00067-2016-0002
Технически редакции | ||
04.02.2016 16:36 ч. : | 04/02/2016 16:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.02.2016 16:36 ч. : | 04/02/2016 16:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Многопрофилна болница за активно лечение Национална кардиологична болница ЕАД, ул. Коньовица, 65, За: Мариус Кацарски, България 1309, София, Тел.: 02 9211202, E-mail: mkatsarski@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145
Място/места за контакт: ул. Коньовица, 65Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.hearthospital.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160202nKMH474102.
Електронен достъп до информация: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160202nKMH474102.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Развиване чрез преработване и допълване на информационни продукти (софтуер) „Болнична информационна система” (БИС) и „Система за материална отчетност на болничните звена” (СМОБЗ) и администриране на болничната информационна структура на МБАЛ „НКБ” ЕАД
Обявлението обхваща обществена поръчка
Развиване чрез преработване и допълване на информационни продукти (софтуер) „Болнична информационна система” (БИС) и „Система за материална отчетност на болничните звена” (СМОБЗ) и администриране на болничната информационна структура на МБАЛ „НКБ” ЕАД
72212180, 72253000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обемът на дейностите по поръчката е съгласно техническа спецификация, част от одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата
НЕ
НЕ
24
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2500 лева, от които 2000 лв. е гаранцията за участие по обособена позиция № 1 и 500 лв. е гаранцията за участие по обособена позиция № 2. Гаранцията за участие в процедурата следва да е с валидност 90 календарни дни, считано от датата, посочена като краен срок за получаване на оферти. Гаранцията за изпълнение е 3% от общата прогнозна стойност на договора за изпълнение на поръчката и следва да е с валидност минимум 25 месеца, считано от датата на сключване на договора за изпълнение на поръчката. Гаранцията за изпълнение служи за удовлетворяване при вреди от неизпълнение или лошо изпълнение..
1. Плащането на изпълнението на задача или подзадача по обособена позиция № 1 се извършва в срок до 60 календарни дни след инсталирането на съответната доработка или разширение. 2. Плащането на изпълнението по обособена позиция № 2 се извършва ежемесечно, на 24 равни месечни вноски, всяка от които платима в срок до 60 календарни дни след изтичане на отчетния месец. 3. Плащанията по т. 1. и т. 2. се извършват след представяне на редовна фактура и съответен приемателно-предавателен протокол за съответната доработка или разширение или протокол за приключен курс на обучение. В протоколите за изпълнение на задачи по Обособена позиция № 1 задължително следва да е отбелязан броя на вложените в изпълнението на конкретната задача или подзадача човекодни.
ДА
1. Специфицираните в техническото задание видове и количества дейности по Обособена позиция № 1 са прогнозни и не следва да се тълкуват като задължение на Възложителя да поръча (възложи) изпълнението им в пълен обем. 2. Не се допуска офериране на частично изпълнение на поръчката. Следва да се предлага изпълнение и по двете обособени позиции. 3. Условията за изпълнение на поръчката са описани в одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата.
Участникът следва да представи: 1. Представяне на участника, изготвено по приложен в документацията за участие образец, което включва: 1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 1.2. Оригинални декларации по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, а именно: декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, по чл. 47, ал. 2, т. 1 и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвени по приложен в документацията за участие образец, подписани от лицата, които представляват участника. В декларациите следва де се включи и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя; 2. При участници обединения – заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено от участника копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Оригинална декларация, изготвена по приложен в документацията за участие образец, за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 5. Оригинална декларация за участие/неучастие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец. В случай, че се предвижда участие на подизпълнители в декларацията следва се посочат видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. В този случай следва да се представи също декларация за съгласие от подизпълнителя, изготвена съобразно приложен към документацията за участие образец със съответни приложения. 6. Оригинална декларация за приемане на условията в проекта на договор, представляващ част от документацията за провеждане на процедурата, изготвена по приложен към документацията за участие образец.
няма
няма
1. Оригинална декларация-списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, изготвена по приложен към документацията за участие образец, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството може да се представи под формата на удостоверение, издадено от получателят или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата; 2. Заверени от участника копия на валидни сертификати по ISO9001:2008 и ISO 20000-1:2011 (или еквивалентни), издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Участникът може да представи еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Оригинална декларация-списък на техническите лица в състава на екипа, който ще изпълнява поръчката, изготвена по приложен към документацията за участие образец, с приложени към нея заверени копия от дипломи за образование и сертификати за обучение.
1. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил поне 1 /един/ договора с предмет, сходен с предмета на поръчката; 2. Участникът да притежава внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по ISO9001:2008 (или еквивалентна), като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи. 3.Участникът да притежава внедрена система за управление на услугите съгласно ISO 20000-1:2011 (или еквивалентен). 4. Участникът да разполага с екип от експерти, който да се състои най-малко от един ръководител и двама експерти, които притежават необходимото образование и професионална квалификация за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и да са на разположение за целия период за изпълнение на договора. 5. Ръководителят на екипа да има висше образование степен „магистър“ в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; да притежава квалификация по световно-призната методология за управление на проекти (PMP, Prince 2, MSF или еквивалент) и за разработка на софтуер (SCRUM, Agile, Six Sigma или еквивалент); да притежава квалификация по здравни стандарти за обмен на информация (HL7 или еквивалент) и по управление на проекти. 6. Всеки от двамата експерти ИТ да има висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; да има квалификация (придобита минимум 12 месеца преди датата на представяне на офертата) в областта на проектиране, разработване, внедряване и поддържане на софтуерни системи чрез използването на следните технологии: .NET 4.5; WEB API; MVC; WEB Forms или еквивалентни, доказано чрез сертификати за обучение и в областта на разработката с MS SQL Server 2008 R2 или по висока версия, или еквивалентни такива, доказано чрез представяне на поне един от следните сертификати за обучение: Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA), Microsoft Technology Associate (MTA) или еквивалентни; да притежава квалификация по Microsoft Certified Solutions Developer (MCSD) Web applications, MCPD Web Developer 4 или еквивалентни, доказано чрез представяне на поне един от следните сертификати за обучение: Microsoft Certified Solutions Developer (MCSD) Web applications; MCPD Web Developer 4 или еквивалентни.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
20160202nKMH474102
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на посочената по-горе цена, представляваща разхода за нейното отпечатване и размножаване.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
сградата на МБАЛ “НКБ” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” 65
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
ДА
м. февруари 2018г.
НЕ
Документацията за провеждане на процедурата може да се заплати, а гаранциите за участие или за изпълнение могат да се внесат по банкова сметка на възложителя в лева в Банка ДСК: IBAN BG06STSA93000002427310; BIC STSABGSF.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.
04.02.2016 г.
Развиване чрез преработване и допълване на информационни продукти (софтуер) „Болнична информационна система” (БИС) и „Система за материална отчетност на болничните звена” (СМОБЗ)
72212180
Описание:
Обемът на дейностите е съгласно техническа спецификация, част от одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата
Администриране на болничната информационна структура
72253000
Описание:
Обемът на дейностите е съгласно техническа спецификация, част от одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата