Версия за печат

00530-2016-0021

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева; Емилия Игнатова, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593715, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=303.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Текущ ремонт на покрив на административната сграда на офис „Оборище“ на ТД на НАП София, с адрес: гр. София, ул. „Силистра“ № 8”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Административната сграда на офис „Оборище“ на ТД на НАП София, с адрес: гр. София, ул. „Силистра“ № 8.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Текущ ремонт на покрив на административната сграда на офис „Оборище“ на ТД на НАП София, с адрес: гр. София, ул. „Силистра“ № 8”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45260000, 45454000

Описание:

Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи
Строителни работи по преустройство

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествена сметка, посочена в раздел "Технически спицификации" от конкурсната документация. Общата стойност на договора не следва да надвишава 40000,00 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
40000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за внесена гаранция за участие в размер на 400,00 лв. (четиристотин лева), представляваща 1 % (един процент) от максимално допустимата прогнозна стойност на поръчката без ДДС, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет: „Текущ ремонт на покрив на административната сграда на офис „Оборище“ на ТД на НАП София, с адрес: гр. София, ул. „Силистра“ № 8”. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал или копие от документа за внесена гаранция по формата на парична сума, преведена по банкова сметка на ТД на НАП София, както следва: ТБ „УниКредит Булбанк”, клон Батенберг, по IBAN сметка № BG54UNCR96603320296613, банков идентификационен код № UNCRBGSF. Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата – 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по договорните цени, съгласно количествено-стойностната сметка (ценово предложение) от офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, която е неразделна част от договора, с платежно нареждане по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представянето в отдел ”Бюджет и финанси” на ТД на НАП София на оригинална фактура с приложен към нея подписан протокол за установяване на действително извършените и приети строително-ремонтни работи.Договорът за изпълнение на обществената поръчка се сключва под отлагателно условие, касаещо срока на плащане на извършените и приети СМР. Възложителят има право на разсрочване или отсрочване на плащанията за срока до постъпване на средствата по сметката на ТД на НАП София. До изтичане на този срок дължимите суми не са изискуеми и изпълнителят не може да търси изпълнението им, да иска обезщетение за забавата или да иска обезщетение за неизпълнение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят декларация по чл.47, ал. 8 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” от т.1) и ал.5 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП и документите, посочени в т. 1, 2 и 5 от раздел ІІІ, буква А на указанията за подготовка на офертите. Документите по т. 9 от раздел ІІІ, буква А на указанията за подтготовка на офертата се представят от тези лица в обединението, чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя минимални изисквания. Представя се копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.1.Представяне на участника, по образеца приложен към указанията за подготовка на офертата, съдържащо:1.1.Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица посочват съответен еквивалентен код или номер, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени.Посочване на БУЛСТАТ (съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат) в случай че има, когато участникът е обединение, което не е ЮЛ (неперсонифицирано дружество), образувано съгласно българския Закон за задълженията и договорите, или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата в която участникът е установен. Когато участникът е физическо лице, посочва идентифицираща информация от документ за самоличност.Посочва се електронен адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2. видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители. 2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал.1, т.1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП (съгласно приложения образец). Документите се представят в оригинал.Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение на юридически лица или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата.Участниците следва да имат предвид, че изискванията на чл.47, ал.1, т.1 (с изключение на б.”е”), на ал.2, т.5 и на ал.5, т.1 от ЗОП се прилагат, както следва:При участниците–юридически лица-по отношение на лицата по чл.84, ал.1 и чл.89, ал.1 от ТЗ, по чл.105 от ТЗ без ограничено отговорните съдружници, по чл.141, ал.2 или чл.147, ал.1 от ТЗ, по чл.235, ал.2 или чл.235, ал.1 от ТЗ, по чл.244, ал.4 от ТЗ; При участниците–еднолични търговци - по отношение на физическото лице–търговец.Във всички останали извън гореизброените случаи, включително за чуждестранните лица –за лицата, които представляват участника.Във всички случаи – за прокуристите, ако има такива (в случай, че чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена Република България). ... (текстът продължава в раздел VI.3)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години (2013 г., 2014 и 2015 г.). Представянето на отчети за приходите и разходите и счетоводни баланси или други документи, от които да е видно, че участникът е имал положителен финансов (балансов) резултат от дейността си, не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. В последния случай съответното обстоятелство следва да бъде изрично посочено от участника. Когато публикуването на финансовите отчети се изисква от законодателството на държавата, в която те са установени данните могат да са ползват от публикацията. В случай, че публикуването на съответните документи не се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, необходимо е да се представят еквивалентни документи доказващи финансовото му състояние. В случай, че участникът е физическо лице, същият представя заверени копия от подадените годишни данъчни декларации за доходите си за последните три години. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, оборотът на всеки от подизпълнителите за последните три години трябва да е съразмерен на дела на участие на съответния подизпълнител. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, то оборотът за последните три години на всяко от лицата, включени в обединението, следва да е съразмерен на дела на участие на съответното лице.
Минимални изисквания: Минимални изисквания по т. 1.: Участникът следва да е имал положителен финансов (балансов) резултат от дейността си за всяка една от последните три години (2013 г., 2014 г. и 2015 г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на изпълненото строителство, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите. Списъкът следва да е придружен от доказателства за изпълнение по всяка от включените в него дейности, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. (Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец). 2. Списък с имената, длъжностите, ръководните служители на участника и/или на техническите лица, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на образователната степен. (Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец). 3. Сертификат ISO 9001:2008 – документа се представя под формата на заверено с гриф „вярно с оригинала” копие. 4.Сертификат за произход, разрешения за влагане в строителството за всички вносни материали и декларация, удостоверяваща съответствието на всеки един от вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите, съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти или оценка за съответствието на строителните продукти с националните изисквания, съгласно Наредба № РД-02-20-1 от 5 февруари 2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България – документите се представят под формата на заверено с гриф „вярно с оригинала” копие. Строителните продукти се считат годни за употреба, ако отговарят на следните технически спецификации : • Стандарт- български / БДС / ; • Стандарт – европейски / ЕN /; • Стандарт – въведения като български, съответен европейски стандарт / БДС EN/ Всички материали трябва да бъдат изпитани и одобрени преди използването им.
Минимални изисквания: Минимални изисквания по т. 1.: Участникът трябва да има изпълнени през последните пет години от датата на подаване на офертата, поне три строителни дейности. За всяко от включените в списъка строителство се прилага доказателство за изпълнение под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Минимални изисквания по т. 2.: Участникът да разполага с: • най-малко едно лице, притежаващо специализирано образование по промишлено, гражданско строителство, технология на строителството или строителство и архитектура или еквивалентно. Минимални изисквания по т. 3.: Участниците да имат внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват отговарящ на предмета на настоящата поръчка. Минимални изисквания по т. 4.: Участникът следва да представи сертификати за произход, разрешения за влагане в строителството за всички вносни материали и декларация, удостоверяваща съответствието на всеки един от вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти. Горепосоченият документ се представя за следните материали: 1. Битумен грунд; 2. Битумна рулонна мембрана 3 мм; 3. Битумна мембрана SBS - 4.5 кг/м2 с минерална посипка; 4. Поцинкована ламарина.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 713201 от 12.02.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 3.19 BGN
Условия и начин на плащане

Националната агенция за приходите предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, „Профил на купувача”. Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не са длъжни да заплащат цената й. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Документацията за участие може да се закупува преди изтичане на срока за получаване на офертите, всеки работен ден на адрес: гр. София, ул. "Аксаков" № 21, деловодството на ТД на НАП София, етаж 2. При закупуване на документацията участникът представя документ за предварително внесена по банков път невъзстановима сума от 3,19 лв. /три лева и деветнадесет стотинки/ с вкл. ДДС. Сумата за закупуване на документацията за участие се превежда по следната банкова сметка на Възложителя ТД на НАП София: ТБ „УниКредит Булбанк”, клон Батенберг, IBAN сметка: BG79 UNCR 9660 3120 2966 16, BIC: UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на ТД на НАП София, гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет. 7

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП София. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(продължава от т.III.2.1.)... За обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП, участникът подава една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. 3. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно приложения образец).Документът се представя в оригинал. 4.Декларация по чл. 47, ал. 8 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1(с изключение на б. „е” от т.1) и ал.5 от ЗОП за лицата, посочени като подизпълнители. (съгласно приложения образец). Документът се представя в оригинал.В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1) и ал.5 от ЗОП по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата. 5. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП (съгласно приложения образец). Декларацията се представя от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението, подало оферта за участие.6. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП; 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (съгласно приложения образец). Документът се представя в оригинал. 8. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя. 9. Декларация за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. Документът се изготвя в свободен текст и се представя в оригинал. 10. Декларация, че при изпълнение на поръчката участниците ще спазват изискванията на нормативните документи в страната по безопасност и хигиена на труда, пожарна безопасност, изискванията по опазване на околната среда и други, свързани със строителството по действащите в страната стандарти и технически нормативни документи за строителство. Документът се изготвя в свободен текст и се представя в оригинал.11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 12.Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари. 13. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. (край на текста). НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ТД на НАП София и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно глава 11 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, българия 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ