00546-2016-0002
Технически редакции | ||
25.01.2016 15:19 ч. : | 25/01/2016 14:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.01.2016 15:19 ч. : | 25/01/2016 14:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.01.2016 15:19 ч. : | Поделение: СБАЛО ЕАД | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Специализирана болница за активно лечение по онкология ЕАД, ул. Пловдивско шосе N 6, За: Цветолюба Васева и Ваня Василева; Силвия Маринова, Република България 1756, София, Тел.: 02 8076355, E-mail: tzvaseva@sbaloncology.bg, Факс: 02 8706321
Място/места за контакт: отдел Правен и обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sbaloncology.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160125nlux714985.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ОТПЕЧАТВАНЕ И ДОСТАВКА НА ВАУЧЕРИ ЗА БЕЗПЛАТНА ХРАНА ПО „НАРЕДБА № 11 ОТ 21.12.2005 г. ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗПЛАТНА ХРАНА И/ИЛИ ДОБАВКИ КЪМ НЕЯ“ ЗА ПЕРСОНАЛА НА „СБАЛ ПО ОНКОЛОГИЯ” ЕАД”
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата процедура се организира от Възложителя в изпълнение на задълженията му като работодател към персонала на „СБАЛ по Онкология ЕАД”, произтичащи от „Наредба № 11/2005г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея“, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на здравеопазването /обн. ДВ бр.1/03.01.2006 г./ (Наредба № 11/2005 г.). Същите се реализират чрез предоставяне на ваучери за храна, като една от възможните и допустими форми за осигуряване на това обслужване в натура и различаващи го от паричните взаимоотношения между работодател и персонал.Ваучерите да се приемат като средство за разплащане в не по-малко от 3 различни търговски вериги, всяка с повече от 10 търговски обекта за хранителни стоки, с посочени адреси, попадащи в териториалния обхват на град София, с които участниците имат сключен договор съгласно чл. 15 от Наредба № 7/09.07.2003г. на МТСП и МФ.Доставките на ваучери се заявяват ежемесечно/периодично от Възложителя и се извършват в рамките на прогнозните месечни/годишни количества от Техническата спецификация. Конкретната ежемесечна потребност е в зависимост от числеността на правоимащите лица, условията на положения труд за съответния месец и изпълнението на изискванията на Наредба № 11/2005 г.
30199770
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозно ориентировъчно количество (брой) ваучери за период от 1 месец - 1 205 /хиляда двеста и пет/ броя, като /прогнозен/ брой ваучери за период от 12 месеца е 14 460 бр . Прогнозният брой ваучери по номинална стойност за период от 12 месеца е, както следва: - 20.00 /двадесет/ лв. номинална стойност – 6 720 /шест хиляди седемстотин и двадесет/ броя; - 10.00 /десет/ лв. – 2 940 /две хиляди деветстотин и четиридесет/ броя; - 5.00 /пет/ лв. – 1 080 /хиляда и осемдесет/ броя; - 3.00 /три/ лв. – 840 /осемстотин и четиридесет/ броя; - 2.00 /два/ лв. – 2 160 /две хиляди сто и шестдесет/ броя; - 1.00 /един/ лв. – 720 /седемстотин и двадесет/ броя; Срокът на валидност на ваучерите следва да бъде за календарната година, за която са издадени. Ваучерите, издадени след м.10. (считано от 01.11.) на текущата година, следва да бъдат валидни и за следващата календарна година. Възложителят подава ежемесечна/периодична заявка до изпълнителя със списък с имената на ползвателите на ваучери и с посочена номинална стойност на ваучерите за конкретния ползвател. Изпълнителят на обществената поръчка следва да опакова ваучерите в книжки, като всяка от тях трябва да бъде персонализирана с името на конкретния ползвателя. Месечното прогнозно количество е до 300 книжки, с различен брой и номинална стойност на ваучерите във всяка книжка. Годишното прогнозно количество е до 3 600 книжки.
НЕ
31.01.2017 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на 1785.28 лв. (хиляда седемстотин осемдесет и пет лв. и 28 ст.), т.е. 1 % от прогнозната стойност на поръчката. Участниците представят гаранцията за участие в полза на „СБАЛ по онкология” ЕАД за гарантиране на изпълнението на техните задължения, произтичащи от участието в процедурата. Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата е равен на срока на валидност на офертите - 180 (сто и осемдесет) дни от датата на крайния срок за получаването им. 1. Гаранцията за участие, (както и гаранцията за изпълнение) се представя в една от следните форми по избор на участника: - парична сума, платима по банкова сметка на „СБАЛ по онкология” ЕАД в „Централна кооперативна банка“ АД, IBAN: BG19CECB9790 10F7 2327 00, BIC: CECBBGSF. - безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на възложителя, със срок на валидност не по-малък от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, или когато е определен за изпълнител и не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранциите за участие се задържат и освобождават съгласно чл. 62 от ЗОП. 3. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 4. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка – участникът, с когото възложителят ще сключи договор за обществена поръчка следва да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията следва да бъде със срок на валидност 60 дни след изтичане на срока на договора. 5. Гаранцията за изпълнение се представя в една от формите, посочени по-горе в т. 1. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
начин на плащане - в български лева по банков път, по посочена от избрания изпълнител банкова сметка, при условия и ред, регламентирани в договора за изпълнение. Плащанията се извършват след сключване на договора с избрания изпълнител, а именно: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща за извършваната услуга по изработване и доставка на ваучери по конкретна месечна заявка, съгласно ценовото предложение, представено в процедурата по възлагане на поръчката, следното: 1.Номиналната стойност на изработваните ваучери по посочена банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ "Ваучери за храна- Наредба №11”; 2. Цената за изработване, отпечатване, пакетиране, персонализиране в индивидуални книжки и доставка на ваучери по конкретната заявка, като цената се заплаща по втора банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.При участници обединения следва да се приложи заверено копие на договора за обединение. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - е определен член на обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в настоящата обществена поръчка. Свързани лица и свързани предприятия по смисъла на § 1, т.23а и т.24 от ЗОП са: 23а. "Свързани лица" са:а) роднини по права линия без ограничение;б) роднини по съребрена линия до четвърта степен включително;в) роднини по сватовство - до втора степен включително;г) съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; д) съдружници;е) лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; ж) дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството.Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 на сто държавна или общинска собственост, и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество. 24. "Свързано предприятие" е предприятие: а) което съставя консолидиран финансов отчет с възложител, или б) върху което възложителят може да упражнява пряко или непряко доминиращо влияние, или в) което може да упражнява доминиращо влияние върху възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП, или г) което заедно с възложител по чл. 7 от ЗОП е обект на доминиращото влияние на друго предприятие.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
180
гр. София, ул. Пловдивско шосе N 6, Административна сграда на СБАЛО ЕАД, етаж 6, заседателна зала
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Настоящата поръчка се обявява по реда на чл. 14, ал. 1 ЗОП - открита процедура. Настоящата документация ще бъде публикувана в "Профил на купувача" най-късно в първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в АОП. Срокът за получаване на оферти е 24 дни, на основание чл. 64, ал. 1 и ал. 2 ЗОП - наличие на предварително обявление. Срокът по чл. 64, ал. 1 ЗОП е намален допълнително със 7 дни, тъй като настоящото обявление се изпраща по електронен път, както и с още 5 дни- възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата от датата на публикуване на обявлението в електронен вид и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който документацията може да бъде намерена - чл. 64, ал. 3 ЗОП. РАЗЯСНЕНИЯ: До 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, заинтересованите лица могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие, съгласно чл. 29, ал. 1 от ЗОП на адреса, посочен в обявлението. В 4-(четири) дневен срок от постъпване на искането Възложителят публикува разясненията в профила на купувача. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предостави на други лица, поискали това. В случай, че от предоставяне на разяснението от възложителя до крайния срок за получаване на оферти остават по-малко от 6 (шест) дни, възложителят ще удължи срока за получаване на оферти с толкова дни, колкото е забавата. В тези случаи решението за промяна се публикува в профила на купувача в деня на изпращането му за публикуване в Регистъра на обществените поръчки. От деня на публикуването в профила на купувача до крайния срок за подаване на оферти не може да има по-малко от 6 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл. 120 ЗОП
25.01.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ