РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„ Текущ ремонт на горски пътища за нуждите на ТП ДЛС „Русалка”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
1
Място на изпълнение:
На територията на ТП ДЛС Русалка
Код NUTS:
BG315
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
„ Текущ ремонт на горски пътища за нуждите на ТП ДЛС „Русалка”
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233142
Описание:
Работи по ремонт на пътища
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
: „ Текущ ремонт на горски пътища за нуждите на ТП ДЛС „Русалка” за срок от 12 /дванадесет/ месеца, като СЗДП ТП ДЛС ‘’Русалка’’ определя общо за поръчката / по техническа спецификация/ максимална прогнозна стойност 3000.00 лв. /три хиляди лв./ без ДДС за срока на договора - 12/дванадесет/ месеца от датата на подписване.
Прогнозна стойност без ДДС
3000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
ГАРАНЦИИ ЗА УЧАСТИЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НЕ СЕ ИЗИСКВАТ
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банков път след представяне на фактура и приемо-предавателен протокол в срок от 10/десет/ дневен срок считано от датата на изискуемост на задължението.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК 1 с надпис „Документи за подбор”,включващ :
4.2.3/а Представяне на участника, съгласно чл. 56, ал.1, т.1,б.»а» от ЗОП, което включва:
- посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - Приложение № 1
4.2.3/б Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП /, съгласно чл. 56, ал.1, т.1,б от ЗОП - Приложение № 2
Съгласно чл. 47, ал. 9 от ЗОП: При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по ал. 1 и 5 с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя.
При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.
4.2.3/в Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Приложение № 3
4.2.3/г Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат от подизпълнители по чл 56, ал.1,т.8 Приложение № 4
ПЛИК № 2 с надпис „ Предложение за изпълнение на поръчката”
В плика се поставя техническото предложение за изпълнение на поръчката-Приложение № 10/оригинал/, което включва: срок за изпълнение на поръчката и гаранцинни срокове.
Участниците попълват, подписват и подпечатват техническото предложение, без да посочват цени. Всякаква информация, свързана с цени, трябва да се съдържа единствено в ценовата оферта на участника. Техническото предложение на участника трябва да съответства на изискванията посочени в документацията.
ПЛИК № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценово ценовото предложение на участника
Предлаганата цена се изготвя по образец-Приложение № 12/ оригинал/.
Офертата, съдържаща трите отделни плика, надписани по горепосочения начин, се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва наименованието на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 4.2.3/д Доказателства за икономическо и финансово състояние – участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10 % от общата прогнозна стойност на обществената поръчка / 3 000,00 лв./, равняващи се на 300,00 лв. / триста лева/, който се доказва с представяне удостоверение от банка, издадено не по-късно от един месец преди датата на отваряне на офертите или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година.
Документът, доказващ икономическо и финансово състояние, следва да сочи финансов ресурс в изисквания от Възложителя размер.
Минимални изисквания: 4.2.3/д Доказателства за икономическо и финансово състояние – участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10 % от общата прогнозна стойност на обществената поръчка / 3 000,00 лв./, равняващи се на 300,00 лв. / триста лева/, който се доказва с представяне удостоверение от банка, издадено не по-късно от един месец преди датата на отваряне на офертите или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година.
Документът, доказващ икономическо и финансово състояние, следва да сочи финансов ресурс в изисквания от Възложителя размер.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 4.2.3/е Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 отЗОП/
-Декларация по чл.51, ал. 1 , т 9 от ЗОП за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка -. Приложение № 5
-Декларация по чл.51, ал. 1 т.7 от ЗОП, посочва се образование, професионална квалификация и професионален опит на участника или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата –
Приложение№6 с приложено заверено копие от посочения документ за правоспособност по т.3.5. „Технически условия и квалификация на участниците за изпълнение на поръчката” към „Пълно описание на предмета на обществената поръчка”.
4.2.3/ж Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП /приемане условията на договора/ Приложение № 7
4.2.3/з Декларация за срока на валидност на офертата–Приложение №8
4.2.3/и.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата- Приложение № 9
Минимални изисквания: 4.2.3/е Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 отЗОП/
-Декларация по чл.51, ал. 1 , т 9 от ЗОП за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка -. Приложение № 5
-Декларация по чл.51, ал. 1 т.7 от ЗОП, посочва се образование, професионална квалификация и професионален опит на участника или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата –
Приложение№6 с приложено заверено копие от посочения документ за правоспособност по т.3.5. „Технически условия и квалификация на участниците за изпълнение на поръчката” към „Пълно описание на предмета на обществената поръчка”.
4.2.3/ж Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП /приемане условията на договора/ Приложение № 7
4.2.3/з Декларация за срока на валидност на офертата–Приложение №8
4.2.3/и.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата- Приложение № 9
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
машинист/водач на багер с пригоден хидравличен чук - 1 бр. с правоспособност
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.03.2016 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Съгласно чл. 28, ал. 6 от ЗОП документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението, на следния интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160212xthC6394607
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят, ТП ДЛС ''Русалка'', с адрес на управление гр.Априлци, ул.”Търговска” № 6 изисква от лицата заплащането на документацията, като цената се посочва в обявлението. Цената на документацията е 5,00 лв. /пет лева 0ст./ без ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.03.2016 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.03.2016 г. Час: 09:00
Място
Административната сграда на ТП ДЛС Русалка
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
При условията на чл.68, ал. 3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
ОБМЕН НА ИНФОРМАЦИЯ :/ чл.58а, ал.2 от ЗОП/: Обменът на информация се извършва по пощата, по факс, по електронен път, при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя и според заявените възможности на участника.Тези средства за комуникация се посочват в обявлението.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ