00044-2015-0155
Технически редакции | ||
14.12.2015 16:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
14.12.2015 16:15 ч. : | 14/12/2015 16:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.12.2015 16:15 ч. : | 14/12/2015 16:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.12.2015 16:16 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Проектиране и изпълнение
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 4, За: инж. Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173323, E-mail: y.lukanov@api.bg, Факс: 02 9522563
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки правно обслужванеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=647.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.Друго (моля пояснете): Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за извършване на допълнително проектиране и строително-монтажни работи за обект Път І-1 (Е79) обходен път на гр. Монтана от км 102+060 до км 114+512.20, подобект: Стабилизиране и укрепване на теренната основа и откосите на пътя в участъци от км 108+660 до км 109+000 и от км 109+000 до км 109+300“.
„Избор на изпълнител за извършване на допълнително проектиране и строително-монтажни работи за обект Път І-1 (Е79) обходен път на гр. Монтана от км 102+060 до км 114+512.20, подобект: Стабилизиране и укрепване на теренната основа и откосите на пътя в участъци от км 108+660 до км 109+000 и от км 109+000 до км 109+300“.
45233120
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
ОБЕДИНЕНИЕ ОБХОД МОНТАНА, ул. Никола Образописов № 12, Република България 1408, София, Тел.: 02 8066700, Факс: 02 8066711
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
С решение № 28 от 24.02.2012 г. е открита процедура за възлагане на обществена поръчка за определяне на изпълнител на строителството на обект: „Път I-1 (E 79) Обходен път на гр. Монтана от км 102+060 до км 114+512.20“. Впоследствие, с решение № 87 от 25.06.2012 г. на Председателя на Управителния съвет /УС/ на Агенция „Пътна инфраструктура“ /АПИ, Агенцията/, Обединение „Обход Монтана“, с участници „Трейс Груп Холд“ АД, ЕИК: 123682269 и „Пи Ес Ай“ АД, ЕИК: 833175762, е избрано за изпълнител на строителството на горецитирания обект. В резултат, между АПИ, в качеството й на Възложител и ДЗЗД „Обход Монтана“, в качеството му на Изпълнител, е сключен договор с изх. № РД-33-12/27.08.2013 г. за изпълнение на обекта. Съгласно т. 1.3.1. от документацията за участие, обществената поръчка включва изпълнение на строително-монтажните работи /СМР/, предвидени с инвестиционния проект (Приложение № 1). Точка 2.1. от Документацията, от своя страна, посочва, че инвестиционният проект е разработен във фаза технически проект и съдържа различни части, включително част „Геология“. В тази връзка, следва да бъде отбелязано, че в проектната документация, изготвена от проектанта на обекта „Рутекс“ ООД, ЕИК: 831204083, за участък от км 108+660 до км 109+000 е предвидено изграждане на дренажна призма, а за този от км 109+000 до км 109+300 дренажни ребра в изкопните берми. За цитираните два участъка, в процеса на строителството, са се появили проблеми, които, по твърдения на Изпълнителя по договор с изх. № РД-33-12/27.08.2013 г., са направили невъзможно реализирането на съответните гореописани мероприятия и са обосновали необходимостта от допълнителни проучвания с цел предприемане на мерки за стабилизиране и укрепване на теренната основа и откосите на пътя в участъците. В тази връзка, от фактическа страна е налице следното... ..... Продължава в Прилож. Г
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
14.12.2015 г.
ОБЕДИНЕНИЕ „ОБХОД МОНТАНА” ("Трейс Груп Холд" АД и "Пи Ес Ай" АД)
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
Продължение от Раздел VІ.2......... 1.По отношение на участък от км 108+660 до км 109+000: С писмо с вх. № 53-00-10168/29.08.2014г., Изпълнителят по Договор № РД-33-12/27.08.2013г. е уведомил Агенцията, че при изпълнение на СМР са установени високи нива на подпочвени води, завиряване на речната тераса и невъзможност за оттичане в участъка от км 108+660 до км 109+000, в резултат на продължителни проливни дъждове. Предвид изложеното, по отношение на твърдяното от Изпълнителя, от страна на АПИ е поискано становище от проектанта и от строителния надзор на обекта (ДЗЗД Ен-Ар Инфрам - 2). В отговор, „Рутекс” ООД, дава становище с вх. № 53-00-11300/01.10.2014 г., изцяло подкрепено от изпълнителя на консултантската услуга. В същото се излагат аргументи за това, че са налице основания за възлагане на СМР и проектиране на работи, извън тези в проектната документация на обекта. В тази връзка, проектантът посочва, че твърдените от ДЗЗД „Обход Монтана” обстоятелства са коректни и изпълнението само на предвидените в проекта мероприятия може да доведе до допълнителни слягания на насипа. 2. По отношение на участък от км 109+000 до км 109+300: С писмо с вх. № 53-00-14157/11.12.2014г., ДЗЗД „Обход Монтана” сигнализира за свличане на оформена берма при изпълнение на изкопни работи и изграждане на откос в участъка от км 109+100 до км 109+200 от трасето на бъдещия обходен път на гр. Монтана. Предвид горното, от страна на Агенцията, с писмо с изх. № 53-00-14254/12.12.2014г. от проектанта на обекта и от строителния надзор са изискани становища по отношение на констатациите в писмата на строителя. В отговор, с писма с вх. № 53-00-14283/12.12.2014г. и вх. № 53-00-14424/16.12.2014г., съответно от страна на проектанта и строителния надзор, Агенция „Пътна инфраструктура” е уведомена за извършени оглед на място и допълнителни инженерно-геоложки проучвания, с оглед установяване на причините довели до свличането. Целта на направените проучвания е да послужат при съставянето на инженерно-геоложки доклад, въз основа на който да бъде представено окончателно становище по отношение на необходимостта от предприемане на мерки за осигуряване стабилитета на откосите на пътя. Във връзка с горното, с писмо с вх. № 53-00-2166/25.02.2015г. от страна на „Рутекс” ООД в АПИ е представено окончателното становище на проектанта за участъци от км 108+660 до км 109+000 и от км 109+000 до км 109+300, придружено от инженерно-геоложко проучване за участъка от км 108+840 до км 108+960 и при км 109+130. Съгласно предоставеното становище, проектантът предлага следните мерки за подобряване на земната основа и осигуряване устойчивостта на откосите: За участъка от км 108+660 до км 109+000: Частично стабилизиране на теренната основа под проектния насип, главно с цел подобряване на деформационните й свойства. Предвижда се предварително да се стабилизира основата чрез отнемане на неподходящ материал и замяната му с гърмяна скална маса фр. 30-400мм и дебелина на пласта 1,20м., над който да се положи геоклетка. За заздравяване на стария насип се предвижда развалянето му около 1м и полагане на армиращи геомрежи, както и изграждане на армирана конструкция, гарантираща преразпределението на товарите от бъдещия насип. Десните откоси на проектния насип са с недостиг на устойчивост поради преовлажняване на земната основа и се препоръчва да се предвиди и допълнително укрепване на откосите или промяна на тяхната конфигурация. Предлага се изграждане на армонасипна конструкция, осигуряваща стабилитета на откоса, което ще доведе до освобождаване на сервитут за изграждане на отводнителен канал пред петата му, служещ за понижаване нивото на подпочвените води. За участъка от км 109+000 до км 109+300: Изграждане на пилотно-анкерна укрепителна стена с височина около 2м над бермата с диаметър на пилотите ф60, разположени в един ред през около 1м и дължина на пилота 15м. Анкерите, поемащи силата по първоначални изчисления, ще са с дължина 15м... Продължение в Поканата за участие.