00396-2016-0001
Технически редакции | ||
23.02.2016 14:53 ч. : | 23/02/2016 14:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.02.2016 14:53 ч. : | 23/02/2016 14:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Борово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Борово, област Русе, ул. Никола Й.Вапцаров № 1a, За: Кмет на Община Борово, България 7174, Борово, Тел.: 08140 2253, E-mail: borovo@borovo.org, borovo_op@b-trust.org, Факс: 0817 71774
Място/места за контакт: Община БоровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.borovo.org.
Адрес на профила на купувача: http://www.borovo.org/bg/oporachki.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изготвяне на технически проекти и осъществяване на авторски надзор за пътища и улици на територията на Община Борово, с цел кандидатстване по Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.“ с обособени позиции: Обособена позиция №1 – „Рехабилитация на участъци от общински пътища RSE 1001 и RSE 2002 в Община Борово“ Обособена позиция №2 – „Реконструкция на улици в Община Борово“.
Възлагане на обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е „услуга” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на обществената поръчка е „Изготвяне на технически проекти и осъществяване на авторски надзор за пътища и улици на територията на Община Борово, с цел кандидатстване по Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.“ и включва следните обекти разделени в обособени позиции: Обособена позиция №1 – „Рехабилитация на участъци от общински пътища RSE 1001 и RSE 2002 в община Борово“, която включва: Обект 1: Рехабилитация на общински път RSE 1001 в участъците от п.к. с път III-5402 - с. Обретеник – до край с. Горно Абланово, Подобект 1: Общински път RSE 1001 от п.к. с път III-5402 до край с. Обретеник, Подобект 2: Общински път RSE 1001 от край с. Обретеник до начало с. Горно Абланово, Подобект 3: Общински път RSE 1001 от начало с. Горно Абланово до край с. Горно Абланово, Обект 2: Рехабилитация на общински път RSE 2002 в участъка от п.к. с път RSE 1001 до център с. Екзарх Йосиф. Обособена позиция №2 – „Реконструкция на улици в община Борово“, която включва: Обект 1: Реконструкция на улици в гр. Борово, Подобект 1.1: ул. „Мильо Радев“ в гр. Борово, Подобект 1.2: ул. „Свети Иван Рилски“ в гр. Борово, Подобект 1.3: ул. „Петър Берон“ в гр. Борово, Подобект 1.4: ул. „Любен Каравелов“ в гр. Борово, Подобект 1.5: ул. „Васил Левски“ в гр. Борово Подобект 1.6: ул. „Христо Смирненски“ в гр. Борово, Подобект 1.7: ул. „Йордан Йовков“ в гр. Борово,Подобект 1.8: ул.„Ропотамо“ в гр. Борово, Подобект 1.9: ул. „Кооперативна“ в гр. Борово, Подобект 1.10: ул. „Хан Аспарух“ в гр. Борово Обект 2: Реконструкция на улици в с.Обретеник, Подобект 2.1: ул. „Цар Борис III“ в с. Обретеник, Подобект 2.2: ул. „Йорданка Николова“ в с. Обретеник, Обект 3: Реконструкция на улици в с.Батин, Подобект 3.1: ул. „Поп Мартин“ в с. Батин Подобект 3.2: ул. „Осми март“ в с. Батин, Подобект 3.3: ул. „Първи май“ в с. Батин. Пълно описание на обектите по всяка от обособените позиции е дадено в Технически задания, достъпни в Профила на купувача: http://www.borovo.org/bg/oporachki.html.
71320000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Всяка една от обособените позиции включва изпълнението на следните етапи: Етап 1 - Изработване на технически проект с подробни количествени и количествено-стойностни сметки. Изготвянето на технически проект се възлага на екип от равоспособни проектанти. Техническите проекти следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествени и количествено-стойности сметки по приложимите части и една обобщена количествена сметка. Техническият проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината, което е задължение на Възложителя, но Изпълнителят следва да окаже нужното съдействие, ако е необходимо. В обяснителните записки проектантите подробно описват необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение. Процесът на изготвяне на техническата документация се предшества от осигуряване на скица и виза за проектиране, ако е приложимо. Тези документи се осигуряват от Община Борово и се представят заедно с възлагателното писмо. Доклад за съответствие на техническата документация със съществените изисквания се изготвя от външен изпълнител, в случай че е необходимо. Етап 2 - Осъществяване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи Изпълнителят ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания. Авторският надзор ще бъде упражняван след писмена покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: Присъствие при съставяне на и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите. Подробна информация за обема на поръчката се съдържа в Техническите задания по обособени позици, достъпни в Профила на купувача http://www.borovo.org/bg/oporachki.html.
НЕ
3
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер, както следва: за Обособена позиция №1 – 2 500 лв. (две хиляди и петстотин лева) и за обособена позиция №2 – 1 000 лв. (хиляда лева). Валидността на гаранцията за участие (когато участникът е избрал банкова гаранция) следва да бъде 180 календарни, считано от крайната дата за представяне на оферти, като същата трябва да е неотменима и безусловна. В случай че участникът кандидатства за двете обособени позиции, то той представя отделни гаранции за участие за всяка от обособените позиции. Участникът, определен за изпълнител за съответната обособена позиция, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3% от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане срока на договора, като същата следва да е неотменима и безусловна. Гаранцията се представя във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Банковата сметка на Община Борово е в ТБ „ЦКБ” АД, клон Русе, IBAN BG60 CECB 9790 3370 3806 00, BIC CECBBGSF. При представяне на гаранция чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записан уникалния номер на обществената поръчка в АОП и номера на обособената позиция, за която се отнася гаранцията. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Финансирането на поръчката ще се извърши със средства на ДФ „Земеделие”, след одобряване на проекта, за който същата е предназначена. В случай, че проектът, с който Възложителят кандидатства по „Програмата за развитие на селските райони 2014-2020г.” не бъде одобрен от Договарящия/управляващия орган и/или не бъде сключен договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ за реализиране на проекта, Възложителят няма да дължи заплащане на цената по договора за възлагане на поръчката. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева при съобразяване с Решение на Министерски съвет № 788 от 28 ноември 2014 година, в случай, че е приложимо. За изготвяне на техническия проект – плащане в размер на 100% (сто процента), но не повече от одобрения от Държавен фонд „Земеделие” разход, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след получаване на финансови средства от Държавен фонд „Земеделие“ по Договора за безвъзмездна финансова помощ. Авторският надзор се изплаща еднократно след въвеждане на обекта в експлоатация и предаване на финален доклад за извършената услуга, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след получаване на финансови средства от Държавен фонд „Земеделие“ по Договора за безвъзмездна финансова помощ. В случай, че финансиращият орган одобри суми по-малки от договорените, Възложителят ще изплати на Изпълнителя възнаграждение в размер до одобрените от финансиращия орган суми. Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума се заплаща по следния начин: данъчната основа - в съответните уговорени срокове, а сумата за ДДС - в срок до 14 (четиринадесет) дни от постъпване на суми по сметка на Възложителя по одобрено искане за финансиране на разходи за ДДС от ДФЗ - Разплащателна агенция.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
На осн. чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 40 кал.дни за получаване на офертите се намалява с 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по ел. път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията в Профила на купувача - http://www.borovo.org/bg/oporachki.html. ***Забележка: Срокът за изпълнение на задълженията по договора започва от датата указана във възлагателното писмо и приключва с въвеждане на обекта в експлоатация и предаване на финален доклад за извършената услуга. Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на технически проект по всяка от обособените позиции е до 3 месеца от получаване на възлагателно писмо и изходни данни от Възложителя удостоверено с подпис на Изпълнителя. Срокът за изпълнение на Етап 2 - авторски надзор по всяка от обособените позиции е до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на обекта в експлоатация.
ДА
Проектанти по съответните специалности с пълна проектантска правоспособност съгласно изискванията на чл.230 от ЗУТ, а за чуждестранните лица еквивалентен документ съгласно тяхното законодателство.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
00396-2016-0001
НЕ
Български
180
Заседателната зала в сградата на Община Борово в гр.Борово, ул."НVвапцаров" №1а, ет.3
Действията на Комисията са публични и по време на заседанията имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Програма за развитие на селските региони 2014-2020г.
От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник в следните случаи: - Когато участникът не е представил в офертата си някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП или документите съответно информацията, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия, по реда на чл.68, ал.8; - Когато участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия в тази документация; - Когато участникът е представил офертата, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - За когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. - Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен, ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; - Когато участникът е обявен в несъстоятелност - Когато участникът е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; - Когато участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. - Когато участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; - Когато участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. - Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; - Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; - Когато участникът или лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са "свързани лица" с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация, както и когато участникът е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; - Когато участникът участва в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. - Когато за участникът са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2. - Представената оферта, включително и отделни нейни части в техническото и ценово предложение, не отговаря на предварително обявените в обявлението и в тази документация условия и минимални изисквания за изпълнение на поръчката. - Когато участник, който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие. Когато участник, предложил цена, по-висока от прогнозната - както обща, така и за всяка от обособените позиции, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 І ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице, включитeлно и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя.
23.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №1 – „Рехабилитация на участъци от общински пътища RSE 1001 и RSE 2002 в община Борово“, която включва: Обект 1: Рехабилитация на общински път RSE 1001 в участъците от п.к. с път III-5402 - с. Обретеник – до край с. Горно Абланово Подобект 1: Общински път RSE 1001 от п.к. с път III-5402 до край с. Обретеник Подобект 2: Общински път RSE 1001 от край с. Обретеник до начало с. Горно Абланово Подобект 3: Общински път RSE 1001 от начало с. Горно Абланово до край с. Горно Абланово Обект 2: Рехабилитация на общински път RSE 2002 в участъка от п.к. с път RSE 1001 до център с. Екзарх Йосиф
71320000
Описание:
Съгласно Техническото задание.
***Забележка: Срокът за изпълнение на задълженията по договора започва от датата указана във възлагателното писмо и приключва с въвеждане на обекта в експлоатация и предаване на финален доклад за извършената услуга. Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на технически проект е до 3 месеца от получаване на възлагателно писмо и изходни данни от Възложителя удостоверено с подпис на Изпълнителя. Срокът за изпълнение на Етап 2 - авторски надзор е до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на обекта в експлоатация.
Обособена позиция №2 – „Реконструкция на улици в община Борово“, която включва: Обект 1: Реконструкция на улици в гр. Борово” Подобект 1.1: ул. „Мильо Радев“ в гр. Борово Подобект 1.2: ул. „Свети Иван Рилски“ в гр. Борово Подобект 1.3: ул. „Петър Берон“ в гр. Борово Подобект 1.4: ул. „Любен Каравелов“ в гр. Борово Подобект 1.5: ул. „Васил Левски“ в гр. Борово Подобект 1.6: ул. „Христо Смирненски“ в гр. Борово Подобект 1.7: ул. „Йордан Йовков“ в гр. Борово Подобект 1.8: ул. „Ропотамо“ в гр. Борово Подобект 1.9: ул. „Кооперативна“ в гр. Борово Подобект 1.10: ул. „Хан Аспарух“ в гр. Борово Обект 2: Реконструкция на улици в с.Обретеник Подобект 2.1: ул. „Цар Борис III“ в с. Обретеник Подобект 2.2: ул. „Йорданка Николова“ в с. Обретеник Обект 3: Реконструкция на улици в с.Батин Подобект 3.1: ул. „Поп Мартин“ в с. Батин Подобект 3.2: ул. „Осми март“ в с. Батин Подобект 3.3: ул. „Първи май“ в с. Батин
71320000
Описание:
Съгласно Техническото задание.
***Забележка: Срокът за изпълнение на задълженията по договора започва от датата указана във възлагателното писмо и приключва с въвеждане на обекта в експлоатация и предаване на финален доклад за извършената услуга. Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на технически проект е до 3 месеца от получаване на възлагателно писмо и изходни данни от Възложителя удостоверено с подпис на Изпълнителя. Срокът за изпълнение на Етап 2 - авторски надзор е до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на обекта в експлоатация.