Версия за печат

00385-2016-0007

BG-Пазарджик: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пазарджик, бул. България, За: Георги Шикерджиев, Република България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402221; 0885 301212, E-mail: PARKINGI@PAZARDJIK.BG, Факс: 034 440711

Място/места за контакт: Община Пазарджик

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.pazardjik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pazardjik.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=2220%3Aohrana280316&catid=77%3Aporachki2016&Itemid=183&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Осигуряване на невъоръжена охрана на общински обекти на територията на Община Пазарджик”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: гр. Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Охранителната дейност ще се осъществява с невъоръжена охрана, като същата е необходима, за да се защитят физически от противоправни посегателства 9 обекта – общинска собственост. За осъществяване на услугата, свързана с осигуряване на невъоръжена охрана на всички обекти, е необходим следният брой охранители – 37.5, които да извършват режим на охрана – денонощен, нощен, дневен, дневен в почивни и празнични дни или нощен и в почивни и празнични дни, в зависимост от нуждата за защита с невъоръжена физическа охрана на съответния обект. Охранителите извършват патрулно-обходни действия на обектите с цел предотвратяване на набези и посегателства срещу територията и имуществото на обектите, при режим на охрана и минимален брой охранители, както следва: 1. Парк “Остров Свобода”, гр. Пазарджик - режим: денонощен, 12 охранители 2. Парк “Остров Свобода”, гр. Пазарджик – източна част - режим: денонощен, 6 охранители 3. Парк “Стадиона”, гр. Пазарджик - режим: денонощен,4 охранители 4.Къщички /в строеж/, ул. “Веслец” - режим:денонощен, 4 охранители 5. Площад “К. Величков”, гр. Пазарджик - режим: нощен, 2 охранители 6. Дом за стари хора “Г. Кръстевич”, гр. Пазарджик - режим:денонощен, 4 охранители 7. ДЦДУ “Вяра, надежда и любов”, гр. Пазарджик - режим:нощен и в почивни и празнични дни, 2.5 охранители 8. Гробищен парк – гр. Пазарджик - режим:дневен, 2 охранители 9. Спортна площадка на ул. “Ангел Кънчев” - режим:дневен в почивни и празнични дни, 1охранител

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Осигуряване на невъоръжена охрана на 9 обекта - общинска собственост: 1. Парк “Остров Свобода”, гр. Пазарджик; 2. Парк “Остров Свобода”, гр. Пазарджик – източна част; 3. Парк “Стадиона”, гр. Пазарджик; 4.Къщички /в строеж/, ул. “Веслец”; 5. Площад “К. Величков”, гр. Пазарджик; 6. Дом за стари хора “Г. Кръстевич”, гр. Пазарджик; 7. ДЦДУ “Вяра, надежда и любов”, гр. Пазарджик; 8. Гробищен парк – гр. Пазарджик; 9. Спортна площадка на ул. “Ангел Кънчев”. Охранителите извършват патрулно-обходни действия на обектите с цел предотвратяване на набези и посегателства срещу територията и имуществото на обектите, при режим на охрана и минимален брой охранители, подробно описани в техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
231499.68 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 2 314 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 календарни дни, включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN сметка BG45UBBS80023300225210, ВIC код на “ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА” АД - UBBSBGSF. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер 5 % от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN сметка BG45UBBS80023300225210, ВIC код на “ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА” АД - UBBSBGSF или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 90 календарни дни. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на поръчката ще бъдат осигурени от бюджета на Община Пазарджик. Плащанията се извършват чрез счетоводствата, обслужващи съответните обекти, платими в 30-дневен срок след изтичане на календарния месец, през който реално е извършена услугата и след представяне на оригинална фактура отговаряща на ЗСч, ЗДДС и ППЗДДС и копие от “Присъствена книга” от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: - да е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите; - да е отразено, че всички съдружници носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора; - да е отразено, че всички съдружници са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора; - да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик “1” – “Документи за подбор”: а) Списък на докум. и инф., съд. се в офертата, подписан от участника; б) Декл. за спазване на етичните клаузи – Обр. №1; в) Декл.за запознаване с условията на общ. поръчка – Обр. №2; г) Декл. за представяне на участника – Обр. №3; д) Декл. по чл. 47, ал. 9 във връзка с чл. 47, ал.1, т.1, т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1, т.2а – предл.1, т.4 и т.5, ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП – Обр.№4; е) Декл. за посочване на представляващия на обединението – Обр. №5, представя се, когато в договора за обед. не е посочено лицето, което предст. участниците в обединението; ж) Договорът за обед. /сдр./конс. за участие в общ. поръчка (когато участникът е обединение, което не е юр. лице) – копие зав. от участника с гриф вярно с оригинала и подпис; з) Оригинал на банкова гаранция за участие или док. за внесена гаранция под формата на парична сума, копие зав. от участника с гриф вярно с оригинала и подпис ;и) Лиценз за извършване на частна охранителна дейност; й) Списък на усл., които са еднакви или сходни с предмета на общ. поръчка, изп.през посл. три години, считано от датата на подаване на оф., с посочване на стойностите, датите и получателите - Образец № 6; к) Удостоверения /доказ. за извършената услуга/, за минимум 2 броя услуги, с които се покриват мин.изисквания на възл., от съотв.получатели на услугите или от комп.орган. л) Списък на лицата, които отг. за изв. на услугата с посочване на образ., проф. квалификация и проф. опит - Обр. №7, с прил. копия на труд. договори на охран. и на рък. на охран. дейност – заверени от участника с гриф вярно с оригинала и подпис; м) Списък на техническото оборудване /собствено или наето/, с което разполага участникът за изпълнение на услугата, съдържащ следната информация: вид, модел, технически параметри/характеристики, състояние, собственост - Образец № 8;н) Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец № 9; о) Декларация за участието на подизпълнители с указване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка - Образец № 10;п) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - Образец № 11;р) Декларация за спазване на изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, съгласно чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – Образец № 12;с) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – Образец № 13;т) Нот. зав. пълномощно на лицето, упълн.да представлява участника в процедурата (тогава, когато уч. не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно док. му за съд. регистрация) – оригинал или копие с нот. заверка.Когато участникът в процедурата не е обед./сдр./конс. док.по буква „е” и „ж” не се представят. Когато участникът в процедурата е обед./сдр.е/конс., което не е юр. лице:док. по букви „г”, „д” и „н” се представят от всяко физ. или юр. лице, вкл. в обединението/сдружението/консорциума; док. по букви „и”, „й”, „к”, „л” и „м” се представят от всяко физ. или юр. лице, вкл.в обед. / сдр. / конс., чрез което обед. доказва съотв. си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; док.т по буква „р” се представя от всяко физ. или юр.лице, вкл. в обед./сдр. /конс., което ще изпълнява дейности, св.със строит.о или услуги;док. по букви “а”, “б”, “в”, ”н”, “о” и “с” се подготвят и подписват от лицето, което е упълн. от членовете на обед. съгласно спораз. по буква “ж” или декла. по буква “е”; Когато се предвижда участие на подизп. док.по буква „п” задължително се представя и за тях. ПЛИК “2” - “Предложение за изпълнение на поръчката” - Образец № 15 ПЛИК “3” - “Предлагана цена” - Образец № 16.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма изискване
Минимални изисквания: няма изискване
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Лиценз за извършване на частна охранителна дейност; 2. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите - Образец № 6; Забележка: В случай, че по обективни причини участникът не може да представи информация по отношение на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, той следва да представи информация от датата на регистрацията си. Забележка: Участниците не трябва да посочват в списъка други услуги извън тези, с които даказват съответствието си с минималните изисквания на Възложителя. За доказване на опита към списъка на услугите участниците следва да представят удостоверения /доказателства за извършената услуга/, за минимум 2 броя услуги, с които се покриват минималните изисквания на възложителя, от съответните получатели на услугите или от компетентен орган. Тези Удостоверения следва да съдържат информация за стойността, датата на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално/качествено, както и данни за предмета на услугата и описание на основните дейности, която последната обхваща. Удостоверенията трябва да са приложени за посочени услуги от списъка на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата - копия заверени от участника с гриф вярно с оригинала и подпис. Ако не представя съответно Удостоверение, участникът следва да посочи публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 3. Списък на лицата, които отговарят за извършването на услугата с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит - Образец № 7, с приложени копия на трудовите договори на охранителите и на ръководителя на охранителната дейност – копия заверени от участника с гриф вярно с оригинала и подпис. Забележка: Участникът следва да приложи и Декларация от управителя, че всички лица – ръководителят на охранителната дейност и охранителите, отговарят на специфичните изисквания на ЗЧОД при назначаването и изпълнението на дейността им по охрана и изискванията на настоящата обществена поръчка – в свободен текст, оригинал. 4. Списък на техническото оборудване /собствено или наето/, с което разполага участникът за изпълнение на услугата, съдържащ следната информация: вид, модел, технически параметри/характеристики, състояние, собственост - Образец № 8; Забележка: В Образец № 8 участникът следва да опише личните, предпазни и помощни средства като не е необходимо да описва всяко средство съобразно броя на лицата, извършващи услугата, достатъчно е да бъдат описани минималните изисквани от възложителя като срещу вида на средството се посочи съответния брой. В Образец № 8 участникът следва да посочи и техническата система за сигурност.
Минимални изисквания: 1. Участникът да притежава лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден от директора на Главна дирекция "Национална полиция" или от упълномощени от него лица, или еквивалентен документ, който му позволява да изпълни настоящата обществена поръчка, съгласно действащото българско законодателство. 2. Участникът да е участвал в изпълнението на минимум 2 /две/ услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, следва да се разбират услуги, свързана с извършването на охрана на имуществото на физически или юридически лица или еквивалентни. 3. Участникът следва да разполага с минимум 38 /тридесет и осем/ охранители и ръководител на охранителната дейност, отговарящи на изискванията по Закона за частната охранителна дейност за изпълнение на услугата. 4. За изпълнение на настоящата услуга участникът да разполага минимум със следните лични, предпазни и помощни средства за всеки един от предложените охранители: мобилна връзка – GSM; електрическо фенерче; полицейска свирка; дъждобран; каучукова или пластмасова палка; белезници 5. Участникът следва да разполага с техническа система за сигурност – радио и мобилна връзка. Забележка: Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Такива трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. Доказателства могат да бъдат договори или други документи, допустими от законодателството на държавата по тяхното местосключване, от които по безусловен начин може да бъде установено, че представените документи са с обвързваща сила за срока на изпълнение на договора.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители и на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата съгласно специфичните изисквания на ЗЧОД

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 9.84 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на адрес: 4400, гр. Пазарджик, бул. "България" № 2, Център за информация и услуги на гражданите към Община Пазарджик, гише "ксерокс". Получаването на документацията се извършва на мястото на закупуването й. При поискване от заинтересованото лице възложителят не може да откаже изпращането на документацията за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията за участие може да бъде внесена по банков път на следната сметка: Банка: “ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА” АД, гр.Пазарджик IBAN сметка BG86UBBS80028432441510 BIC: UBBSBGSF Код на плащане: 447000 или заплатена в брой, на каса при получаването й в Община Пазарджик. Заплащане на документацията се изисква само в случаите на предоставянето й на място или изпращането й за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.05.2016 г.  Час: 14:00
Място

гр. Пазарджик, бул. България № 2,административната сграда на общинска администрация, ет. 2 - Стъклена зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ