00254-2016-0007
Технически редакции | ||
09.03.2016 16:53 ч. : | 09/03/2016 16:41 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.03.2016 16:53 ч. : | 09/03/2016 16:41 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Рудозем: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Рудозем, ул. България №15, За: инж. Евелин Бозов, Република Бълария 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99199, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141
Място/места за контакт: Община РудоземИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2016-0007-dostavka-na-hranitelni-produkti-za-nujdite-na-162.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на община Рудозем по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 „Мляко и млечни продукти, месо, риба и месни продукти, плодове и зеленчуци, пакетирани стоки и подправки, хляб и хлебни изделия”, Обособена позиция №2 „Плодове и зеленчуци, преработени – консерви и захарни изделия, ядки- преработени и сушени плодове”
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на община Рудозем по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 „Мляко и млечни продукти, месо, риба и месни продукти, плодове и зеленчуци, пакетирани стоки и подправки, хляб и хлебни изделия”, Обособена позиция №2 „Плодове и зеленчуци, преработени – консерви и захарни изделия, ядки- преработени и сушени плодове”
15800000, 15500000, 15100000, 15220000, 15810000, 15300000, 15833000, 15332300, 15332410
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
В техничаската спецификация към документацията за участие са посочени прогнозни количества за съответните видове хранителни продукти.Доставките ще се извършват периодично по предварителни заявки от Възложителя в зависимост от възникналите нужди. Възложителят си запазва правото да не заяви целия асортимент, според конкретните (специфични) нужди на община Рудозем. Посоченото количество е прогнозно, може да възникне необходимост от доставка на по-голямо количество хранителни продукти или да не се доставя до размера на посоченото. Доставката се осъществява по предварителна заявка от МОЛ на детските градини, с транспорт на Изпълнителя до складовете на гореизброените обекти. Прогнозната стойност за изпълнението на поръчката е общо в размер на 118 000,00 (сто и осемнадесет хиляди) лв. без ДДС, разпределена по следния начин за: Обособена позиция №1 „Мляко и млечни продукти, месо, риба и месни продукти, плодове и зеленчуци, пакетирани стоки и подправки, хляб и хлебни изделия” – 107 000 ,00 (сто и седем хиляди) лв. без ДДС и за обособена позиция №2 „Плодове и зеленчуци, преработени – консерви и захарни изделия, ядки- преработени и сушени плодове” – 11 000,00 (единадесет хиляди лева) лв. без ДДС
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Възложителят не поставя изискване за представяне на гаранция за участие в процедурата. Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 2% (два процента) от стойността на офертата по съответната обособена позиция, без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми, по избор на участника: банкова гаранция в полза на Община Рудозем или парична сума, която се внася по сметка на Община Рудозем IBAN: BG67IORT80193378364303, IORT BGSF при ТБ :" Инвестбанк" АД клон Рудозем. Когато гаранцията за изпълнение се представя като парична сума в нареждането за плащане се посочва „Гаранция за изпълнение е по договор за обществена поръчка по обособена позиция № …….., възложена след процедура, открита с Решение № ...............”. Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност най- малко 30 дни след изтичане на крайния срок за изпълнение дейностите по съответния договор. Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на банковите гаранции са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Финансирането е със средства осигурени от бюджета на община Рудозем. Схема на плащане ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ДОСТАВЧИКА единствено действително доставените количества хранителни продукти по единични цени съгласно представената Количествено-стойностната сметка . Цената се привежда на ДОСТАВЧИКА в съответствие със следния начин на плащане: - Авансово плащане по договора не се предвижда; - Действително доставените и приети количества строителни материали се заплащат в срок до 30 календарни дни, след представяне на фактура от ДОСТАВЧИКА, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството, придружена със складова разписка за предаването на хранителни продукти в съответното място за изпълнение на доставката и двустранно-подписан приемно-предавателен протокол, при следните условия: Период на фактуриране: от първо до последно число на месеца Срок за издаване на фактурите: До 10 /десет/ дни след изтичане на месеца Плащането се извършва в български левове, с платежно нареждане по посочената банкова сметка от участника, избран за изпълнител.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
Заседателната залата на общинска администрация гр. Рудозем, находяща се в гр. Рудозем на бул. „България” №15, ет.3
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и/или представяне на съответното пълномощно, когато е необходимо, а останалите лица – след удостоверяване на качеството, в което присъстват.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
първото тримесечие на 2017 г.
първото тримесечие на 2017 г.
НЕ
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива); датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по документацията могат да се искат до 7 дни преди крайния срок за подаване на оферти. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата. (чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120, ал. 7 от ЗОП.
09.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на Мляко и млечни продукти, месо, риба и месни продукти, плодове и зеленчуци, пакетирани стоки и подправки, хляб и хлебни изделия
15800000, 15500000, 15100000, 15220000, 03220000, 15810000
Описание:
В техничаската спецификация към документацията за участие са посочени прогнозни количества за съответните видове хранителни продукти.Доставките ще се извършват периодично по предварителни заявки от Възложителя в зависимост от възникналите нужди. Възложителят си запазва правото да не заяви целия асортимент, според конкретните (специфични) нужди на община Рудозем. Посоченото количество е прогнозно, може да възникне необходимост от доставка на по-голямо количество хранителни продукти или да не се доставя до размера на посоченото.
Доставка на плодове и зеленчуци, преработени – консерви и захарни изделия, ядки - преработени и сушени плодове.На основание чл.16 г, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки, обособена № 2 „Плодове и зеленчуци, преработени – консерви и захарни изделия, ядки- преработени и сушени плодове” от настоящата обществена поръчка са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като същите са включени в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на закона за обществените поръчки, приет на основание чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, с Решение № 551/25.07.2014г. на Министерски съвет;
15300000, 15833000, 15332300, 15332410
Описание:
В техничаската спецификация към документацията за участие са посочени прогнозни количества за съответните видове хранителни продукти.Доставките ще се извършват периодично по предварителни заявки от Възложителя в зависимост от възникналите нужди. Възложителят си запазва правото да не заяви целия асортимент, според конкретните (специфични) нужди на община Рудозем. Посоченото количество е прогнозно, може да възникне необходимост от доставка на по-голямо количество хранителни продукти или да не се доставя до размера на посоченото.