Версия за печат

00165-2012-0014

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на образованието и науката, Княз Дондуков 2А, За: Соня Дончева, България 1000, София, Тел.: 02 9217537, E-mail: s.doncheva@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: екипът за управление на проект BG051PO001-3.1.06 Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=780.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: Р01-18 от 24.02.2012 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00165-2012-0014
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Поръчката е насочена към предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието, младежта и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси. Специализираните счетоводни услуги, които изпълнителите на поръчката трябва да реализират се изразяват в следното: 1.Оперативна обработка на счетоводната документация и други документи, свързани с финансирането на проект по ОП „РЧР”. 2.Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди. 3. Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проектите. 4. Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. Описаните услуги, които са детайлизирани в документацията, ще се възлагат на потенциалните изпълнители по рамковото споразумение, като едно възлагане ще включва извършването на всички описани дейности, необходими за счетоводното обслужване на един самостоятелен проект.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: Д03-161 от 21.12.2015 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Рамково споразумение

III.3) Изпълнител по договора

Мемо консулт ООД, ЕИК 121426723, район Слатина, ул. Борис Христов №8, ет.2, ап.10, България 1111, София, Тел.: 02 9172020, E-mail: office@memo-consult.com

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предоставяне на специализирани счетоводни услуги за нуждите на проект BG051PO001 - 3.1.06 “Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

21.12.2015 г. 

Крайна дата

29.02.2016 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
24880 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

29.02.2016 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
24880 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

17.03.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Красимир Георгиев Вълчев
Длъжност: ръководител на проект BG051PO001-3.1.06