00841-2016-0005
Технически редакции | ||
05.04.2016 11:22 ч. : | 05/04/2016 11:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.04.2016 11:22 ч. : | 05/04/2016 11:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-село Ковачевци: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ковачевци, Община Ковачевци, За: Бойка Лозанова, Република България 2450, село Ковачевци, Тел.: 0886 747178, E-mail: oba_kovachevtsi@abv.bg
Място/места за контакт: Община КовачевциИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://kovachevtsi.com.
Адрес на профила на купувача: http://kovachevtsi.com/?page_id=223.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Вертикална планировка кв.49, с.Ковачевци”
Възлагане на обществена поръчка
"Вертикална планировка кв.49, с.Ковачевци" съгласно КСС и техническа спецификация.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
„Вертикална планировка кв.49, с.Ковачевци” съгласно КСС и техническа спецификация.
НЕ
30.11.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Ковачевци - IBAN: BG28IABG74783300575900 BIC: IABGBGSF. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 708,33 лв. (седемстотин и осем лева и 33 стотинки). Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Ковачевци или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора и е със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора. Възложителят може да поиска от избрания изпълнител да удължи срока на валидност на гаранцията в зависимост от изпълнението на дейностите по проекта до приключване на всички дейности от изпълнителя. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Ковачевци - IBAN: BG28IABG74783300575900 BIC: IABGBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция следва да задължава неотменяемо, независимо от валидността и действието на Договора, институцията издател, да заплати на възложителя всяка сума максимум до нейния размер, при получаване на надлежно подписано и подпечатано искане за плащане, деклариращо, че участникът не е изпълнил частично или изцяло задълженията си по Договора. Ангажиментът по гаранцията се намалява автоматично със сумата на всяко плащане, извършено по нея по силата на предявен иск. При внасяне на парична сума като гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва обществената поръчка, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
- Авансовото плащане е в размер на 30% от договорената стойност. Авансът се изплаща в срок до 15 календарни дни след подписване на договора, след представяне на фактура - Междинно плащане в размер на 30%, платимо в срок до 10 дни след подписване на съответните протоколи съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му за приемане изпълнението на съответните СМР и издаване на фактура от избрания изпълнител за стойността на плащането. -Окончателно плащане в размер на останалата част от договореното възнаграждение, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на съответните протоколи съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му за приемане изпълнението на съответните СМР и издаване на фактура от избрания изпълнител за стойността на плащането. Приемането на работата се извършва с приемо-предавателен протокол между изпълнителя и възложителя.
В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е ригистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) подписват документ - споразимение или договор. Документът трябва да бъде представен от участника в офертата в нотариално заверено копие или оригинал. Документът трябва д асъдържа клаузи, които гарантират, че : - Всички членове на обединението /консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Определен е представляващия обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващ обединението/консорциума е упълномощен да представи оферта от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на сайта на Община Ковачевци. За закупуване на хартиен носител на документацията се заплащат 20 лв с вкл. ДДС по сметка на Община Ковачевци посочена в документацията за участие. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Лицата могат да получат документацията по куриер за тяхна сметка, след подаване на искане с приложено сканирано копие на платежен документ по поща, факс или на e-mail : oba_kovachevtsi@abv.bg.
Български
180
Заседателната зала на Община Ковачевци
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата е 10 (десет) дневен, съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП жалбата се подава до КЗК.
05.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ