Версия за печат

03615-2016-0004

BG-гр.София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202099976

София Тех Парк АД, р-н Изгрев, ул. Тинтява №86, За: Елица Панайотова, България 1113, гр.София, Тел.: 0889 900615, E-mail: i.golemanov@sofiatech.bg, Факс: 02 4472898

Място/места за контакт: гр.София

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofiatech.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sofiatech.bg/профил-на-купувача/.

Електронен достъп до информация: www.sofiatech.bg/профил-на-купувача/ohrana/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Изграждане, управление и развитие на научно-технологични паркове и друга иновативна инфраструктура (инкубатори, центрове за технологичен трансфер и др. инициативи), инвестиции в изграждане на публична инфраструктура, управление и поддръжка на изградената инфраструктур

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Охрана на територията на обект „Научно-технологичен парк“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, район "Младост", бул. Цариградско шосе" №111
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

A) Предмет на настоящата обществена поръчка включва предоставяне на услугите по охрана на територията на обект „Научно-технологичен парк“ както следва: Дейност 1 Невъоръжена физическа охрана Дейност 2 Въоръжена физическа охрана Дейност 3 Охрана с автопатрул Дейност 4 Охрана чрез СОТ Б) Мястото и обекта на изпълнение на поръчката е територията на обект „Научно-технолочен парк“, находящ се в град София, район Младост, бул. „Цариградско шосе № 111, м-ст „НПЗ Изток – Къро“, разположен в рамките на УПИ I 9452, 9453, 9455, 9456, 5017, 5020, 5021, 5022, 5023, 5024 за Научно-технологичен парк, ведно с построените и предстоящите да се построят сгради и съоръжения, в това число следните обекти: 1.) СГРАДИ И СЪОРЪЖЕНИЯ: 1.1.) Инкубатор (СГРАДА А). Подробното описание на Инкубатора се съдържа в Приложение № А, неразделна част от документацията за участие. 1.2.) Музей/Експериментариум и посетителски център с пешеходен мост (СГРАДА В). Сградата Музей/експериментариум и посетителски център е неделима от съоръжението пешеходен мост. Мостът осигурява пешеходен достъп до Музей/Експериментариума от отсрещната страна на бул. Цариградско шосе и същият минава над бул. „Цариградско шосе“. Подробното описание на Музей/Експериментариум и посетителски център с пешеходен мост се съдържа в Приложение № В, неразделна част от документацията за участие. 1.3.) Иновационен форум (СГРАДА С). Подробното описание на Иновационния форум се съдържа в Приложение № С, неразделна част от документацията за участие. 1.4.) Лабораторен комплекс ( СГРАДА D). Подробното описание на Лабораторния комплекс се съдържа в Приложение № D, неразделна част от документацията за участие. 2.) ПЛОЩАДКОВА ИНФСТУКТУРА И ЗОНИ ЗА БЪДЕЩО РАЗВИТИЕ. 2.1.) ПЛОЩАДКОВА ИНФРАСТУКТУРА включва прилежащата инфраструктура към горните сгради и съоръжения, състояща се от пътища, паркови настилки, алеи и зелени площи, включително зона пасивен отдих и представителна зона. Територията на площадковата инфраструктура подробно е описана в Приложение № E към документацията за участие. 2.2.) ЗОНИ ЗА БЪДЕЩО РАЗВИТИЕ съставлява част от територията на Научно-технологичния парк в обхвата, в която към настоящия момент няма осъществени инвестиционни инициативи и не представляват прилежаща инфраструктура към горните сгради и съоръжения. Територията на зоните за бъдещо развитие подробно е описана в Приложение № F, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000, 79711000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Услугите в обхвата на поръчката са обединени в следните дейности: Дейност 1 Невъоръжена физическа охрана Дейността се осъществява денонощно, постоянно, на основание План за организация на охраната на обекта. Охрана на имущество и мероприятия на територията на обекта, с персонал за физическа защита, включително чрез охранителни обходи. Реакция при подаден сигнал от дежурен център за предполагаем инцидент на територията на обекта. Контрол над пропускателен режим, съобразен с правилата на Възложителя. Персоналът за физическа защита не е въоръжен с бойно, огнестрелно оръжие и е оборудван с помощни средства, на основание ЗЧОД. Дейност 2 Въоръжена физическа охрана Дейността се осъществява при необходимост, на основание допълнително искане от Възложителя. Извънредна охрана на имущество и мероприятия на територията на обекта с персонал за физическа защита. Допълнително подсигуряване на контрола над пропускателен режим. Персоналът за физическа защита е въоръжен с бойно, огнестрелно оръжие и е оборудван с помощни средства, на основание ЗЧОД. Дейност 3 Охрана с автопатрул Дейността се осъществява на основание План за организация на охраната на обекта или при поискване. Охрана на имущество и мероприятия на територията на обекта с автопатрул с един охранител, включително чрез охранителни обходи. Реакция при подаден сигнал от дежурен център за предполагаем инцидент на територията на обекта. Допълнително подсигуряване на контрола над пропускателен режим, съобразен с правилата на Възложителя. Персоналът за физическа защита в автопатрула не е въоръжен с бойно, огнестрелно оръжие и е оборудван с помощни средства, на основание ЗЧОД. Дейност 4 Охрана чрез СОТ Контрол с наличната техника и система за видеонаблюдение и проверка на получените или видените на мониторите за видеонаблюдение сигнали за нарушения в обекта. Монтаж, демонтаж, инсталиране, поддръжка, ремонт на сигнално-охранителна техника (СОТ) и контрол със сигнално-охранителна техника (СОТ) на охранявания обект и проверка на получените сигнали за нарушения в обекта. Дейностите се изпълняват според плана за организация на охраната на обекта и необходимостта.

Стойност, без да се включва ДДС
2100000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие: Всеки участник в процедурата трябва да представи към офертата си документ за гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция със срок на валидност тридесет дни след срока на валидност на офертата на участника или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума в полза на „София Тех Парк“ АД в размер на 21 000 лв (двадесет и една хиляди лева). Банковата сметка на Възложителя: IBAN BG31UNCR70001520814012 УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД BIC UNCRBGSF Възложителят ще задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявява решението за определяне на изпълнител, до решаването на спора. Възложителят ще усвои гаранцията за участие, независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят ще освободи гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници ще бъдат освободени в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят ще освободи гаранциите за участие в процедурата, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. В случай, че с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят ще покани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% (три процента) от прогнозната стойност на договора, която обезпечава точното изпълнение на услугите, предмет на поръчката. Прогнозната стойност на договора за целия срок на поръчката от пет години, изчислена въз основа на размера на прогнозното месечно плащане, е 2 625 000лв. без ДДС. Гаранцията е със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане на срока на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – или банкова гаранция. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде по образец, съгласно Образец № 8 от Документацията за участие или да съдържа условията за усвояване в приложения образец. Банковата сметка на Възложителя: IBAN BG31UNCR70001520814012 УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД BIC UNCRBGSF Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на ОП. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Прогнозната стойност на поръчката, определена по реда на чл.15, ал.2, т.4, б.“б“ от ЗОП, е 2 100 000лв. без ДДС. Прогнозната стойност не е максимална. Участниците изготвят своята ценова оферта в лева, без включен ДДС. Предложените цени по предходното изречение следва да включват всички преки и непреки разходи, които участникът ще извърши при изпълнението на поръчката. Изпълнителят се задължава до пето число на месеца да предостави на Възложителя отчет за извършените услуги през предходния календарен месец, включени в дейностите с периодично отчитане, както и за извършените услуги, които се предоставят по искане на Възложителя. Възложителят проверява, коригира, ако е необходимо и одобрява месечния отчет в срок от пет дни от получаването му. Въз основа на одобрения месечен отчет, Изпълнителят изготвя и връчва на Възложителя месечен протокол за предоставените услуги, включващ видовете дейности, количество, единични цени и обща стойност, изпълнени през предходния месец, както и дължимите суми за дейностите, които се разплащат на вноски. За дължимото възнаграждение по месечния протокол се издава фактура. Възнаграждението се заплаща в срок от десет работни дни от връчване на издадената фактура. Върху дължимото възнаграждение се начислява ДДС при условията на действащото данъчно законодателство. Договорът за възлагане на обществената поръчки се прекратява при достигане на максималната стойност на съответната поръчка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Условия за участие в процедурата: 1.1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и документацията за участие. 1.2. Не може да участва в процедурата лице, при което е налице някое от следните обстоятелства: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 1.3. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 1. при които лицата по чл. 47 ал. 4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. *** Посочените в т.1.2 и т.1.3. изисквания се прилагат и по отношение на подизпълнителите. При участник обединение, посочените в т.1.2 и т.1.3 изисквания се отнасят за всяко от лицата, включени в обединението. Едно и също физическо или юридическо лице няма право да участва едновременно в две обединения, които са участници в процедурата, както и самостоятелно и в обединение. Всички участници, нарушили горното изискване, се отстраняват от откритата процедура. Когато законодателството на държавата, в която участникът – чуждестранно физическо или юридическо лице е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата по т.1.2 в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: 1. документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, т.1, т.2 а (с изключение на случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, издадени от компетентен орган, или 2. извлечение от съдебен регистър, или 3. еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в държавата, в която участникът чуждестранно физическо или юридическо лице е установен, не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл.47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, в 7-дневен срок от настъпването им.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Съответствие с изискването по т.1 се установява с представяне на списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата (Образец №3), заедно с доказателство за извършените услуги. 2. Копие на валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден по реда на ЗЧОД, включващ дейността по чл. 5 или еквивалентен документ (за чуждестранните юридически лица), който разрешава на участника да извършва охранителна дейност (съобразно обекта на настоящата поръчка) или еквивалентен документ. 3. Съответствието с изискването по т.2 от минималните изисквания се установява с представянето на документ за сертифициране по съответния стандарт (Сертификат) или друг еквивалентен документ. 4. Съответствието с изискването по т.3 и 4 от минималните изисквания се установява с представянето на документ за сертифициране по съответния стандарт (Сертификат) или друг еквивалентен документ. 5. Декларация за наличие на денонощен оперативен център за мониторинг на системи за охрана и за осигуряване на възможност за посещение на представители на възложителя. 6. Копие от издадено от КРС разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди чрез електронна съобщителна мрежа от подвижна радиослужба – PMR. 7. Съответствието с изискването по т.7 от минималните изисквания се установява с представянето на документ за сертифициране по съответния стандарт (Сертификат) или друг еквивалентен документ. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. За подизпълнителите се прилага чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а за обединения, които не са юридически лица чл. 56, ал.3 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За последните 3 (три) години участникът трябва да има изпълнена поне 1 (една) услуга, изразяваща се във физическа охрана на сгради или самостоятелни обекти в сгради, със сходен обхват спрямо настоящата поръчка и една услуга, изразяваща се във физическа охрана на открити обекти или масови мероприятия на открито, със сходен обхват спрямо настоящата поръчка. Минималното изискване по отношение на обхвата на изпълняваната охранителната дейност може да се покрие с един договор с комплексен предмет или двата вида охранителна дейност да са изпълнявани по отделни договори. За услуга, изразяваща се във физическа охрана на сгради или самостоятелни обекти в сгради, със сходен обхват спрямо настоящата поръчка се приема охрана на минимум четири самостоятелни сгради или самостоятелни обекти в сгради с обща РЗП на охраняваните сградите/самостоятелните обекти не по-малка от 35 000 кв.м. За услуга, изразяваща се във физическа охрана на открити обекти или масови мероприятия на открито, със сходен обхват спрямо настоящата поръчка се приема охрана на открити обекти със свободен достъп и площ не по-малка от 100 000 кв.м. или охрана на масови мероприятия на открито с капацитет на мястото на провеждане на мероприятието не по-малък от 10 000 души. 2. Участникът в процедурата трябва да притежава валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност съгласно Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД) или еквивалентен документ със същия обхват. Лицензът трябва да е за извършване на частна охранителна дейност по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД за територията на цялата страна или за гр.София. 3. Участникът в процедурата следва да притежава внедрена система за управление на качеството в съответствие с международен стандарт ISO 9001:2008 с обхват, включващ физическа охрана и изграждане и поддръжка на системи за сигурност или да установи прилагането на еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на услугите. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с посочените по-горе изисквания се установява съобразно изискванията на чл.25, ал.8 от ЗОП. 4. Участникът в процедурата следва да притежава внедрена система за управление на здравето и безопасност при работа в съответствие с международен стандарт OHSAS 18001:2007 с обхват, включващ комплексно обслужване на сгради, физическа охрана и изграждане и поддръжка на системи за сигурност или да установи прилагането на еквивалентни мерки за управление на здравето и безопасност при работа. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с посочените по-горе изисквания се установява съобразно изискванията на чл.25, ал.8 от ЗОП. 5. Участникът трябва да разполага с денонощен оперативен център за мониторинг на системи за охрана. 6. Участникът следва да притежава разрешение за ползване радиочестотен спектър за собствени нужди, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС). 7. Участникът в процедурата следва да притежава внедрена система за управление на сигурността на информацията в съответствие с международен стандарт ISO/IEC 27001:2013 с обхват, включващ физическа охрана, мониторинг и охрана с технически системи за сигурност и изграждане и поддръжка на системи за сигурност или да установи прилагането на еквивалентни мерки за осигуряване на сигурността на информацията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с посочените по-горе изисквания се установява съобразно изискванията на чл.25, ал.8 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател ФО: "ФИНАНСОВАТА ОЦЕНКА"; тежест: 40
Показател: Показател ТО: "ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА"; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.03.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.03.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.03.2016 г.  Час: 10:30
Място

гр.София, район "Изгрев", ул. "Тинтява" №86, ет.3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават при условията и в сроковете по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ