Версия за печат

02711-2016-0043

BG-Върбица: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДГС Върбица, ул. Септемврийско въстание N133, За: Емил Димов, Р.България 9870, Върбица, Тел.: 05391 2106, E-mail: dgs.varbitca@dpshumen.bg

Място/места за контакт: ТП ДГС Върбица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”Превоз на спомагателни работници за извършване на дейности по маркиране на ЛФ за 2017 година, отглеждане на млади насаждения, подпомагане на естественото възобновяване до обекти намиращи се на територията на І-ви и ІІ-ри ГСУ на ТП „ДГС Върбица” през 2016 г., от следните населени места: 1. Позиция №1 - превоз на работници от населени места – гр. Върбица, с. Станянци, с. Божурово и с. Маломир до обекти находящи се в І-ви ГСУ на ДГС Върбица. 2. Позиция №2 - превоз на работници от населени места – с. Тушовица, с. Бяла река и с.Нова Бяла река до обекти находящи се в ІІ-ри ГСУ на ДГС Върбица”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: Горските територии и други
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

”Превоз на спомагателни работници за извършване на дейности по маркиране на ЛФ за 2016 година, отглеждане на млади насаждения, подпомагане на естественото възобновяване до обекти намиращи се на територията на І-ви и ІІ-ри ГСУ на ТП „ДГС Върбица” през 2015 г., от следните населени места: 1. Позиция №1 - превоз на работници от населени места – гр. Върбица, с. Станянци, с. Божурово и с. Маломир до обекти находящи се в І-ви ГСУ на ДГС Върбица. 2. Позиция №2 - превоз на работници от населени места – с. Тушовица, с. Бяла река и с.Нова Бяла река до обекти находящи се в ІІ-ри ГСУ на ДГС Върбица”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000, 77200000

Описание:

Пътни транспортни услуги
Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните количества на услугите са подробно описани в техническата спецификация и условията за участие, като част от документацията за участие, която е обществено достъпна на www.dpshumen.bg, "Профил на купувача".

Прогнозна стойност без ДДС
25000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата вносима за всяка конкретна позиция поотделно както следва: 1. За позиция №1 сума в размер на 125 (сто и двадесет и пет) лева. 2. За позиция №2 сума в размер на 125 (сто и двадесет и пет) лева. Гаранциите за участие за всяка позиция поотделно, във формата на парична сума, трябва да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранция за изпълнение за всяка позиция поотделно съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката за съответната позиция, вносима, респ. представена след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката. Гаранциите във формата на парична сума се внасят по банков път по сметка на възложителя – СИДП ДП ТП "ДГС Върбица", IBAN №: BG09 CECB 9790 10C7 7442 01, BIC: CECBBGSF, Банка: “ЦКБ” АД, клон Търговище, офис Върбица, а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност: » за гаранцията за участие - с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на валидност на офертата; » за гаранцията за изпълнение – с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора. се представя поотделно за всяка позиция при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проектодоговора към документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Прогнозните количества на предвидените за изпълнение услуги са описани подробно в спецификацията и условията за участие в процедурата, която е достъпна на www.dpshumen.bg, "Профил на купувача". Кандидатите трябва да разполагат с необходимата техническа и кадрова обезпеченост за извършване на посочените дейности, като същите може да приложат и доказателства в подкрепа на по-горе декларираното. Кандидатите следва да бъдат на разположение на Възложителя при съобразяване със спецификата и сезонността на планираните за извършване горско-стопански дейности. Кандидатите трябва да представят информация за имената и мобилните телефонни номера на служителите на кандидата, които ще бъдат отговорни за изпълнение на услугите; Срок за изпълнение на дейностите – до 31.12.2016 г. Допълнителни изисквания: 1. Ограничения при допускане на кандидатите: A/ До участие не се допускат кандидати, които не отговорят на условията на чл. 47 ал. 1, 2 и ал. 5 от ЗОП; B/ Отстраняването на участницине от процедурата - при изготвяне на офертата не е изпълнил обявените от Възложителя условия; 2. Офертата на участника следва да съдържа всички документи определени от Възложителя. 3. Условия за сключване на договор с избрания изпълнител: Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка участникът, който е определен за изпълнител трябва да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и ал.5 от ЗОП; 4. Количеставата на предвидените за извършване услуги са прогнозни и не обвързват Възложителя със задължителното им изпълнение след сключване на договора между двете страни. Същите се изпълняват според възникналата необходимост от извършването им. 5. В предложените цени без ДДС за извършване на услугите, следва да се включат всики допълнителни разходи. Други условия: Предвидените транспортни дейности ще се извършват от служители (работници) и/или с техника на Изпълнителя. С оглед на това, кандидатите следва да декларират, че разполагат с необходимият технически и кадрови ресурс за изпълнение на дейностите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице. В случай, че за изпълнител бъде избран участник – обединение на физически и/или юридически лица, преди подписването на договора, обединението – участник в процедурата следва да се регистрира като самостоятелно юридическо лице, което се счита обвързано с офертата, подадена от обединението. Копие от единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност; чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени, в официален превод. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което обединение не е самостоятелно юридическо лице, се представя документ за учредяване на обединението; Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – Приложения с №№ 7, 8 и 9 към документацията;.; Декларация, съдържаща списък на основните договори за услугите (с предмет, сходен с този на настоящата поръчка), - Приложение № 13 към документацията; Документ за закупена документация за участие; Документ за внесена гаранция за участие за всяка позиция по отделно.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно посочените в документацията.
Минимални изисквания: Съгласно посочените в документацията.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно посочените в документацията.
Минимални изисквания: Съгласно посочените в документацията.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.04.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 25 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от деловодството на предприятието, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа в периода от14.03.2016г. до 22.04.2016 г. включително, срещу представяне на документ за заплатена такса в размер на 25.00 (двадесет) лева без ДДС, представляваща стойността на документацията за участие, заплатена по банков път, по сметка на възложителя: СИДП ДП ТП "ДГС Върбица", IBAN №: BG36 CECB 9790 10C7 7442 00, BIC: CECBBGSF, Банка “ЦКБ” АД, к-н Търговище, офис Върбица. При постъпило писмено поискване от заинтересованото лице възложителят изпраща документацията за участие, за сметка на лицето, отправило искането. ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА Е ОБЩЕСТВЕНО ДОСТЪПНА И НА ОФИЦИАЛНАТА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ – www.dpshumen.bg.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на ТП „ДГС Върбица”, гр. Върбица, ул. „Септемврийско въстание“ №133

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващите кандидатите или техните надлежно упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Позиция №1 - превоз на работници от населени места – гр. Върбица, с. Станянци, с. Божурово и с. Маломир до обекти находящи се в І-ви ГСУ на ДГС Върбица.
1) Кратко описание

”Превоз на спомагателни работници за извършване на дейности по маркиране на ЛФ за 2015 година, отглеждане на млади насаждения, подпомагане на естественото възобновяване до обекти намиращи се на територията на І-ви и ІІ-ри ГСУ на ТП „ДГС Върбица” през 2014 г., от следните населени места: 1. Позиция №1 - превоз на работници от населени места – гр. Върбица, с. Станянци, с. Божурово, с. Маломир и с. Нова Бяла река до обекти находящи се в І-ви ГСУ на ДГС Върбица.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000, 77200000

Описание:

Пътни транспортни услуги
Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива

3) Количество или обем

Позиция №1 - превоз на работници от населени места – гр. Върбица, с. Станянци, с. Божурово и с. Маломир до обекти находящи се в І-ви ГСУ на ДГС Върбица.

Прогнозна стойност, без ДДС
13000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Позиция №2 - превоз на работници от населени места – с. Тушовица, с. Бяла река и с.Нова Бяла река до обекти находящи се в ІІ-ри ГСУ на ДГС Върбица”
1) Кратко описание

”Превоз на спомагателни работници за извършване на дейности по маркиране на ЛФ за 2015 година, отглеждане на млади насаждения, подпомагане на естественото възобновяване до обекти намиращи се на територията на І-ви и ІІ-ри ГСУ на ТП „ДГС Върбица” през 2014 г., от следните населени места: 2. Позиция №2 - превоз на работници от населени места – с. Тушовица и с. Бяла река до обекти находящи се в ІІ-ри ГСУ на ДГС Върбица”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000, 77200000

Описание:

Пътни транспортни услуги
Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива

3) Количество или обем

2. Позиция №2 - превоз на работници от населени места – с. Тушовица и с. Бяла река до обекти находящи се в ІІ-ри ГСУ на ДГС Върбица”

Прогнозна стойност, без ДДС
12000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение