00267-2016-0035
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.03.2016 14:09 ч. : | 30/03/2016 13:49 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.03.2016 14:09 ч. : | 30/03/2016 13:49 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: 27 - Други услуги
Услуги
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов, За: Елена Караманова - юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656726, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.
Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160325kwuR2997410.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Милена Трифонова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724
Място/места за контакт: ДеловодствоРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Извършване на охрана при транспортиране на ценни пратки и товари за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска издръжка по две обособени позиции - ОП №1 Извършване на охрана при транспортиране на ценни пратки и товари на дирекция Местни данъци и такси и ОП Жилфонд и ОП №2 Извършване на охрана при транспортиране на ценни пратки и товари на автомати за продажба на билети за градски транспорт в гр. Пловдив.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Извършване на охрана при транспортиране на ценни пратки и товари за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска издръжка по две обособени позиции - ОП №1 Извършване на охрана при транспортиране на ценни пратки и товари на дирекция Местни данъци и такси и ОП Жилфонд и ОП №2 Извършване на охрана при транспортиране на ценни пратки и товари на автомати за продажба на билети за градски транспорт в гр. Пловдив.
79713000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Охрна по транспортиране на ценни пратки и товари ще се извършва за следните обекти: 1.Дирекция Местни данъци и такси. 2.ОП Жилфонд. 3.Местата за продажба и отчитане на парите от продажбата на билети за градски транспорт в гр. Пловдив. Прогнозната стойност на поръчката е до 740 000 лв., с включен ДДС за две години.Съответно за ОП №1 - 140 000 лв., с включен ДДС. За ОП №2 - 600 000 лв., с включен ДДС. Договори с участниците избрани за изпълнители ще бъдат сключени за една година на стойност: За ОП №1 - 70 000 лв., с включен ДДС. За ОП №2 - 300 000 лв., с включен ДДС. Дейностите по ОП №2 ще бъдат възложени и договор ще бъде сключен само при наличието на финансов ресурс от страна на Възложителя. При наличие на финансов ресурс и решение на Възложителя, договорите ще бъдат удължени за още една година при същите условия и цени.
НЕ
ДА
1
12
12
Гаранцията за участие е определена в размер на: - За ОП №1 – 290 (двеста и деветдесет) лева. - За ОП №2 – 1250 (хиляда двеста и петдесет) лева. Гаранцията се представя под формата на оригинална банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато се представя банкова гаранция за участие, същата следва да бъде със срок на валидност не по-кратък от 200 (двеста) дни от датата, посочена за крайна дата на получаване на офертата. При сключване на договора, определеният за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията се предоставя под формата на оригинална банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, като участникът сам избира формата на гаранцията. При представяне на банкова гаранция за изпълнение, срокът на валидност на същата и условията за нейното освобождаване/усвояване следва да бъде съобразен със срока на действие на договора и условията, посочени в него. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковата сметка на Община Пловдив е: IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03; BIC: IORTBGSF ТБ ИНВЕСТБАНК АД – клон Пловдив
Средствата се осигуряват от бюджета на Община Пловдив и звената на общинска издръжка. Заплащането на предоставените услуги ще се извършва по банков път, в срок съгласно договора и след предоставяне на фактура за извършена услуга.
ДА
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко лице, което отговаря на предварително обявените условия. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта и само за пълния обем на поръчката. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като изпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. За да бъде допуснат до участие в процедура, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението на обществена поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на настоящата документация. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: -за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП. -който не е представил някои от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 от ЗОП. -който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя -който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.
Офертата се представя в запечатан,непрозрачен плик, съдържащ три или повече отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: I.Плик №1 с надпис „Документи за подбор“ за обособена позиция №…, в който участникът трябва да постави следните документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържаща се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2.Документа „Оферта“, изготвен в съответствие с образеца от документацията. 3.Представяне на участника, което включва: -посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; -адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; -декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл.47, ал. 4 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 3 се представят за всяко физическо лице или юридическо лице, включено в обединението. 4.При участници обединения –копие от договор за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнител. В декларацията се посочват предвидените подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец, която също се представя в плик №1. 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, по образец. 8.Декларация – списък в свободен текст за броя служители на длъжност не по – ниска от „охранител“. . 9.Декларация за наличност на техническо оборудване и помощни средства, по образец. 10.Декларация в свободен текст за наличен собствен дежурен център за контрол и помощ или за оказване на услугата по осъществяване на помощ при подаден сигнал от органите на МВР. 11. Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден на основание чл. 14 от ЗЧОД. 12. Декларация за осигуряване на застраховка за професионална отговорност. 13. Сертификат за съответствие със системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава-членка, с обхват на сертифициране – охрана при транспорт на ценни пратки. 14. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. II.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“ за Обособена позиция №…, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническо предложение“, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Ако е приложимо, се прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. III.Плик №3 с надпис „Предлагана цена“ за Обособена позиция №.., в който участникът трябва да постави документ „Ценово предложение",изготвено в пълно съответствие с образеца от документацията. Когато участникът подава оферта и за двете обособени позиции, пликове № 1, 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документите и информацията, съдържащи се в плик №1 са еднакви и за двете обос.позиции,по които участникът участва,същите се поставят само в плика по ОП№1,като това се отбелязва в списъка на документите,съдържащи се в плик №1 за ОП №2.
не се изисква
не се изисква
1.Декларация – списък в свободен текст за броя служители на длъжност не по – ниска от „охранител“. 2.Декларация за наличност на техническо оборудване и помощни средства, по образец от документацията. 3.Копие от лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден на основание чл. 14 от ЗЧОД от директора на ГД „Охранителна полиция“ или от упълномощени от него лица. 4.Копие от сертификат за съответствие със системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава-членка, с обхват на сертифициране – охрана при транспорт на ценни пратки. 5.Декларация за осигуряване на застраховка за професионална отговорност.
1.Участникът трябва да разполагат с 50 (петдесет) души минимален брой служители на длъжност не по – ниска от „охранител. 2.Участникът трябва да разполага със следното оборудване: -1 (един) брой брониран автомобил и 5 (пет) броя автомобили специализирани за транспортиране на ценни пратки (може и бронирани); автомобилите може да са собствени или наети; автомобилите да са оборудвани с радиостанции и GPS устройства за контрол на маршрутите. -Необходимата екипировка, оборудване и въоръжение на охранителите от екипите, извършващи транспортирането, а именно:палки, белезници, паник – бутони, радиостанции или други средства за комуникация, екипировка, оръжие и др. 3.Участникът трябва да притежава лиценз за извършване на частна охранителна дейност по ЗЧОД на територията на цялата страна или на територията на Област с административен център гр. Пловдив.Лицензът трябва да включва дейността по чл. 5, ал. 1, т. 4 от ЗЧОД. 4.Сертификат за съответствие със системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава-членка, с обхват на сертифициране – охрана при транспорт на ценни пратки. 5.Участниците следва да притежават валидна застраховка за професионална отговорност. Застраховката трябва да е с предмет охранителна дейност - физическа охрана.
ДА
Закон за частната охранителна дейност.
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
200
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, ет.3, зала №36.
Отварянето на офертите, в това число и на плика с предлаганата цена, е публично и на него магат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.
30.03.2016 г.
Извършване на охрана при транспортиране на ценни пратки и товари.
79713000
Описание:
Прогнозната стойност на поръчката за ОП №1 е 140 000 лв, с ДДС за две години. Договор ще бъде сключен за една година на стойност 70 000 лв., с включен ДДС. При наличие на финансов ресурс и решение на Възложителя, договорът ще бъде удължен с още една година.
Извършване на охрана при транспортиране на ценни пратки и товари.
79713000
Описание:
Прогнозната стойност на поръчката за две години за ОП №2 е 600 000 лв., с включен ДДС. При наличие на финансов ресурс от страна на Възложителя, ще бъде сключен договор за една година на стойност 300 000 лв., с включен ДДС. При наличие на финансов ресурс и решение на Възложителя, договорит може да бъде удължен с още една година.