Версия за печат

00396-2016-0001

BG-Борово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Борово, област Русе, ул. Никола Й.Вапцаров № 1a, За: Кмет на Община Борово, България 7174, Борово, Тел.: 08140 2253, E-mail: borovo@borovo.org, borovo_op@b-trust.org, Факс: 0817 71774

Място/места за контакт: Община Борово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.borovo.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.borovo.org/bg/oporachki.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на технически проекти и осъществяване на авторски надзор за пътища и улици на територията на Община Борово, с цел кандидатстване по Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.“ с обособени позиции: Обособена позиция №1 – „Рехабилитация на участъци от общински пътища RSE 1001 и RSE 2002 в Община Борово“ Обособена позиция №2 – „Реконструкция на улици в Община Борово“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: На територията на Община Борово
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „услуга” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на обществената поръчка е „Изготвяне на технически проекти и осъществяване на авторски надзор за пътища и улици на територията на Община Борово, с цел кандидатстване по Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.“ и включва следните обекти разделени в обособени позиции: Обособена позиция №1 – „Рехабилитация на участъци от общински пътища RSE 1001 и RSE 2002 в община Борово“, която включва: Обект 1: Рехабилитация на общински път RSE 1001 в участъците от п.к. с път III-5402 - с. Обретеник – до край с. Горно Абланово, Подобект 1: Общински път RSE 1001 от п.к. с път III-5402 до край с. Обретеник, Подобект 2: Общински път RSE 1001 от край с. Обретеник до начало с. Горно Абланово, Подобект 3: Общински път RSE 1001 от начало с. Горно Абланово до край с. Горно Абланово, Обект 2: Рехабилитация на общински път RSE 2002 в участъка от п.к. с път RSE 1001 до център с. Екзарх Йосиф. Обособена позиция №2 – „Реконструкция на улици в община Борово“, която включва: Обект 1: Реконструкция на улици в гр. Борово, Подобект 1.1: ул. „Мильо Радев“ в гр. Борово, Подобект 1.2: ул. „Свети Иван Рилски“ в гр. Борово, Подобект 1.3: ул. „Петър Берон“ в гр. Борово, Подобект 1.4: ул. „Любен Каравелов“ в гр. Борово, Подобект 1.5: ул. „Васил Левски“ в гр. Борово Подобект 1.6: ул. „Христо Смирненски“ в гр. Борово, Подобект 1.7: ул. „Йордан Йовков“ в гр. Борово,Подобект 1.8: ул.„Ропотамо“ в гр. Борово, Подобект 1.9: ул. „Кооперативна“ в гр. Борово, Подобект 1.10: ул. „Хан Аспарух“ в гр. Борово Обект 2: Реконструкция на улици в с.Обретеник, Подобект 2.1: ул. „Цар Борис III“ в с. Обретеник, Подобект 2.2: ул. „Йорданка Николова“ в с. Обретеник, Обект 3: Реконструкция на улици в с.Батин, Подобект 3.1: ул. „Поп Мартин“ в с. Батин Подобект 3.2: ул. „Осми март“ в с. Батин, Подобект 3.3: ул. „Първи май“ в с. Батин. Пълно описание на обектите по всяка от обособените позиции е дадено в Технически задания, достъпни в Профила на купувача: http://www.borovo.org/bg/oporachki.html.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Всяка една от обособените позиции включва изпълнението на следните етапи: Етап 1 - Изработване на технически проект с подробни количествени и количествено-стойностни сметки. Изготвянето на технически проект се възлага на екип от равоспособни проектанти. Техническите проекти следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествени и количествено-стойности сметки по приложимите части и една обобщена количествена сметка. Техническият проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината, което е задължение на Възложителя, но Изпълнителят следва да окаже нужното съдействие, ако е необходимо. В обяснителните записки проектантите подробно описват необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение. Процесът на изготвяне на техническата документация се предшества от осигуряване на скица и виза за проектиране, ако е приложимо. Тези документи се осигуряват от Община Борово и се представят заедно с възлагателното писмо. Доклад за съответствие на техническата документация със съществените изисквания се изготвя от външен изпълнител, в случай че е необходимо. Етап 2 - Осъществяване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи Изпълнителят ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания. Авторският надзор ще бъде упражняван след писмена покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: Присъствие при съставяне на и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите. Подробна информация за обема на поръчката се съдържа в Техническите задания по обособени позици, достъпни в Профила на купувача http://www.borovo.org/bg/oporachki.html.

Прогнозна стойност без ДДС
350000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер, както следва: за Обособена позиция №1 – 2 500 лв. (две хиляди и петстотин лева) и за обособена позиция №2 – 1 000 лв. (хиляда лева). Валидността на гаранцията за участие (когато участникът е избрал банкова гаранция) следва да бъде 180 календарни, считано от крайната дата за представяне на оферти, като същата трябва да е неотменима и безусловна. В случай че участникът кандидатства за двете обособени позиции, то той представя отделни гаранции за участие за всяка от обособените позиции. Участникът, определен за изпълнител за съответната обособена позиция, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3% от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане срока на договора, като същата следва да е неотменима и безусловна. Гаранцията се представя във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Банковата сметка на Община Борово е в ТБ „ЦКБ” АД, клон Русе, IBAN BG60 CECB 9790 3370 3806 00, BIC CECBBGSF. При представяне на гаранция чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записан уникалния номер на обществената поръчка в АОП и номера на обособената позиция, за която се отнася гаранцията. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката ще се извърши със средства на ДФ „Земеделие”, след одобряване на проекта, за който същата е предназначена. В случай, че проектът, с който Възложителят кандидатства по „Програмата за развитие на селските райони 2014-2020г.” не бъде одобрен от Договарящия/управляващия орган и/или не бъде сключен договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ за реализиране на проекта, Възложителят няма да дължи заплащане на цената по договора за възлагане на поръчката. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева при съобразяване с Решение на Министерски съвет № 788 от 28 ноември 2014 година, в случай, че е приложимо. За изготвяне на техническия проект – плащане в размер на 100% (сто процента), но не повече от одобрения от Държавен фонд „Земеделие” разход, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след получаване на финансови средства от Държавен фонд „Земеделие“ по Договора за безвъзмездна финансова помощ. Авторският надзор се изплаща еднократно след въвеждане на обекта в експлоатация и предаване на финален доклад за извършената услуга, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след получаване на финансови средства от Държавен фонд „Земеделие“ по Договора за безвъзмездна финансова помощ. В случай, че финансиращият орган одобри суми по-малки от договорените, Възложителят ще изплати на Изпълнителя възнаграждение в размер до одобрените от финансиращия орган суми. Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума се заплаща по следния начин: данъчната основа - в съответните уговорени срокове, а сумата за ДДС - в срок до 14 (четиринадесет) дни от постъпване на суми по сметка на Възложителя по одобрено искане за финансиране на разходи за ДДС от ДФЗ - Разплащателна агенция.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На осн. чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 40 кал.дни за получаване на офертите се намалява с 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по ел. път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията в Профила на купувача - http://www.borovo.org/bg/oporachki.html. ***Забележка: Срокът за изпълнение на задълженията по договора започва от датата указана във възлагателното писмо и приключва с въвеждане на обекта в експлоатация и предаване на финален доклад за извършената услуга. Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на технически проект по всяка от обособените позиции е до 3 месеца от получаване на възлагателно писмо и изходни данни от Възложителя удостоверено с подпис на Изпълнителя. Срокът за изпълнение на Етап 2 - авторски надзор по всяка от обособените позиции е до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на обекта в експлоатация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА: ПЛИК №1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”: Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал) – свободен текст; Оферта (в оригинал) - Прилож.№1; Админ. сведения (оригинал) - Прилож.№2; Декларация по чл.47, ал.9 ЗОП - Прилож.№3 (или Приложение №3а от подизпълнител/ите, ако е приложимо); Заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (когато участникът е обединение/консорциум което не е юридическо лице) - съгласно чл. 55, ал.5 от ЗОП - лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта; Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал), не е подписана от управляващия; 6. Декларация за запознаване с условията на поръчката - изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Прилож.№4); Декларация за липса на свързаност с друг участник и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 ЗОП - Прилож.№5); Списък-декларация на експертите за изпълнение на услугата – Прилож.№6, с приложенa декларация от всеки експерт за ангажираност съгл. чл. 51а от ЗОП - Прилож №7); Декларация по чл.56, ал.1, т.8 ЗОП за използване на подизпълнители, ако се предвиждат такива от участника-Прилож. №8; Декларация за съгласие на подизпълн. - когато е приложимо -Прилож.№9; Декларация по чл.56, ал.1, т.11 ЗОП -Прилож. №10; Декларация за приемане проекта на договора - Прилож.№.11; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДР-Прилож. №12; Декларация от членовете на обединението, в случай че е приложима -Прилож.№13; Гаранция за участие под формата на банкова гаранция или платежно нареждане за внесена сума по сметката на Община Борово-оригинал; Всички документи съдържащи се в Плик №1 се представят с последователно номерирани страници в един оригинал на хартиен и един екземпляр на електронен носител. ПЛИК №2-„ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”: Техническото предложение (оригинал)се изготвя по образец - Прилож.№14 и към него се прилага Организация и методология за изпълнение - Прилож.№14а, както и Декларация по чл.33, ал.4 ЗОП в св. текст в случай, че е приложима. Техническото предложение и приложенията към него трябва да бъдат представени с номерирани страници в един оригинал на хартиен и един екземпляр на електронен носител. ПЛИК №3 “ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”: Ценово предложение за изпълнение на поръчката (оригинал), което следва да включва попълнен образец на „Ценово предложение“ – Прилож.№15 и №15а) за всяка обособена позиция поотделно; Ценовото предложение се представя в един оригинал на хартиен носител и един екземпляр на електронен носител с последователно номерирани страници.Офертата следва да бъде последователно номерирана за всеки плик поотделно. Всеки участник може да подаде оферта за една или повече обособени позиции. Съгласно член 57, ал.3 от ЗОП, когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции. Срок на валидност на офертата - 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти, посочен в обявлението за процедурата. Участникът следва да докаже наличието на „проектанти” по смисъла на член 162, ал.1 от ЗУТ от различни специалности, съобразно спецификата на обектите, с пълна проектантска правоспособност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -
Минимални изисквания: -
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък-декларация на експертите, които участника ще използва за изпълнение на услугата – попълнен по образец Приложение № 6, с приложенa декларация от всеки експерт за ангажираност съгл. чл. 51а от ЗОП (образец Приложение № 7) . При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с посочените изисквания.
Минимални изисквания: Участникът трябва да предложи проектантски екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва: - Ръководител екип – строителен инженер, специалност „Транспортно строителство” или еквивалент, притежаващ пълна проектантска правоспособност и минимум 3 години професионален опит - Проектант по част „Геодезия“ - инженер, специалност „Геодезия” или еквивалент, притежаващ пълна проектантска правоспособност по част „Геодезия” - Проектант по част „ПБЗ“ – технически правоспособно лице, притежаващо пълна проектантска правоспособност и необходимата квалификация или удостоверение за преминато обучение позволяващо изготвяна на проект по част „ПБЗ“ В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция е достатъчно да докаже, че има на разположение по един от всеки от изброените по-горе експерти. Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. !При установено несъответствие между офертата на участник и минималните изисквания към изпълнение на поръчката, той ще бъде отстранен от участие в процедурата!
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Проектанти по съответните специалности с пълна проектантска правоспособност съгласно изискванията на чл.230 от ЗУТ, а за чуждестранните лица еквивалентен документ съгласно тяхното законодателство.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ТО – техническа оценка; тежест: 50
Показател: ЦО – ценова оценка (предложена цена); тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00396-2016-0001

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.03.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.03.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.03.2016 г.  Час: 09:00
Място

Заседателната зала в сградата на Община Борово в гр.Борово, ул."НVвапцаров" №1а, ет.3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията са публични и по време на заседанията имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските региони 2014-2020г.

VI.3) Допълнителна информация

От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник в следните случаи: - Когато участникът не е представил в офертата си някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП или документите съответно информацията, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия, по реда на чл.68, ал.8; - Когато участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия в тази документация; - Когато участникът е представил офертата, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - За когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. - Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен, ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; - Когато участникът е обявен в несъстоятелност - Когато участникът е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; - Когато участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. - Когато участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; - Когато участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. - Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; - Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; - Когато участникът или лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са "свързани лица" с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация, както и когато участникът е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; - Когато участникът участва в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. - Когато за участникът са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2. - Представената оферта, включително и отделни нейни части в техническото и ценово предложение, не отговаря на предварително обявените в обявлението и в тази документация условия и минимални изисквания за изпълнение на поръчката. - Когато участник, който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие. Когато участник, предложил цена, по-висока от прогнозната - както обща, така и за всяка от обособените позиции, ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 І ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице, включитeлно и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Рехабилитация на участъци от общински пътища RSE 1001 и RSE 2002 в община Борово“
1) Кратко описание

Обособена позиция №1 – „Рехабилитация на участъци от общински пътища RSE 1001 и RSE 2002 в община Борово“, която включва: Обект 1: Рехабилитация на общински път RSE 1001 в участъците от п.к. с път III-5402 - с. Обретеник – до край с. Горно Абланово Подобект 1: Общински път RSE 1001 от п.к. с път III-5402 до край с. Обретеник Подобект 2: Общински път RSE 1001 от край с. Обретеник до начало с. Горно Абланово Подобект 3: Общински път RSE 1001 от начало с. Горно Абланово до край с. Горно Абланово Обект 2: Рехабилитация на общински път RSE 2002 в участъка от п.к. с път RSE 1001 до център с. Екзарх Йосиф

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

3) Количество или обем

Съгласно Техническото задание.

Прогнозна стойност, без ДДС
250000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3
5) Допълнителна информация

***Забележка: Срокът за изпълнение на задълженията по договора започва от датата указана във възлагателното писмо и приключва с въвеждане на обекта в експлоатация и предаване на финален доклад за извършената услуга. Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на технически проект е до 3 месеца от получаване на възлагателно писмо и изходни данни от Възложителя удостоверено с подпис на Изпълнителя. Срокът за изпълнение на Етап 2 - авторски надзор е до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на обекта в експлоатация.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на улици в община Борово“
1) Кратко описание

Обособена позиция №2 – „Реконструкция на улици в община Борово“, която включва: Обект 1: Реконструкция на улици в гр. Борово” Подобект 1.1: ул. „Мильо Радев“ в гр. Борово Подобект 1.2: ул. „Свети Иван Рилски“ в гр. Борово Подобект 1.3: ул. „Петър Берон“ в гр. Борово Подобект 1.4: ул. „Любен Каравелов“ в гр. Борово Подобект 1.5: ул. „Васил Левски“ в гр. Борово Подобект 1.6: ул. „Христо Смирненски“ в гр. Борово Подобект 1.7: ул. „Йордан Йовков“ в гр. Борово Подобект 1.8: ул. „Ропотамо“ в гр. Борово Подобект 1.9: ул. „Кооперативна“ в гр. Борово Подобект 1.10: ул. „Хан Аспарух“ в гр. Борово Обект 2: Реконструкция на улици в с.Обретеник Подобект 2.1: ул. „Цар Борис III“ в с. Обретеник Подобект 2.2: ул. „Йорданка Николова“ в с. Обретеник Обект 3: Реконструкция на улици в с.Батин Подобект 3.1: ул. „Поп Мартин“ в с. Батин Подобект 3.2: ул. „Осми март“ в с. Батин Подобект 3.3: ул. „Първи май“ в с. Батин

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

3) Количество или обем

Съгласно Техническото задание.

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3
5) Допълнителна информация

***Забележка: Срокът за изпълнение на задълженията по договора започва от датата указана във възлагателното писмо и приключва с въвеждане на обекта в експлоатация и предаване на финален доклад за извършената услуга. Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на технически проект е до 3 месеца от получаване на възлагателно писмо и изходни данни от Възложителя удостоверено с подпис на Изпълнителя. Срокът за изпълнение на Етап 2 - авторски надзор е до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на обекта в експлоатация.