Версия за печат

00826-2016-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Свети Наум ЕАД, ул. Доктор Любен Русев № 1, За: Боряна Колевска, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: svnaum.obshtestveni_porachki@abv.bg, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Боряна Колевска

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на клинична и микробиологична лаборатории на МБАЛНП Свети Наум ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Клинична и/или микробиологична лаборатория на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София, на адрес: гр. София, 1113, ул. Д-р Любен Русев № 1.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на обществената поръчка е доставка на реактиви и консумативи за нуждите на клинична и микробиологична лаборатории на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София по 19 обособени позиции, съгласно утвърдена техническа спецификация, както и доставка при необходимост на възложителя на други, непосочени в спецификацията реактиви и консумативи, за които участникът е представил обвързващо предложение.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000, 33140000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества
Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В рамките на настоящата обществена поръчка се съдържат 19 обособени позиции,както следва: Обособена позиция № 1 - „Антибиотични дискове, съвместими с “Antimicrobialsusceptibility disc dispenser”;Обособена позиция № 2 – „Диагностични дискове"; Обособена позиция № 3 - „Течни, готови среди за идентификация на микроорганизми в ампули или епруветки и течни, готови, обогатяващи хранителни среди в епруветки”; Обособена позиция № 4 – „Сухи хранителни среди”; Обособена позиция № 5 – „Готови хранителни среди, разляти в петрита с диаметър 90 мм., за култивиране на микроорганизми”; Обособена позиция № 6 – „Бързи тестове”;Обособена позиция № 7 – „Газ генериращи пакети, осигуряващи подходяща атмосфера за култивиране на микроорганизми”;Обособена позиция № 8 – „Бои за бактериално оцветяване”; Обособена позиция № 9 – „Мануални тестове за идентификация”;Обособена позиция № 10 – „Имунохроматографски тестове” ;Обособена позиция № 11 – „ELISA – тестове”;Обособена позиция № 12 – „Консумативи за T-SPOT.TB T”; Обособена позиция № 13 – „Епруветки - с капачка, прозрачни, Петриеви панички, Флакони и банки за съхранение на реактиви, Предметни и покривни стъкла, Йозета за микробиологични изследвания, Стерилни тампони, Стерилни съдчета за биологични материали”;Обособена позиция № 14 – „ Автоматични пипети – автоклавируеми, Наконечници за пипети”; Обособена позиция № 15 – „Реактиви за кръвен анализатор Sysmex, за автоматичен биохимичен анализатор Cobas Integra 400+ и коагулация за апарат Start 4 и консумативи към тях, консумативи към позицията и други консумативи към апаратите”; Обособена позиция № 16 – „Общи консумативи за клинична лаборатория”; Обособена позиция № 17 – „Ликворология”; Обособена позиция № 18 – „Реактиви и консумативи за апарат Sebia”; Обособена позиция № 19 – „Реактиви и консумативи за електролитен анализатор ЕasyLite”.

Прогнозна стойност без ДДС
98348 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Преди подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по сметка на възложителя, на касата на възложителя или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД: Банкова сметка при Централна кооперативна банка АД – клон София IBAN: BG50CECB979010G2568500 BIG: CECBBGSF Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, гр. София, и че е със срок на валидност най - малко тридесет дни след срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва, че е за процедура с идентификационен номер .......................................... (попълва се идентификационен номер на процедурата от Регистъра на обществените поръчки). Когато участника избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането се осъществява след извършване на всяка доставка, по банкова сметка на Изпълнителя, в срок от 30 (тридесет)календарни дни, след представяне от страна на Изпълнителя на оригинал на данъчна фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на чл. 357 и следващите от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата трябва да съдържа три отделни запечатани плика: ПЛИК „1” с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се съдържат:1.Списък на документите, съдържащи се в офертата - попълва се Образец № 1; 2. Представяне на участника, което включва:- Административни сведения за участника - попълва се Образец № 2. В Образец № 2 се посочват единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 5 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2-4, ал. 2, т. 1 и 2а и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП – оригинал по Образец № 3; 3. При участник обединение – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора за създаването на обединението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият обединението;4. Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако участникът е регистриран (копие) или декларация в свободен текст, че участникът не е регистриран по ЗДДС; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на участниците, а именно:5.1. Списък на доставките с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка (на реактиви и консумативи) изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата – оригинал по Образец № 4. 5.2. Доказателства за най-малко три броя изпълнени доставки (договори) с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, съответстващи на описа на приложенията в Образец № 4. Като доказателство за извършените доставки ще се приемат: 1. приложените в офертата удостоверения (референции), издадени от получателя или от компетентен орган; 2. посочване на вписванията в публичния регистър, вписан в таблицата, в който се съдържат данни за изпълнението на доставката; 3. заверена с подпис и печат на участника разпечатка на вписванията в публичния регистър за изпълнението на доставките; 4. двустранни приемателно-предавателни протоколи.5.3. Заверено копие на валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия от ИАЛ или друг документ, удостоверяващ правото на участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава или документи, доказващи качеството производител на кандидата (за конкретния продукт). 5.4. Участниците в обществената поръчка трябва да представят Декларация за произход и съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински консумативи или негов упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие, издаден от компетентен орган по смисъла на Закона за медицинските изделия (ЗМИ) или еквивалентен документ съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 5.5. Сертификат за внедрена система за управление на качеството, с обхват предмета на поръчката, издаден на името на участника, по стандарт БДС ЕN ISO 9001 или еквивалентен – заверено копие; 5.6. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 13485 или еквивалентен, издаден на името на производителя на предлаганите медицински изделия – заверено копие.6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) – оригинал или нотариално заверено копие; 7. Декларация за ползване на подизпълнители - попълва се Образец № 5. Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват:- имената на подизпълнителите и; видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. Продължава в раздел VI.3 "Допълнителна информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на доставките с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка (на реактиви и консумативи) изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата – оригинал по Образец № 4. 2. Доказателства за най-малко три броя изпълнени доставки (договори) с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, съответстващи на описа на приложенията в Образец № 4. Като доказателство за извършените доставки ще се приемат: - приложените в офертата удостоверения (референции), издадени от получателя или от компетентен орган; - посочване на вписванията в публичния регистър, вписан в таблицата, в който се съдържат данни за изпълнението на доставката; - заверена с подпис и печат на участника разпечатка на вписванията в публичния регистър за изпълнението на доставките; - двустранни приемателно-предавателни протоколи. 3. Заверено копие на валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия от ИАЛ или друг документ, удостоверяващ правото на участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава или документи, доказващи качеството производител на участника (за конкретния продукт). 4.Участниците в обществената поръчка трябва да представят Декларация за произход и съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински консумативи или негов упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие, издаден от компетентен орган по смисъла на Закона за медицинските изделия (ЗМИ) или еквивалентен документ съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП; 5. Инструкция за употреба на предлаганите медицински изделия на български език, а за медицинските изделия, за които не се изисква инструкция за употреба, участникът следва да представи макет на опаковката на медицинските изделия с графично изображение на „СЕ” маркировка. 6. Сертификат за внедрена система за управление на качеството, с обхват предмета на поръчката, издаден на името на участника, по стандарт БДС ЕN ISO 9001 или еквивалентен – заверено копие; 7. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 13485 или еквивалентен, издаден на името на производителя на предлаганите медицински изделия – заверено копие.
Минимални изисквания: 1. Участниците в настоящата процедура следва да ПРИТЕЖАВАТ ОПИТ В ИЗВЪРШВАНЕТО НА доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка (на реактиви и консумативи) – участникът да има изпълнени минимум три доставки (договори). 2. Участниците, следва да притежават разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадени от Изпълнителния директор на Изпълнителната агенция по лекарствата в съответствие със Закона за медицинските изделия (ЗМИ) или друг документ, удостоверяващ правото на участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава или документи, доказващи качеството производител на участника (за конкретния продукт). 3. Участниците трябва да предлагат за доставка медицински изделия, чието съответствие със съществените изисквания е било оценено по приложимите процедури за оценяване на съответствието. 4. Участникът трябва да има сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват предмета на поръчката, издаден на името на участника, по стандарт БДС ЕN ISO 9001 или еквивалентен. 5. Участникът трябва да има сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 13485 или еквивалентен, издаден на името на производителя на предлаганите медицински изделия.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документацията за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, на адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. * Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. * От деня на публикуване на обявлението за обществената поръчка в регистъра на АОП, Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2 Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Документация за участие се предоставя/изпраща след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена. Сумата от 10 (десет) лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

Отварянето на офертите ще се извърши в сградата на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, на адрес: гр. София, ул. “Д-р Любен Русев” № 1 - Учебна зала ДКБ.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се Образец № 6. Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, оригинал по Образец № 7; 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – оригинал по Образец № 8 – декларацията се подписва от лицата, които представляват участника и от всяко от лицата представляващи членовете на обединението. 11. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по Образец № 9; 12. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – по Образец № 10; 13. Писмо-декларация за съвместимост на реактивите със съответния апарат. 14. Инструкция за употреба на предлаганите медицински изделия на български език, а за медицинските изделия, за които не се изисква инструкция за употреба, участникът следва да представи макет на опаковката на медицинските изделия с графично изображение на „СЕ” маркировка. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер. Документите по т. 5.4, т.13 и т. 14, за позиции от 2 до 19 включително се поставят в отделен плик № 1 за съответната обособена позиция. ПЛИК №“2” с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката", трябва да съдържа Образец № 11 „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“, Образец № 11.1-11.19 – "Приложение към техническото приложение" и декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е приложимо) ПЛИК № “3” с надпис “Предлагана цена”, трябва да съдържа Образец № 12 „Ценово предложение" и Образец № 12.1-19 „Приложение към ценовото предложение”. Извън плика с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. *Забележка Единичната цена за артикул, общата цена за всеки от артикулите и общата стойност на обособената позиция в ценовото предложение се оферират до втория знак след десетичната запетая, без включен ДДС – „франко” мястото за доставка, определено от Възложителя (адреса на управление на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД - гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. “Д-р Любен Русев” № 1). Всички страници на офертата трябва да бъдат номерирани последователно (по съответните пликове). Всички копия от документи, представени от участниците, следва да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подпечатани с мокър печат на участника (в случай на обединение - с печата на упълномощения участник в обединението) и саморъчно подписани от лицето, представляващо по закон участника (в случай на обединение - от представляващия упълномощения участник) или упълномощено лице, съгласно изискванията на документацията за участие. Мостри- Участниците представят мостри на всички артикули включени в обособени позиции № 15, № 16, № 17, № 18 и № 19, разписани в техническата спецификация, едновременно с подаване на офертата за участие. Представянето на мостра за всички артикули от гореспоменатите обособени позиции е задължително. Ннепредставянето на мостри е основание за отстраняване от процедурата. След сключване на договора за обществената поръчка, възложителят връща мострите на участниците в процедурата, които не са определени за изпълнител на обществената поръчка, представени от тях за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9536113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9536113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Антибиотични дискове, съвместими с “Antimicrobialsusceptibility disc dispenser"
1) Кратко описание

Антибиотични дискове, съвместими с “Antimicrobialsusceptibility disc dispenser"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
1800 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Диагностични дискове
1) Кратко описание

Диагностични дискове

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация, част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
172 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Течни, готови среди за идентификация на микроорганизми в ампули или епруветки и течни, готови, обогатяващи хранителни среди в епруветки
1) Кратко описание

Течни, готови среди за идентификация на микроорганизми в ампули или епруветки и течни, готови, обогатяващи хранителни среди в епруветки

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
241 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Сухи хранителни среди
1) Кратко описание

Сухи хранителни среди

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
1120 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Готови хранителни среди, разляти в петрита с диаметър 90 мм., за култивиране на микроорганизми
1) Кратко описание

Готови хранителни среди, разляти в петрита с диаметър 90 мм., за култивиране на микроорганизми

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
1384 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Бързи тестове
1) Кратко описание

Бързи тестове

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
513 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Газ генериращи пакети, осигуряващи подходяща атмосфера за култивиране на микроорганизми
1) Кратко описание

Газ генериращи пакети, осигуряващи подходяща атмосфера за култивиране на микроорганизми

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
639 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Бои за бактериално оцветяване
1) Кратко описание

Бои за бактериално оцветяване

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
391 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Мануални тестове за идентификация
1) Кратко описание

Мануални тестове за идентификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
3438 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Имунохроматографски тестове
1) Кратко описание

Имунохроматографски тестове

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
1360 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция ELISA – тестове
1) Кратко описание

ELISA – тестове

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
1100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Консумативи за T-SPOT.TB T
1) Кратко описание

Консумативи за T-SPOT.TB T

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000, 33140000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества
Медицински консумативи

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
11984 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция Епруветки - с капачка, прозрачни, Петриеви панички, Флакони и банки за съхранение на реактиви, Предметни и покривни стъкла, Йозета за микробиологични изследвания, Стерилни тампони, Стерилни съдчета за биологични материали
1) Кратко описание

Епруветки - с капачка, прозрачни, Петриеви панички, Флакони и банки за съхранение на реактиви, Предметни и покривни стъкла, Йозета за микробиологични изследвания, Стерилни тампони, Стерилни съдчета за биологични материали

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
811 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 14 / Заглавие на обособената позиция Автоматични пипети – автоклавируеми, Наконечници за пипети
1) Кратко описание

Автоматични пипети – автоклавируеми, Наконечници за пипети

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
2467 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 15 / Заглавие на обособената позиция Реактиви за кръвен анализатор Sysmex, за автоматичен биохимичен анализатор Cobas Integra 400+ и коагулация за апарат Start 4 и консумативи към тях, консумативи към позицията и други консумативи към апаратите
1) Кратко описание

Реактиви за кръвен анализатор Sysmex, за автоматичен биохимичен анализатор Cobas Integra 400+ и коагулация за апарат Start 4 и консумативи към тях, консумативи към позицията и други консумативи към апаратите

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000, 33140000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества
Медицински консумативи

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
55087 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 16 / Заглавие на обособената позиция Общи консумативи за клинична лаборатория
1) Кратко описание

Общи консумативи за клинична лаборатория

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
920 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 17 / Заглавие на обособената позиция Ликворология
1) Кратко описание

Ликворология

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000, 33140000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества
Медицински консумативи

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
5946 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 18 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за апарат Sebia
1) Кратко описание

Реактиви и консумативи за апарат Sebia

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000, 33140000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества
Медицински консумативи

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
4873 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 19 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за електролитен анализатор ЕasyLite
1) Кратко описание

Реактиви и консумативи за електролитен анализатор ЕasyLite

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000, 33140000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества
Медицински консумативи

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация част от документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
4102 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12