Версия за печат

00449-2016-0002

BG-Омуртаг: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Омуртаг, ул. Ал. Стамболийски № 2а, За: Н.Юмерова-Директор, Република България 7900, Омуртаг, Тел.: 0605 63540, E-mail: op_omurtag@mail.bg, Факс: 0605 63502

Място/места за контакт: Дирекция ПИСОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.omurtag.bg.

Адрес на профила на купувача: www.omurtag.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на хранителни продукти за нуждите на Общински детски градини, Детска ясла № 1 и детска млечна кухня при община Омуртаг”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: община Омуртаг
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка с предмет: “Доставка на хранителни продукти за нуждите на Общински детски градини, Детска ясла № 1 и детска млечна кухня при община Омуртаг” има за цел снабдяването на бюджетните учреждения в Община Омуртаг с необходимите хранителни продукти, посочени в списъците спецификации, в необходимото количество и с гарантирано качество, съответстващо на законовите изисквания и стандартите на производителя. Продуктите са разпределени в обособени позиции, и всеки от участниците може да участва за една, няколко или всички обособени позиции. Поръчката включва следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: “Хляб, хлебни изделия, нишесте, нишестени продукти”; Обособена позиция № 2: “Месо, месни продукти и риба”; Обособена позиция № 3: “Мляко, млечни продукти, растителни масла и мазнини”; Обособена позиция № 4: “Различни хранителни продукти”; Обособена позиция № 5: “Плодове и зеленчуци”; Обособена позиция № 6: “Консерви”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15200000, 15300000, 15500000, 15800000, 15811000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Млечни продукти
Различни хранителни продукти
Хлебни изделия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозна стойност за обособена позиция № 1: „Хляб, хлебни изделия, нишесте, нишестени продукти”- 18000,00 лв. без ДДС; Прогнозна стойност за обособена позиция № 2: „Месо, месни продукти и риба”- 30500,00 лв. без ДДС; Прогнозна стойност за обособена позиция № 3: „Мляко, млечни продукти, растителни масла и мазнини”- 43800,00 лв. без ДДС; Прогнозна стойност за обособена позиция № 4: „Различни хранителни продукти”- 23190,00 лв. без ДДС; Прогнозна стойност за обособена позиция № 5: „Плодове и зеленчуци”- 36310,00 лв. без ДДС; Прогнозна стойност за обособена позиция № 6: „Консерви”- 15100,00 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
166900 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложителят не изисква представянето на гаранция за участие в провежданата процедура при условията на опростените правила от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора. При подписване на договор за съответната обособена позиция, изпълнителят представя гаранция за изпълнението на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, в полза на възложителя, с условия, които да са същите или да са по-добри от тези в приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато участникът избере формата на гаранцията да е парична сума, същата следва да се преведе по банкова сметка на възложителя, както следва: Банков код BIC: FINVBGSF Банкова сметка IBAN: BG04FINV915033UB034683 Първа инвестиционна банка АД Търговище офис Омуртаг Срокът на валидност на представената банкова гаранция за изпълнение на договора следва да е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на действие на договора за съответната обособена позиция. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на парична гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, при условията и в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Всеки участник сам избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Възложителят освобождава паричните гаранции без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на стоката се извършва от: - Съответните учреждения за извършени доставки на: Общински детски градини, Постоянна детска ясла 1 и детска млечна кухня, чрез банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в рамките на месеца следващ месеца на изпълнение. Преди плащането се представят приемо-предавателен протокол/складова разписка, подписан/а от упълномощените лица на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и оригинална фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта за участие в процедурата трябва да съдържа: Съдържание на ПЛИК №1: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП- по образец; в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал. 1 и 2 от ЗОП, а именно: 1. Заверено копие на Удостоверение за регистрация на обект за производство и/или търговия с храни, обхващащи всички групи храни, за които участникът подава оферта, съгласно разпоредбите на чл. 12 от Закона за храните; 3. При участници обединения заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението- и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (нотариално заверено пълномощно). 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7, както и за липса на обстоятелствата по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП– по образец. 6.Декларация, че участникът приема условията в проекта на договор – по образец. 7. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители – по образец. 8. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в поръчката като такъв – по образец, от всеки от подизпълнителите. 9. Декларация за наличие/отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици– по образец. 10. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Съдържание на ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: „Техническо предложение” – съгласно приложен Образец към документацията. Когато участник подава оферта за повече от една позиция, плик № 2 се представя за всяка позиция. Съдържание на ПЛИК №3 „Предлагана цена”: „Ценово предложение” - съгласно приложен образец към документацията. Когато участник подава оферта за повече от една позиция, плик № 3 се представя за всяка позиция.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Не се изискват.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Описание на техническото оборудване за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага със специализирани транспортни средства за превоз на групите храни, съответстващи на хранителните продукти от обособената позиция, за която се участва.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.03.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.03.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.03.2016 г.  Час: 09:00
Място

Заседателна зала на Общинска администрация- гр. Омуртаг

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби - съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Хляб, хлебни изделия, нишесте, нишестени продукти”
1) Кратко описание

ХЛЯБ-600гр., ХЛЯБ –ТИПОВ 600гр., БРАШНО- 1кг., ФИДЕ- пакет 400 гр., КУС-КУС пакет 400 гр., МАКАРОНИ пакет 400 гр., КОЗУНАК-500гр., КОРИ ЗА БАНИЦА 500 гр., ОВЕСЕНИ ЯДКИ 250гр., БИШКОТИ 500гр., ОРИЗОВО БРАШНО, ЮФКА 400гр. Доставката на хляб трябва да се извършва до 08,30 ч. по съответните обекти. Хлябът в менюто за детските заведения ("Бял", "Добруджа" или "Типов") трябва да бъде произведен по утвърдени стандарти или пълнозарнест хляб в съответствие на показателите, заложени в ТД, без оцветители. В детските заведения могат да се доставят, приемат и предлагат и пълнозърнести продукти (хлебни, макаронени и тестени изделия, овесени ядки и др.), произведени в съответствие на показателите, заложени в ТД на производителя, без оцветители.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811000

Описание:

Хлебни изделия

3) Количество или обем

Прогнозното количество на артикулите е посочено в документацията на обществената поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
18000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Месо, месни продукти и риба”
1) Кратко описание

МЛЯНО МЕСО 60% -телешко 40%-свинско, СУХ ШПЕК, САЛАМ ТЕЛЕШКИ, ПИЛЕШКО БУТЧЕ, ПИЛЕ, СВИНСКО МЕСО, ТЕЛЕШКО МЕСО ШОЛ, РИБА СКУМРИЯ, РИБА ФИЛЕ, ПУЕШКО МЕСО, ЗАЕШКО МЕСО, АГНЕШКО МЕСО.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Прогнозното количество на артикулите е посочено в документацията за обществената поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
30500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Мляко, млечни продукти, растителни масла и мазнини”
1) Кратко описание

КИСЕЛО МЛЯКО масленост 3% и над 3%-370гр., КИСЕЛО МЛЯКО масленост 2%-370гр., КРАВЕ МАСЛО-125гр., ПАСТОРИЗИРАНО МЛЯКО кутия UHT масленост3% и над 3%, ПАСТОРИЗИРАНО МЛЯКО кутия UHT масленост 2%, СИРЕНЕ краве стандарт БДС 15:2010, КАШКАВАЛ краве стандарт БДС 14:2010, ОЛИО, ИЗВАРА.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Прогнозното количество на артикулите е посочено в документацията на обществената поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
43800 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Различни хранителни продукти”
1) Кратко описание

ГАЛЕТА пакет- 200 гр., ЖИТО /ПШЕНИЦА/, НИШЕСТЕ 75 гр., ЛЕЩА, БОБ СТАР, ОРИЗ, ЗАХАР, ЗАХАР ПУДРА-1 кг., Тахан ХАЛВА, БИСКВИТИ 270 гр. /чаени, закуска/, БИСКВИТИ 125 гр. /чаени, закуска/, ЯЙЦА, ЧАЙ пакет /плодов/20 филтъра- 30 гр., НАТУРАЛЕН СОК -1 литър, ОЦЕТ 6%-600 гр., КАКАО буркан 300 гр., КАКАО100 гр. пакет, ГРИС, ЕСТЕСТВЕН МЕД – 1кг., СОЛ,МАЯ ЗА ХЛЯБ,БАКПУЛВЕР 10 гр., СОДА-БИКАРБОНАТ 80 гр.,КАНЕЛА 10 гр., ВАНИЛИЯ 2гр.,ЦЕЛИНА 20гр.,ДЖОДЖЕН(пакет) 8 гр.,ДЕВИСИЛ 8гр.,ДАФИНОВ ЛИСТ (пакет) 8 гр., ЧУБРИЦА 10гр.,ЧЕРВЕН ПИПЕР(пакет) 80 гр., ЧЕРЕН ПИПЕР (пакет) 10 гр., СОЛ-ЙОДИРАНА, ПЛОДОВ ЧАЙ- ГРАНУЛИРАН, ПИКАНТИНА ЗЕЛЕНЧУКОВА- пакет 90 гр., МАГДАНОЗ СУХ пакет 10 гр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Прогнозното количество на артикулите е посочено в документацията на обществената поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
23190 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Плодове и зеленчуци”
1) Кратко описание

ПРАЗ,ТИКВИЧКИ, ТИКВА, ЧЕРЕШИ, ЯБЪЛКИ, КАРТОФИ, ЗЕЛЕ, СПАНАК, ДОМАТИ ПРЕСНИ, КРАСТАВИЦИ, ПИПЕР, МОРКОВИ, РЯПА, КОПЪР-връзка, МАГДАНОЗ-връзка, ЛУК /СТАР/, ЧЕСЪН, ЛИМОНИ, ДИНЯ, ПЪПЕШ, ПОРТОКАЛИ, МАНДАРИНИ, БАНАНИ, ПРАСКОВИ, КАЙСИИ, КРУШИ, КИВИ, НЕКТАРИНИ, ГРОЗДЕ, ЯГОДИ, СЛИВИ, Сушени плодове, ДЮЛИ.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Прогнозното количество на артикулите е посочено в документацията на обществената поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
36310 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Консерви”
1) Кратко описание

ГРАХ КОНСЕРВА 680 гр, ДОМАТИ КОНСЕРВА 680 гр, КИСЕЛИ КРАСТАВИЦИ 680 гр, ЗЕЛЕН БОБ КОНСЕРВА 680 гр, ЛЮТЕНИЦА 680 гр., ЛЮТЕНИЦА 265 гр., КОНФИТЮР- 45% плод 1 кг., КОНФИТЮР -45% плод 265гр., МАРМАЛАД-1 кг., ЗАМРАЗЕНИ ЗЕЛЕНЧУЦИ 450 гр., КОМПОТ 720 гр., ДОМАТЕНО ПЮРЕ 720гр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15332400, 15331400

Описание:

Консервирани плодове
Зеленчуци в консерва и/или в кутия

3) Количество или обем

Прогнозното количество на артикулите е посочено в документацията на обществената поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
15100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12