Версия за печат

00530-2016-0027

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, гр. Пловдив ул. Скопие 106, За: А. Илиева, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935744, E-mail: a.filipova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив ул. Скопие 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2921.

Електронен достъп до информация: http://nap.bg/news?id=2921.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на климатична техника и ОВК (отоплителни вентилационни и климатични) инсталации в административните сгради на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й, според зададените технически параметри на поръчката.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на извършване на услугите – административните сгради и помещения на НАП в съответните градове и места, находящи се както следва: за ТД на НАП Пловдив в административна област Пловдив и в ГКПП „Капитан Петко Войвода“: - административните сгради в АО Пловдив, находяши се в гр. Пловдив на ул. Скопие № 106 (десететажна и триетажна сгради); ул. Радецки №18А; ул. Чернишевски №3; ул. „Победа №17, в гр. Карлово на ул. Тодор и Ана Пулеви № 1; в гр. Асеновград на пл. Тракия № 8, - ГКПП „Капитан Петко Войвода“, находяща се в АО Хасково. за офис Кърджали - гр. Кърджали, ул. Деспот Слав № 1; за офис Стара Загора - гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1 и гр. Казанлък, ул. Александър Батенберг № 4; за офис Пазарджик - гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7 и ул. Гурко № 6; за офис Хасково - гр. Хасково, пл. Свобода № 2 и бул. България № 152; за офис Смолян - гр. Смолян, бул. България № 12;
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на климатична техника и ОВК (отоплителни вентилационни и климатични) инсталации в административните сгради на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й, според зададените технически параметри на поръчката.” Предметът на поръчката е включен в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки, утвърден с РМС №551/25.07.2014г. (чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания във връзка с чл.16г от ЗОП).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора /за извършване на дейностите съгласно т. 2 от раздел І на описанието на поръчката/ не може да надвишава 202 000 лв. без ДДС. „Общата цена без ДДС за абонаментно техническо поддържане за целия срок на договора (24 месеца)”, посочена в т. 1. от ценовото предложение, не следва да надвишава сумата от 70000 лева без ДДС. Часовата ставка за вложения труд при извършване на ремонт, посочена в т. 2. от ценовото предложение, не следва да надвишава 21 лева без ДДС. Надвишаването на посочените стойности, води до отстраняване на участника от процедурата.

Стойност, без да се включва ДДС
202000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за гаранция за участие* в размер на 2020 лв. (две хиляди и двадесет лева), представляваща 1 % от прогнозната стойност на поръчката в размер на 202 000 лв. без ДДС, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет: „Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на климатична техника и ОВК (отоплителни вентилационни и климатични) инсталации в административните сгради на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й, според зададените технически параметри на поръчката.” Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на: • банкова гаранция – в оригинал, безусловна и неотменима, учредена в полза на ТД на НАП Пловдив; • или парична сума, преведена по банкова сметка на Териториална дирекция на НАП - Пловдив, по IBAN сметка: BG 24 IORT 7375 3360 0000 01, BIС: IORTBGSF. Банков код IORT7375 при „ИНВЕСТБАНК” АД. Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата – 150 (сто и петдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Внесената от участниците гаранция за участие се задържа, усвоява и освобождава при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, включително и след прилагане на разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. * Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП, изискванията за представяне на гаранция за участие, не се прилага за участниците, специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение* на договора при подписването му в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, под формата на парична сума, по посочената по-горе банкова сметка или банкова гаранция учредена в полза на възложителя (по избор на изпълнителя). При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя. * Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП изискванията за представяне на гаранция за изпълнение, не се прилага за участниците специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив. Транспортните разходи при реализирането на обществената поръчка са за сметка на избрания за Изпълнител /вкл. и относно доставянето на резервни части и консумативи/. Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката допълнителни дейности за своя сметка и на свой риск, като за положения от него допълнителен труд и извършените допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя. Условията и начина на плащане за извършване на дейностите по т.2.1, т.2.2., т.2.3. и т.2.4 от Раздел I от Пълно описание на предмета на поръчката са подробно посочени съответно в т.5.1, т.5.2, т.5.3. и т.5.4 от Пълно описание на предмета на поръчката.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, преди сключване на договора, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие са: 1. Представяне на участника, включващо: 1.1. посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът е физическо лице, посочва идентифицираща информация от документ за самоличност. Посочва се електронен адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела в проценти от стойността на поръчката, която ще осъществява всеки от подизпълнителите. 1.3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП (съгласно образец). Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението, води до отстраняване на участника от процедурата. 1.4. Декларация за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от АХУ, или в еквивалентен регистър на държава-членка на ЕС, с посочване на рег.номер и дата на вписването (отнася се само за уч-ците-специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съответно за всеки от уч-ците в обединението или подизпълнители/трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, като се попълва съответния текст в образеца на документ "Представяне на участника"). 2.Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно образец). 3. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл. 55, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП (съгласно образец). 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 5. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно приложения образец). 6.Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (съгласно приложения образец). 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (съгласно приложения образец). 8. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за гаранция за участие под формата на парична сума, внесена по банкова сметка на възложителя. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Текстът продължава в Раздел VI.3 Допълнителна информация (когато е приложимо) от настоящото обявление.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

т.1. Участникът следва да представи списък, съдържащ поне три дейности, изпълнени от същия през последните три години с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Списъкът следва да е придружен от минимум 3 на брой доказателства за изпълнение по включените в него дейности (включително стойностите, датите и контрагентите), под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената услуга. (Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец). т.2. Представя се номер на валиден документ за правоспособност съгласно изискванията на чл. 3 и 4 от Регламент (ЕО) № 842/2006, издаден на участника при условията на наредбата по чл. 17, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух. т.3. Участникът да представи списък на не по-малко от 4 (четирима) служители. Списъкът следва да съдържа номерата на: - валидни документи за правоспособност (сертификати) първа категория за извършване на проверки за херметичност на хладилни и климатични инсталации и термопомпи, съдържащи 3, 6 или повече кг. флуорирани парникови газове и дейности по извличане, монтаж, поддръжка или сервизно обслужване, издаден от Българската браншова камара по машиностроене на основание чл. 17 б, ал. 3 от Закона за чистотата на атмосферния въздух. Документи за правоспособност, издадени в други държави - членки на Европейския съюз, се признават съгласно разпоредбите на чл. 13 от Регламент (ЕО) № 303/2008 след представяне на легализиран превод на български език в ББКМ; - валидни документи за правоспособност по - заваряване на медни тръби; -валидни документи за придобита квалификационна група по електробезопасност. (списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец и се представя в оригинал). т.4. Представя се списък на персонала на участника, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, съдържащ имената, професионалната квалификация и опит на лицата, които ще изпълняват поръчката, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника. (списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец и се представя в оригинал). В списъка задължително трябва да фигурират имената на служителите на участника, чиито заверени копия на валидни документи са представени по т. 3. т.5 Представя се декларация, съдържаща списък на техническото оборудване на участника, чието минимално количество трябва да съответства на посочения инструментариум в Приложение № 1 към чл. 7, ал. 2, т. 4 към Наредбата за установяване на мерки по прилагане на Регламент (ЕО) № 842/2006 относно някои флуорирани парникови газове. (съгласно приложения образец). т.6 Представя се декларация от участника, че разполага със сервизна база/и, гарантираща/и аварийно обслужване в срок до 6 (шест) часа от получаването на заявка от Възложителя (писмена или по телефона), като се посочи адрес/и на базата/те. (съгласно приложения образец). т. 7 Участникът да представи копие на документ за внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват, отговарящ на предмета на настоящата поръчка, както и за система за управление на околната среда ISO 14001:2004.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимално изискване по т.1: Участникът трябва да има изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, поне три дейности с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Минимално изискване по т.2: Участникът да отговаря на изискванията на чл. 17 б, ал. 1 (за участници, които са физически лица) или ал. 2 (за участници, които са юридически лица) от Закона за чистотата на атмосферния въздух за извършване на дейности, свързани с монтаж, сервиз или поддръжка на стационарни хладилни и климатични системи, съдържащи флуорирани парникови газове. Минимално изискване по т.3: Участникът да разполага с персонал с необходимата квалификация за извършване на дейности, свързани с монтаж, сервиз или поддръжка на стационарни хладилни и климатични системи, съдържащи флуорирани парникови газове. Минимално изискване по т.4: Участникът да разполага с достатъчно персонал за извършване на дейностите, предмет на ОП. Минимално изискване по т.5: Участникът да разполага с необходимото техническо оборудване, инструменти, измервателни уреди, инвентар и транспортни средства за изпълнение на обществена поръчка. Минимално изискване по т.6: Участникът да разполага със сервизна база /и, гарантираща/и аварийно обслужване в срок до 6 (шест) часа от получаването на заявка от Възложителя (писмена или по телефона). Минимално изискване по т.7 : Участникът да има внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват, отговарящ на предмета на настоящата поръчка, както и внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004. Забележки: Във връзка с разпоредбата на чл. 16г, ал. 9, т. 1 от ЗОП изискванията се отнасят и за участниците – специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или обединения от такива лица. В случай, че участник в процедурата е обединение което не е юридическо лице, то съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите от настоящия раздел се представят от лицата, чрез които обединението ще изпълни съответната дейност, във връзка с която са поставени от възложителя минималните изисквания. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП. В тези случаи към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, и в представянето си е декларирал, че не може да изпълни 80 на сто от предмета на поръчката със собствено производство или ресурс, може да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие, че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В раздел ІІ от „Представяне на участника“, участникът посочва номера, под който третото лице е вписано в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участникът да отговаря на изискванията на чл.17 и чл. 17б от Закона за чистотата на атмосферния въздух.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена обща цена без ДДС за абонаментно техническо поддържане; тежест: 42
Показател: Най-ниска обща стойност на единичните цени на резервните части и консумативи без ДДС; тежест: 35
Показател: Най-ниска часова ставка без ДДС (лв. за един час) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 22
Показател: Най-ниска предложена цена без ДДС за еднократно преместване на 1 (един) брой климатизатор; тежест: 1
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Решение за откриване на процедурата на директора на ТД на НАП Пловдив изх. № РД-44-9/11.04.2016 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2016/S 032 - 051771 от 16.02.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 5.8 BGN
Условия и начин на плащане

Националната агенция за приходите предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, „Профил на купувача”, подраздел "Открити процедури по ЗОП". Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не са длъжни да заплащат цената й. Предоставянето на документ за закупена документация, не е условие за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, вкл. като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена , формирана от действителната цена за нейното отпечатване и размножаване. Документацията за участие в откритата процедура може да се получи и в деловодството на ТД на НАП-Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.1, стая № 110, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа, в срок до 10.05.2016 г. включително, срещу представен документ за преведени по банков път 5.8 лв. /пет лева и осемдесет ст./ с включен ДДС по банковата сметка на ТД на НАП Пловдив: IBAN BG 33 IORT 7375 3160 0000 01, BIC IORTBGSF при "Инвестбанк" АД - Пловдив.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.05.2016 г.  Час: 10:30
Място

ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие 106, ет.10, стая 1010 (заседателната зала)

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно. - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството за съответната медия; - за всички други лица- лична карта.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.1 В случай, че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 2 и т. 4 от Раздел III.2.1 от настоящото обявление и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1. и т. 1.2 и т.1.4. (обстоятелствата по т.1.4. се посочват, в случай че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, подизпълнител специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или участник обединение на участници специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, като се попълва съответният текст в образеца „Представяне на участника“). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя документите, посочени в т. 1.3, т. 3, т. 4, т. 5 и т. 6 от Раздел III.2.1 от настоящото обявление и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1 и т.1.4. Документите посочени в раздел ІІІ.2.3 се представят от тези лица в обединението, чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя мин. изисквания. При участници обе-ния, съгл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. /край на текста/. Срокът на изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, с начална дата на изпълнение не по-рано от 29.10.2016г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ