00267-2016-0009
Технически редакции | ||
11.02.2016 14:36 ч. : | 11/02/2016 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.02.2016 14:36 ч. : | 11/02/2016 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи
Строителство
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Диляна Тодорова- технически сътрудник по проекта, гл. юрисконсулт Ирина Милкова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447; 032 656439, E-mail: smsti.op@dir.bg, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция СМСТИИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/.
Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160208TNqi2666514.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Централен № 1, За: О. Карагяурова - деловодител, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция СМСТИРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
"Подмяна на вътрешните отоплителни инсталации и изграждане на слънчеви инсталации в 4 детски заведения в гр.Пловдив", изпълняващ се в рамките на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014“ по обособени позиции: ОП № 1 - СМР в ЦДГ "Чучулига“; ОП № 2 – СМР в ЦДГ "Мирослава“; ОП № 3 – СМР в ОДЗ "Буратино"; ОП № 4 – СМР в ЦДГ "Таня Савичева".
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка са четири детски заведения в гр.Пловдив, в които ще се извърши подмяна на вътрешните отоплителни инсталации и изграждане на слънчеви инсталации, по проект, изпълняващ се в рамките на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014“ по обособени позиции, както следва: ОП № 1 - СМР в ЦДГ "Чучулига“; ОП № 2 – СМР в ЦДГ "Мирослава“; ОП № 3 – СМР в ОДЗ "Буратино"; ОП № 4 – СМР в ЦДГ "Таня Савичева". Ще бъдат извършени следните видове строителни дейности: По ОП № 1 – СМР в ЦДГ"Чучулига" и ОП № 2 – СМР в ЦДГ "Мирослава" - Предвижда се цялостна подмяна на вътрешната отоплителна инсталация, в това число тръбна мрежа и отоплителни тела с алуминиеви, като се изпълни и монтаж на термостатични вентили за регулиране на топлоподаването по помещения, като проекта е съобразен с необходимата нова стойност на инсталираната мощност за отопление, след енергоефективно саниране. Предвижда се доставка и монтаж на циркулационна помпа с честотно регулируеми обороти в котелното помещение. Предвижда се изграждане на слънчево колекторна инсталация, базирана на плоски селективни слънчеви колектори и комбиниран бойлер. По ОП № 3 – СМР в ОДЗ "Буратино" - Предвижда се цялостна подмяна на вътрешната отоплителна инсталация, в това число тръбна мрежа и отоплителни тела, като се изпълни и монтаж на термостатични вентили за регулиране на топлоподаването по помещения, като проекта е съобразен с инсталираната мощност за отопление, след енергоефективно саниране. Предвижда се доставка и монтаж на циркулационна помпа с честотно регулируеми обороти в абонатната станция. Предвижда се изграждане на слънчево колекторна инсталация, базирана на плоски селективни слънчеви колектори и комбиниран бойлер. По ОП № 4 – СМР в ЦДГ "Таня Савичева" - Предвижда се цялостна подмяна на вътрешната отоплителна инсталация - тръбна мрежа и отоплителни тела с алуминиеви, монтаж на термостатични вентили за регулиране на топлоподаването по помещения, като проекта е съобразен с инсталираната мощност за отопление, след енергоефективно саниране. Предвижда се преминаване от отворен тип към затворен тип система с монтаж на затворен разширителен съд, доставка и монтаж на циркулационна помпа с честотно регулируеми обороти в абонатната станция.
45331000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Максималният бюджет за изпълнение на поръчката общо за четирите обособени позиции е в размер до 361 437.39 лв. без ДДС (триста шестдесет и една хиляди и четиристотин тридесет и седем лева и тридесет и девет стотинки без ДДС) / 433 724.86 лв. с ДДС (четиристотин тридесет и три хиляди седемстотин двадесет и четири лева и осемдесет и шест стотинки с включен ДДС). Посочената стойност е лимитна. Максималният бюджет за изпълнение на поръчката е разпределен по обособените позиции както следва: ОП № 1 - СМР в ЦДГ "Чучулига“ - в размер до 94 662.17 лв. без ДДС (деветдесет и четири хиляди шестстотин шестдесет и два лева и седемнадесет стотинки без ДДС) / 113 594.60 лв. с ДДС (сто и тринадесет хиляди петстотин деветдесет и четири лева и шестдесет стотинки с включен ДДС). Посочената стойност е лимитна; ОП № 2 – СМР в ЦДГ "Мирослава“ – в размер до 98 965.00 лв. без ДДС (деветдесет и осем хиляди деветстотин шестдесет и пет лева без ДДС) /118 758 лв. с ДДС (сто и осемнадесет хиляди седемстотин петдесет и осем лева с включен ДДС). Посочената стойност е лимитна; ОП № 3 – СМР в ОДЗ "Буратино" – в размер до 92 510.76 лв. без ДДС (деветдесет и две хиляди петстотин и десет лева и седемдесет и шест стотинки без ДДС) / 111 012.91 лв. с ДДС (сто и единадесет хиляди и дванадесет лева и деветдесет и една стотинки с включен ДДС). Посочената стойност е лимитна; ОП № 4 – СМР в ЦДГ "Таня Савичева" - в размер до 75 299.46 лв. без ДДС (седемдесет и пет хиляди двеста деветдесет и девет лева и четиридесет и шест стотинки без ДДС)/ 90 359.35 лв. с ДДС (деветдесет хиляди триста петдесет и девет лева и тридесет и пет стотинки с включен ДДС). Посочената стойност е лимитна.
НЕ
НЕ
90
ИЗИСКУЕМИ ГАРАНЦИИ 1. Общи положения Гаранциите се предоставят под формата на парична или банкова гаранция, като участникът сам избира формата на гаранцията: - парична сума, внесена по банков път по сметката на Община Пловдив или - безусловна и неотменяема банкова гаранция; В документа за гаранция следва изрично да е посочено наименованието на поръчката,включително на обособената позиция, за която се участва, съответно на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Върху гаранциите не се дължат никакви лихви за времето, през което сумите са стояли на законово основание у Възложителя. Банкова сметка за внасяне на парични гаранции: Община Пловдив Инвестбанк АД – клон Пловдив BIC: IORTBGSF, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03 2. Гаранция за участие Участниците представят гаранция за участие в настоящата обществена поръчка. Размерът на гаранцията за участие е 750 лв. (седемстотин и петдесет лева) за всяка обособена позиция, и се представя задължително от всеки участник в процедурата при подаване на офертата. В случай че се представя банкова гаранция за участие, тя следва да е в оригинал и със срок не по-малък от срока на валидност на офертата, който е 90 календарни дни. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 3. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС и се представя задължително от определения за изпълнител участник при сключването на договора за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция, следва да е със срок не по-малък от18 месеца след приемане на СМР на обекта. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете, посочени в проекта на договора.
Финансирането на настоящата поръчка се осигурява съгласно сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между община Пловдив и Министерство на енергетиката с регистрационен № BG04-02-03-021-002 от 18.08.2015 г., по проект: "Подмяна на вътрешните отоплителни инсталации и изграждане на слънчеви инсталации в 4 детски заведения в гр.Пловдив", изпълняващ се в рамките на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014". Начин на плащане: 1. междинни плащания - до 80 % от стойността на договора за действително изпълнени видове СМР, в 30 (тридесет) дневен срок, след представяне на коректно изготвени и попълнени документи; 2. окончателно плащане - останалите 20 % – в 30 (тридесет) дневен срок след приемане на обекта. Авансово плащане не се предвижда.
ДА
Възложителя отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл.47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. - който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП, изисквани от възложителя в настоящата поръчка; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на възложителя; - за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП се установи, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените критерии за подбор; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57 от ЗОП.
1. Всяка оферта, трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", който следва да съдържа следните документи и информация: 1. Оферта за участие, съгласно Образец № 1, съдържащ представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, подписано и подпечатано от Участника. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е регистрирано, печатът е на водещия партньор; 2. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 3. Декларации в оригинал: 3.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец) 3.2.Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец); 3.3. Декларация съгласно чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП (по образец); 3.4. Когато е приложимо - Информация за видовете работи от предмета на обособената позиция, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обособената позиция, и предвидените подизпълнители, ако участникът предвижда използването на подизпълнител/и (по образец); Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва като такъв (по образец); 3.5.Декларация по чл. 56, ал.1, т. 6 от ЗОП (по образец); 3.6. Декларация, че участникът е запознат с обекта, предмет на обособената позиция, за която участва, и с всички условия за изпълнението (по образец); 3.7. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС (по образец). 4. Доказателства за изпълнение на финансовите изисквания от Участника съгласно посочените в раздел III.2.2. от обявлението за настоящата поръчка; 5. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания от Участника съгласно посочените в раздел III.2.3. от обявлението за настоящата поръчка и подробно разписани в раздел III, „Критерии за подбор“ от документацията към поръчката; 6. При участник обединение- копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Ако обединението не е регистрирано юридическо лице, следва да се спази чл. 56, ал.3 от ЗОП; 7. Списък по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП на документите и информацията, които се съдържат в офертата, подписан и подпечатан от участника. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката": 8. Техническо предложение за изпълнение предмета на предмета на обособената позиция, за която участва (по образец), включващо и срок за изпълнение, към което ако е приложимо се прилага декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП. Техническото предложение, с изискуемите приложения към него, следва да бъде представен в отделен плик (плик № 2). Плик № 3 с надпис “Предлагана цена”: 9. В плик 3 с надпис “Предлагана цена” се поставят: 9.1. Ценовото предложение на участника – по образец (Образец № 3), съдържащо остойностена количествена сметка Приложение-КСС оферта; 9.2. Анализи на посочените от участника единични цени. Ценовото предложение, с изискуемите приложения към него, следва да бъде представен както на хартиен, така и на електронен носител, в плик № 3.
За доказване на наличния финансов ресурс участниците представят един или няколко от следните документи: 1) удостоверение от банка; 2) годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът може да не представя копие на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра, в своята оферта. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Участниците трябва да разполагат с финансов ресурс за обособената позиция, за която участват, в размер на не по-малко от: 37 000 лв. (тридесет и седем хиляди лева).
1. Списък на строителството, сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 години, считано от крайния срок за представяне на офертите, включващ стойности, дати и възложители, придружен с удостоверения за добро изпълнение. Тези удостоверения да посочват стойността, датата на приключване на строителството и мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. 2. Списък на техническите лица, включително на отговарящите за контрола на качеството, които участникът ще използва за извършване на строителството; Посочване с конкретни данни на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните служители и техническия персонал, които ще отговарят за извършване на строителството; Наличието на поне едно лице, посочено като Технически ръководител, който да е специалист по топлотехника (ОВК) и да притежава минимум 3 години опит като такъв. 3. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват на действие предмета на строителството ISO 9001:2008 или еквивалент; 4. Заверено копие от актуално удостоверение за регистрация за І-ва група, IV-та категория строежи съгласно ПРВВЦПРС. Забележка: В случай, че участникът не отговаря на тези условия, това ще доведе до неговото отстраняване от процедурата.
1. Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка (под „сходен предмет“ следва да се разбира подмяна/изграждане/ремонт на отоплителни и слънчеви инсталации в обществени сгради) – минимум два обекта, изпълнени през последните 5 години, придружени с удостоверения за добро изпълнение. 2. Ръководният и технически персонал трябва да притежава опит и квалификация, съответстваща на предмета на поръчката. Задължително в персонала участникът следва да разполага най-малко с едно лице – Технически ръководител, който да е специалист по топлотехника (ОВК) и да притежава минимум 3 (три) години опит като такъв. 3. Наличие на внедрена система за управление на качеството с обхват на действие предмета на строителството ISO 9001:2008 или еквивалент. 4. Всеки участник следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя за извършването на строежи от І-ва група, IV-та категория съгласно ПРВВЦПРС; в случай че участва обединение, което не е юридическо лице, изискването се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност, съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
гр. Пловдив, пл. Централен № 1, ет.12, заседателна зала
Съгласно разпоредбите на чл.68, ал.3 от ЗОП при отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
ДА
Възложител на настоящата обществена поръчка по смисъла на Закона за обществените поръчки е община Пловдив, в качеството й на бенефициент по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен с Министерство на енергетиката с регистрационен № BG04-02-03-021-002 от 18.08.2015 г., по проект: "Подмяна на вътрешните отоплителни инсталации и изграждане на слънчеви инсталации в 4 детски заведения в гр.Пловдив", изпълняващ се в рамките на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014.
Пълен достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е осигурен на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, в профила на купувача, на адрес: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160208TNqi2666514, в деня на публикуване на решението и обявлението в АОП. За участие в процедурата не се предвижда закупуване на документацията. На същия адрес ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания по обществената поръчка, както и съобщения до участниците. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите предложения чрез съобщение в профила на купувача се обявява датата, часа и мястото на отварянето им.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
11.02.2016 г.
Предвижда се цялостна подмяна на вътрешната отоплителна инсталация, в това число тръбна мрежа и отоплителни тела с алуминиеви, като се изпълни и монтаж на термостатични вентили за регулиране на топлоподаването по помещения, като проекта е съобразен с необходимата нова стойност на инсталираната мощност за отопление, след енергоефективно саниране. Предвижда се доставка и монтаж на циркулационна помпа с честотно регулируеми обороти в котелното помещение. Предвижда се изграждане на слънчево колекторна инсталация, базирана на плоски селективна слънчеви колектори и комбиниран бойлер.
45331000
Описание:
ОП № 1 - СМР в ЦДГ "Чучулига“ - в размер до 94 662.17 лв. без ДДС (деветдесет и четири хиляди шестстотин шестдесет и два лева и седемнадесет стотинки без ДДС) / 113 594.60 лв. с ДДС (сто и тринадесет хиляди петстотин деветдесет и четири лева и шестдесет стотинки с включен ДДС). Посочената стойност е лимитна.
Предвижда се цялостна подмяна на вътрешната отоплителна инсталация, в това число тръбна мрежа и отоплителни тела с алуминиеви, като се изпълни и монтаж на термостатични вентили за регулиране на топлоподаването по помещения, като проекта е съобразен с необходимата нова стойност на инсталираната мощност за отопление, след енергоефективно саниране. Предвижда се доставка и монтаж на циркулационна помпа с честотно регулируеми обороти в котелното помещение. Предвижда се изграждане на слънчево колекторна инсталация, базирана на плоски селективна слънчеви колектори и комбиниран бойлер.
45331000
Описание:
ОП № 2 – СМР в ЦДГ "Мирослава“ – в размер до 98 965.00 лв. без ДДС (деветдесет и осем хиляди деветстотин шестдесет и пет лева без ДДС) /118 758 лв. с ДДС (сто и осемнадесет хиляди седемстотин петдесет и осем лева с включен ДДС). Посочената стойност е лимитна.
Предвижда се цялостна подмяна на вътрешната отоплителна инсталация, в това число тръбна мрежа и отоплителни тела, като се изпълни и монтаж на термостатични вентили за регулиране на топлоподаването по помещения, като проекта е съобразен с инсталираната мощност за отопление, след енергоефективно саниране. Предвижда се доставка и монтаж на циркулационна помпа с честотно регулируеми обороти в абонатната станция. Предвижда се изграждане на слънчево колекторна инсталация, базирана на плоски селективна слънчеви колектори и комбиниран бойлер.
45331000
Описание:
ОП № 3 – СМР в ОДЗ "Буратино" – в размер до 92 510.76 лв. без ДДС (деветдесет и две хиляди петстотин и десет лева и седемдесет и шест стотинки без ДДС) / 111 012.91 лв. с ДДС (сто и единадесет хиляди и дванадесет лева и деветдесет и една стотинки с включен ДДС). Посочената стойност е лимитна.
Предвижда се цялостна подмяна на вътрешната отоплителна инсталация - тръбна мрежа и отоплителни тела с алуминиеви, монтаж на термостатични вентили за регулиране на топлоподаването по помещения, като проекта е съобразен с инсталираната мощност за отопление, след енергоефективно саниране. Предвижда се преминаване от отворен тип към затворен тип система с монтаж на затворен разширителен съд, доставка и монтаж на циркулационна помпа с честотно регулируеми обороти в абонатната станция.
45331000
Описание:
ОП № 4 – СМР в ЦДГ "Таня Савичева" - в размер до 75 299.46 лв. без ДДС (седемдесет и пет хиляди двеста деветдесет и девет лева и четиридесет и шест стотинки без ДДС)/ 90 359.35 лв. с ДДС (деветдесет хиляди триста петдесет и девет лева и тридесет и пет стотинки с включен ДДС). Посочената стойност е лимитна.