00267-2016-0017
Технически редакции | ||
19.02.2016 15:39 ч. : | 19/02/2016 15:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.02.2016 15:39 ч. : | 19/02/2016 15:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Диляна Тодорова- технически сътрудник на проекта, гл. юрисконсулт Ирина Милкова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447; 032 656439, E-mail: smsti.op@dir.bg, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция СМСТИИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160217iCqd2722456.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Централен № 1, За: О. Карагяурова - деловодител, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция СМСТИРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект: "Подмяна на вътрешните отоплителни инсталации и изграждане на слънчеви инсталации в 4 детски заведения в гр.Пловдив", в рамките на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014“
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка са четири детски заведения на територията на гр. Пловдив, за които ще се извършва консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството при изпълнението на проекта, контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, изготвяне на технически паспорти съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., въвеждане на обектите в експлоатация, за следните обекти: СМР в ЦДГ "Чучулига“, СМР в ЦДГ "Мирослава“, СМР в ОДЗ "Буратино" и СМР в ЦДГ "Таня Савичева".
71521000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството при изпълнението на проекта в 4-те детски заведения, изготвяне на технически паспорти съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г., контрол на количествата и качеството на изпълненото строителството, съобразно издадените разрешения за строеж, от датата на започване на строителството до въвеждане на обектите в експлоатация, и с отговорност относно: 1.1. Законосъобразното започване на строежа; 1.2. Пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството съгласно Наредба № 3/ 2003 год. на МРРБ; 1.3. Изпълнението на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и в съответствие с изискванията (по чл.169, ал.1 и ал.2 на ЗУТ) на нормативните актове и технически спецификации; 1.4. Контрол при влагането на строителните продукти и материали, оценени за съответствието им със съществените изисквания към строежите и съответствието им съгласно Наредба № РД-02-20-1 от 05.02.2015 год. за условията и реда за влагане на строителните продукти в строежите на Република България; 1.5. Контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството; 1.6. Спазването на условията за безопасност на труда, съгласно Наредба №2 от 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР; 1.7. Недопускането на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 1.8. Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. 2. Проверяване и подписване актовете за изпълнение на СМР, с които се документира количеството и качеството на извършените СМР на строежа. 3. Проверка на исканията от страна на строителя във връзка с изпълнение на допълнително възникнали СМР в хода на строителството, вкл. и корекционните сметки. 4. Даване при необходимост писмени указания за точно и качествено изпълнение на СМР и вземане технически решения, които не водят до изменение на проекта и са в обхвата на отговорност на изпълнителя; 5. Ежемесечно информиране на възложителя с доклад за хода на строителството и изпълнението на възложените дейности, ресурсното обезпечаване, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответни разпореждания от страна на възложителя. 6. След приключване на строително-монтажните работи - представяне окончателен доклад по чл.168, ал.6 от ЗУТ на възложителя. 7. Съставяне на цялата документация, изискваща се по нормативната уредба, при спазване на действащите норми и стандарти в Република България за строежите. Изпълнението на поръчката трябва да е съобразена с техническите и законови разпоредби, с техническите правила и норми, действащи в Република България. Максималният бюджет за изпълнение на поръчката е в размер до 7 823,32 лв. без ДДС (седем хиляди осемстотин двадесет и три лева и тридесет и две стотинки без ДДС) / 9 387,98 лв. с ДДС (девет хиляди триста осемдесет и седем лева и деветдесет и осем стотинки с включен ДДС). Посочената стойност е лимитна. Стойността е обща за упражняване на консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството в 4-те детски заведения: ЦДГ "Чучулига“, ЦДГ "Мирослава“, ОДЗ "Буратино" и ЦДГ "Таня Савичева".
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Общи положения Гаранциите се предоставят под формата на парична или банкова гаранция, като участникът сам избира формата на гаранцията: - парична сума, внесена по банков път по сметката на Община Пловдив; - безусловна и неотменяема банкова гаранция; В документа за гаранция следва изрично да е посочено наименованието на поръчката, съответно на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Върху гаранциите не се дължат никакви лихви за времето, през което сумите са стояли на законово основание у Възложителя. Банкова сметка за внасяне на парични гаранции: Община Пловдив Инвестбанк АД – клон Пловдив BIC: IORTBGSF, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03 2. Гаранция за участие На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят НЕ изисква гаранция за участие в настоящата процедура. 3. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС и се представя задължително от определения за изпълнител участник при сключването на договора. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция, следва да е със срок на валидност 5 работни дни след изтичане на последния гаранционен срок съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003 год. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете, посочени в проекта на договора.
Финансирането на настоящата поръчка се осигурява съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между община Пловдив и Министерство на енергетиката с регистрационен № BG04-02-03-021-002 от 18.08.2015 г., по проект: "Подмяна на вътрешните отоплителни инсталации и изграждане на слънчеви инсталации в 4 детски заведения в гр.Пловдив", изпълняващ се в рамките на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014". Възнагражденията се заплащат на части в следните срокове: 1. 30 % от дължимото възнаграждение – в 30 (тридесет)-дневен срок от започване на строителството; 2. 50 % от дължимото възнаграждение – в 30 (тридесет)-дневен срок от съставянето на акт обр.15. 3. останалите 20 % от дължимото възнаграждение – в 30 (тридесет) дневен срок след издаването на документи, удостоверяващи въвеждането на 4-те обекта в експлоатация.
Възложителя отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл.47, ал. 1, ал.2, т.1 и т.2 и ал. 5 от ЗОП. - който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на възложителя; - за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП се установи, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените критерии за подбор; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57 от ЗОП.
ДА
Съгласно ЗУТ, във връзка с чл. 49, ал. 1 от ЗОП, участникът трябва да притежава удостоверение/лиценз за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор, издаден на основание чл. 166, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се поставя само за лицата от обединението, които ще изпълняват съответните дейности.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
гр. Пловдив, пл. Централен № 1, ет.12, заседателна зала
Съгласно разпоредбите на чл.68, ал.3 от ЗОП при отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Възложител на настоящата обществена поръчка по смисъла на Закона за обществените поръчки е община Пловдив, в качеството й на бенефициент по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен с Министерство на енергетиката с регистрационен № BG04-02-03-021-002 от 18.08.2015 г., по проект: "Подмяна на вътрешните отоплителни инсталации и изграждане на слънчеви инсталации в 4 детски заведения в гр.Пловдив", изпълняващ се в рамките на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014.
Пълен достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е осигурен на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, в профила на купувача, в деня на публикуване на решението и обявлението в АОП. За участие в процедурата не се предвижда закупуване на документацията. На същия адрес ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания по обществената поръчка, както и съобщения до участниците. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите предложения чрез съобщение в профила на купувача се обявява датата, часа и мястото на отварянето им.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
19.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ