02709-2016-0038
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.02.2016 16:43 ч. : | 22/02/2016 16:33 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.02.2016 16:43 ч. : | 22/02/2016 16:33 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Оряхово: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Северозападно държавно предприятие ДП ТП Държавно горско стопанство Оряхово, ул.Коста Лулчев № 5, За: Снежана Петкова Гарданска, България 3300, Оряхово, Тел.: 09171 2419, E-mail: dgs_oriahovo@abv.bg, Факс: 09171 2487
Място/места за контакт: ДГС ОряховоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160222tyVK6445891.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: дейности по чл.165, ал.1 от Закона за горите
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Оряхово по обособени позиции: обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Оряхово, съгласно приложение № 1; обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Оряхово, съгласно приложение № 2. Уникален номер на поръчката: 20160222tyVK6445891
Възлагане на обществена поръчка
Възлагането на обществената поръчка има за цел осигуряването на административната дейност чрез извършване на периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали, съгласно приложение № 1 "Технически спецификации за отделните видове канцеларски материали за обособена позиция № 1", съответно приложение № 2 "Технически спецификации за отделните видове канцеларски материали за обособена позиция № 2". За обособена позиция № 2, Възложителя прилага чл.16г от ЗОП, тъй като част от предмета на поръчката е включен в списъка по чл.30 от Закона за интеграцията на хората с увреждания. Позицията е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания, както и за обединения в които участват само такива лица.
30197640, 22800000, 22850000, 22852100, 30141000, 30192000, 30237300, 30237400, 30199200, 30197200, 30192900, 22852000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Видовете и прогнозните количества канцеларски материали са описани в Приложение № 1 "Технически спецификации за отделните видове канцеларски материали за обособена позиция № 1" и съответно в Приложение № 2 "Технически спецификации за отделните видове канцеларски материали за обособена позиция № 2". Възложителят може да заявява канцеларски материали за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2, като няма задължение за цялостно усвояване на посочените в приложение № 1 и приложение № 2 видове и количества канцеларски материали за срока на договора. За отделните видове канцеларски материали количествата могат да бъдат надхвърлени, но без да се надвишава общата стойност на поръчката за съответната обособена позиция. Прогнозната стойност на обществената поръчка е до 9000 /девет хиляди/ лева без ДДС за срок от 36 месеца, в това число: -за обособена позиция № 1 - до 7000 лева без ДДС; -за обособена позиция № 2 - до 2000 лева без ДДС. Прогнозните стойности са максимално допустими и не следва да бъдат надвишавани.
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедура за възлагане на обществената поръчка: Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка – участникът внася гаранция за участие по обособени позиции в размер на: 1.1. За обособена позиция №1 – 70.00 лева (седемдесет лева); 1.2. За обособена позиция №2 – 20.00 лева (двадесет лева); Гаранцията за участие се внася по банковата сметка на Възложителя IBAN: BG37CECB979010Е7745000, BIC код: CECBBGSF, ЦКБ АД клон Козлодуй (в основанието на пл. нареждане се посочва вида на гаранцията). Гаранцията за участие може да бъде представена и под формата на неотменима безусловна банкова гаранция (в оригинал) за същата сума. Гаранцията за участие следва да покрива срока на валидност на офертата – 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора по обособена позиция №1, съответно по обособена позиция №2: Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение при сключването на договора в размер на 5% от стойността на договора, представена под формата на парична сума по сметката на ТП ДГС Оряхово: IBAN: BG37CECB979010Е7745000, BIC код: CECB BGSF, ЦКБ АД клон Козлодуй (в основанието на пл. нареждане се посочва вида на гаранцията) или под формата на неотменима безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 10 (десет) дни след изтичане срока на договора или след прекратяването му. Банковата гаранция следва да дава възможност на Възложителя да реализира правата си по същата само въз основа на свое едностранно волеизявление, независимо от претенции на трети лица и без да са необходими други доказателства относно неизпълнение на договорно или друго задължение от страна на Изпълнителя. За участници по обособена позиция № 2, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица, гаранция за участие и за изпълнение не се изисква на основание чл. 59, ал. 6 от ЗОП. 3. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 дни след изтичане срока на договора или след прекратяването му. 4. Възложителят задържа гаранцията за изпълнение на договора в предвидените от закона и в договора случаи.
Възложителят заплаща заявените и доставени артикули по обособените позиции по посочена от изпълнителя банкова сметка до 7 работни дни след представяне на фактурата и приемателно-предавателен протокол.
Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 ЗОП, както и обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 ЗОП, води до отстраняване на участника от процедурата. Кандидатът или участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществената поръчка за Обособена позиция № 2 при условие, че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица при условие, че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя и информация по 16г, ал.7 ЗОП. В случай че в Ценовото предложение на участника се установи явна аритметична грешка или при несъответствие между изписаните цифром и словом стойност, ще се счита, че ценовата оферта на участника не отговаря на изискванията на Възложителя и участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтеросаваните лица. На основание чл.28, ал.6 ЗОП, документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението в Регистъра на обществените поръчки. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя www.szdp.bg, "Профил на купувача". Документацията за участие ще бъде предоставена и на всяко лице, поискало това, като му бъде изпратена за негова сметка или предоставена на място в административната сграда на ТП ДГС Оряхово, находяща в гр. Оряхово, ул. “Коста Лулчев” № 5 в зависимост от искането. В тези случаи кандидатът или участникът трябва да заплати стойността на документацията, посочена в обявлението за обществена поръчка. Стойността на документацията е 3.00 лв. с ДДС (три лева с ДДС) може да бъде заплатена по сметка на ТП ДГС Оряхово IBAN: BG37CECB979010E7745000, BIC код: CECBBGSF, ЦКБ АД, клон Козлодуй
Български
90
административната сграда на ТП ДГС Оряхово, Оряхово ул. Коста Лулчев № 5
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДГС.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
8.Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор –оригинал (по Образец №8.1 за обособена позиция №1, съответно по образец №8.2 за обособена позиция №2). При непредставяне на декларацията към офертата или при изразено несъгласие с клаузи от проекта на договора и/или предложения за промени в проекта на договор, който е част от документацията за участие, участникът се предлага за отстраняване от процедурата. 9.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. – Образец №9 – оригинал. 10.Нотариално заверено пълномощно, когато офертата се подава от упълномощено лице. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата (съответен документ, съдържащ се в нея) и/или да представлява участника в процедурата. 11.Декларация по чл. 16 г, ал. 10 от ЗОП - Образец №10 – оригинал - представя се в случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация за хора с увреждания. 12.Списък-декларация на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите Образец №11 – оригинал. Минимално изискване: минимум три изпълнени доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, придружени с доказателства. 13.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срока на изпълнение на поръчката, съобразено с Технически спецификации и Пълно описание на предмета на поръчката (следва да бъде изготвено по Образец №12.1 за обособена позиция №1, съответно Образец №12.2 за обособена позиция №2) – оригинал. 14.Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП (ако е приложима) - Образец №13 – оригинал. 15.Ценово предложение – подготвя се от участника по Образец № 14.1 за обособена позиция №1, съответно Образец №14.2 за обособена позиция №2 – оригинал. Предложената от участника в процедурата за обособена позиция №1 обща стойност за изпълнение на обществената поръчка не трябва да надвишава – 7000,00 (седем хиляди) лева без ДДС. Предложената от участника в процедурата за обособена позиция №2 обща стойност за изпълнение на обществената поръчка не трябва да надвишава – 2000,00 (две хиляди) лева без ДДС. Участникът попълва образеца за обособената позиция, за която участва. Участниците следва да представят ценово предложение в съответствие с приложените към документацията образци. Посочва се общата стойност за изпълнение на предмета на поръчката за 36 месеца и единични цени на предлаганите артикули за Обособена позиция №1, съответно за обособена позиция №2. Същата следва да е в лева без включен ДДС. Стойността не подлежи на корекция в процеса на изпълнение на поръчката. Общата стойност на предложението трябва да съответства на сбора от произведенията на единичните цени по прогнозните количества на артикулите. Изписаната с цифри обща стойност на предложението трябва да съответства на изписаната с думи. При установена явна аритметична грешка или при несъответствие между изписаните цифром и словом стойност, ще се счита, че ценовата оферта на участника не отговаря на изискванията на Възложителя и участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. Предлаганата цена не трябва да се посочва в друг от документите, приложени към офертата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съобразно чл.120 ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт,съгласно регламентацията на чл.120, ал.5 ЗОПV
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
22.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на канцеларски материали за нуждите ТП ДГС Оряхово, съгласно Приложение № 1.
30192000, 30197640, 30197300, 30124400, 30192121, 30192125, 30192130
Описание:
1 Копирна хартия 80 гр/м2, Белота : 145 или повече,А4,500л в пакет,5 пакета в кашон кашон 40 2 Копирна хартия 80 гр/м2,Белота : 145 или повече,А3,500л в пакет пакет 2 3 Копирна хартия цветна A4, 210x297 mm, 160 гр., / 50 бр. в пакет / пакет 10 4 Хартия каре,А4,250 листа в пакет пакет 10 5 Папка 2 в 1 - клипборд с 2 машинки и капак брой 3 6 Папка с прозрачно лице - PVC, формат А4, цветен гръб, перфорация за поставяне в класьор, с етикет за надписване / 50 бр. в пакет / пакет 20 7 Папки джоб А4 кристал - прозрачни с перфорация /100 бр. в пакет/ 40 микрона пакет 20 8 Папка прозрачна РР с копче, формат А4 брой 12 9 Касови терморолки 57мм ф 55 - 12 ролки в пакет пакет 20 10 Касови терморолки 57мм ф 40 - 12 ролки в пакет пакет 60 11 Паус А4 100 листа в пакет пакет 20 12 Телбод машинка – от 20 - 25 листа, среден, р-р 24/6 брой 6 13 Антителбод брой 6 14 Телчета за телбод (24/6)- минимум 1000 бр. в опаковка кутия 100 15 Перфоратор – метален, с ограничител от 20 - 30 листа брой 6 16 Ножица закалена стомана – от 15 -20 см. брой 6 17 Органайзер за бюро, пластмасов отделения 6 или повече брой 6 18 Тиксо – безцветно, размер 19/33 /4 бр. в опаковка/ опаковка 3 19 Лепило – течно с тампон ,50 мл брой 50 20 Лепило – сухо, 40 гр. брой 20 21 Коректор – лента, дължина минимум 4,2 mm х 8 брой 10 22 Тампонно мастило, зелено 25 мл. на глицеринова основа брой 90 23 Тампонн за печати № 2 цвят безцветен брой 24 24 Хоризонтални поставки (тави) за документи – пластмасови, за документи А4, възможност за надграждане брой 6 25 Пластмасова линия 30 см. брой 12 26 Гума – от естествен каучук, комбинирана за молив и химикал брой 6 27 Гума – от естествен каучук брой 6 28 Химикал, еднократен, син, с тънък писец, грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм брой 120 29 Химикал, еднократен, черен, с тънък писец , грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм брой 12 30 Химикал, еднократен, червен, с тънък писец , грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм брой 12 31 Химикал, еднократен, зелен, с тънък писец , грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм брой 12 32 Автоматичен молив, мека грип зона за захващане,0.7 мм брой 12 33 НВ молив брой 12 34 Миниграфит, размер 0,7 мм, НВ, минимум 12 бр. в опаковка опаковка 12 35 Текст маркер, скосен връх – цвят: зелен брой 12 36 Перманентен тънкописец, черен, размер S брой 12 37 Перманентен тънкописец, черен, размер F брой 12 38 Перманентен тънкописец, черен, размер M брой 12 39 Перманентен маркер, черен брой 12 40 Пастели маслени 36 цвята брой 1 41 Калкулатор брой 2 42 Почистващи кърпички за клавиатури и екрани брой 3 43 ТОНЕР за ксерокс машина Canon 2318 L брой 6 44 Тонер касета за лазерен принтер НР LJ P3015 оригинален консуматив брой 1 45 Тонер касета за лазерен принтер НР LJ 3015 оригинален консуматив брой 1 46 Тонер касета за лазерен принтер НР LJ 1010 оригинален консуматив брой 1 47 Тонер касета за лазерен принтер НР LJ 1320 оригинален консуматив брой 1 48 Тонер касета за лазерен принтер НР LJ 1300 оригинален консуматив брой 1 49 Тонер касета за лазерен принтер XEROX Phaser 3040 S/N оригинален консуматив брой 3 50 Зареждане на тонер касети брой 36
Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Оряхово, съгласно Приложение № 2
22800000, 22851000, 30199200, 30237300, 30237400
Описание:
1 Касова книга, химизирана, прошнурована, твърда подвързия,100л брой 15 2 Пътен лист универсален кочан 50 3 Приходен касов ордер кочан 6 4 Пътна книжка брой 1 5 Книга за дневни финансови отчети,А5,номерирана брой 3 6 Искане за отпускане на материални ценности, химизирано кочан 3 7 Протоколна тетрадка 25/35 см/100 л брой 3 8 Дневник за ЕДСД вх./изх. /2000 записа / брой 4 9 Заповед за командировка със сметка А5 100 листа кочан 1 10 Класьор PVC - гръб 8 см., брой 36 11 Класьор PVC - гръб 5 см., брой 36 12 Картонена папка с машинка /100 бр. в пакет/ пакет 10 13 Папка "Дело" с връзки,гръб от хартия,10 бр. в пакет пакет 60 14 Пликове, формат С 5 бели /100 бр. в пакет/ пакет 5 15 Пликове, формат С 4 бели /50 бр. в пакет/ пакет 5 16 Пликове, формат С6 бели /100 бр. в пакет/ пакет 6 17 Кламери метални, размер 33 мм., минимум по 100 бр. в опаковка, 10 опаковки в кутия кутия 100 18 Кламери метални, размер 50 мм., минимум по 50 бр. в опаковка, 10 опаковки в кутия кутия 10 19 Самозалепващи се листчета, различни цветове, размер 75 мм х 75 мм, 400 листа в кубче брой 12 20 PVC самозалепващи се индекси, размер 45 мм х 12 мм /200 бр. минимум в опаковка/ опаковка 12 21 USB Flash памет, 8 GB брой 1 22 USB Flash памет, 16 GB брой 1 23 USB Flash памет, 32 GB брой 1 24 CD-R 700 MB /25 бр. в опаковка/ опаковка 1 25 Дискети /10 бр. в опаковка/ опаковка 1 26 Външен хард диск 2.5" USB 3.0/съвместим с USB 2.0/ 1 TB, 750-1000 GB брой 1 27 Безжична оптична мишка брой 5 28 Клавиатура брой 5 29 Ламинатор А4 брой 1 30 Скенер HP G3110 А4 брой 1
За обособена позиция №2, Възложителят прилага чл. 16г от ЗОП, тъй като част от предмета на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Обособената позиция №2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Оферти за обособена позиция № 2 могат да подават и други заинтересовани лица, извън тези, за които е запазена обособена позиция №2, като техните оферти ще се разглеждат само ако няма кандидат или участник, за когото обособената позиция е запазена и който отговаря на критериите за подбор или няма участник, за когото обособената позиция е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на Възложителя.