01158-2016-0005
Технически редакции | ||
01.04.2016 16:42 ч. : | 01/04/2016 16:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.04.2016 16:42 ч. : | 01/04/2016 16:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Клон - Териториално поделение Пристанище Варна, пл. Славейков 1, За: Елеонора Жекова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 684614, E-mail: e.zhekova@bgports.bg, Факс: 052 655902
Място/места за контакт: Клон - Териториално поделение Пристанище ВарнаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/136.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Пристанищни дейности
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Ремонт настилки, подземни комуникации и сгради в района на склад текущо поддържане и автокантар, Пристанище Варна Изток" Ремонт настилки, подземни комуникации и сгради в района на склад текущо поддържане и автокантар, Пристанище Варна Изток.
Възлагане на обществена поръчка
Ремонт настилки, подземни комуникации и сгради в района на склад текущо поддържане и автокантар, Пристанище Варна Изток.Целта на ремонтните дейности е подобряване транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт и добро отводняване на уличната мрежа.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който Възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на обекта е 1 000 000 лв ( един милион лв.) без ДДС.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер: 10 000,00 лв. (десет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя:
Плащанията по настоящия договор ще се извършват в български лева, по посочената от Изпълнителя банкова сметка. 1. Аванс в размер на 20 % /двадесет процента/ в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - не повече от 3 плащания в общ размер до 60 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта с приспаднати 20% от приведения аванс; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на обекта съгласно линейния план - график; б) представяне на оригинална фактура.
не
не
Участникът трябва да има изпълнен през предходните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, минимум пет договора, сходни с предмета на поръчката. „Сходни с предмета на поръчката“ са договорите за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на обекти по чл.137 ал.1 т.1 б.»а» от ЗУТ, във връзка с чл.2 ал.7 от Наредба 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. 2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката в което число минимум: 2.1. Ръководител на екипа, който: • има придобита образователна степен „магистър”, квалификация „строителен инженер”, специалност „ССС /ПГС/“ или еквивалент; • професионален опит - минимум 5 г. стаж по специалността; • специфичен професионален опит – опит в изпълнение и/или ръководство на минимум три проекта за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на строителни обекти; 2.2. Технически ръководител, който: • има квалификация „строителен инженер” съгласно чл. 163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; • минимум 3 г. опит в изпълнение и/или ръководство на строителни обекти; 2.3. Отговорник по контрола на качеството, който: • има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; • има удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквивалентно; • минимум 3 г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. ? 2.4. Отговорник по здравословни и безопасни условия на труд, който: • има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; • притежава удостоверение/сертификат за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно; • минимум 3 г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. 3. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора квалифициран за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката изпълнителски състав. Задължително е участника да докаже, че има на разположение минимум 5 служителя, които да притежават минимум втора квалификационна група по безопастност, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
НЕ
ДА
Ръководни служители: – 1 (един) брой Ръководител на екипа за изпълнение на СМР – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер ССС/ПГС/Пътен инженер „Магистър“ или еквивалент (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: като ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката. Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството. – 1 (един) брой Технически ръководител за изпълнение на СМР – Професионална област /квалификация/: минимум диплома за средно образование в областта на строителството Опит: като технически ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката. – 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: минимум средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент – 1 (един) брой Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Български
180
Клон ТП Пристанище Варна, пл. Славейков 1, Заседателна зала
Отварянето на постъпилите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Документацията не се закупува и е достъпна за всички заинтересовани лица на официалната интернет-страница на ДППИ www.bgports.bg, Профил на купувача
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
01.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ