00039-2015-0020

BG-Павликени: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, ул. Руски № 4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: отдел Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=41&lang=bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Смяна на горивна база и реконструкция на отоплителни системи в общински сгради”, финансиран от Финансовия Механизъм на Европейското Икономическо Пространство 2009-2014 по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия“ със следните обособени позиции: А) Обособена позиция № 1 „Организиране на информационни събития и официални церемонии, изработване на рекламни комплекти и банер, изработване и монтаж на билбордове и постоянни обяснителни табели”. Б) Обособена позиция № 2 „Изработване и разпространение на информационни брошури, публикации в регионални печатни издания, създаване и поддържане на интернет страница на проекта на български и английски език”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Павликени
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят, спазвайки всички правила и изисквания за информация и публичност за популяризиране на дейностите по проекта и ролята на Финансовия механизъм на Европейското Икономическо Пространство 2009-2014 за реализирането му, дефинирани в Анекс 4 – „Информация и публичност” към Регламента за изпълнение на ФМ на ЕИП 2009-2014, Наръчника за дизайн и комуникация и изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, следва да предостави следните услуги: По Обособена позиция № 1 „Организиране на информационни събития и официални церемонии, изработване на рекламни комплекти и банер, изработване и монтаж на билбордове и постоянни обяснителни табели” ще се изпълняват следните услуги: 1.Провеждане на информационни събития – встъпителна и заключителна пресконференции; 2.Официални церемонии – Първа копка – 3 бр. и Официално откриване – 3 бр.; 3.Изработване на информационни банери – 3 бр.; 4.Изработване на брандирани стикери – 100бр.; 5.Изработване на брандирани USB – 50бр.; 6.Изработване на брандирани химикали – 100бр 7.Изработване и монтаж на билбордове – 3 бр.; 8.Изработване и монтаж на постоянни обяснителни табели – 3 бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000, 22462000, 79952000, 35261000, 30234600, 30192121, 22459100

Описание:

Рекламни услуги
Рекламни печатни материали
Услуги, свързани с организирането на събития
Информационни табла
Флашпамети
Химикалки
Рекламни стикери и ленти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: П1 – предлагана цена -макс. до 70 точки; тежест: 70
Показател: П2 – срок за изработване и доставка на материали (дизайн, отпечатване и доставка) – макс. до 15 точки; тежест: 15
Показател: П3 – срок за организиране на събития – макс. до 15 точки; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 700687 от 03.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Организиране на информационни събития и официални церемонии, изработване на рекламни комплекти и банер, изработване и монтаж на билбордове и постоянни обяснителни табели”
V.1) Дата на сключване договора
08.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Издателска къща „АБ” ЕООД, ЕИК 833034039, ул.”Отец Паисий” № 58, ет. 3, ап.7, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 259151, E-mail: ik-ab@outlook.com, Факс: 042 621101

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 9094.61 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект № BG04-02-03-036 „Смяна на горивна база и реконструкция на отоплителни системи в общински сгради”. Финансиране: Финансовия Механизъм на Европейското Икономическо Пространство 2009-2014 по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия“, Грантова схема BG04-02-03 „Мерки за повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи“, Мярка 2: „Мерки за използване на възобновяема енергия”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Издателска къща „АБ” ЕООД, ЕИК 833034039 със седалище и адрес на управление: гр. Стара Загора 6000, ул.”Отец Паисий” № 58, ет. 3, ап.7, представлявано от Анелия Цветкова Минкова – управител; 2. „Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД, ЕИК: 201557566 със седалище и адрес на управление: гр. София 1360, р-н Връбница, ул. „Маслиново клонче“ № 2, представлявано от Иван Веселинов Димитров – Управител.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор