00099-2016-0005
Технически редакции | ||
22.02.2016 15:41 ч. : | 22/02/2016 15:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.02.2016 15:41 ч. : | 22/02/2016 15:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Етрополе: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Етрополе, пл. Девети септември № 1, За: Ивайло Иванов - Гл. експерт ПИП, Република България 2180, гр. Етрополе, Тел.: 0720 68252, E-mail: obstina@etropolebg.com, Факс: 0720 65011
Място/места за контакт: гр. Етрополе, п.к. 2180, пл. Девети септември № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.etropolebg.com.
Адрес на профила на купувача: http://etropolebg.com/etropole/index.php/profil-na-kopuvacha.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на специализирано транспортно средство (автомобил) за хора с увреждания за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване към Домашен социален патронаж, гр. Етрополе”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата общестена поръчка е доставка на един брой фабрично ново и неупотребявано специализирано транспортно средство (автомобил) за хора с увреждания за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване към Домашния социален патронаж, гр. Етрополе, снабдено със съответните 8+1 места, оборудвано с хидравлична платформа за качване на хора с инвалидни колички и сгъваема електрическа стъпенка на входната врата за трудно подвижни пътници, както и с устройство за укрепване на инвалидни колички. Специализираното транспортно средство следва да отговаря на минималните технически характеристики или еквивалентни, посочени в Техническата спецификация, както и на всички изисквания за движение по пътната мрежа на Република България. Настоящата обществена поръчка се осъществява и финансира по проект „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване към Домашен социален патронаж, гр. Етрополе – алтернатива за достоен и независим живот”, Договор за предоставяне на БФП № BG05M9OP001-2.002-0039-C001/30.09.2015, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.002 „Независим живот”, финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Обща цел на проекта е: Подобряване качеството на живот и достъпа до социални и здравни услуги с цел интегриране на хората с увреждания и хората над 65 години в невъзможност за самообслужване, чрез предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. Автомобилът следва да притежава минималните технически характеристики или еквивалентни, посочени в Техническата спецификация, публикувана в електронното досие на поръчката в профила на купувача на интернет страницата на възложителя.
34110000, 34114000, 34114300
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставка на един брой фабрично ново и неупотребявано специализирано транспортно средство (автомобил) за хора с увреждания за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване към Домашния социален патронаж, гр. Етрополе, снабдено със съответните 8+1 места, оборудвано с хидравлична платформа за качване на хора с инвалидни колички и сгъваема електрическа стъпенка на входната врата за трудно подвижни пътници, както и с устройство за укрепване на инвалидни колички. Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е 65 640,00 (шестдесет и пет хиляди шестстотин и четиридесет) лева без ДДС, като същата се явява и максимална стойност за изпълнение на поръчката. Предлаганата цена е окончателна и включва всички разходи на изпълнителя за изпълнение на договора. В цената да са включени всички разходи за сертификация на превозното средство и за издаване на „Удостоверение за индивидуално одобряване на ново превозно средство” от Изпълнителна агенция „Автомобилна администкрация” (в случаите, когато превозното средство се трансформира). Автомобилът се доставя с посоченото удостоверение, въз основа на което се регистрира в КАТ.
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП не се предвижда гаранция за участие в обществената поръчка, предвид факта, че възложителят прилага опростените правила. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора. 3. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части, че е в полза на възложителя и е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. 4. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на договора, за който се представя гаранцията. 5. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът им да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. 6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. 7. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 8. Възложителят освобождава гаранциите за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 9. Банковата сметка на Възложителя за внасяне на депозити по гаранция за изпълнение на договора е, както следва: IBAN : BG17 CECB 9790 3343 1203 00, BIC код : CECBBGSF, при Банка ЦКБ АД, клон Етрополе.
Финансирането на обществената поръчка се осъществява по проект „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване към Домашен социален патронаж, гр. Етрополе – алтернатива за достоен и независим живот”, Договор за предоставяне на БФП № BG05M9OP001-2.002-0039-C001/30.09.2015, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.002 „Независим живот”, финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Плащанията по договора ще се извършват по банков път в български лева при следната схема на плащане: - авансово плащане в размер на 20% (двадесет процента) от предложеното ценово предложение на Участника, в срок до 3 (три) дни след подписване на Договора и представяне на фактура за авансово плащане; - окончателно плащане – в срок до 30 (тридесет) дни от доставката, считано от датата на доставка на стоката, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, представена фактура за окончателно плащане с приспаднат аванс и документите по чл. 3 от проекта на договора.
В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват договор помежду си, което се прилага към офертата в копие, който договор следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора.е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в договора. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението, като цената е с включен ДДС.Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. В платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е IBAN: BG73 CECB 9790 8443 1203 02, BIC: CECBBGSF, при ЦКБ АД, клон Етрополе, код на вид плащане: 44 40 00.
Български
180
Адреса на Възложителя (посочен в Раздел І.1.)
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Настоящата обществена поръчка се осъществява и финансира по проект „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване към Домашен социален патронаж, гр. Етрополе – алтернатива за достоен и независим живот”, Договор за предоставяне на БФП № BG05M9OP001-2.002-0039-C001/30.09.2015, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.002 „Независим живот”, финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Етрополе: http://www.etropolebg.com от датата на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на профила на купувача. Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 3. Комплексната оценка (КО) се изчислява по формулата: КО = ПЦ + ГС + СД Показател 1: Цена (ПЦ) – с относителна тежест 40 % (четиридесет процента) се определя по формулата: ПЦ = ПЦ(мин.)/ ПЦ (уч.) x 40 , където ПЦ(мин.) е най-ниската предложена цена; ПЦ (уч.) е предложената от съответния участник цена. Участникът с най-ниска предложена цена получава най-високия брой точки по този показател – 40 (четиридесет), а за всеки следващ, броят точки се определя по предложената формула като се представя в цифрово изражение с точност до втория знак след десетичната запетая. Показател 2: Гаранционен срок (ГС) – с относителна тежест 25 % (двадесет и пет процента) се определя по формулата: ГС = ГС(уч.)/ГС(макс.) x 25 , където ГС(макс.) е най-дългият предложен гаранционен срок в календарни месеци; ГС (уч.) е предложения от съответния участник гаранционен срок в календарни месеци. Показател 3: Срок за доставка (СД) – с относителна тежест 35 % (тридесет и пет процента) се определя по формулата: СД = СД(мин.)/ СД(уч.) x 35, където СД (мин.) е цифрово изражение на най-краткият предложен срок в календарни дни за изпълнение на поръчката (доставка) от участник в процедурата; СД (уч.) е цифрово изражение на предложения от съответния участник срок в календарни дни за изпълнение на поръчката. 4. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП и предвид факта, че обществената поръчка попада в обхвата на праговете за доставки, посочени в чл. 14, ал. 3, т. 3 от ЗОП (и откритата процедура ще се провежда по опростените правила на ЗОП), Възложителят съкращава минималният 40-дневен срок, чрез предвидените в закона способи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП
22.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ