02709-2016-0035
Технически редакции | ||
10.02.2016 12:18 ч. : | 10/02/2016 11:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.02.2016 12:18 ч. : | 10/02/2016 11:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Априлци: Покупка
Доставки
СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: ТП ДЛС РусалкаИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160210XLNj6355230.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: ТП ДЛС РусалкаАдреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: ТП ДЛС РусалкаАдреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: ТП ДЛС РусалкаПубличноправна организация
Друг: Горско стопанство
НЕ
Доставка на резервни части за срок от 24 месеца за нуждите на ТП ДЛС „Русалка”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на резервни части за срок от 24 месеца за нуждите на ТП ДЛС „Русалка”.
34300000
Описание:
НЕ
НЕ
Доставка на резервни части за срок от 24 месеца за нуждите на ТП ДЛС „Русалка” с максимална прогнозна стойност общо 30 000,00 / тридесет хиляди/ лв. без ДДС.
НЕ
НЕ
24
Размерът на гаранцията за участие е 0,5% от началната цена на поръчката без ДДС, а именно 150,00./ сто и петдесет / лв. Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция - чл. 60 от ЗОП.Участникът внася гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ BIC код:CECBBGSF, IBAN на разплащателната сметка: BG24 CECB 9790 10G3 4183 00 .Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1,0 % от стойността на договора без ДДС, а именно 300,00/ триста / лв.
Плащането на заявените материали се извършва с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от 10 работни дни от представянето на фактура и приемо-предавателен протокол, подписан от двете страни. Работата се счита за приета с плащане на дължимата сума по доставката.
НЕ
Плик № 1 „Документи за подбор” 1.Оферта със срок на валидност на офертата-минимум 90 календарни дни,считано от крайния срок за получаване- по образец - Приложение № 1 2. Представяне на участника-Приложение № 2 , което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП-Приложение № 3 Забележка: при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3. Доказателство за квалификация -списък на техническите лица,вкл. отговарящи за контрола на качеството по чл.51,ал. 1, т.4 от ЗОП -Приложение № 4 4. Доказателства за икономическо и финансово състояние – участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10 % от общата прогнозна стойност на обществената поръчка / 30 000,00 лв./, равняващи се на 3 000,00 лв. / три хиляди лева/, който се доказва с представяне удостоверение от банка, издадено не по-късно от един месец преди датата на отваряне на офертите или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година. Документът, доказващ икономическо и финансово състояние, следва да сочи финансов ресурс в изисквания от Възложителя размер. 5. Оригинал на документ за внесена или учредена гаранция за участие в размер на 0.5 % от стойността на поръчката, представляваща сума в размер на 150,00 лв./ сто и петдесет лева/ . Гаранцията за изпълнение е внесена сума или учредена банкова гаранция в размер на 1 % от стойността на поръчката в размер на 300,00 лв. / триста лева/. Сумите за гаранции и за участие да се внасят по следната банкова сметка: BIC: CECBBGSF IBAN: BG24 CECB 9790 10G3 4183 00 6.Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП-Приложение № 5 7.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение № 6 8.Декларация за подизпълнители/прилага се ,ако ще се използват подизпълнители/-Приложение № 7 9. ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 9 10.Декларация за приемане условията на проекто-договора-Приложение № 11. 11. Декларация /свободен текст/ за наличие на магазин/магазини в гр.Априлци или за поемане на ангажимент за доставка на стоката в административната сграда на ДЛС „Русалка”. 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника, когато последният не се представлява от правоимащо лице; Представените документи следва да са в оригинал или заверено от кандидата копие,с изключение на документите за които изрично е написано ,че се изисква оригинал. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” Техническото предложение за изпълнение на поръчката се изготвя по образец - Приложение № 8 и трябва да съдържа всички условия от страна на участника за изпълнението на услугата,включително срок за изпълнение. Техническото предложение се представя в един оригинал,подписано и подпечатано. Техническото предложение не трябва да съдържа цени. Всякаква информация, свързана с цени, трябва да се съдържа единствено в ценовата оферта на участника. Техническото предложение на участника трябва да съответства на изискванията на техническата спецификация. Плик № 3 „Предлагана цена” Предлаганата от участника цена се посочва като стойност в български лева без ДДС по образец - Приложение № 10. Поставя се в отделен плик, обозначен с надпис “Предлагана цена” и се запечатва.
Доказателства за икономическо и финансово състояние – участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10 % от общата прогнозна стойност на обществената поръчка / 30 000,00 лв./, равняващи се на 3 000,00 лв. / три хиляди лева/, който се доказва с представяне удостоверение от банка, издадено не по-късно от един месец преди датата на отваряне на офертите или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година.
Доказателства за икономическо и финансово състояние – участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10 % от общата прогнозна стойност на обществената поръчка / 30 000,00 лв./, равняващи се на 3 000,00 лв. / три хиляди лева/, който се доказва с представяне удостоверение от банка, издадено не по-късно от един месец преди датата на отваряне на офертите или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година.
Наличие на магазин/магазини в гр.Априлци или за поемане на ангажимент за доставка на стоката в административната сграда на ДЛС „Русалка”. 1. Гаранционен срок на резервните части и консумативите - минимум 12 месеца, считано от датата на издаване на фактурата. 2 . Резервните части и консумативите да са нови и неупотребявани. 3. Върху опаковката на всяка резервна част и консуматив да бъде изобразен съответния каталожен номер и баркод.
Наличие на магазин/магазини в гр.Априлци или за поемане на ангажимент за доставка на стоката в административната сграда на ДЛС „Русалка”. 1. Гаранционен срок на резервните части и консумативите - минимум 12 месеца, считано от датата на издаване на фактурата. 2 . Резервните части и консумативите да са нови и неупотребявани. 3. Върху опаковката на всяка резервна част и консуматив да бъде изобразен съответния каталожен номер и баркод.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Чл. 28,ал.6 от ЗОП - Пълен и свободен достъп до документацията за откритата процедура е осигурен на следния интернет адрес http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160210XLNj6355230 Също така документацията за откритата процедура може да се закупи в деловодството на СЗДП ТП ДЛС „РУСАЛКА”, на адрес:гр.Априлци, ул. “Търговска” № 6, всеки работен ден от 10.02.2016г. до 23.03.2016г. вкл. от 08:00 ч. до 16:00 ч. ,на цена в размер на 5,00 лв. с ДДС. В случай,че заинтересовано лице иска да му бъдат изпратени документите по пощата,Възложителя го прави за сметка на поискалия го.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Административна сграда на ТП ДЛС Русалка
При условията на чл.68, ал.3 от ЗОП
НЕ
НЕ
ОБМЕН НА ИНФОРМАЦИЯ :/ чл.58а,ал.2 от ЗОП/: Обменът на информация се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя и според заявените възможности на участника.Тези средства за комуникация се посочват в обявлението.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
10.02.2016 г.