00267-2016-0011
Технически редакции | ||
17.02.2016 16:55 ч. : | 17/02/2016 16:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.02.2016 16:55 ч. : | 17/02/2016 16:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Диляна Тодорова- технически сътрудник на проекта, гл. юрисконсулт Ирина Милкова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447; 032 656439, E-mail: smsti.op@dir.bg, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция СМСТИИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160209SJsK2671037.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Централен № 1, За: О. Карагяурова - деловодител, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция СМСТИРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Информация и публичност” в изпълнение на проект: "Подмяна на вътрешните отоплителни инсталации и изграждане на слънчеви инсталации в 4 детски заведения в гр.Пловдив", изпълняващ се в рамките на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014“ по обособени позиции: ОП № 1 – Организиране и провеждане на пресконференции; ОП № 2 – Публикации в печатни издания, изработка и доставка на информационни табели, банери и брошури
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата поръчка включва изпълнението на следните дейности: По обособена позиция № 1 – „Организиране и провеждане на пресконференции“ Организиране и провеждане на информационни събития – 2 пресконференции - (встъпителна и заключителна). На встъпителната пресконференция ще бъдат поканени представители на местните медии, директори на детски градини и училища и представители на органите на местната власт, на които ще бъдат представени екипа за управление, същността, целите, предвидените инвестиции, график за изпълнението на проекта, очакваните резултати и същността на програма BG04. На заключителната пресконференция ще бъдат поканени представители на местните медии, директори на детски градини и училища и представители на органите на местната власт, на които ще бъдат представени реално изпълнените дейности и постигнатите резултати. По обособена позиция № 2 – „Публикации в печатни издания, изработка и доставка на информационни табели, банери и брошури“ Публикации в печатни издания – 4 броя. Публикациите ще бъдат извършени в местни печатни издания – 2 във връзка със стартиране на проекта и 2 след заключителната пресконференция, за отразяване на извършените дейности и постигнатите резултати; Постоянни информационни табели – 4 броя за 4-те детски заведения; Банер с логото на програмата и финансиращите организации, както и информация за проекта – 2 броя, като единия следва да бъде изготвен и поставен за първата пресконференция, а другия- за последната пресконференция; През останалото време същите ще се поставят на видно място в сградата на община Пловдив. Информационни брошури – 500 броя – изготвени на два пъти по 250 бр., от които 200 бр. на български и 50 бр. на английски език; първите следва да са готови за първата пресконференция и да съдържат информация за проекта, а другите 250 бр. ще се подготвят на по-късен етап и ще съдържат различна информация – за реализацията на проекта и постигнатите резултати.
79952000, 79810000, 22120000, 22462000, 22150000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
В бюджета на проекта е посочена прогнозната стойност за изпълнение на поръчката, която се явява лимитна, в размер до 7 050 лв. без ДДС (седем хиляди и петдесет лева)/ 8 460 лв. с включен ДДС (осем хиляди четиристотин и шестдесет лева). Така посочената стойност се разпределя както следва: За ОП № 1 - „Организиране и провеждане на пресконференции“ Организиране и провеждане на информационни събития – 2 пресконференции - (встъпителна и заключителна) 1 500 лв. без ДДС (хиляда и петстотин лева)/ 1 800 лв. с ДДС (хиляда и осемстотин лева). За ОП № 2 – „Публикации в печатни издания, изработка и доставка на информационни табели, банери и брошури“ Публикации в печатни издания – 4 броя; Постоянни информационни табели – 4 броя за 4-те детски заведения; Банер с логото на програмата и финансиращите организации, както и информация за проекта – 2 броя; Информационни брошури – 500 броя 5 550 лв. без ДДС (пет хиляди петстотин и петдесет лева)/ 6 660 лв. с ДДС (шест хиляди шестстотин и шестдесет лева). Участници, предложили по-висока от общата прогнозна стойност за съответната обособена позиция, ще бъдат отстранени от участие.
НЕ
11
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Общи положения Гаранциите се предоставят под формата на парична или банкова гаранция, като участникът сам избира формата на гаранцията: - парична сума, внесена по банков път по сметката на Община Пловдив; - безусловна и неотменяема банкова гаранция; В документа за гаранция следва изрично да е посочено наименованието на поръчката, включително обособената позиция/ съответно на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Върху гаранциите не се дължат никакви лихви за времето, през което сумите са стояли на законово основание у Възложителя. Банкова сметка за внасяне на парични гаранции: Община Пловдив Инвестбанк АД – клон Пловдив BIC: IORTBGSF, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03 2. Гаранция за участие На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят НЕ изисква гаранция за участие в настоящата процедура. 3. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС и се представя задължително от определения за изпълнител участник при сключването на договора. На основание чл.59, ал.6 от ЗОП, възложителят не изисква гаранция за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция, следва да е със срок не по-малък от срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете, посочени в проекта на договора.
Финансирането на настоящата поръчка се осигурява съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между община Пловдив и Министерство на енергетиката с регистрационен № BG04-02-03-021-002 от 18.08.2015 г., по проект: "Подмяна на вътрешните отоплителни инсталации и изграждане на слънчеви инсталации в 4 детски заведения в гр.Пловдив", изпълняващ се в рамките на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014". Възнагражденията се заплащат по следния начин: За ОП № 1 междинно плащане - в 30-дневен срок, след проведена встъпителна конференция и представена фактура, придружена с доказателства за изпълнение на съответните дейности; окончателно плащане - в 30-дневен срок, след проведена заключителна конференция и подписването на окончателен приемо-предавателен протокол за извършването на останалите дейности по договора, и представена фактура, придружена с доказателства за изпълнение на останалите дейности по договора. За ОП № 2 междинно плащане - в 30-дневен срок, след изработени 250 бр. брошури и 1 бр. банер и представена фактура и приемо-предавателен протокол, придружени с доказателства за изпълнение на съответните дейности; окончателно плащане - в 30-дневен срок, след подписването на окончателен приемо-предавателен протокол за извършването на останалите дейности по договора, придружен с доказателства за изпълнение на съответните дейности и представена фактура. Авансово плащане не се предвижда.
Възложителя отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл.47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. - който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на възложителя; - за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП се установи, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените критерии за подбор; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57 от ЗОП. Предметът на обособена позиция № 2 от настоящата поръчка е включен в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, поради което същата е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Съгласно чл.16г, ал.7 от ЗОП, специализираните предприятия и кооперации на лица с увреждания следва да посочат в офертата си номера, под който са вписани в регистъра, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава- членка на Европейския съюз. Въпреки, че предметът на тази обособена позиция е предназначен за изпълнение от специализирани предприятия и/или кооперации на хора с увреждания, оферти могат да подават и всички останали физически и юридически лица, които отговарят на изискванията, посочени в ЗОП и обявени от Възложителя в документацията за участие. Когато участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл.16г, ал.7 от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на Възложителя, офертите на останалите участници за обособена позиция № 2 няма да се разглеждат и оценяват. Когато участник-специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, се прилага и за посочените подизпълнители. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва за обособена позиция № 2, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл.16г, ал. 7 от ЗОП.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
гр. Пловдив, пл. Централен № 1, ет.12, заседателна зала
Съгласно разпоредбите на чл.68, ал.3 от ЗОП при отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Възложител на настоящата обществена поръчка по смисъла на Закона за обществените поръчки е община Пловдив, в качеството й на бенефициент по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен с Министерство на енергетиката с регистрационен № BG04-02-03-021-002 от 18.08.2015 г., по проект: "Подмяна на вътрешните отоплителни инсталации и изграждане на слънчеви инсталации в 4 детски заведения в гр.Пловдив", изпълняващ се в рамките на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014.
Продължение от III.2.1.): Съгласно чл.57, ал.3 от ЗОП, когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за двете обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по Обособена позиция № 1, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в плик № 1 за Обособена позиция № 2. Пълен достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е осигурен на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, в профила на купувача, в деня на публикуване на решението и обявлението в АОП. За участие в процедурата не се предвижда закупуване на документацията. На същия адрес ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания по обществената поръчка, както и съобщения до участниците. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите предложения чрез съобщение в профила на купувача се обявява датата, часа и мястото на отварянето им.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
17.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Организиране и провеждане на информационни събития – 2 пресконференции - (встъпителна и заключителна). На встъпителната пресконференция ще бъдат поканени представители на местните медии, директори на детски градини и училища и представители на органите на местната власт, на които ще бъдат представени екипа за управление, същността, целите, предвидените инвестиции, график за изпълнението на проекта, очакваните резултати и същността на програма BG04. На заключителната пресконференция ще бъдат поканени представители на местните медии, директори на детски градини и училища и представители на органите на местната власт, на които ще бъдат представени реално изпълнените дейности и постигнатите резултати.
79952000
Описание:
За организиране на 1 брой пресконференция на проекта, максималният срок, който участникът може да предложи е 7 /седем/ работни дни, а минималният е 3 /три/ работни дни, след подадена заявка от страна на Възложителя до Изпълнителя. Прогнозната стойност за изпълнение на ОП № 1, която се явява лимитна, е в размер до 1 500 лв. без ДДС (хиляда и петстотин лева)/ 1 800 лв. с вкл. ДДС (хиляда и осемстотин лева).
Организаторите на информационни събития във връзка с изпълнението на ФМ на ЕИП 2009-2014, се ангажират да направят ясно изразена и видима подкрепата на ФМ на ЕИП 2009-2014. Всички мерки за информация и публичност трябва да са съобразени с Наръчника за комуникация и дизайн и Инструкцията за визуализация и публичност на Програмния оператор. Наръчникът представя подробни технически изисквания, отнасащи се до използването на лога, както и на билбордове, плочи, постери, публикации, уебсайтове и аудиовизуални материали. Наръчникът може да бъде изтеглен от страницата на EEA Grants на следния интернет адрес: http://eeagrants.org/Media/Files/Toolbox/Communication-manual. Всички дейности се извършват съгласно публикуваните насоки за информираност и публичност на посоченият интернет адрес. Образци и шаблони за визуализация на различни материали (вкл. билбордове, брошури и т.н.) могат да бъдат изтеглени от страницата на EEA Grants: http://eeagrants.org/Results-data/Results-overview/Documents/Toolbox-for-programmes/Communication-templates.
Публикации в печатни издания – 4 броя. Публикациите ще бъдат извършени в местни печатни издания – 2 във връзка със стартиране на проекта и 2 след заключителната пресконференция, за отразяване на извършените дейности и постигнатите резултати; Постоянни информационни табели – 4 броя за 4-те детски заведения; Банер с логото на програмата и финансиращите организации, както и информация за проекта – 2 броя, като единия следва да бъде изготвен и поставен за първата пресконференция, а другия- за последната пресконференция; През останалото време същите ще се поставят на видно място в сградата на община Пловдив. Информационни брошури – 500 броя – изготвени на два пъти по 250 бр., от които 200 бр. на български и 50 бр. на английски език; първите следва да са готови за първата пресконференция и да съдържат информация за проекта, а другите 250 бр. ще се подготвят на по-късен етап и ще съдържат различна информация – за реализацията на проекта и постигнатите резултати.
79810000, 22120000, 22462000, 22150000
Описание:
Максималният срок, който участникът може да предложи за изработка и доставка/монтаж/публикуване след одобряване от Възложителя на предложения дизайн, текст и обща визия, е 7 /седем/ работни дни, а минималният е 3 /три/ работни дни, и след подадена заявка от страна на Възложителя до Изпълнителя. Прогнозната стойност за изпълнение на ОП № 2, която се явява лимитна, е в размер до 5 550 лв. без ДДС (пет хиляди петстотин и петдесет лева)/ 6 660 лв. с вкл. ДДС (шест хиляди шестстотин и шестдесет лева).
Предметът на обособена позиция № 2 е включен в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, поради което същата е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Съгласно чл.16г, ал.7 от ЗОП, специализираните предприятия и кооперации на лица с увреждания следва да посочат в офертата си номера, под който са вписани в регистъра, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава- членка на Европейския съюз. Въпреки, че предметът на тази обособена позиция е предназначен за изпълнение от специализирани предприятия и/или кооперации на хора с увреждания, оферти могат да подават и всички останали физически и юридически лица, които отговарят на изискванията, посочени в ЗОП и обявени от Възложителя в документацията за участие. Когато участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл.16г, ал.7 от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на Възложителя, офертите на останалите участници за обособена позиция № 2 няма да се разглеждат и оценяват. Когато участник-специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, се прилага и за посочените подизпълнители. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обособена позиция № 2, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл.16г, ал. 7 от ЗОП. Организаторите на информационни събития във връзка с изпълнението на ФМ на ЕИП 2009-2014, се ангажират да направят ясно изразена и видима подкрепата на ФМ на ЕИП 2009-2014. Всички мерки за информация и публичност трябва да са съобразени с Наръчника за комуникация и дизайн и Инструкцията за визуализация и публичност на Програмния оператор. Наръчникът представя подробни технически изисквания, отнасащи се до използването на лога, както и на билбордове, плочи, постери, публикации, уебсайтове и аудиовизуални материали. Наръчникът може да бъде изтеглен от страницата на EEA Grants на следния интернет адрес: http://eeagrants.org/Media/Files/Toolbox/Communication-manual. Всички дейности се извършват съгласно публикуваните насоки за информираност и публичност на посоченият интернет адрес. Образци и шаблони за визуализация на различни материали (вкл. билбордове, брошури и т.н.) могат да бъдат изтеглени от страницата на EEA Grants: http://eeagrants.org/Results-data/Results-overview/Documents/Toolbox-for-programmes/Communication-templates.