00369-2016-0003
Технически редакции | ||
26.02.2016 10:04 ч. : | 26/02/2016 09:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.02.2016 10:04 ч. : | 26/02/2016 09:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Луковит: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Луковит, ул. Възраждане №э 73, За: гл. експерт ППОП А.Цветанова, Република България 5770, Луковит, Тел.: 0697 52464, E-mail: Lukovit@lukovit.bg, Факс: 0697 52014
Място/места за контакт: Община ЛуковитИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lukovit.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/155-.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Луковит по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Сграда с административен адрес гр. Луковит, ул. Христо Ботев № 10, бл. „Валентина Терешкова“ Обособена позиция №2 „Сграда с административен адрес гр. Луковит, ул. „Кръгояр“ № 54, бл. „ Кръгояр“.
Възлагане на обществена поръчка
Дейности: Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Осъществяване на авторски надзор. Изпълнение на СМР. Задължителни мерки за изпълнение на СМР по обособена позиция №1 „Сграда с административен адрес гр. Луковит, ул. „Христо Ботев” № 10, бл. „Валентина Терешкова“: Дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт (съгласно предписания в конструктивното обследване и техническия паспорт на сградата, свързани с укрепване на конструкцията): • Ревизия на всички водоотвеждащи покривни елементи, с цел недопускане на атмосферни води в основната плоскост и преустановяване занапред на разрушителното действие върху конструкцията на атмосферните води; • Ремонт или подмяна на общите ВиК щрангове в сутерена до точка на присъединяване на самостоятелните обекти на първи етаж, с цел предпазване на носещите елементи от действието на вода в следствие аварии и течове; • Ремонт на локални повреди по фасадни зидове или отстраняване на компрометираната мазилка преди изпълнение на топлоизолацията по фасадите, поради реалната опасност за преминаващи в близост до сградата хора; • Почистване и нанасяне на покритие от цименто-пясъчен разтвор в участъците с оголена армировка; • Оформяне на дилатационните фуги, съгласно изискванията; • Реконструкция на отводняването на покрива - водосточни тръби и воронки и подмяна на покривната хидроизолация с цел предпазване на носещата конструкция. Изпълнение на мерки за енергийна ефективност • Топлинно изолиране на стени • топлинно изолиране и ремонт на покрив • топлинно изолиране на под • подмяна на дограма (там, където е предвидено).Задължителни мерки за изпълнение на СМР по обособена позиция № 2 „Сграда с административен адрес гр. Луковит, ул. „Кръгояр” №54, бл. „Кръгояр”. Дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт (съгласно предписания в конструктивното обследване и техническия паспорт на сградата, свързани с укрепване на конструкцията): 1. Почистване и нанасяне на покритие от цименто-пясъчен разтвор в участъците с оголена армировка. 2. Ремонт (или подмяна) на повредените парапетите на терасите. 6. Ремонт на хидроизолацията при козирките при входовете. 7. Реконструкция на отводняването на покрива. 8. Подмяна на компрометираната покривната хидроизолация, водосточни тръби и воронки, с което да се предпази конструкцията. 9. Ремонт на стълбищни клетки включващо измазване на компрометирани участъци, прешпакловане и боядисване, ремонт на стълбища и парапети. Изпълнение на мерки за енергийна ефективност • Топлинно изолиране на стени • топлинно изолиране и ремонт на покрив • топлинно изолиране на под • подмяна на дограма (там, където е предвидено) • подмяна на осветителните тела в общите части.
45200000, 45260000, 45321000, 45421000, 45430000, 71240000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обособена позиция № 1 „Сграда с административен адрес гр. Луковит, ул. Христо Ботев № 10, бл. „Валентина Терешкова“ – 519 480 (петстотин и деветнайсет хиляди четиристотин и осемдесет) лв. без ДДС Обособена позиция №2 „Сграда с административен адрес гр. Луковит, ул. „Кръгояр“ № 54, бл. „Кръгояр“ – 885 509 (осемстотин осемдесет и пет петстотин и девет) лв. без ДДС.
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Размер на гаранцията за участие: За обособена позиция 1:5 000,00 (пет хиляди) лева. За обособена позиция 2: 8 800,00 (осем хиляди и осемстотин) лева.Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN: BG13 UNCR 7000 3322 2420 76, Банков код UNCR BGSF, Уникредит Булбанк АД, офис Луковит. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат.В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на Община Луковит или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка, както следва: За обособена позиция № 1 „Сграда с административен адрес гр. Луковит, ул. Христо Ботев № 10, бл. „Валентина Терешкова За обособена позиция № 2 „Сграда с административен адрес гр. Луковит, ул. „Кръгояр“ № 54, бл. „Кръгояр“ Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: : IBAN: BG13 UNCR 7000 3322 2420 76, Банков код UNCR BGSF, Уникредит Булбанк АД, офис Луковит. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията примерен образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. Плащанията ще се извършват под формата на междинни и окончателно плащане. Плащания по договора: 1. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80 % /осемдесет/ от стойността на договора с ДДС, се извършват в срок до 15 /петнадесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура на името на съответното СС, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Условие за извършване на междинните плащания са и документите, посочени по-долу. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ се извършват за: 4.1.1. извършени проектантски работи в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след влизане в сила на Разрешение за строеж по смисъла на ЗУТ, издадено въз основа на изготвен, одобрен и съгласуван инвестиционен проект. 4.1.2. реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество реално извършена от него работа, съобразно посочената в КСС към инвестиционния проект единична цена за всяка позиция. 4.2. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година, като в него са включени средствата за осъществен авторски надзор, установен със съответните документи, съгласно Наредба №3/31.07.2003г., и непредвидените разходи ( в размер на максимум 10% от стойността на СМР). Окончателно плащане се извършва в срок до 15 /петнадесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура на името на съответното СС (Сдружение на собствениците), както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ суми по договора се приспаднат извършените плащания.
Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор за обединение. Следва да бъде представено копие от договора за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, като в текста му задължително се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено и копие на анекс към първоначално сключения договор. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1.2.1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 1.2.2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 1.2.3. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 1.2.4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 1.2.5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 1.2.6. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, следва да се представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в офертата не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, Комисията, назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, изисква такова да бъде представено по реда на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП. За удостоверяване на цитираните по-горе изисквания, представляващите на всички членове на обединението/консорциума – участник, попълват Декларация по Образец № 4.Когато в споразумението за създаването на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, това е предпоставка участникът да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
1. В обявената открита процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, предвидени в ЗОП, Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ), Закон за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП), Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС) и в другите нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документацията за участие. 1.1.2. Всеки участник може да представи една оферта само за една от обособените позиции, предмет на поръчката. Не се допуска частично или непълно офериране, като констатирането на подобни непълноти води до отстраняване на участника. 1.1.3. Не се допуска представянето на варианти на оферта. 1.1.4. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. 1.1.5. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. 1.1.6. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. 1.4. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. 1.5. Свързани лица или свързани предприятия не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурта.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
2016-06
НЕ
Български
180
Община Луковит, ул. Възраждане № 73, ет.4, конферентна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Възложителят финансира дейностите със средства, представляващи безвъзмездна финансова помощ по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Изборът на изпълнител, финансирането и разплащането на дейностите се извършват чрез Възложителя – община Луковит и от името и за сметка на сдружението на собствениците на сградите, предмет на обособените позиции в настоящата обществена поръчка, осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г.. Дейностите по настоящата обществена поръчка се финансират съгласно сключени договори за целево финансиране с №№ЕЕ37/04.03.2015 г. и ЕЕ177/17.03.2015 г. между община Луковит, ББР и областен управител Ловеч.
1. Изпълнителят на обществената поръчка сключва договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в офертата. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка. 2. Изпълнителите нямат право да: 2.1. сключват договор за подизпълнение с лице, за което е налице обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП. Подизпълнителите представят Декларация Образец № 6. 2.2. възлагат изпълнението на една или повече от дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, на лица, които не са подизпълнители; 3.3. заменят посочен в офертата подизпълнител, освен когато: а) за предложения подизпълнител е налице или възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП; б) предложеният подизпълнител престане да отговаря на нормативно изискване за изпълнение на една или повече от дейностите, включени в предмета на договора за подизпълнение; в) договорът за подизпълнение е прекратен по вина на подизпълнителя, включително в случаите, ако възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП, както и при превъзлагане от страна на подизпълнителя на една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение; 3. В срок до три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, Изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на Възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по т. 2. 4. Подизпълнителите нямат право да превъзлагат една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение. 5. Не е нарушение на забраната по т. 2.2 и по т. 4 сключването на договори за услуги, които не са част от договора за обществената поръчка, съответно - от договора за подизпълнение. 6. Изпълнителят прекратява договор за подизпълнение, ако по време на изпълнението му възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП, както и при нарушаване на забраната по т. 4 в 14-дневен срок от узнаването. В тези случаи, че Изпълнителят сключва нов договор за подизпълнение при спазване на условията и изискванията на т. 1 - 5. 7. Възложителят приема изпълнението на дейност по договора за обществена поръчка, за която изпълнителят е сключил договор за подизпълнение, в присъствието на изпълнителя и на подизпълнителя. 8. При приемането на работата Изпълнителят може да представи на Възложителя доказателства, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя. 9. Възложителят извършва окончателното плащане по договор за обществена поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, след като получи от изпълнителя доказателства, че е заплатил на подизпълнителите всички работи, приети по реда на т. 7. 10. т. 9 не се прилага в случаите по т. 8.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгл. чл.120, ал.5 и ал.6 от ЗОП
Община Луковит, ул. Възраждане № 73, Република България 5770, Луковит, Тел.: 0697 52464, E-mail: Lukovit@lukovit.bg, Факс: 0697 52014
Интернет адрес/и:
URL: www.Lukovit.bg..
26.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Задължителни мерки за изпълнение на СМР по обособена позиция №1 „Сграда с административен адрес гр. Луковит, ул. „Христо Ботев” № 10, бл. „Валентина Терешкова“ Дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт (съгласно предписания в конструктивното обследване и техническия паспорт на сградата, свързани с укрепване на конструкцията): • Ревизия на всички водоотвеждащи покривни елементи, с цел недопускане на атмосферни води в основната плоскост и преустановяване занапред на разрушителното действие върху конструкцията на атмосферните води; • Ремонт или подмяна на общите ВиК щрангове в сутерена до точка на присъединяване на самостоятелните обекти на първи етаж, с цел предпазване на носещите елементи от действието на вода в следствие аварии и течове; • Ремонт на локални повреди по фасадни зидове или отстраняване на компрометираната мазилка преди изпълнение на топлоизолацията по фасадите, поради реалната опасност за преминаващи в близост до сградата хора; • Почистване и нанасяне на покритие от цименто-пясъчен разтвор в участъците с оголена армировка; • Оформяне на дилатационните фуги, съгласно изискванията; • Реконструкция на отводняването на покрива - водосточни тръби и воронки и подмяна на покривната хидроизолация с цел предпазване на носещата конструкция. Изпълнение на мерки за енергийна ефективност • Топлинно изолиране на стени • топлинно изолиране и ремонт на покрив • топлинно изолиране на под • подмяна на дограма (там, където е предвидено).
45211340, 45260000, 45321000, 45421000, 45410000, 71320000
Описание:
Обособена позиция № 1 „Сграда с административен адрес гр. Луковит, ул. Христо Ботев № 10, бл. „Валентина Терешкова“
Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от Възложителя бюджет по обекти. Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация, като при формиране на общата цена не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс– при установяване на оферта, надхвърляща обявения максимален общ финансов ресурс и/или по някое от бюджетните пера по дейности/обекти, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата.
Задължителни мерки за изпълнение на СМР по обособена позиция № 2 „Сграда с административен адрес гр. Луковит, ул. „Кръгояр” №54, бл. „Кръгояр”. Дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт (съгласно предписания в конструктивното обследване и техническия паспорт на сградата, свързани с укрепване на конструкцията): 1. Почистване и нанасяне на покритие от цименто-пясъчен разтвор в участъците с оголена армировка. 2. Ремонт (или подмяна) на повредените парапетите на терасите. 6. Ремонт на хидроизолацията при козирките при входовете. 7. Реконструкция на отводняването на покрива. 8. Подмяна на компрометираната покривната хидроизолация, водосточни тръби и воронки, с което да се предпази конструкцията. 9. Ремонт на стълбищни клетки включващо измазване на компрометирани участъци, прешпакловане и боядисване, ремонт на стълбища и парапети. Изпълнение на мерки за енергийна ефективност • Топлинно изолиране на стени • топлинно изолиране и ремонт на покрив • топлинно изолиране на под • подмяна на дограма (там, където е предвидено) • подмяна на осветителните тела в общите части.
45211340, 45260000, 45321000, 45421000, 45410000, 71320000
Описание:
Обособена позиция №2 „Сграда с административен адрес гр. Луковит, ул. „Кръгояр“ № 54, бл. „Кръгояр“
Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация, като при формиране на общата цена не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс– при установяване на оферта, надхвърляща обявения максимален общ финансов ресурс и/или по някое от бюджетните пера по дейности/обекти, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата.