стотинки/ с включен ДДС, невъзстановими и платими по банкова сметка на възложителя в „Инвестбанк” АД – гр. В. Търново, IBAN: BG 65 IORT 8043 3100 2500 01, BIC IORTBGSF.
Български
120
гр. Велико Търново пл. Център № 2 ет. 2 стая 210 (заседателна зала)
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и други лица при спазване на установения ред за достъп до сградата. Легитимирането на присъстващите лица пред комисията се осъществява, както следва: за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно изрично пълномощно; за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; за други лица - лична карта.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължава от раздел ІІІ.2.1...6.Декларация за наличие/отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.7.Декларация по чл.6,ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари /ЗМИП/8. Декларация за приемане на условията в проекта на договора.9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП.Документите от т. 1 до 9 се представят в оригинал и съгласно приложените образци.10.Декларация за вписване в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите, съдържаща регистрационния номер и датата на вписването в регистъра, както и посочване на номера на удостоверението, издадено от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор" за поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност, съгласно чл.36, ал.1 от Закона за техническите изисквания към продуктите – (в свободен текст).Документът се представя в оригинал.11.Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя.В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят декларация по т. 3, т. 4, т. 9, т. 10 и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1. и 1.2. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Всяко едно лице,включено в обединението представя декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП и документите в т.5,т. 6, т. 7 и т. 9 от настоящия раздел.ІІІ.2.3 "Технически възможности" се представят от тези лица в обединението,чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя минимални изисквания.При участие на обединения, които не са юридически лица, документите по т.12 от указания за подготовка на офертата се представят от участника в обединението, който ще изпълнява съответната дейност.Представя се копие на договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ,подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващият.Списък на документите, съдържащи се в офертата,подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП./край на текста от раздел ІІІ.2.1/.НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: www.nap.bg , раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичане на срока за получаване/закупуване на документацията, посочен в раздел ІV, т. 3.3 от настоящото обявление. Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти,като поставя съобщение за заседанието,на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници,на входа за граждани в административната сграда на ТД на НАП Велико Търново и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – www.nap.bg.Комисията обявява датата,часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ТД на НАП Велико Търново и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: www.nap.bg
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
11.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ