00602-2016-0001
Технически редакции | ||
25.03.2016 12:05 ч. : | 25/03/2016 11:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2016 12:05 ч. : | 25/03/2016 11:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Мирково: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Мирково, ул. Александър Стамболийски 35, За: инж. Цвета Попова, Р. България 2086, с. Мирково, Тел.: 07182 2286, E-mail: ob6tinamirkovo@mail.bg, Факс: 07182 2550
Място/места за контакт: Община МирковоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mirkovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.mirkovo.bg/obshtestveni-poruchki.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изготвяне на инвестиционен проект за реконструкция и благоустройство на централна част на с. Мирково“
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка е „Изготвяне на инвестиционен проект за реконструкция и благоустройство на централната част на село Мирково“, която се намира в поземлен имот с индетификатор 48324.200.1335 по Кадастралната карта на село Мирково, общ. Мирково и упражняване на авторски надзор. Дейностите, които избрания изпълнител следва да извърши са описани подробно в техническата спецификация, неразделна част от документацията за настоящата обществена поръчка. Поръчката включва изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Работен проект“ и упражняване на авторски надзор при бъдещата реализация на проекта. Инвестиционният проект трябва да бъде изготвен в обхват и съдържание, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Към всяка част от проекта да бъде изготвена подробна количествена и количествено-стойностна сметка, подписана и подпечатана от проектант. Работният проект следва да бъде изготвен в съответствие със Заданието за проектиране и изискванията на Възложителя.
71200000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Проектът да се изготви в обхват и съдържание съгласно Наредба № 4 за обхват и съдържание на инвестиционните проекти и да се оформи съгласно изискванията на чл.139, ал.3 от Закона за устройство на територията, да е в съответствие с действащата нормативна уредба, свързана с обекта и предмета на настоящия проект и техническите спецификации. Проектът да се съобрази със забележките в съгласувателните писма с фирмите, експлоатиращи мрежите на техническата инфраструктура. Авторският надзор ще се упражнява при реализацията на проеката. Предложеното от участника възнаграждение за изпълнение на обществената поръчка не може да бъде по-високо от определената прогнозна стойност за всяка от дейностите по изпълнението на обществената поръчка - за проектиране: 80 000,00 лв., за авторски надзор: 40 000,00 лв. Общо за изпълнението на поръчката - 120 000,00 лв.
НЕ
30
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Размерът на гаранцията за участие е определен, съобразно условията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП, както следва: 1200 / хиляди и двеста/ лева. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал и да съдържа следните условия: 1. Банковата гаранция трябва да е безусловна и неотменима, трябва да е със срок на валидност – задължително не по-малък от срока на валидност на офертата. След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не. 2. Банковата гаранция за участие съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката гарант да изплати в полза на Възложителя в срок от 3 (три) работни дни сумата в размер, представляващ гаранцията за участие, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от Възложителя, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за усвояване на гаранцията, съгласно ЗОП. Образец № 4 (банкова гаранция за участие) има само примерен характер. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците, разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Община Мирково: BG11UNCR75273359158836; BIC: UNCRBGSF; банка Уникредит Булбанк АД. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или в банковата гаранция, задължително следва да бъде записан уникалния номер на поръчката, даден от АОП (00602-2016-…………….). Гаранцията за участие (платежно нареждане или банкова гаранция) трябва изрично ясно да посочва процедурата, за която се представя. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. Възложителят освобождава гаранциите за участие на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.
Възнаграждението за изпълнение на услугата се заплаща по банков път по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка. Заплащането ще се извършва, съгласно условията посочени в проекта на договора, който е неразделна част от документацията за участие. Заплащането се извършва след одобрение и финансиране на проекта от Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. или друга донорска програма. След осигуряване на финансови средствата, плащането ще се извърши по следната схема: 1. За изпълнение на проектирането – плащането се извършва като едно окончателно плащане в размер равен на одобрената от финансиращия орган сума за проектиране, платимо след приемане на изпълнението на поръчката от Възложителя и получаване на авансово плащане по сключен договор за получаване на безвъзмездна финансова помощ в резултат на одобрение на проекта, предмет на настоящия договор по Програмата за развитие на селските райони 2014-2020 и/или по друга донорска програма. От плащането се приспадат: 1. Непризнати суми от финансиращия орган; 2.Всички неустойки, обезщетения и други дължими от Изпълнителя суми. 2 За изпълнение на авторския надзор: - Авансово плащане в размер до 50% /двадесет/ от одобрената от финансиращия орган сума за извършване на авторски надзор, платимо в срок от 10 дни след подписване на Протокол обр. 2 за откриване на строителната площадка на обекта и определяне на строителна линия и нивои получаване на средства от финансиращия орган; - Окончателно плащане в размер на разликата между окончателно одобрената от финансиращия орган сума за авторски надзор и изплатеното авансова плащане. Плащането се извършва по банков път по сметка на изпълнителя, след представяне на протокол, подписан от проектанта. Плащането се извършва по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от до 30 /тридесет/ дни при налични финансови средства или след получаване на средствата, предвидени за окончателно плащане от финансиращия орган. От окончателното плащане се приспадат и: 1. Непризнати суми от финансиращия орган; 2.Всички неустойки, обезщетения и други дължими от Изпълнителя суми.
Няма изискване за придобиване на правна форма на изпълнителя когато той е обединение на физически и/или юридически лица.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Сградата на Община Мирково: с. Мирково, ул. Александър Стамболийски 35
Упълномощени представители на участниците, представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането по настоящия договор се очаква да бъде от подходяща донорска програма.
1. Изискуеми документи и информация (продължение):В Плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” се поставя техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение и развити от участника ангажименти по изпълнението в съответствие с предварително обявените условия на документацията. В плик № 2 ако е приложимо участникът прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Плик № 2 трябва да отговаря на предварително обявените условия: „Предварително обявени условия” са условията, съдържащи се в обявлението и/или документацията за участие. Участниците прилагат в плик № 2 – Образец № 13 „Оферта за участие в открита процедура”, подписана и подпечатана, която съдържа срок за изпълнение и Образец № 14 „Техническо предложение”, под формата на „Методологията за изпълнение” със задължително обособени раздели по всеки задължителен елемент от 1 до 9 в част А, а в част Б „Управление на риска“ задължително представяне на информацията по 10.1 и 10.2 разписани в „ Съдържание на плик №2„Предложение за изпълнение на поръчката” отделно за всеки риск в обособен раздел. С техническото си предложение участникът трябва да направи предложенията си по показателите от методиката за икономически най- изгодна оферта, с изключение по показател ценови критерий. В техническото си предложение в плик № 2 участникът задължително трябва да поеме ангажимент, че ще осигури авторите- проектанти за изпълнение на авторски надзор на етап строителство, както и че в случай на обективна невъзможност на автор - проектант да упражнява авторски надзор или при възникване на други обстоятелства със същите последици, участника ще осигури със съгласието на автора, друго лице да изпълнява същата функция със същата или еквивалентна квалификация, образование и правоспособност и ще представи писмени доказателства пред възложителя за полученото съгласие или писмени доказателства за предоставяне на авторските права в негова полза. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” съдържа ценовото предложение на участника по Образец № 15 „Предлагана цена”. Плик № 3 трябва да отговаря на предварително обявените условия: „Предварително обявени условия” са условията, съдържащи се в обявлението и/или документацията за участие. !!! Участник, на който ценовото предложение не съответства на техническото, ще бъде отстранен от участие в процедурата. До-цията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя - Община Мирково, профил на купувача и е безплатна от деня на публикуване на обявлението и решението (във връзка с чл. 64, ал. 3, пред. второ от ЗОП) до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящата до-тация, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите. Отговорите на зададените въпроси по време на процедурата и поканата за отварянето на цените ще бъдат публ. в профила на купувача. Информацията за отваряне на цените и резултатите от оценяването на офертите ще бъдат публикувани най-малко 2 работни дни по-рано, преди отварянето на ценовите оферти! С-вете са намалени на осн. чл. 64, ал. 3 ЗОП със 7 дни, тъй като наст. обявление е изпратено по ел. път, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на настоящ. обявление в ел. вид в-телят п-тавя пълен достъп по ел. път до докуме. за участие в про-рата и в настоящ. обявление е посочен Интернет адрес - http://www.mirkovo.bg/obshtestveni-poruchki , на който тя може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ