00360-2016-0004
Технически редакции | ||
22.01.2016 16:49 ч. : | 22/01/2016 16:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.01.2016 16:49 ч. : | 22/01/2016 16:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
Услуги
УМБАЛ Александровска ЕАД, ул. Св.Георги Софийски №1, За: Гергана Дерменджиева, Р България 1431, София, Тел.: 02 9230628, E-mail: umbal.alexandrovska@gmail.com, Факс: 02 9230646
Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.alexandrovska.com.
Адрес на профила на купувача: http://op.alexandrovska.com/?q=page&idd=index.
Електронен достъп до информация: http://op.alexandrovska.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160122VWXs2683142.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„Приготвяне и доставка на готова храна за пациентите и дежурния персонал" в УМБАЛ “Александровска” ЕАД”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на поръчката включва ежедневни доставки на готова болнична храна по различни диети за период от 36 (тридесет и шест месеца), съгласно Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно – профилактичните заведения, изд. 1984 г. на МЗ- 1-ви вариант по предварителни заявки от Възложителя за пациентите и готова храна за персонала съгласно Наредба 11 от 22.11.2005 г., за нуждите на УМБАЛ „АЛЕКСАНДРОВСКА” ЕАД, с цел избор на доставчик и сключване на договор за доставка при най-благоприятни условия за УМБАЛ „АЛЕКСАНДРОВСКА” ЕАД. Доставките ще се извършват ежедневно по точно определен график. Приготвената храна следва да отговаря на изискванията за количество, качество и калорийна стойност за рационално и диетично хранене в съответствие с утвърдените диети и рецептурници за болничното хранене. Приготвянето и доставките на храната се договарят и извършват на база на прогнозните годишни количества и видове диети по техническoто задание. Посочените количества по техническото задание са ориентировъчни и не пораждат задължение за УМБАЛ „АЛЕКСАНДРОВСКА” ЕАД да ги заяви и закупи в пълен обем. Фактическото изпълнение на обществената поръчка се определя на база прием на пациенти, брой персонал отговарящ на условията на Наредба 11 от 22.11.2005г. на МТСП и МЗ и финансовата обезпеченост за изпълнението на поръчката.
55520000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно "Описание на техническата спецификация" от документацията за участие.
НЕ
НЕ
36
Гранцията за участие в процедурата е в размер на 21 636,00 лв. (двадесет и една хиляди шестстотин тридесет и шест лева) в полза на УМБАЛ „АЛЕКСАНДРОВСКА” EАД. Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата е срокът на валидност на офертите. Гаранцията за участие се представят в една от следните форми: - оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на УМБАЛ „АЛЕКСАНДРОВСКА” EАД. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. - парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ „АЛЕКСАНДРОВСКА” EАД Банка “Сосиете Женерал Експресбанк” АД, гр. София IBAN:BG54 TTBB 9400 1526 8730 19 BIC:TTBBBG22, удостоверено с копие на платежен документ. В документа за гаранцията за участие следва да бъде посочен предметът на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора. Общата стойност на договора се формира като се умножи стойността на един храноден по 720 000 – сборът на приблизителните хранения за пациентите и дежурния персонал за една година.
1. Изпълнителят фактурира доставената храна веднъж месечно – до 2-ро число на месеца, следващ отчетния месец. Фактурата се придружава от обобщено сведение – отчет за доставената храна по диети през месеца. 2. Възложителят дължи плащане на доставяната храна в срок до 60 календарни дни, считано от датата на издаване на фактурата. 3.Цените на менютата за един храноден, предложени от Изпълнителя, се актуализират веднъж на три месеца, в случай на повишаване на инфлацията за базов период от трите предходни месеца за Потребителска група „Хранителни продукти и безалкохолни напитки“ на Националния статистически институт за индекс „ИЦМК, предходен месец“. Информация относно инфлационния индекс по „ИЦМК, предходен месец“ е публикувана на страницата на Националния статистически институт: http://www.nsi.bg/bg/content/2534/%D0%B8%D1%86%D0%BC%D0%BA-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D0%BC%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%86-100. Промяната се извършва по инициатива на Изпълнителя не по-рано от три месеца от датата на влизане в сила на договора за обществена поръчка. Актуализацията се равнява на положителния процент инфлация за базовия период по Потребителска група „Хранителни продукти и безалкохолни напитки“ на Националния статистически институт за индекс „ИЦМК, предходен месец“.
НЕ
Документи съгласно изискванията на чл.56 от ЗОП и документацията, изготвена от възложителя: 1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника Образец №1; 2.Оферта за изпълнение на обществената поръчка – Образец №2, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 3.Административни сведения - Образец №3; 4.Пълномощно на лицето подписало офертата, в случай че същото няма представителни функции; 5.Копие от документа за внесена гаранция за участие, а при банкова гаранция (валидна за срока на валидност на офертата) – оригинал; 6.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Образец №4; 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Образец №5; 8.Декларация за участие на подизпълнители – Образец №6; 9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (в приложимите случаи) съгласно чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП –Образец №7; 10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 за приемане на условията в проекта на договора – Образец №11; 11. При участници обединение - копие на договора за обединение, подписан от лицата в обединението, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в което се посочва представляващия, както и декларация по чл. 55, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП – Образец № 11а; 12.Копие от удостоверението за регистрация по чл. 12 от Закона за храните. 13.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/ подизпълнител – Образец № 11б; 14. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнител (когато е приложимо) – Образец № 11в. 15.„Техническо предложение" по образец на възложителя - оригинал; 16. "Предлагана цена" по образец на възложителя-оригинал; други документи, подробно описани в документацията на възложителя.
няма
1. Документ, издаден от компетентен орган, удостоверяващ въвеждането на система НАССР или копие на сертификат EN ISO 22000:2005 с област на приложение предоставяне на кетъринг, включително доставка на храна и хранителни продукти, издаден от орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП, или еквивалентни сертификати и други доказателства, по чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 2.Копие на Сертификат ISО 9001:2008 с област на приложение предоставяне на кетъринг, включително доставка на храна и хранителни продукти, издаден от орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП, или еквивалентни сертификати и други доказателства, по чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 3. Копие на сертификат ISО 14001:2004 с област на приложение предоставяне на кетъринг, включително доставка на храна и хранителни продукти, издаден от орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП, или еквивалентни сертификати и други доказателства, по чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 4. Копие на сертификат BS OHSAS 18001:2007 с област на приложение предоставяне на кетъринг, включително доставка на храна и хранителни продукти, издаден от орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП, или еквивалентни сертификати и други доказателства, по чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 5.Декларация по образец за съответствие на посудата за еднократно ползване по чл. 16 от Регламент (ЕО) № 1935/2004 и Глава ІV на Регламент (ЕС) № 10/2011, издадена в съответствие с чл. 25 от Наредба № 2 на МЗ и МОСВ от 23.01.2008г. за материалите и предметите от пластмаси, предназначени за контакт с храни. 6. Копия на удостоверения от ОДБХ за съответните помещения и транспортните средства, които ще се използват при изпълнението на поръчката. 7. Декларация - списък на доставките, сходни или еднакви с предмета на настоящата поръчка и изпълнени от участника през последните три години считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга – чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Образец №8; 8. Декларация на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, лицата отговарящи за контрола и качеството, както и за инструктора хранене. В справката-декларация трябва да се посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата. 9. Декларация за техническото оборудване (собствено или наето помещение, техника, оборудване), с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - Образец № 9; Списък на материалната база, която е на разположение на участника
- Всеки участник да има разработена и внедрена система за анализ и контрол на критичните точки - НАССР система за управление на безопасността на храните. В случай че участникът е сертифициран и представи сертификат по стандарт EN ISO 22000:2005 или еквивалентен, с област на приложение предоставяне на кетъринг, включително доставка на храна и хранителни продукти, не е необходимо да има сертификат, удостоверяващ, че има внедрена HACCP система. - Участниците да притежават валиден сертификат, удостоверяващ съответствието на система за управление на качеството в съответствие с ISО 9001:2008 или еквивалентен, с област на приложение предоставяне на кетъринг, включително доставка на храна и хранителни продукти. - Участниците да притежават валиден сертификат, удостоверяващ съответствието на система за управление на околната среда в съответствие с ISО 14001:2004 или еквивалентен, с област на приложение предоставяне на кетъринг, включително доставка на храна и хранителни продукти. - Участниците да притежават валиден сертификат, удостоверяващ съответствието на Система за управление на здравето и безопасността при работа в съответствие с BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с област на приложение предоставяне на кетъринг, включително доставка на храна и хранителни продукти. - Участниците следва да отговарят на изискванията за съответствие на посудата за еднократно ползване по чл. 16 от Регламент (ЕО) № 1935/2004 и Глава ІV на Регламент (ЕС) № 10/2011, издадена в съответствие с чл. 25 от Наредба № 2 на МЗ и МОСВ от 23.01.2008г. за материалите и предметите от пластмаси, предназначени за контакт с храни. - Участниците да притежават разрешителни за помещенията в които се приготвя храната, санитарни разрешителни за транспортните средства, с които разполага участника за изпълнение на обществената поръчка, съгласно нормативните изискванията. - Участниците трябва да са изпълнили успешно, общо за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум един договор, еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Възложителят определя като „предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката“ изпълнение на дейности по приготвяне и доставка на готова храна в болнично заведение, с минимален брой на приготвените ястия среднодневно не по-малко от 150 порции. - Участниците да разполагат с минимум 1 /един/ инструктор хранене, който да притежава необходимата квалификация и умения, и минимум с 2 /два/ готвач- технолога, както и с квалифициран персонал за изпълнение на процедурата. - Участникът трябва да разполага със собствен или нает превоз – минимум две превозни средства, разполагащи с удостоверения от ОДБХ. - Участникът трябва да разполага със собствена или наета материална база - обект за приготвяне на готова храна (обект тип- кухня- майка, кетъринг) на територията на Област София-град, с регистрация за производство в списъка за групите храни и ястията, които се произвеждат към удостоверението, за храни/ястия, категоризирани съгласно § 1, т. 12, буква „ф“ от Закона за храните.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Заседателната зала на административната сграда на УМБАЛ "Александровска" ЕАД
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност; за упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно; за представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие; за всички други лица – документ за самоличност.
НЕ
НЕ
Възложителят предоставя свободен достъп до документацията за участие, която е публикувана и може да бъде свалена от профила на УМБАЛ Алкесандровска ЕАД: http://alexandrovska.com, раздел "Профил на купувача" . Заинтересованите лица са длъжни да следят електронната страница на Възложителя своевременно. Възложителя не носи отговорност за публикувани, но не прочетени и не взети предвид обстоятелства свързани с настоящата процедура. КОМУНИКАЦИЯ МЕЖДУ УЧАСТНИЦИТЕ И ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: 1.Обменът на информация между участниците и възложителя се извършва: лично в деловодството на възложителя срещу подпис; по пощата; чрез куриерска служба; по факс; по електронен път (електронна поща); по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. 2.Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми кандидатите или участниците, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 3.Всички действия на възложителя към кандидатите /участниците са в писмен вид.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
В съответствие с чл. 120, ал. 5 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
22.01.2016 г.