00765-2015-0009

BG-Брацигово: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Брацигово, ул.Атанас Кабов № 6а, За: Цонка Иванова Кушлева, Република България 4579, Брацигово, Тел.: 03552 2065, E-mail: op@bratsigovo.bg, Факс: 03552 2101

Място/места за контакт: Община Брацигово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bratsigovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bratsigovo.bg/op.php.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Извънредна доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж /ДСП/,Дневен център за възрастни хора с увреждания / ДЦВХУ/ и Комплекс за социални услуги за деца и семейства / КСУДС / към Община Брацигово”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Брацигово
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава за извърши “Извънредна доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж /ДСП/,Дневен център за възрастни хора с увреждания / ДЦВХУ/ и Комплекс за социални услуги за деца и семейства / КСУДС / към Община Брацигово”, съгласно Ценово предложение на Изпълнителя /Приложение № 1/ неразделна част към настоящия договор. Снабдяването с хранителни продукти включва доставка до склада на Домашен социален патронаж и Комплекс за социални услуги за деца и семейства в гр.Брацигово

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
39766.03 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-1 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Извънредна доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж /ДСП/,Дневен център за възрастни хора с увреждания / ДЦВХУ/ и Комплекс за социални услуги за деца и семейства / КСУДС / към Община Брацигово”
V.1) Дата на сключване договора
04.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.01.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Петров Комерс ЕООД, ЕИК 825326392, ул.Белград № 8 ,ет.2,ап.4, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 951221, E-mail: petrov_commerce@abv.bg, Факс: 032 951221

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 40000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39766.03 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

“ ПЕТРОВ КОМЕРС” ЕООД, ЕИК 825326392 ГР.ПЛОВДИВ УЛ. ”БЕЛГРАД” № 8, Ет.2, Ап.4 Ангел Петров Тел.032/95 12 21 ;факс 032/95 12 21 Емейл: petrov_commerce@abv.bg


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

С решение номер 38/06.10.2015 година е открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет “Доставка на хранителни продукти в натурален и консервиран вид за нуждите на детски градини и социални заведения в община Брацигово “. Със заповед номер РД-683/ 05.11.2015 година е назначена комисия за разглеждане, оценка и класиране на участниците в процедурата. В хода на своята дейност комисията е констатирала неясноти по отношение на посочената мерна единица за хранителните продукти в колона “Мярка” на ценовото предложение.Това поставя участниците в неравностойно положение при офериране на цените, което обстоятелство не може да бъде отстранено без това да промени условията при които е обявена обществената поръчка. Освен това в методиката за оценка на офертите е включен критерий, който е недопустим от ЗОП. Съгласно чл. 28а, ал.4 не се допуска включване на показатели за оценка, които не са пряко свързани с предмета на поръчката както и показатели, които отчитат времето за извършване на плащанията в полза на изпълнителя / разсрочено или отложено плащане/. Вземайки предвид направеното от комисията предложение, в изготвения от нея протокол номер 4 от 11.12.2015 година е издадено решение номер РДР- 45 от 14.12.2015 година за прекратяване на обществената поръчка. В резултат на прекратяване на обществената поръчка и като се има предвид факта, че срока на действащия договор за доставка на хранителни продукти изтича на 31.12.2015 година , са предприети незабавни мерки за обявяване на нова обществена поръчка за доставка на хранителни продукти. Същевременно,отчитайки факта ,че не може да бъде спряно периодичното снабдяване на КСУДС , ДСП и ДЦВХУ с хранителни продукти, е от съществена важност да бъдат предприети неотложни действия за обезпечаване на тяхната доставка за периода от изтичане срока на действащия договор – 31.12.2015 година до определяне на изпълнител по предстоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка и сключване на договор. Ето защо и въз основа на горните данни ,се налага откриването на настоящата процедура на договаряне без обявление за възлагане доставката на хранителни продукти за нуждите на КСУДС, ДСП и ДЦВХУ към Община Брацигово. Възлагането на доставките ще бъде за периода от датата на сключване на договор по настоящата процедура до финализиране на следваща открита процедура. С оглед на горните изключителни обстоятелства,Община Брацигово е в ситуация на необходимост от предприемане на неотложни действия за обезпечаване на нормалното функциониране на социалните заведения към община Брацигово за периода от изтичане на срока на действащия договор за доставка на хранителни продукти- 31.12.2015 година до организиране, провеждане и финализиране на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка и сключване на договор по нея.Отчитайки обстоятелството, че в конкретния случай предмет на обществената поръчка е доставката на хранителни продукти за социалните заведения на територията на община Брацигово, е налице изключително обстоятелство,тъй като липсата на снабдяване с хранителни продукти непосредствено ще застраши живота и здравето на децата, настанени в КСУДС и лицата ползващи услугите на ДСП и ДЦВХУ.Гореописаните обстоятелства попадат в обхвата на нормата на чл.90,ал.1,т.4 от ЗОП, във връзка с параграф 1,т.8 от ДР на ЗОП и обосновават провеждане на процедура договаряне без обявление за обезпечаване на извънредни доставки на хранителни продукти за периода до избор на изпълнител по нова открита процедура за възлагане на обществена поръчка.