00030-2016-0001

BG-Силистра: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Силистра, ул. Симон Велики 33, За: Ирина Николова - Ст. експерт Обществени поръчки, РБългария 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Дирекция Правна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.silistra.bg/news.php.

Адрес на профила на купувача: http://www.poruchki.silistra.bg/news.php.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали по Договор № БС-33.14-1-019/30.09.2015г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали по Договор № БС-33.14-1-019/30.09.2015г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 22000000

Описание:

Принадлежности за офиса
Печатни материали и свързани с тях продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3433.2 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2016-011-Д / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали по Договор № БС-33.14-1-019/30.09.2015г.
V.1) Дата на сключване договора
09.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.01.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ОФИС В ООД, ЕИК 124510429, ж.к. Дружба, бл.14, вх. В, ет.4, ап.11, РБългария 9300, Добрич, Тел.: 086 820719

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3433.2 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ОФИС В ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Прогнозна стойност (без ДДС) на настоящата поръчка: 2874.08 BGN. С решение № ЗК-1682 от 19.10.2015 г. Община Силистра открива процедура за избор на изпълнител, регистрирана в АОП с №00030-2015-0026. На основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП, Обособена позиция № 1 „Стоки, доставката на които се възлагат на специализираните предприятие или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки” е прекратена с Решение № ЗК-2051 от 17.12.2015 г., тъй като няма нито един участник, който да отговаря на изискванията по чл. 47 - 53 а от ЗОП по съответната обособена позиция.