РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на 2 (два) броя нови автомобила за нуждите на Община Пловдив, с две обособени позиции: Позиция № 1 – Доставка на 1 (един) брой нов автомобил - миниван за нуждите на Комплекс за социални услуги „Св.Св. Константин и Елена”, гр.Пловдив и Позиция № 2 – Доставка на 1 (един) брой нов лек автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за възрастни правонарушители и лица със статут на бежанци (ЦСРИВПЛСБ)– Община Пловдив.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр.Пловдив
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Доставка на 2 (два) броя нови автомобила за нуждите на Община Пловдив, с две обособени позиции: Позиция № 1 – Доставка на 1 (един) брой нов автомобил - миниван за нуждите на Комплекс за социални услуги „Св.Св. Константин и Елена”, гр.Пловдив и Позиция № 2 – Доставка на 1 (един) брой нов лек автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за възрастни правонарушители и лица със статут на бежанци (ЦСРИВПЛСБ)– Община Пловдив.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34110000
Описание:
Леки автомобили
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозната стойност на поръчката (за двете обособени позиции) е в размер на 53 500 (петдесет и три хиляди и петстотин) лева с включен ДДС, която сума е лимитна и е разпределена по обособени позиции, както следва:
По обособена позиция № 1: до 29 000 (двадесет и девет хиляди) лева с включен ДДС.
По обособена позиция № 2: до 24 500 (двадесет и четири хиляди и петстотин) лева с включен ДДС.
Прогнозна стойност без ДДС
44583.34 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранциите се представят в една от следните форми: а/ Парична сума, внесена по банковата сметка на Община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ, IBAN: BG 57 IORT 73753302000003, BIC: IORTBGSF, или б/ Банкова гаранция, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора, да извършва плащанията до размера на гаранцията, при получаване на подписано и подпечатано искане за плащане от страна на възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. Изискуеми гаранции:Възложителят изисква гаранция за добро изпълнение на договора - 2% /два процента/ от предложената цена за изпълнение на всеки договор без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител участник при подписване на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Средствата се осигуряват от бюджета на Община Пловдив за 2016г. Заплащането на доставените автомобили ще се извършва по банков път, в срок съгласно чл. 303а от Търговския закон, и след представяне на фактура за извършена доставка в съответствие с условията на проекта на договор.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник:
- за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, 2а и 5 и ал.5 от ЗОП;
- който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл.56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл.58, ал.3 от ЗОП;
- който представи оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта за участие в процедурата трябва задължително да съдържа:
ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор”, който следва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата. 2. Документ „Оферта”, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие (Образец № 1). 3. Представяне на участника, което включва:
А) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;
Б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена в съответствие с образеца от документацията (Образец № 4). Декларацията по чл.47, ал.9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл.47, ал.4 от ЗОП.
4. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ , подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 5. Доказателства за технически възможности, съгласно Раздел III.2.3).
6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Образец № 5).
7. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители (Образец № 6). В декларацията се посочват предвидените подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите, и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларацията за съгласие за участие като подизпълнител по образеца от документацията (Образец № 7), която се поставя в Плик № 1.
8. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (Образец № 8).
9. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС) (Образец №9).
ПЛИК № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническо предложение”, изготвен в пълно съответствие с образците (по Образец № 2.1 и Образец № 2.2.) от документацията за участие. Ако е приложимо се прилага и декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП.
ПЛИК № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който участникът трябва да постави документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с образците от документацията за участие (по Образец № 3.1. и образец № 3.2.).
Пликът „Предлагана цена” трябва да съдържа единствено и само документа „Ценово предложение”.
ВАЖНО: Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 1, № 2 и № 3 се представят за всяка позиция, за която се участва, поотделно. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции.
Върху всеки отделен плик № 1, № 2 и № 3 участникът задължително посочва обособената позиция за която участва.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Не се поставят.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да представи декларация – опис (в свободен текст) на разполагаемата от доставчика на автомобилите сервизна база.
2. Копие на валиден сертификат, че фирмата-доставчик е сертифицирана по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има на свое разположение не по-малко от 1 (една) оторизирана от производителя на предлаганите автомобили сервизна база, намираща се до 20 км. (двадесет километра) от границите на гр.Пловдив.
2. Участникът да докаже, че фирмата-доставчик притежава валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с област на приложение, сходен с предмета на поръчката.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател 1 – Предлагана цена ; тежест: 60
Показател: Показател 2 – Гаранционен срок; тежест: 30
Показател: Показател 3 - Срок за доставка ; тежест: 10
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.04.2016 г. Час: 17:15
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.04.2016 г. Час: 17:15
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.04.2016 г. Час: 11:00
Място
гр.Пловдив, пл.Стефан Стамболов № 1, зала 36, ет.3
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Съгласно разпоредбите на чл.68, ал.3 от ЗОП при отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 1 (един) брой нов автомобил - миниван за нуждите на Комплекс за социални услуги „Св.Св. Константин и Елена”, гр.Пловдив
1)
Кратко описание
Доставка на 1 (един) брой нов автомобил - миниван за нуждите на Комплекс за социални услуги „Св.Св. Константин и Елена”, гр.Пловдив.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34110000
Описание:
Леки автомобили
3)
Количество или обем
Доставка на 1 (един) брой нов автомобил - миниван за нуждите на Комплекс за социални услуги „Св.Св. Константин и Елена”, гр.Пловдив.
Прогнозна стойност, без ДДС
24166.67 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 1 (един) брой нов лек автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за възрастни правонарушители и лица със статут на бежанци (ЦСРИВПЛСБ)– Община Пловдив
1)
Кратко описание
Доставка на 1 (един) брой нов лек автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за възрастни правонарушители и лица със статут на бежанци (ЦСРИВПЛСБ)– Община Пловдив.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34110000
Описание:
Леки автомобили
3)
Количество или обем
Доставка на 1 (един) брой нов лек автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за възрастни правонарушители и лица със статут на бежанци (ЦСРИВПЛСБ)– Община Пловдив.
Прогнозна стойност, без ДДС
20416.67 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение