Версия за печат

01158-2016-0005

BG-Варна: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Клон - Териториално поделение Пристанище Варна, пл. Славейков 1, За: Елеонора Жекова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 684614, E-mail: e.zhekova@bgports.bg, Факс: 052 655902

Място/места за контакт: Клон - Териториално поделение Пристанище Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/136.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонт настилки, подземни комуникации и сгради в района на склад текущо поддържане и автокантар, Пристанище Варна Изток" Ремонт настилки, подземни комуникации и сгради в района на склад текущо поддържане и автокантар, Пристанище Варна Изток.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Пристанище Варна Изток
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Ремонт настилки, подземни комуникации и сгради в района на склад текущо поддържане и автокантар, Пристанище Варна Изток.Целта на ремонтните дейности е подобряване транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт и добро отводняване на уличната мрежа.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който Възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на обекта е 1 000 000 лв ( един милион лв.) без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
1000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер: 10 000,00 лв. (десет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя:

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията по настоящия договор ще се извършват в български лева, по посочената от Изпълнителя банкова сметка. 1. Аванс в размер на 20 % /двадесет процента/ в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - не повече от 3 плащания в общ размер до 60 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта с приспаднати 20% от приведения аванс; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на обекта съгласно линейния план - график; б) представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж на обекта на поръчката (първа група, първа категория) или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващ регистрацията на участника в съответен регистър. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. Застрахован е с валидна “Застраховка за професионална отговорност в строителството” по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участникът трябва да има изпълнен през предходните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, минимум пет договора, сходни с предмета на поръчката. „Сходни с предмета на поръчката“ са договорите за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на обекти по чл.137 ал.1 т.1 б.»а» от ЗУТ, във връзка с чл.2 ал.7 от Наредба 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. 2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката в което число минимум: 2.1. Ръководител на екипа, който: • има придобита образователна степен „магистър”, квалификация „строителен инженер”, специалност „ССС /ПГС/“ или еквивалент; • професионален опит - минимум 5 г. стаж по специалността; • специфичен професионален опит – опит в изпълнение и/или ръководство на минимум три проекта за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на строителни обекти; 2.2. Технически ръководител, който: • има квалификация „строителен инженер” съгласно чл. 163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; • минимум 3 г. опит в изпълнение и/или ръководство на строителни обекти; 2.3. Отговорник по контрола на качеството, който: • има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; • има удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквивалентно; • минимум 3 г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. ? 2.4. Отговорник по здравословни и безопасни условия на труд, който: • има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; • притежава удостоверение/сертификат за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно; • минимум 3 г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. 3. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора квалифициран за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката изпълнителски състав. Задължително е участника да докаже, че има на разположение минимум 5 служителя, които да притежават минимум втора квалификационна група по безопастност, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Ръководни служители: – 1 (един) брой Ръководител на екипа за изпълнение на СМР – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер ССС/ПГС/Пътен инженер „Магистър“ или еквивалент (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: като ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката. Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството. – 1 (един) брой Технически ръководител за изпълнение на СМР – Професионална област /квалификация/: минимум диплома за средно образование в областта на строителството Опит: като технически ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката. – 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: минимум средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент – 1 (един) брой Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 20
Показател: Работна програма за изпълнение на строителството ; тежест: 20
Показател: Предлагана цена за изпълнение на договора ; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 10:30
Място

Клон ТП Пристанище Варна, пл. Славейков 1, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на постъпилите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията не се закупува и е достъпна за всички заинтересовани лица на официалната интернет-страница на ДППИ www.bgports.bg, Профил на купувача

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ