РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на газове за медицински нужди” в УМБАЛ "Александровска" ЕАД
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Станция за медицински газове и клиники/лаборатории на УМБАЛ "Александровска" ЕАД
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Периодични доставки на медицински газове по заявки на възложителя в срок до 24 часа от заявките.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
24111500, 24111900, 24111800, 24111100, 24113200
Описание:
Газове с медицинска употреба
Кислород
Течен азот
Аргон
Сгъстен въздух
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозните количества са съгласно документацията за участие и Приложение Б
Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Възложителят не изисква гаранция за участие в настоящата процедура.
Гаранция за изпълнение на договора - 2% от стойността на спечелените позиции без ДДС.
Гаранцията се представя се в една от следните форми:
- парична сума, платима в касата на болницата или по сметка на възложителя в “Сосиете Женерал Експресбанк” АД, гр. София, BIC:TTBBBG22; IBAN:BG54 TTBB 9400 1526 8730 19 /копие от съответния документ/;
- банкова гаранция /представя се в оригинал/.
Гаранцията е със срок на валидност 30 /тридесет/ календарни дни, считано от датата на изтичане на договора. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от възложителя при условията на чл. 61 от ЗОП и името на процедурата, за която е открита.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Финансиране: приходи от НЗОК и собствени средства. Срок на отложено плащане - 60 дни след доставката и представяне на фактура и съпътстващи документи.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи съгласно изискванията на чл.56 от ЗОП и документацията, изготвена от възложителя:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - оригинал. В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи и информации, приложени в плик № 1. Всеки лист, съдържащ се в плика, задължително следва да бъде номериран и подреден в последователност съгласно списъка.
2. Оферта за участие /оригинал, по приложен образец/.
3. Представяне на участника, включващо:
3.1. посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;
3.2. при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;
4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т.2, т.3, т.4, ал.2, т.1, т.2а и т.5 и ал. 5, т.1 и т.2.; /оригинал, по приложен образец/;
5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация).
6. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник /оригинал, по приложен образец/.
7. Декларация за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП /оригинал, по приложен образец/.
8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от участника за предвидени подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка /оригинал, по приложен образец/.
9. Декларация за съгласие за участие на подизпълнителя, ако участникът предвижда такъв /оригинал, по приложен образец/.
10. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици /оригинал, по приложен образец/.
11. Декларация /оригинал, по приложен образец/ за срока на валидност на офертата, който не може да е по – кратък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от датата, обявена като краен срок за получаване на офертите.
12. Декларация /оригинал, по приложен образец/ за приемане условията на проекта на договора. При подписване на договора участникът, спечелил поръчката следва да представи документите по чл. 47, ал. 10 от ЗОП в оригинал или заверени копия, издадени не по-късно от три месеца преди датата на Решението на възложителя за избор на изпълнител.
13. Техническо предложениe - по образец на Възложителя.
14. Предлагана цена - по образец на Възложителя.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.51, ал.1 от ЗОП и документацията за участие:
1. Списък /оригинал, по приложен образец/ на доставките, еднакви или сходни с предмета на поръчката, като стойност или количество, осъществени през последните три години считано от датата на подаване на офертата, придружени с доказателства за изпълнените доставки под формата на удостоверения за добро изпълнение, издадени от получателите на доставките или от компетентни органи, или чрез посочване на публични регистри, в които е публикувана информацията. Удостоверенията да се представят в оригинал или копие и да са подписани от представляващия купувача съгласно съдебната или друга регистрация. Под сходни с предмета на поръчката се считат тези доставки на стоки, които са от един род /заместими вещи/ и имат подобно на предмета на поръчката предназначение.
2. Декларация с описание на техническото оборудване на участника и мерките за осигуряване на качеството – транспортни средства, специализирани автомобили, оборудване и др. с посочване на конкретни данни за същите - рег. номера, марка, модел, собствени или наети, разрешителни и др.;
3. Сертификати за въведени системи за управление на качеството на участника (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентни) – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език;
4. Сертификат въведени системи за управление на качеството (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008) или еквивалентен на името на производителя - когато участниците не са производители на предлаганите от тях медицински газове
5. Разрешение за производство/търговия на едро/внос с лекарствени продукти, където е приложимо, издадено по реда и смисъла на ЗЛПХМ / чл.195 и чл.196/ - заверено от участника копие.
6. Оторизационно писмо от производителя на медицинските газове /където участникът не е производител/ на името на участника - за продажба на територията на Република България на медицински газове – заверено от участника копие с превод на български език.
7. Декларация от участникът за наличие на специализирани транспортни средства, необходими за извършване на доставките до инсталацията и/или склада на Възложителя, същите следва да бъдат собствени и/или наети /за срок не по-кратък от срока на действие на договора за възлагане на поръчката/. Специализираните транспортни средства, собственост или ползвани от участника следва да притежават свидетелство за регистрация за превоз на опасни товари, а лицата, извършващи превоза ADR - свидетелство за превоз на опасни товари.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил доставки на медицински газове, сходни като стойност или количество с предмета на настоящата поръчка, осъществени през последните три години считано от датата на подаване на офертата, придружени с доказателства за изпълнените доставки под формата на удостоверения за добро изпълнение, издадени от получателите на доставките или от компетентни органи, или чрез посочване на публични регистри, в които е публикувана информацията.
За обособена позиция № 1 - участникът трябва да притежава минимум 2 /две/ автоцистерни, снабдени с помпа, с необходимите габарити, осигуряващи възможност да разтоварват директно в стационирания при Станцията за медицински газове на УМБАЛ „Александровска” ЕАД специализиран съд под налягане от 11 bar /доказва се с посочване на превозните средства и декларация в оригинал за извършване на доставката в съответствие изискването на възложителя/.
Участникът следва да има въведена система за управление на качеството (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентни)
Участникът следва да представи Сертификат за въведени системи за управление на качеството (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008) или еквивалентен на името на производителя - когато участниците не са производители на предлаганите от тях медицински газове;
Участникът следва да притежава Разрешение за производство/търговия на едро/внос с лекарствени продукти, където е приложимо, издадено по реда и смисъла на ЗЛПХМ / чл.195 и чл.196/
Участникът следва да е оторизиран от производителя на медицинските газове /ако не е производител/ за продажба на територията на Република България на медицински газове.
Участникът следва да декларира наличие на специализирани транспортни средства, необходими за извършване на доставките до инсталацията и/или склада на Възложителя, същите следва да бъдат собствени и/или наети /за срок не по-кратък от срока на действие на договора за възлагане на поръчката/. Специализираните транспортни средства, собственост или ползвани от участника следва да притежават свидетелство за регистрация за превоз на опасни товари, а лицата, извършващи превоза ADR - свидетелство за превоз на опасни товари.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в РОП/ДВ 650709 от 26.02.2015 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.02.2016 г. Час: 15:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.02.2016 г. Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.02.2016 г. Час: 14:00
Място
Заседателната зала на административната сграда на УМБАЛ "Александровска" ЕАД
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност; за упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно; за представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие; за всички други лица – документ за самоличност.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
Настоящата документация за участие може да бъде намерена в електронен вид, изтеглена и разпечатана от официалната интернет страница на възложителя - http://www.alexandrovska.com, раздел "Профил на купувача".
Обменът на информация ще се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
В съответствие с чл. 120, ал. 5 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция 1.Доставка на течен медицински кислород
1)
Кратко описание
Периодична доставка на течен медицински кислород
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
24111500, 24111900
Описание:
Газове с медицинска употреба
Кислород
Прогнозна стойност, без ДДС
63000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция 2.Доставка на газообразен медицински кислород
1)
Кратко описание
Периодична доставка на газообразен медицински кислород в бутилки
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
24111500, 24111900
Описание:
Газове с медицинска употреба
Кислород
Прогнозна стойност, без ДДС
50000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция 3.Доставка на райски газ
1)
Кратко описание
Периодична доставка на райски газ в бутилки
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
24111500
Описание:
Газове с медицинска употреба
Прогнозна стойност, без ДДС
22000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция 4.Доставка на Медицински течен азот и въглероден диоксид
1)
Кратко описание
Периодична доставка на: 1.Медицински течен азот в бутилки / дюарови съдове/; 2.Въглероден диоксид;
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
3)
Количество или обем
поз1.Ацетилен 2,6 чист - 100кг; поз2.Аргон 5.0 - 120л; поз3.Газ със съдържание CO – 0,25% и He – 17% в бутилка - 30л; поз4.Газообразен азот 5,0 в бутилки - 3 бутилки; поз5.Водород 5.0 в бутилки - 5 бутилки; 6.Медицински течен азот в бутилки / дюарови съдове/ - 150л.;7.Въглероден диоксид - 250 л;8. Сгъстен въздух - сух - 180п3
Прогнозна стойност, без ДДС
10000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция 5. Доставка на други газове
1)
Кратко описание
Периодична доставка на 1. Ацетилен 2,6 чист; 2. Аргон 5.0; 3.Газ със съдържание CO – 0,25% и He – 17%; 4.Газообразен азот 5,0; 5.Водород 5.0 в бутилки; 6. Сгъстен въздух - сух
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
3)
Количество или обем
поз1.Ацетилен 2,6 чист - 100кг; поз2.Аргон 5.0 - 120л; поз3.Газ със съдържание CO – 0,25% и He – 17% в бутилка - 30л; поз4.Газообразен азот 5,0 в бутилки - 3 бутилки; поз5.Водород 5.0 в бутилки - 5 бутилки;6. Сгъстен въздух - сух - 180п3
Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12