Версия за печат

00165-2012-0014

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на образованието и науката, бул. Княз Дондуков № 2А, За: Йовко Йовчев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217601, E-mail: i.iovchev@mon.bg

Място/места за контакт: екипът за управление на проект BG051РО001-4.3.01 Нов шанс за успех

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=780.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: Р01-18 от 24.02.2012 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00165-2012-0014
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Поръчката е насочена към предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Специализираните счетоводни услуги, които изпълнителите на поръчката трябва да реализират се изразяват в следното: 1. Оперативна обработка на счетоводната документация и други документи, свързани с финансирането на проек по ОП РЧР. 2. Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди. 3. Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проектите. 4. Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. Описаните услуги се възлагат на потенциалните изпълнители по рамковото споразумение, като едно възлагане включва извършването на всички описани дейности, необходими за счетоводното обслужване на един самостоятелен проект.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: Д03-258 от 22.05.2014 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Рамково споразумение

III.3) Изпълнител по договора

„Мемо консулт“ ООД, ЕИК 121426723, район Слатина, ул. „Борис Христов” №8, ет.2, ап.10, Република България 1000, София, Тел.: 02 9172020, E-mail: office@memo-consult.com

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предоставяне на счетоводни услуги, необходими за изпълнение на проект „Нов шанс за успех”, схема за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051РО001-4.3.01 „Ограмотяване на възрастни” по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси".

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

31.01.2015 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
44332.8 BGN с ДДС 20%
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

31.01.2015 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
44332.8 BGN с ДДС 20%
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

25.02.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Евгения Дачова Костадинова
Длъжност: Ръководител на проект BG051PO001-4.3.01 "Ограмотяване на възрастни"