Версия за печат

00571-2016-0021

BG-Бургас: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Водоснабдяване и канализация ЕАД, гр. Бургас, гр. Бургас, кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3, За: юрк. Йорданка Керанкова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442; 0359 0886770016, E-mail: jkerankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Място/места за контакт: юрк. Йорданка Керанкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-burgas.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=149/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сключване на Рамково споразумение за изпълнение на ремонтно – възстановителни СМР на територията на област Бургас за срок от 2 години.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: област Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

7

Срок на действие в месеци

24

Прогнозна стойност без ДДС
9760000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Сключване на Рамково споразумение за изпълнение на ремонтно – възстановителни СМР на територията на област Бургас за срок от 2 години. ЛОТ 1 – Строително монтажни работи, ремонт и/ или реконструкция на водопроводни мрежи на територията на област Бургас. ЛОТ 2 - Строително монтажни работи, ремонт и/ или реконструкция на канализационни мрежи на територията на област Бургас. ЛОТ 3 – Строително монтажни работи, ремонт и/ или рехабилитация и реконструкция на сгради и съоръжения на дружеството на територията на област Бургас. ЛОТ 4 – Подмяна и/ или ремонтно - рехабилитационни дейности - част електротехническа и автоматизация, на сгради на дружеството на територията на област Бургас. ЛОТ 5 - Подмяна и/ или ремонтно -рехабилитационни дейности - част машини и съоръжения на дружеството на територията на област Бургас. ЛОТ 6 – Строително монтажни работи, направа хоризонтални сондажи за прокарване на комуникации на територията на област Бургас.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

според всяка конкретна поръчка по съответния ЛОТ за срока на действие на Рамковото споразумение.

Прогнозна стойност без ДДС
9760000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата. Вид и размер на гаранциите: Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC – CECBBGSF. Гаранция за участие: 2000 лв. за всяка обособена позиция (ЛОТ). За всяка обособена позиция се представя отделен документ (заверено копие на платежен документ при парична сума или оригинал на банкова гаранция) удостоверяващ представянето на гаранция за участие. Гаранция за изпълнение по всеки конкретен договор: 2% от стойността му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране от Възложителя. Дължимата от възложителя сума по всеки конкретен договор се заплаща по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни считано от представянето на оригинална фактура и Протокол за установяване на извършени натурални видове СМР (Протокол обр. №19), подписан от представители на страните по Договора или от конкретно определените правоспособни лица.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като юридическо лице, но определеният участник следва да спазва разпоредбата на чл.49 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника – Образец №1, с приложен списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, което включва: 1.1. Административни сведения на участника с посочване на единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът/ участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – Образец №2. 1.3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 от ЗОП - Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи за съответните групи и категории (съгласно Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи чл.4, ал. 2, т.2) и/ или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право. 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато Участникът е обединение, което не се е регистрирало като юридическо лице преди подаването на Офертата, се представя и регистрация съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат (ЗРБ). В договора за обединение задължително се посочва разпределението на задълженията между партньорите съгласно предмета на обществената поръчка, както и ангажимент същите лица да останат в обединението до крайния срок на изпълнение на договора. 3. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – Образец №3. 4. Декларация за съгласие на подизпълнител - Образец №4. Декларацията се представя, в случай, че участникът ще ползва подизпълнители, като същата се попълва от подизпълнителя. 4.1. Декларация по чл.47, ал.8 за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП за подизпълнител – Образец №4.1 5. Декларация по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Образец №9. 6. Документ за внесена гаранция за участие – копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума или оригинал на банковата гаранция, покриваща срока на валидност на офертата от 180 календарни дни (когато е приложимо). За всяка отделна обособена позиция се представя отделен документ удостоверяващ представянето на гаранция за участие. 7. Декларация - списък по чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП за експерти - Образец №12. Представя се за всеки ЛОТ (обособена позиция). 8. Декларация по чл.51а от ЗОП за ангажираност на експерт - Образец №13. Представя се за всеки ЛОТ (обособена позиция) ако е приложимо. 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.11 от ЗОП за минимална цена на труд – Образец № 14. 10. Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП за техническото оборудване, с което разполага участникът – Образец №15. 11. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – Образец №16. (При участници Обединения, се попълва от всеки участник в Обединението). Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата на участник, който: 1. Не е представил някой от документите, съгласно чл.56 от ЗОП и изискванията на настоящата документация; 2. За когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП; 3. Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Който е представил оферта в нарушение на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП. 5. За когото по реда на чл.68, ал.11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

неприложимо

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Образец №5 - представя се за всеки ЛОТ (обособена позиция). Списък по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП на строителството, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, по съответната обособена позиция (ЛОТ), изпълнено през последните три години, считано от датата на подаване на офертата Доказателство за извършеното строителство се предоставя чрез: * посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; * удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт; * копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Минимално изискване - Участникът в процедурата трябва да е изпълнил или да е участвувал в изпълнението на минимум 3 (три) поръчки за строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката по съответната обособена позиция (ЛОТ), през последните пет години (считано към крайния срок за подаване на офертите). 2. Образец №12 - представя се за всеки ЛОТ (обособена позиция). Списък с техническите лица, отговарящи за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството - с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването строителството. Минимално изискване: - ключов експерт 1 – ръководител по договора. Да отговаря на следните изисквания: университетско инженерно-техническо и/ или икономическо образование или еквивалентно; най-малко 5 (пет) години опит по специалността. - ключов експерт 2 – технически ръководител на обекта. Да отговаря на следните изисквания: минимум завършено образование- съгласно изискванията на чл.163а ЗУТ или еквивалентно; най-малко 5 (пет) години опит като технически ръководител. - ключов експерт 3 – отговорник за контрола на качеството. Да отговаря на следните изисквания: университетско инженерно-техническо образование или еквивалентно такова; най-малко 3 (три) години опит в областта на строителството. - ключов експерт 4 – координатор по безопасност и здраве в строителството. Да отговаря на следните изисквания: университетско инженерно-техническо или средно техническо образование или еквивалентно такова (преминат обучение, курс за „Координатор по безопасност и здраве в строителството”); притежаващ удостоверения за „Координатор по безопасност и здраве в строителството”, най-малко 2 (две) години опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ. - работници с квалификация по дейности – 5 броя. Забележка: При участие за повече от един ЛОТ, допустимо е за ключов експерт 3 за всички ЛОТ-ове да се посочи едно и също лице, както и за ключов експерт 4 за всички ЛОТ-ове да се посочи едно и също лице. Ключов експерт 1, ключов експерт 2 и ключов експерт 3 не могат да бъдат едно и също лице. Допустимо е едно лице да съвместява функциите на ключов експерт 3 и ключов експерт 4. 3. Сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството, в съответствие с чл. 53 от ЗОП. Минимално изискване: Сертификат по ISO 9001 или еквивалент за система за управление на качеството в строителството; Сертификат ISO 14001 или еквивалент за система за управление по околна среда и Сертификат OHSAS 18001 или еквивалент за система за управление на здравето и безопасността при работа – заверени копия. Изискването се отнася за участие за ЛОТ 1; ЛОТ 2; ЛОТ 3; ЛОТ 4 и ЛОТ 5.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ID номер 149/08.04.2016 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.05.2016 г.  Час: 14:30
Място

гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Конферентна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите промяната се публикува на интернет адреса на Възложителя – www.vik-burgas.com в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата е безплатна, като Възложителят предоставя пълен достъп до нея по електронен път в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки на Интернет адрес: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=149/. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • лично – срещу подпис; • чрез куриерска служба; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; • чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 1 – Строително - монтажни работи, ремонт и/ или реконструкция на водопроводни мрежи на територията на област Бургас
1) Кратко описание

Подмяна на съществуващи водопроводи от етернитови и стоманени тръби с нови изпълнени от чугунени тръби и тръби от полиетилен висока плътност /ПЕВП/, РЕ 100, PN 10/16/, със съответните диаметри на тръбите. Други СРР/СМР, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съобразно потребностите на Възложителя за целия срок на споразумението и всеки конкретен договор

Прогнозна стойност, без ДДС
5000000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 2 – Строително - монтажни работи, ремонт и/ или реконструкция на канализационни мрежи на територията на област Бургас.
1) Кратко описание

Подмяна на съществуващи канализации от етернитови и бетонови тръби с нови изпълнени от муфирани гофрирани канализационни тръби от PP, твърдост на пръстена SN /съгласно конкретните условия/, със съответните диаметри на тръбите. Други СРР/СМР, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съобразно потребностите на Възложителя за целия срок на споразумението и всеки конкретен договор

Прогнозна стойност, без ДДС
1800000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 3 – Строително - монтажни работи, ремонт и/ или рехабилитация и реконструкция на сгради и съоръжения на дружеството на територията на област Бургас.
1) Кратко описание

Ремонт на сгради и съоръжения включващ: Покривни хидроизолации; Мазачески работи; Настилъчни и облицовъчни работи; Подмяна на дограма; Бояджийски работи; Вътрешни вик инсталации; Направа гипсокартон по стени и тавани; Кофражни и бетонови работи; Армировъчни и зидарски работи; Стъкларски работи; Изолационни работи; Направа огради. Други строително-монтажни работи, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Съобразно потребностите на Възложителя за целия срок на споразумението и всеки конкретен договор

Прогнозна стойност, без ДДС
1300000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 4 - Подмяна и/ или ремонтно - рехабилитационни дейности - част електротехническа и автоматизация, на сгради на дружеството на територията на област Бургас.
1) Кратко описание

Трасиране на кабели СрН и НН; откриване на повреди; направа на муфи. Изпитване с лицензирана лаборатория на кабели, въздушни линии, машини и уредби - СрН, НН и заземления. Изработка, доставка и монтаж на табла НН и уредби СрН. Ел. инсталации в сгради. Рехабилитация на въздушни линии СрН и НН. Подмяна на ЖБ, ЖР, изолация, конзоли, боядисване на ЖР и др. Ремонт на силови трансформатори. Полагане на кабели в градска среда. Почистване от залесяване на просеки на въздушни линии. Други, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации

3) Количество или обем

Съобразно потребностите на Възложителя за целия срок на споразумението и всеки конкретен договор

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 5 - Подмяна и/ или ремонтно - рехабилитационни дейности - част машини и съоръжения на дружеството на територията на област Бургас.
1) Кратко описание

Подмяна на помпени агрегати (машини или съоръжения) в помпени станции за питейни или отпадъчни води, в пречиствателни станции за питейни или отпадъчни води. Подмяна на водопроводна арматура и тръбопроводи в помпени станции за питейни или отпадъчни води, в пречиствателни станции за питейни или отпадъчни води. Ремонт на помпени агрегати (машини или съоръжения). Ремонт на водопроводна арматура. Други, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя. (При сключването на всеки конкретен договор за дейности по ЛОТ 5 – се представя съответен лиценз/ разрешително и др. съобразно всяка конкретна поръчка, в зависимост от типа дейност и конкретните технически параметри.)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации

3) Количество или обем

Съобразно потребностите на Възложителя за целия срок на споразумението и всеки конкретен договор

Прогнозна стойност, без ДДС
1500000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 6 - Строително монтажни работи, направа хоризонтални сондажи за прокарване на комуникации на територията на област Бургас.
1) Кратко описание

Хоризонтално сондиране под улици, ж.п. линии, инженерно-технически съоръжения, канали, реки и други; заобикаляне на съществуващи комуникации при изграждане на: тръбопроводи за питейна или промишлена вода; канализация; кабели с достатъчна якост на опън; обсадни тръби. Други, свързани с предмета на поръчката по обособената позиция (ЛОТ), съобразно необходимостта на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съобразно потребностите на Възложителя за целия срок на споразумението и всеки конкретен договор

Прогнозна стойност, без ДДС
60000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24