Версия за печат

00826-2016-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Свети Наум ЕАД, ул. Д-р Любен Русев № 1, За: Боряна Колевска, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: svnaum.obshtestveni_porachki@abv.bg, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Боряна Колевска

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП Свeти Наум ЕАД, гр. София по седем обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти, ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия, ІІІ. Месо, птици, риба и яйца, ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V. Консерви, конфитюр и лютеница, VІ. Захар, олио и други хранителни продукти, VII. Сушени плодове

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Адреса на управление на МБАЛНП Свети Наум ЕАД в гр. София, на ул. Д-р Любен Русев № 1 – болнична кухня
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на обществената поръчка е доставка на хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София разпределени в седем обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти, ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия, ІІІ. Месо, птици, риба и яйца, ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V. Консерви, конфитюр и лютеница, VІ. Захар, олио и други хранителни продукти, VII. Сушени плодове, съгласно утвърдена техническа спецификация, както и доставка при необходимост на възложителя на други, непосочени в спецификацията, хранителни продукти, за които участникът е представил обвързващо предложение.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15332200, 15331000, 15331400, 15331450, 15331420, 15332270, 15500000, 15810000, 15100000, 15200000, 03220000, 15331130, 15400000, 15830000, 15870000, 15612100

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Конфитюри, желета, мармалади, пюрета и каши от плодове
Зеленчуци, преработени
Зеленчуци в консерва и/или в кутия
Маслини, преработени
Консервирани домати
Плодови пюрета
Млечни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Фасул, грах, пиперки, домати и други зеленчуци, преработени
Животински или растителни масла и мазнини
Захар и свързани с нея продукти
Хранителни подправки и сосове
Пшеничено брашно

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В рамките на обществената поръчка се съдържат седем обособени позиции, както следва: І позиция - Мляко и млечни продукти, ІІ позиция - Хляб, хлебни и тестени изделия, ІІІ позиция - Месо, птици, риба и яйца , ІV позиция - Плодове, зеленчуци и варива , V позиция - Консерви, конфитюр и лютеница, VІ позиция - Захар, олио и други хранителни продукти и VII. Сушени плодове, съгласно утвърдена техническа спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
164300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Преди подписването на договора за обществена поръчка, определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по сметка на възложителя, на касата на възложителя или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП Свети Наум ЕАД: Банкова сметка при Централна кооперативна банка АД – клон София IBAN: BG50CECB979010G2568500 BIG: CECBBGSF Участникът, определен за изпълнител, представя банкова гаранция в оригинал или платежен документ за внесената по банков път или на касата на възложителя гаранция за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София, и че е със срок на валидност най - малко тридесет дни след срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва, че е за процедура с идентификационен номер .......................................... (попълва се идентификационен номер на процедурата от Регистъра на обществените поръчки). Когато участника избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането се осъществява след извършване на всяка доставка, по банкова сметка на Изпълнителя, в тридесет дневен срок, след представяне от страна на Изпълнителя на оригинал на данъчна фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на чл. 357 и следващите от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, както следва: ПЛИК „1” с надпис "Документи за подбор", който следва да съдържа:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата - попълва се Образец № 1; 2. Представяне на участника, което включва:- Административни сведения за участника - попълва се Образец № 2. В Образец № 2 се посочват единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 5 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2-4, ал. 2, т. 1 и 2а и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП – оригинал по Образец № 3; 3. При участник обединение – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора за създаването на обединението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият обединението; 4. Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако участникът е регистриран (копие) или декларация в свободен текст, че участникът не е регистриран по ЗДДС; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на участниците, а именно: 5.1.Списък на доставките с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка (на хранителни продукти), изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, по Образец № 4; 5.2. Доказателства за най-малко три броя изпълнени доставки (договори) с предмет сходен с предмета на обществената поръчка, съответстващи на описа на приложенията в Образец № 4. Като доказателство за извършените доставки ще се приемат: 1. приложените в офертата удостоверения (референции), издадени от получателя или от компетентен орган; 2. посочване на вписванията в публичния регистър, вписан в таблицата, в който се съдържат данни за изпълнението на доставката; 3. заверена с подпис и печат на участника разпечатка на вписванията в публичния регистър за изпълнението на доставките; 4. двустранни приемателно-предавателни протоколи. 5.3. Заверени копия на валидно Удостоверение по чл. 12 от Закона за храните за регистрация на обекта/тите, с които участника разполага за производство, търговия на едро и/или дребно за храни, съответстващи на тези, включени в съответната обособена позиция от настоящата поръчка за която се участва, издадено от БАБХ-ОДБХ. Забележка: В случай на наето помещение към удостоверението се прилага заверено копие на договор за наем на помещението. В случай, че се представи договор, чиито срок изтича преди крайния срок на договора за изпълнение на настоящата поръчка, участникът представя декларация, с която поема ангажимент да осигури продължаването му до изтичане на срока на изпълнение на договора с предмет доставките по настоящата процедура. 5.4. Заверени копия на Удостоверения за регистрация на транспортните средства, издадени от ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински произход на името на участника за участниците за обособена позиция №1 „Мляко и млечни продукти” и обособена позиция № 3 „Месо, птици, риба и яйца” Забележка: Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, то следва да покрива минималното изискване за всяка от позициите.Учасникът може да посочи в офертата, че едно превозно средство ще бъде използвано за изпълнение на доставките по повече от една обособена позиция, само ако има валидно Удостоверение за регистрация от ОДБХ за превоз на групите храни по обособените позиции, за които кандидатства. Когато участникът ще използва наети транспортни средства или транспортни средства на лизинг към Удостоверенията за регистрация се прилагат заверени копия на договор за наем и/или лизинг на транспортните средства. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на доставките с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка (на хранителни продукти), изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, по образец; 2. Доказателства за най-малко три броя изпълнени доставки (договори) с предмет сходен с предмета на обществената поръчка, съответстващи на описа на приложенията в образец Списък на доставките с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка. Като доказателство за извършените доставки ще се приемат: 1. приложените в офертата удостоверения (референции), издадени от получателя или от компетентен орган; 2. посочване на вписванията в публичния регистър, вписан в таблицата, в който се съдържат данни за изпълнението на доставката; 3. заверена с подпис и печат на участника разпечатка на вписванията в публичния регистър за изпълнението на доставките; 4. двустранни приемателно-предавателни протоколи. 3. Заверени копия на валидно Удостоверение по чл. 12 от Закона за храните за регистрация на обекта/тите, с които участника разполага за производство, търговия на едро и/или дребно за храни, съответстващи на тези, включени в съответната обособена позиция от настоящата обществена поръчка за която се участва, издадено от БАБХ-ОДБХ. Забележка: В случай на наето помещение към удостоверението се прилага заверено копие на договор за наем на помещението. В случай, че се представи договор, чиито срок изтича преди крайния срок на договора за изпълнение на настоящата поръчка, участникът представя декларация, с която поема ангажимент да осигури продължаването му до изтичане на срока на изпълнение на договора с предмет доставките по настоящата процедура 4. Заверени копия на Удостоверения за регистрация на транспортните средства, издадени от ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински произход на името на участника за участниците за обособена позиция №1 „Мляко и млечни продукти” и обособена позиция № 3 „Месо, птици, риба и яйца” Забележка: Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, то следва да покрива минималното изискване за всяка от позициите.Учасникът може да посочи в офертата, че едно превозно средство ще бъде използвано за изпълнение на доставките по повече от една обособена позиция, само ако има валидно Удостоверение за регистрация от ОДБХ за превоз на групите храни по обособените позиции, за които кандидатства. Когато участникът ще използва наети транспортни средства или транспортни средства на лизинг към Удостоверенията за регистрация се прилагат заверени копия на договор за наем и/или, лизинг на транспортните средства. В случай, че се представи договор за ползване, чиито срок изтича преди крайния срок на договора за изпълнение, участникът представя декларация, с която поема ангажимент да осигури продължаването му до изтичане срока на договора по настоящата процедура. 5. Декларация за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните – НАССР или еквивалент, с област на приложение предмета на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участниците в обществената поръчка следва да притежават опит в извършването на доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка (на хранителни продукти) – участникът да има изпълнени минимум три доставки (договори). 2. Участниците следва да разполагат с най–малко 1 (един) собствен или нает обект за производство, търговия на едро и/или дребно за храни, съответстващи на тези включени в съответната обособена позиция от настоящата обществена поръчка за която се участва, регистриран/и в БАБХ-ОДБХ, за който следва да притежават удостоверение по чл. 12 от Закона за храните за регистрация на обекта/тите, с които участника разполага за производство, търговия на едро и/или дребно за храни, съответстващи на тези, включени в съответната обособена позиция от настоящата поръчка за която се участва. 3. Участниците по Обособена позиция № 1 „Мляко и млечни продукти” и Обособена позиция № 3 „Месо, птици, риба и яйца” следва да разполагат с удостоверение за регистрация на поне 1 (един) хладилен автомобил, издадено от ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински произход – на името на участника, съгласно чл. 246, ал. 4 от Закона за ветеринарномедицинската дейност. * Едно превозно средство може да бъде използвано за изпълнение на доставките по повече от една обособена позиция, само ако има валидно Удостоверение за регистрация от ОДБХ за превоз на храни по обособените позиции за които участникът кандидатства. 4. Участниците, следва да притежават разработена и внедрена система за управление безопасността на храните – НАССР или еквивалент, с област на приложение предмета на поръчката. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.04.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, на адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. * Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. * От деня на публикуване на обявлението за обществената поръчка в регистъра на АОП, Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2 Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Документация за участие се предоставя/изпраща след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.04.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.04.2016 г.  Час: 10:30
Място

В учебна зала на ДКБ на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София, на адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично, при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай, че се представи договор за ползване, чиито срок изтича преди крайния срок на договора за изпълнение, участникът представя декларация, с която поема ангажимент да осигури продължаването му до изтичане срока на договора по настоящата процедура. 5.5. Декларация за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните – НАССР или еквивалент, с област на приложение предмета на поръчката. 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) – оригинал или нотариално заверено копие; 7. Декларация за ползване на подизпълнители - попълва се Образец № 5. Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват: имената на подизпълнителите и видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се Образец № 6. Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, оригинал по Образец № 7; 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – оригинал по Образец № 8 – декларацията се подписва от лицата, които представляват участника и от всяко от лицата представляващи членовете на обединението. 11. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по Образец № 9;12. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – попълнен Образец № 10; 13. Участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания и който подава оферта за участие по Обособена позиция № 5 и/или Обособена позиция № 7 следва да посочи в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. ПЛИК № “2” с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” Попълва се Образец № 11 „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“ и декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е приложимо) ПЛИК № “3” с надпис “Предлагана цена” Попълва се Образец № 12 „Ценово предложение" и Образец № 12А „Приложение към ценовото предложение”. Извън плика с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. *Забележка Единичната цена за артикул, общата стойност за всеки от артикулите и общата стойност на обособената позиция в ценовото предложение се оферират до втория знак след десетичната запетая, без включен ДДС – „франко” мястото за доставка, определено от Възложителя (Болнична кухня при МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. “Д-р Любен Русев” № 1).Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Всички копия от документи, представени от участниците, следва да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подпечатани с мокър печат на участника (в случай на обединение - с печата на упълномощения участник в обединението) и саморъчно подписани от лицето, представляващо по закон участника (в случай на обединение - от представляващия упълномощения участник) или упълномощено лице, съгласно изискванията на документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9536113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти по стандарт, в опаковка и в прогнозно количество посочено в техническа спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в Техническа спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
42000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Хляб, хлебни и тестени изделия
1) Кратко описание

Доставка на хляб, хлебни и тестени изделия по стандарт, в опаковка и в прогнозно количество посочено в Техническата спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в Техническа спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
46300 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Месо, птици, риба и яйца
1) Кратко описание

Доставка на месо, птици, риба и яйца по стандарт, в опаковка и с прогнозно количество посочено в Техническата спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15200000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в Техническа спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
32000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Плодове, зеленчуци и варива
1) Кратко описание

Доставка на плодове, зеленчуци и варива по стандарт, в опаковка и в прогнозно количество посочено в Техническата спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03220000

Описание:

Зеленчуци, плодове и черупкови плодове

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в Техническа спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
24994 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Консерви, конфитюр, лютеница
1) Кратко описание

Доставка на консерви, конфитюр и лютеница по стандарт, в опаковка и в прогнозно количество съгласно техническа спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15897200, 15331000, 15331400, 15332200, 15331420, 15332270, 15331130

Описание:

Консервирани хранителни продукти
Зеленчуци, преработени
Зеленчуци в консерва и/или в кутия
Конфитюри, желета, мармалади, пюрета и каши от плодове
Консервирани домати
Плодови пюрета
Фасул, грах, пиперки, домати и други зеленчуци, преработени

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в Техническа спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
9500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Захар, олио и други хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на захар, олио и други хранителни продукти по стандарт, в опаковка и в прогнозно количество съгласно Техническата спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15400000, 15830000, 15870000, 15612100

Описание:

Животински или растителни масла и мазнини
Захар и свързани с нея продукти
Хранителни подправки и сосове
Пшеничено брашно

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в Техническа спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
9500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Сушени плодове
1) Кратко описание

Доставка на сушени плодове по стандарт, в опаковка и в прогнозно количество съгласно техническа спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15332410

Описание:

Сушени плодове

3) Количество или обем

Количеството на продукта по обособената позиция е подробно посочено в Техническа спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
6 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12