00733-2016-0007
Технически редакции | ||
01.03.2016 10:06 ч. : | 29/02/2016 17:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.03.2016 10:06 ч. : | 29/02/2016 17:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Смолян: Покупка
Доставки
Многопрофилна болница за активно лечение Д-р Братан Шукеров АД, бул.България №2, За: Недялка Стаевска, Виктория Санкова, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 62666, E-mail: mbalsmolyan@mbalsmolyan.com, Факс: 0301 62549
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://op.mbalsmolyan.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160229dKrV2737065.
Адрес на профила на купувача: http://op.mbalsmolyan.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160229dKrV2737065.
Електронен достъп до информация: http://op.mbalsmolyan.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160229dKrV2737065.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
“Доставка на лекарствени продукти необходими за дейността на МБАЛ „Д-р Братан Шукеров” АД”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на лекарствени продукти, необходими за дейността на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров” АД, съгласно Техническа спецификация на възложителя.
33600000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно Спецификация на лекарствените продукти на възложителя - Приложение №2 от документацията за участие.
НЕ
НЕ
12
Размерът на гаранцията за участие в обществената поръчка е 300 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, определена в договора за доставка на базата на количествата, посочени в приложението към него. Гаранцията за изпълнение следва да бъде представена преди сключването на договора. Гаранциите за участие/изпълнение се представят в една от следните форми: - безусловна и неотменяема банкова гаранция за участие, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност 150 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите; - парична сума, вносима по следната банкова сметка: Интернешънъл Асет Банк АД, BG81IABG74911000106401, BIC: IABGBGSF
Условия за плащане: в лева, плащането ще се извършва по банков път, отложено в срок до 60 дни след датата на доставката, въз основа на издадена фактура и съставена приемо-предавателна форма.
НЕ
В „Плик №1” с надпис "Документи за подбор" се поставят документите: 1. Представяне на участника /Образец №1/, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 /Образец №2/ 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51; 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2/Образец №4/; 6. Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители/Образец №5/; 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор/Образец №6/; 8. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици /Образец № 8/; 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В Плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката. Задължителното минимално съдържание е, както следва: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение на доставките - изготвено в съответствие с Приложение №3, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4/Образец №7/; 2. Техническата спецификация на предлаганите лекарствени продукти за съответните номенклатурни единици от спецификацитя на възложителя - на хартиен и оптичен носител (CD) - изготвено в съответствие с Приложение №3-1. В Плик № 3 с надпис “Предлагана цена”, се поставят ценото предложение на участника. Ценово предложение следва да е изготвено в пълно съответствие с образец – Приложение №4 от документацията за участие и представено от участника на хартиен и оптичен носител (CD). Предложените от участника единични цени за мярка, трябва да бъдат в български лева с включен ДДС и с точност до петия знак след десетичната запетая. Задължително условие на възложителя е общата цена да е посочена с точност до втория знак след десетичната запетая. Предложението на участника трябва да представлява крайна доставна цена на стоките, с ДДС и всички разходи до краен получател - Болнична аптека на МБАЛ «Д-р Братан Шукеров» АД, гр. Смолян, бул. „България” №2.
Няма.
Няма.
1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – предоставя се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката /Образец №3/ 2. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено от ИАЛ или от регулаторен орган на друга държава членка, съгласно Глава девета Търговия на едро с лекарствени продукти от ЗЛПХМ - заверено от участника копие; Когато участникът притежава разрешение за търговия на едро, издадено от регулаторен орган на друга държава – членка, той трябва да представи: а) Разрешение от изпълнителния директор на ИАЛ в случаите по чл. 195, ал. 2 от ЗЛПХМ - заверено от участника копие или б) Декларация, че не ползва складови помещения на територията на Република България – свободен текст; Когато участникът е вносител от трета държава по смисъла на § 1, т. 76 от Допълнителната разпоредба на ЗЛПХМ – документ, че е регистриран като търговец по законодателството на държава членка на ЕС и разрешение за внос, издадено от изпълнителният директор на ИАЛ, съгласно чл. 161 / 164 от ЗЛПХМ /заверени от участника копия/; 3. Лицензия по чл. 32 от Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите, в случаите когато в офертата на участника присъстват наркотични вещества и прекурсори - заверено от участника копие; 4. Сертификат за съответствие с ISO9001:2008 или еквивалентен при участника във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”.
1.Участникът трябва да представи Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – предоставя се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Участниците следва да разполагат с валидно разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено от ИАЛ или от регулаторен орган на друга държава членка, съгласно Глава девета Търговия на едро с лекарствени продукти от ЗЛПХМ; 3. Участниците, които предлагат лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества и прекурсори, следва да разполагат с лицензия по чл. 32 от Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите - когато се подава оферта за лекарствени продукти; 4. Организацията на дейността на участника да е в съответствие със стандартите на ISO 9001:2008 или еквивалентен при участника;
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
150
заседателната зала на МБАЛ "Д-р Братан Шукеров" АД
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
Процедурата ще бъде прекратена или договорите ще бъдат прекратени с въвеждане на единна национална платформа за търговия с лекарствени продукти. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е безплатна и достъпна за преглед и изтегляне свободно от профила на купувача на Възложителя, посочен в Обявлението. По искане на заинтересовано лице документацията му се изпраща по пощата за негова сметка, като в случая следва да заплати цена на документацията за участие в процедурата на стойност 6 (шест) лева с включен ДДС, платими в касата на лечебното заведение или по банков път по сметка на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров”АД: Банка: Интернешънъл Асет Банк АД Банков код (BIC): BIC: IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG81IABG74911000106401 Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид. Кандидатът или участникът, следва да представя своите становища, мнения, въпроси и т.н., свързани с настоящата процедура само в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини: - по пощата – писмо с обратна разписка, изпратено на посочените от Възложителя/участника адреси; - чрез куриерска служба; - по факс; - по електронна поща (e-mail); - чрез комбинация от горепосочените средства Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените в Обявлението лица за контакти. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми кандидатите или участниците, се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, чрез куриерска служба, по факс, или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. За получено уведомление по време на процедурата се счита това, което е достигнало до адресата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070
29.02.2016 г.