02716-2015-0113
Технически редакции | ||
11.01.2016 14:14 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
11.01.2016 14:14 ч. : | 2016 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.01.2016 14:14 ч. : | 11/01/2016 13:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.01.2016 14:14 ч. : | 11/01/2016 13:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.01.2016 14:14 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Хасково: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ЮИДП Териториално поделение Държавно горско стопанство Хасково, бул.Г.С.Раковски 6, За: Шенер Енвер Али, РБългария 6300, Хасково, Тел.: 038 662232, E-mail: dgshaskovo@uidp-sliven.com, Факс: 038 662232
Място/места за контакт: ТП ДГС ХасковоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dgshaskovo.uidp-sliven.com/.
Адрес на профила на купувача: http://www.uidp-sliven.com/viewart.php?id=309.
Публичноправна организация
Друг: Териториално поделение на държавно предприятие с основна дейност горско стопанствоДруго (моля пояснете): Териториално поделение на държавно предприятие с основна дейност горско стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Поддръжка на офис техниката (компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства и др. включително и техника в извънгаранционен срок) на ТП „ДГС Хасково“
Общата прогнозна стойност на договора е 3020 лева без ДДС, разпределена както следва: - обща едногодишна цена за подръжка на офис техниката - 1020,00 (хиляда и двадесет) лева без ДДС; - за закупуване на резервни части при възникнали повреди на офис техниката прогнозната стойност е 2000,00 (две хиляди) левабез ДДС. 3.2. Обща едногодишна цена за подръжка на офис техникатаще се заплаща по банков път, в лева, разпределена на 12 (дванадесет) равни части, ежемесечно до 10 (десето) число на месеца следващ текущия месец на обслужване, съобразно условията, визирани в договора. 3.3. Вложеният труд за разглобяване,диагностика, ремонт и профилактика на офис техниката, асемблиране, пълен функционален тест, инструктажът за правилна експлоатация, когато последният е необходим, оформяне на документация и други подобни, както и транспортът на сервизните специалисти до адреса на възложителя и обратно, е за сметка на договорената обща едногодишна цена за подръжка на офис техниката. 3.4. В случай, че техниката не може да бъде отремонтирана на място доставянето на офис техниката до сервизната база на Изпълнителя и обратно е за сметка на Възложителя. 3.5. Сумата на вложените резервни части се заплащат по банков път, в лева, в срок до 5 (пет) работни дни след издадена фактура от Изпълнителя и подписан приемо-предавателен протокол за извършената работа, вложените резервни части и гаранционния срок, който поема Изпълнителят. 3.6. Към протокола Изпълнителят прилага доказателство за единичната цена, на която се предлага от търговската мрежа, вложената разервна част. 3.7. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цената на всяка резервна част в размер, намален с 10/десет/ процента отстъпка спрямо предлаганите цени на дребно в търговската мрежа.
50310000, 72500000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
КОПИЛИК ЕООД ЕИК 126181587, УЛ.КАРТЕЧАР 1, РБЪЛГАРИЯ 6300, ХАСКОВО, Тел.: 038 662469, Факс: 038 656150
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
11.01.2016 г.
КОМПЮТЪР КОНСУЛТ ЕООД 836163459 ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД 831641791 СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД 121814067 КОПИЛИК ЕООД 126181587
ПРИЛОЖЕНИЕ Г