Версия за печат

00571-2016-0019

BG-Бургас: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Водоснабдяване и канализация ЕАД, гр. Бургас, гр. Бургас, кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3, За: юрк. Йорданка Керанкова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442; 0359 0886770016, E-mail: jkerankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Място/места за контакт: юрк. Йорданка Керанкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-burgas.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=147/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция на канална помпена станция (КПС) № 1 в УПИ III, кв. 1 по плана на ЦГЧ гр. Бургас.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Реконструкция на канална помпена станция (КПС) № 1 в УПИ III, кв. 1 по плана на ЦГЧ гр. Бургас.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000, 45232420

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за пречистване на отпадъчни води

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съобразно техническата спецификация и Работните проекти към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
1200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Вид и размер на гаранциите: Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC – CECBBGSF. Гаранция за участие: 10 000 лв. Гаранция за изпълнение: 2% от стойността на договора при сключването му. Гаранциите за участие на отстранените участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане срока за оспорване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. Гаранциите на класираните участници в процедурата се освобождават в срок от пет работни дни след сключване на договор за обществена поръчка. При прекратяване на процедурата за възлагане на поръчката гаранциите на всички участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане на срока за оспорване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка: • оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; • обжалва решението на възложителя – до решаване на спора; • в случай, че е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в срока по чл.41, ал.4 от ЗОП. В горните случаи, когато участникът е представил банкова гаранция, Възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихви за периода, в който средствата са престояли законно при него.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Авансово плащане: 10 (десет) % от стойността на договора, в 5 (пет) дневен срок след сключването му. 2. Периодични плащания: предвижда се извършване на периодични плащания с общ размер до 70 (семдесет) %, които ще се извършат след представяне на фактура за стойността на действително извършените СМР, издадена от Изпълнителя; цялата налична към момента на искането документация, за съответните дейности свързани с направените разходи; протокол (акт) за извършената работа, подписан от участниците в строителството. Преди плащане се извършва 100 % документална проверка и проверка на мястото на обекта за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР. Периодичните плащания ще се приспадат от окончателното плащане по договора с Изпълнителя. 3. Окончателно плащане: 20 (двадесет) %. Извършването на окончателното плащане е допустимо след съставяне на констативен протокол за установяване на годността за ползване на строежа. Към този акт (Образец № 16) се прилагат и протоколите за успешно проведени единични изпитвания на машините и съоръженията. Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на констативен протокол за установяване на годността за ползване на строежа и фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като юридическо лице, но определеният участник следва да спазва разпоредбата на чл.49 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 и 2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника – Образец №1, с приложен списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, което включва: 1.1. Административни сведения на участника с посочване на единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът/ участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – Образец №2. 1.3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 и 2 от ЗОП. Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи ІV група - строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда, ІІ категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 2, буква "б" от ЗУТ – разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията. За изпълнение на това изискване участникът представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. За участници, установени в друга държава – членка на Европейския съюз, Възложителят няма право да изисква набавянето на сертификат или документ за регистрация от административен орган, ако те представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени. 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато Участникът е обединение, което не се е регистрирало като юридическо лице преди подаването на Офертата, се представя и регистрация съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат (ЗРБ). В договора за обединение задължително се посочва разпределението на задълженията между партньорите съгласно предмета на обществената поръчка, както и ангажимент същите лица да останат в обединението до крайния срок на изпълнение на договора. 3. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – Образец №3. 4. Декларация за съгласие на подизпълнител - Образец №4. Декларацията се представя, в случай, че участникът ще ползва подизпълнители, като същата се попълва от подизпълнителя. 4.1. Декларация по чл.47, ал.8 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП за подизпълнител – Образец №4.1 5. Декларация по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Образец №9. 6. Декларация - списък по чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП за експерти - Образец №11. 7. Декларация по чл.51а от ЗОП за ангажираност на експерт - Образец №12. 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.11 от ЗОП за минимална цена на труд – Образец № 13. 9. Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП за техническото оборудване, с което разполага участникът – Образец №14. 10. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - Образец №15. 11. Гаранция за участие. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата на участник, който: 1. Не е представил някой от документите, съгласно чл.56 от ЗОП и изискванията на настоящата документация; 2. За когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП; 3. Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Който е представил оферта в нарушение на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП. 5. За когото по реда на чл.68, ал.11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

неприложимо

ІІІ.2.3) Технически възможности

Образец №5 - Списък по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП на строителството, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните три години, считано от датата на подаване на офертата Доказателство за извършеното строителство се предоставя чрез: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт; в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Минимално изискване - Участникът в процедурата трябва да е изпълнил или да е участвувал в изпълнението на минимум 3 (три) поръчки за строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката на обща стойност 1 000000 (един милион) лева, през последните пет години (считано към крайния срок за подаване на офертите). Под „строителство, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка” да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „б” от Закона за устройство на територията. 13.2. Сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството, в съответствие с чл. 53 от ЗОП. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Минимално изискване: Сертификат по ISO 9001 или еквивалент за система за управление на качеството в строителството; сертификат ISO 14001 или еквивалент за система за управление по околна среда и сертификат OHSAS 18001 или еквивалент за система за управление на здравето и безопасността при работа – заверени копия.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Обяснителна записка за организация и изпълнение на строителството ; тежест: 25
Показател: Мрежови календарен график; тежест: 15
Показател: Диаграма на работната ръка и диаграма на механизацията ; тежест: 10
Показател: Обща стойност на обекта без ДДС.; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ID номер 147/04.04.2016 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Работен проект - 11 части. Копия на Работните проекти могат да се закупят от деловодството на Дружеството на адрес: гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Център за работа с клиенти. Работните проекти във формат .pdf, са публикувани в компресиран .zip файл в електронната преписка на поръчката.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.05.2016 г.  Час: 10:30
Място

гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Конферентна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите промяната се публикува на интернет адреса на Възложителя – http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=147/ в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата е безплатна, като Възложителят предоставя пълен достъп до нея по електронен път в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки на Интернет адрес: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=147/. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • лично – срещу подпис; • чрез куриерска служба; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; • чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ