Версия за печат

00042-2014-0009

BG-гр. София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Костадинка Караджова и Мая Лазарова, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9492255; 02 9492350, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция Електронно управление

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.mtitc.government.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РД-14-61 от 27.06.2014 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00042-2014-0009
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Надграждане на съществуващите и изграждане на нови централни системи на електронното правителство с оглед на усъвършенстване на информационно-комуникационната среда за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса” при следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Е-валидиране на електронни документи и разпечатки на електронни документи, Е-връчване на електронни документи, Актуализиране на Българската национална рамка за оперативна съвместимост на информационните системи в изпълнителната власт”, Обособена позиция № 2: „Надграждане на системата за електронни разплащания към централната и местна администрация, чрез разработване на единна входна точка за използване на наличните инструменти за плащане в Р България и разработване на услуга за удостоверяване на време”.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: Д-18 от 15.04.2015 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

Консорциум ТАКС МИ ДЗЗД, ЕИК 176840008, район Лозенец, ул. Златовръх № 32, Република България 1164, гр. София, Тел.: 02 9627977, E-mail: office@abbaty.com

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Надграждане на системата за електронни разплащания към централната и местна администрация, чрез разработване на единна входна точка за използване на наличните инструменти за плащане в Р България и разработване на услуга за удостоверяване на време

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

11

ІII.7) Стойност посочена в договора
2000000 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

22.12.2015 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2000000 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Договорът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд - 100%.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

05.01.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Иван Василев Марков
Длъжност: Главен секретар на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията