00826-2016-0001
Технически редакции | ||
28.01.2016 11:00 ч. : | 28/01/2016 10:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.01.2016 11:00 ч. : | 28/01/2016 10:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Свети Наум ЕАД, ул. Д-р Любен Русев № 1, За: Боряна Колевска, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: svnaum.obshtestveni_porachki@abv.bg, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Боряна КолевскаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Периодични доставки на течен медицински кислород за нуждите на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София и предоставяне на оборудване за неговото съхранение и консумация
Възлагане на обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е извършването на периодични доставки на течен медицински кислород за нуждите на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София, съгласно утвърдена Техническа спецификация, предоставяне на възложителя за ползване по предназначение на оборудване за съхранение и консумация на течен медицински кислород чрез осигуряване на един брой съоръжение за съхранение на кислорода и превръщането му в газообразен – монтирана система за безбутилково захранване – газификатор, монтиране на съоръжението на територията на Възложителя, отговарящо на изискванията на ЗУТ и Наредбата за устройството, безопасната експлоатация и техническия надзор на съоръжения под налягане, ремонт и поддръжка на газификатора и текуща поддръжка на газификатора, както и авариен и текущ ремонт при необходимост.
24111900
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
В рамките на обществената поръчка се предвижда да бъдат извършвани периодични доставки на течен медицински кислород за нуждите на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София в количество до 30 000 кг.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Преди подписването на договора за обществена поръчка, определеният изпълнител трябва да представи гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по сметка на възложителя или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът, определен за изпълнител избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП Свети Наум ЕАД: Банкова сметка при Централна кооперативна банка АД – клон София IBAN: BG50CECB979010G2568500 BIG: CECBBGSF Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът, определен за изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, гр. София, и че е със срок на валидност най - малко тридесет дни след срока на изпълнение на договора.При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва, че е за процедура с идентификационен номер........................................ (попълва се идентификационен номер на процедурата от Регистъра на обществените поръчки. Когато участника избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Условия на плащане – плащането се извършва в лева в тридесетдневен срок, след представяне на оригинал на фактура и приемо-предавателен протокол за предаване на стоката на Възложителя. Начин на плащане – плащането се извършва след представяне на горепосочените документи по банкова сметка на изпълнителя.
В случай, че участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на чл. 357 и следващите от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, на адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. * Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. * От деня на публикуване на обявлението за обществената поръчка в регистъра на АОП, Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2 Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Документация за участие се предоставя/изпраща след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена.
Български
180
В учебна зала на ДКБ на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София, на адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1.
Отварянето на офертите е публично, при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
•Удостоверение за одобрение на ППС, превозващи определени опасни товари, съгласно Европейска Спогодба за международен превоз на опасни товари по шосе (ADR) и Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари, издадени от Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" за ППС, с които ще се изпълнява поръчката; 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) – оригинал или нотариално заверено копие; 7. Декларация за ползване на подизпълнители - попълва се Образец № 5. Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват: •имената на подизпълнителите и •видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се Образец № 6. Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, оригинал по Образец № 7; 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – оригинал по Образец № 8 – декларацията се подписва от лицата, които представляват участника и от всяко от лицата представляващи членовете на обединението. 11. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по Образец № 9; 12. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – попълнен Образец № 10; ПЛИК №“2”- “Предложение за изпълнение на поръчката” Попълва се Образец № 11 „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“ и декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е приложимо) ПЛИК № “3” “Предлагана цена” Попълва се Образец № 12 „Ценово предложение". Извън плика с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. *Забележка Цената на единица мярка и общата стойност в ценовото предложение се оферират до втория знак след десетичната запетая, без включен ДДС – „франко” мястото за доставка, определено от Възложителя (Клиника за интензивно лечение на нервни болести при МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. “Д-р Любен Русев” № 1). Всички страници на офертата трябва да бъдат номерирани последователно (по съответните пликове). Всички копия от документи, представени от участниците, следва да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подпечатани с мокър печат на участника (в случай на обединение - с печата на упълномощения участник в обединението) и саморъчно подписани от лицето, представляващо по закон участника (в случай на обединение - от представляващия упълномощения участник) или упълномощено лице, съгласно изискванията на документацията за участие. Участниците могат да извършат оглед на обекта, на който ще се извършват доставките - предмет на обществената поръчка всеки работен ден до 25.02.2016 г. вкл. от 10:00 ч. до 12:00 ч. Длъжностно лице за контакт: Веселин Еленков, тел: 02/9702 111. Извършеният оглед се регистрира в специална за целта книга.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
28.01.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ