00115-2016-0010
Технически редакции | ||
01.04.2016 10:02 ч. : | 01/04/2016 09:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.04.2016 10:02 ч. : | 01/04/2016 09:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, площад Свобода №6, За: Катя Павлова - технически експерт по проекта, Мария Димитрова - старши експерт в отдел Обществени поръчки, България 7000, Русе, Тел.: 082 881659; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ruse-bg.eu/index.php.
Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/180/index.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, площад Свобода №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Център за административни услуги и информация, гише Обществени поръчкиРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на дейности по публичност и информация” в изпълнение на проект „Мерки за повишаване на енергийната ефективност в четири сгради от образователната инфраструктура на гр. Русе“, изпълняван по договор BG04-02-03-044-010 по програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия“ на Финансовия механизъм на европейското икономическо пространство 2009-2014
Възлагане на обществена поръчка
„Изпълнение на дейности по публичност и информация” в изпълнение на проект „Мерки за повишаване на енергийната ефективност в четири сгради от образователната инфраструктура на гр. Русе“, изпълняван по договор BG04-02-03-044-010 по програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия“ на Финансовия механизъм на европейското икономическо пространство 2009-2014, в обхват съгласно Приложение Техническа спецификация, към документацията за участие.
79800000, 31521300, 33700000, 30200000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката включва изработване на следните рекламно-информационни материали: 1. Информационна табела – 8 бр.; 2. Плакати – 50 бр.; 3. Туристически несесер със закачалка (лого ФМ на ЕИП, МИЕ, Община Русе) – 100 бр.; 4. Фенер с лед осветление (лого ФМ на ЕИП, МИЕ, Община Русе) – 100 бр.; 5. Метална термо чаша 400 мл. с лого ФМ на ЕИП, МИЕ и Община Русе – 50 бр.; 6. Кутия за визитки метал+кожа (лого ФМ на ЕИП, МИЕ, Община Русе) – 50 бр.; 7. Чадъри (лого ФМ на ЕИП, МИЕ, Община Русе) – 100 бр., от които 50 бр. сгъваеми с мин. 8 спици и 50 бр. несгъваеми с мин. 12 спици; 8. Стенен часовник (лого ФМ на ЕИП, МИЕ, Община Русе) – 100 бр.; 9. Ключодържател с 4 отвертки и ролетка (лого ФМ на ЕИП, МИЕ, Община Русе) – 150 бр.; 10. Закачалка за чанта (лого ФМ на ЕИП, МИЕ, Община Русе) – 100 бр. 11. Настолен календар-бележник (лого ФМ на ЕИП, МИЕ, Община Русе) – 50 бр.; 12. USB 3.0 флаш памет 16 GB (лого ФМ на ЕИП, МИЕ, Община Русе) – 100 бр.
НЕ
30
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от следните форми: А)депозит на парична сума по сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00; Б)банкова гаранция в полза на Община Русе. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие,съответно за изпълнение. Когато участникът или изпълнителя е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условия на гаранцията за участие (ГУ): Размерът на ГУ е определен, съобразно условията на чл.59, ал.2 от ЗОП и е в размер на 103 лв. / сто и три лева/. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал, безусловна и неотменима, със срок на валидност–задължително не по-малък от срока на валидност на офертата– 180 кал. дни, считано от датата,определена за краен срок за получаване на оферти.След изтичане на този срок,гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не.При представяне на ГУ в платежното нареждане или в банковата гаранция, задължително следва да бъде посочен предмета на процедурата. Задържането,освобождаването и усвояването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия на гаранцията за изпълнение (ГИ): Задължение за представяне на ГИ възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. ГИ е в размер на 3% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена по избор на Изпълнителя в една от двете форми – паричен депозит или банкова гаранция. За специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, които участват в процедурата, не се изисква гаранция за участие и за изпълнение. Във връзка с императивните изисквания на чл. 59, ал. 6 от ЗОП Възложителят не изисква представяне на гаранция за участие и за изпълнение поради запазване правото на участие в тях за специализирани предприятия и кооперации за хора с увреждания.
Заплащането на дейностите по изпълнение на услугата се извършва в лева по банков път след изпълнението им в срок до 10 работни дни след представяне на следните документи: - Приемо-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и Възложителя; - фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, а съставлява дружество по смисъла на чл. 357-364 от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД), тогава Участниците в обединението сключват писмено споразумение с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; изпълнението на договора е отговорност на всеки член на обединението; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката, като това може да се впише в споразумението или чрез изрично упълномощаване.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. Русе, административната сграда на Община Русе, ет. 3, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
проект „Мерки за повишаване на енергийната ефективност в четири сгради от образователната инфраструктура на гр. Русе“, изпълняван по договор BG04-02-03-044-010 по програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия“ на Финансовия механизъм на европейското икономическо пространство 2009-2014
Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата за обществена поръчка е осигурен на интернет страницата на Възложителя, на профила на купувача. Желаещите да подадат оферта участници могат да свалят цялата документация за участие от посочения Интернет адрес. Възложителят запазва правото на участие в настоящата обществена поръчка за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В процедурата е допустимо да подават оферти и други заинтересовани лица, извън тези за които поръчката е запазена, като офертите им ще бъдат разгледани само ако няма кандидат или участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или няма участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя съгласно чл. 16г, ал. 9 от ЗОП. Кандидатът или участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществената поръчка или за обособена/и позиция/и, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл. 16г, ал. 7 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10 дневен срок, съгласно чл. 120 от ЗОП.
01.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ