00022-2016-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
01.03.2016 16:09 ч. : | 01/03/2016 16:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
01.03.2016 16:09 ч. : | 01/03/2016 16:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Асеновград: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Асеновград, пл.Академик Николай Хайтов № 9, За: Айтен Салим, България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 65156
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.assenovgrad.com.
Адрес на профила на купувача: http://op.assenovgrad.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160301OXIP347635.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Доставка на 4 /четири/ броя автомобили за нуждите на Община Асеновград, обособени в четире позиции"
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на 4 /четири/ броя автомобили за нуждите на Община Асеновград, обособени в четири позиции" Обществената поръчка е разделена на четири обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на репатриращ автомобил за нуждите на дейност „Инспекторат, паркинги и гаражи”, Община Асеновград”. Обособена позиция № 2 „Доставка на специализиран автомобил за Центъра за обществена подкрепа за обслужване на трудноподвижни клиенти, Община Асеновград”. Обособена позиция № 3 „Доставка на микробус за нуждите на КСУ „Гергана”, с. Нареченски бани, Община Асеновград” Обособена позиция № 4 „Доставка на нов автомобил- висикопроходим, за нуждите на Община Асеновград”
34100000, 34137000
Описание:
ДА
НЕ
Общата прогнозна стойност на обществената поръчка е 104166.67 лева /сто и четири хиляди сто шестдесет и шест лева и 67ст/ без вкл.ДДС, а по отделните позиции както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на репатриращ автомобил за нуждите на дейност „Инспекторат, паркинги и гаражи”, Община Асеновград – прогнозна стойност в размер на 29166,67 лева без включен ДДС, като сумата е лимитна. Обособена позиция № 2 „Доставка на специализиран автомобил за Центъра за обществена подкрепа за обслужване на трудноподвижни клиенти, Община Асеновград – прогнозна стойност в размер на 25 000 лева без включен ДДС, като сумата е лимитна. Обособена позиция № 3 „Доставка на микробус за нуждите на КСУ „Гергана”, с. Нареченски бани, Община Асеновград – прогнозна стойност в размер на 8 333,33 лева без включен ДДС, като сумата е лимитна. Обособена позиция № 4 „Доставка на нов автомобил- висикопроходим, за нуждите на Община Асеновград – прогнозна стойност в размер на 41 666,67 лева без включен ДДС, като сумата е лимитна.
НЕ
1
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя както следва: Обособена позиция № 1 – 250.00 лева ( двеста и петдесет лева). Обособена позиция № 2 – 200.00 лева ( двеста лева ). Обособена позиция № 3 – 80.00лева ( осемдесет лева ). Обособена позиция № 4 – 400.00 лева (четиристотин лева). Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Асеновград: „Инвестбанк” АД IBAN: BG54IORT73753304000003 BIC: IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Асеновград „Инвестбанк” АД, IBAN: BG54IORT73753304000003, BIC: IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцята за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя в срок до 30 календарни дни след прекратяване на договора.Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Средствата се осигуряват от бюджета на Община Асеновград за 2016 год. Заплащането на доставените автомобили ще се извърши по банков път.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документация за участие в процедурата се намира на разположение и може да бъде изтеглена от сайта на Община Асеновград, а именно: www.assenovgrad.com, Профил на купувача. При желание документацията може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 08:00 часа до 17:00 часа в срок до деня преди изтичане на срока за подаване на офертите, съгласно обявлението. Стойността на настоящата документация на хартиен носител е в размер 5.00 лв. (пет лева) без включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на Община Асеновград, находяща се в гр. Асеновград, пл. „Акад. Н. Хайтов“ № 9 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка Община Асеновград: „Инвестбанк” АД IBAN: BG50IORT73758404020000 BIC: IORTBGSF Код за вид плащане 447000 Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава на хартиен носител в Община Асеновград - гр. Асеновград, пл. „Акад. Н. Хайтов“ № 9. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на Община Асеновград от 8:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Закупуването на документацията не е задължително условие за участие в процедурата.
Български
90
гр.Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов"№9, ет.3, зала 305
Съгласно разпоредбите на чл.68, ал.3 от ЗОП при отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
01.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на репатриращ автомобил за нуждите на дейност „Инспекторат, паркинги и гаражи”, Община Асеновград, съгласно техническата спецификация.
34137000
Описание:
Съгласно документацията за участие.
Доставка на специализиран автомобил за Центъра за обществена подкрепа за обслужване на трудноподвижни клиенти, Община Асеновград, съгласно техническата спецификация.
34100000
Описание:
Съгласно документацията за участие.
Доставка на микробус за нуждите на КСУ „Гергана”, с. Нареченски бани, Община Асеновград, съгласно документацията за участие.
34100000
Описание:
Съгласно документацията за участие.
Доставка на нов автомобил- висикопроходим, за нуждите на Община Асеновград, съгласно техническата спецификация.
34100000
Описание:
Съгално документацията за участие