02716-2015-0113

BG-Хасково: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮИДП Териториално поделение Държавно горско стопанство Хасково, бул.Г.С.Раковски 6, За: Шенер Енвер Али, РБългария 6300, Хасково, Тел.: 038 662232, E-mail: dgshaskovo@uidp-sliven.com, Факс: 038 662232

Място/места за контакт: ТП ДГС Хасково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dgshaskovo.uidp-sliven.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.uidp-sliven.com/viewart.php?id=309.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Териториално поделение на държавно предприятие с основна дейност горско стопанствоДруго (моля пояснете): Териториално поделение на държавно предприятие с основна дейност горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддръжка на офис техниката (компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства и др. включително и техника в извънгаранционен срок) на ТП „ДГС Хасково“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: административна сграда на ТП ДГС Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Общата прогнозна стойност на договора е 3020 лева без ДДС, разпределена както следва: - обща едногодишна цена за подръжка на офис техниката - 1020,00 (хиляда и двадесет) лева без ДДС; - за закупуване на резервни части при възникнали повреди на офис техниката прогнозната стойност е 2000,00 (две хиляди) левабез ДДС. 3.2. Обща едногодишна цена за подръжка на офис техникатаще се заплаща по банков път, в лева, разпределена на 12 (дванадесет) равни части, ежемесечно до 10 (десето) число на месеца следващ текущия месец на обслужване, съобразно условията, визирани в договора. 3.3. Вложеният труд за разглобяване,диагностика, ремонт и профилактика на офис техниката, асемблиране, пълен функционален тест, инструктажът за правилна експлоатация, когато последният е необходим, оформяне на документация и други подобни, както и транспортът на сервизните специалисти до адреса на възложителя и обратно, е за сметка на договорената обща едногодишна цена за подръжка на офис техниката. 3.4. В случай, че техниката не може да бъде отремонтирана на място доставянето на офис техниката до сервизната база на Изпълнителя и обратно е за сметка на Възложителя. 3.5. Сумата на вложените резервни части се заплащат по банков път, в лева, в срок до 5 (пет) работни дни след издадена фактура от Изпълнителя и подписан приемо-предавателен протокол за извършената работа, вложените резервни части и гаранционния срок, който поема Изпълнителят. 3.6. Към протокола Изпълнителят прилага доказателство за единичната цена, на която се предлага от търговската мрежа, вложената разервна част. 3.7. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цената на всяка резервна част в размер, намален с 10/десет/ процента отстъпка спрямо предлаганите цени на дребно в търговската мрежа.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50310000, 72500000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Услуги, свързани с използване на компютри

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3020 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: К 1: Обща едногодишна цена за поддръжка на офис техниката; тежест: 90
Показател: К 2: Процент на отстъпка от актуалната единична цена на всички резервни части; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 693553 от 21.10.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 693553 от 21.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 82 / Обособена позиция №: / Заглавие:Поддръжка на офис техниката (компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства и др. включително и техника в извънгаранционен срок) на ТП „ДГС Хасково“
V.1) Дата на сключване договора
30.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОПИЛИК ЕООД ЕИК 126181587, УЛ.КАРТЕЧАР 1, РБЪЛГАРИЯ 6300, ХАСКОВО, Тел.: 038 662469, Факс: 038 656150

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3020 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

КОМПЮТЪР КОНСУЛТ ЕООД 836163459 ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД 831641791 СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД 121814067 КОПИЛИК ЕООД 126181587


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор