00571-2016-0019
Технически редакции | ||
04.04.2016 14:45 ч. : | 04/04/2016 14:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.04.2016 14:45 ч. : | 04/04/2016 14:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Водоснабдяване и канализация ЕАД, гр. Бургас, гр. Бургас, кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3, За: юрк. Йорданка Керанкова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442; 0359 0886770016, E-mail: jkerankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979
Място/места за контакт: юрк. Йорданка КеранковаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-burgas.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=147/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Реконструкция на канална помпена станция (КПС) № 1 в УПИ III, кв. 1 по плана на ЦГЧ гр. Бургас.
Възлагане на обществена поръчка
Реконструкция на канална помпена станция (КПС) № 1 в УПИ III, кв. 1 по плана на ЦГЧ гр. Бургас.
45000000, 45200000, 45232420
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съобразно техническата спецификация и Работните проекти към документацията за участие.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците представят гаранция за участие в процедурата, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Вид и размер на гаранциите: Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC – CECBBGSF. Гаранция за участие: 10 000 лв. Гаранция за изпълнение: 2% от стойността на договора при сключването му. Гаранциите за участие на отстранените участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане срока за оспорване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. Гаранциите на класираните участници в процедурата се освобождават в срок от пет работни дни след сключване на договор за обществена поръчка. При прекратяване на процедурата за възлагане на поръчката гаранциите на всички участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане на срока за оспорване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка: • оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; • обжалва решението на възложителя – до решаване на спора; • в случай, че е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в срока по чл.41, ал.4 от ЗОП. В горните случаи, когато участникът е представил банкова гаранция, Възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихви за периода, в който средствата са престояли законно при него.
1. Авансово плащане: 10 (десет) % от стойността на договора, в 5 (пет) дневен срок след сключването му. 2. Периодични плащания: предвижда се извършване на периодични плащания с общ размер до 70 (семдесет) %, които ще се извършат след представяне на фактура за стойността на действително извършените СМР, издадена от Изпълнителя; цялата налична към момента на искането документация, за съответните дейности свързани с направените разходи; протокол (акт) за извършената работа, подписан от участниците в строителството. Преди плащане се извършва 100 % документална проверка и проверка на мястото на обекта за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР. Периодичните плащания ще се приспадат от окончателното плащане по договора с Изпълнителя. 3. Окончателно плащане: 20 (двадесет) %. Извършването на окончателното плащане е допустимо след съставяне на констативен протокол за установяване на годността за ползване на строежа. Към този акт (Образец № 16) се прилагат и протоколите за успешно проведени единични изпитвания на машините и съоръженията. Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на констативен протокол за установяване на годността за ползване на строежа и фактура.
Когато участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като юридическо лице, но определеният участник следва да спазва разпоредбата на чл.49 от ППЗОП.
Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 и 2 от ЗОП.
неприложимо
Образец №5 - Списък по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП на строителството, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните три години, считано от датата на подаване на офертата Доказателство за извършеното строителство се предоставя чрез: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт; в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Минимално изискване - Участникът в процедурата трябва да е изпълнил или да е участвувал в изпълнението на минимум 3 (три) поръчки за строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката на обща стойност 1 000000 (един милион) лева, през последните пет години (считано към крайния срок за подаване на офертите). Под „строителство, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка” да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „б” от Закона за устройство на територията. 13.2. Сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството, в съответствие с чл. 53 от ЗОП. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Минимално изискване: Сертификат по ISO 9001 или еквивалент за система за управление на качеството в строителството; сертификат ISO 14001 или еквивалент за система за управление по околна среда и сертификат OHSAS 18001 или еквивалент за система за управление на здравето и безопасността при работа – заверени копия.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ID номер 147/04.04.2016 г.
НЕ
ДА
Работен проект - 11 части. Копия на Работните проекти могат да се закупят от деловодството на Дружеството на адрес: гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Център за работа с клиенти. Работните проекти във формат .pdf, са публикувани в компресиран .zip файл в електронната преписка на поръчката.
Български
180
гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Конферентна зала.
Отварянето на офертите е публично при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите промяната се публикува на интернет адреса на Възложителя – http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=147/ в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Документацията за участие в процедурата е безплатна, като Възложителят предоставя пълен достъп до нея по електронен път в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки на Интернет адрес: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=147/. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • лично – срещу подпис; • чрез куриерска служба; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; • чрез комбинация от тези средства.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
04.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ