Версия за печат

00571-2015-0056

BG-Бургас: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 812115210

Водоснабдяване и канализация ЕАД, гр. Бургас, гр. Бургас, кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3, За: юрк. Йорданка Керанкова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442; 0359 0886770016, E-mail: jkerankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Място/места за контакт: юрк. Йорданка Керанкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.vik-burgas.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=116/.

Електронен достъп до информация: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=116/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Инкасиране на суми за ВиК услуги от потребителите на „Водоснабдяване и канализация” ЕАД – Бургас.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Населени места в Бургаска област, подробно описани в списък, неразделна част от документацията за участие; обособени пунктове на изпълнителя на територията на страната.
Код NUTS: BG341
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обособена позиция №1: Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на изпълнителя, чрез използване на софтуер на възложителя. Обособена позиция №2: Инкасиране на суми в брой за В и К услуги по предварително разпечатани фактури в обособени пунктове и с ресурси на изпълнителя и регистриране на инкасираните фактури в съвместим обмен на данни. Обособена позиция №3: Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове на изпълнителя на територията на страната, със софтуер и ресурси на изпълнителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Според необходимостта на Възложителя за срок от две години.

Стойност, без да се включва ДДС
1140000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Вид и размер на гаранциите: Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC – CECBBGSF. Гаранция за участие: 400 (четиристотин) лева за всяка обособена позиция. За всяка отделна обособена позиция се представя отделен документ (заверено копие на платежен документ при парична сума или оригинал на банкова гаранция) удостоверяващ представянето на гаранция за участие. Гаранция за изпълнение: 2% от прогнозната стойност на договора по съответната обособена позиция. За всяка отделна обособена позиция се представя отделен документ (заверено копие на платежен документ при парична сума или оригинал на банкова гаранция) удостоверяващ представянето на гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Собствено финансиране от Възложителя. Разплащането се извършва по банков път по сметка на изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя, съдържаща номер на договора и протокол/ рекапитулация за инкасираните суми.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като юридическо лице, но определеният участник следва да спазва разпоредбата на чл.49 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Представяне на участника, с приложен списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата по съответната обособена позиция, подписан от участника– Образец №1: 1.1. Административни сведения на участника с посочване на единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът/ участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – Образец №2. 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато Участникът е обединение, което не се е регистрирало като юридическо лице преди подаването на Офертата, се представя и регистрация съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат (ЗРБ). В договора за обединение задължително се посочва разпределението на задълженията между партньорите съгласно предмета на обществената поръчка, както и ангажимент същите лица да останат в обединението до крайния срок на изпълнение на договора. 3. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – Образец №3. 4. Декларация за съгласие на подизпълнител. Декларацията се представя, в случай, че участникът ще ползва подизпълнители, като същата се попълва от подизпълнителя - Образец №4.. 4.1. Декларация по чл.47, ал.8 за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП за подизпълнител – Образец №4.1 5. Декларация по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Образец №9. 6. Документ за внесена гаранция за участие – копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума или оригинал на банковата гаранция, покриваща срока на валидност на офертата от 180 календарни дни (когато е приложимо). За всяка отделна обособена позиция се представя отделен документ (заверено копие на платежен документ при парична сума или оригинал на банкова гаранция) удостоверяващ представянето на гаранция за участие. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата на участник, който: 1. Не е представил някой от документите, съгласно чл.56 от ЗОП и изискванията на настоящата документация; 2. За когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП; 3. Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Който е представил оферта в нарушение на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП. 5. За когото по реда на чл.68, ал.11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

неприложимо

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности и/ или квалификация по чл.51 от ЗОП. 1.Списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП (Образец №5) на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя, стойност и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Минимално изискване: участникът в процедурата трябва да е изпълнил услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите) на стойност 200 000 (двеста хиляди) лева без ДДС за обособена позиция 1; 100 000 (сто хиляди) лева без ДДС за обособена позиция 2; 20 000 (двадесет хиляди) лева без ДДС за обособена позиция 3. Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира услуга по събиране на плащания, вземания и дългове, съобразно посочения код по Общия терминологичен речник. 2. Удостоверение на вписване в Регистъра на администраторите на лични данни, воден от КЗЛД - копие, заверено от участника. Минимално изискване: Участникът в процедурата следва да е вписан в Регистъра на администратори на лични данни воден от КЗЛД. 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция, включително наличие на работни помещения (обособени пунктове, офиси, каси, терминали и др.),за изпълнение на услугата „инкасиране на суми за предоставени услуги на потребителите“ на територията обслужвана от „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас. Да се посочи местоположение - адрес с пощенски код и работно време по приложения списък, съобразно съответната обособена позиция. Минимално изискване: Участникът в процедурата следва да разполага с техническо оборудване за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция, включително минимум 1 (едно) работно помещение на територията на населените места по приложения списък. 4. За обособена позиция 3 - Копие на документ удостоверяващ, че участникът е доставчик на платежни услуги. Минимално изискване: Участникът в процедурата да е лицензиран доставчик на платежни услуги съгласно ЗПУПС (Закона за платежните услуги и платежните системи). Задължително условие за об. позиция 1 е обектите да работят в реално време /on line/

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

ID номер 116/12.12.2015 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Периодично индикативно обявление

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 042 - 073126 от 28.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.12.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
28.12.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.12.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр. Бургас, кв. "Победа", ул. "Генерал Владимир Вазов" № 3, ет.4, Конферентна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите промяната се публикува на интернет адреса на Възложителя – www.vik-burgas.com в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

2018 година

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата е безплатна, като Възложителят предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.vik-burgas.com в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • лично – срещу подпис; • чрез куриерска служба; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; • чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на изпълнителя, чрез използване на софтуер на възложителя.
1) Кратко описание

Инкасиране на суми за издадени фактури на on-line каси работещи в реално време, съгласно приложен към документацията списък (техническа спецификация, с опция за промяна), действащ към момента на откриване на процедурата. 1.Изпълнителят превежда по сметката на Възложителя ежедневно инкасираните суми от автоматизираните работни места. 2.Изпълнителят осигурява компютърно оборудване и квалифициран служител за всяко работно място, транспорт и въоръжена охрана за инкасото на паричните средства. 3.Възложителят осигурява Ethernet свързаност между Изпълнителя и своята база данни (БД) с достатъчен капацитет за нормално извършване на дейността. 4.Възложителят предоставя копие от своя софтуер за регистриране на плащания и създава потребители в него по искане на Изпълнителя.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове

3) Количество или обем

Според необходимостта на Възложителя за срок от две години.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
900000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Инкасиране на суми в брой за В и К услуги по предварително разпечатани фактури в обособени пунктове и с ресурси на изпълнителя и регистриране на инкасираните фактури в съвместим обмен на данни.
1) Кратко описание

Инкасиране на суми по предварително отпечатани фактури, в обекти, съгласно приложен в документацията списък, действащ към момента на откриване на процедурата. 1.Възложителят представя на Изпълнителя необходимата информация и документация за осъществяването на предмета на поръчката по обособената позиция до първо число на месец: a)списък на задълженията по абонати, по обособени пунктове и населени места съгласно съгласно приложения списък, който завършва с рекапитулация в 1 /един/ екземпляр. b)комплект фактури, които се представят на абонатите след заплащане на дължимите от тях суми. c)рекапитулация по обособени пунктове в 1 /един/ екземпляр със задълженията за целия район. 2.Изпълнителят в края на всеки отчетен месец предоставя информация за броя на неинкасираните фактури /без да ги прилага/. Задълженията по тези фактури се прехвърлят в следващия месец. Изпълнителят следва да задържа неизплатените през текущия месец фактури за инкасиране и през следващия. След изтичане на втория месец, неинкасираните фактури се връщат с опис на Възложителя до 5-то число. 3.Изпълнителят превежда по сметката на Възложителя на 20-то число от месеца - реално инкасираните суми до момента от обособените пунктове на основание дневните им отчети, а на 30-то число остатъкът от инкасираното за съответния месец. 4.Изпълнителят осигурява квалифициран служител за всяко работно място, транспорт и въоръжена охрана за инкасото на паричните средства. 5.Изпълнителят предоставя на Възложителя файл с инкасираните фактури по населени места, съгласно приложения списък (техническа спецификация, с опция за промяна), неразделна част от договора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове

3) Количество или обем

Според необходимостта на Възложителя за срок от две години.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове на изпълнителя на територията на страната, със софтуер и ресурси на изпълнителя.
1) Кратко описание

Преносът на информацията за преводите да става през Интернет, по съгласуван между Изпълнителя и Възложителя протокол. Възложителят трябва да получава в реално време информация за постъпилите в негова полза плащания. Изпълнителят превежда събраните в полза на Възложителя средства по банков път по сметка на дружеството възложител, един път седмично, в 5- дневен срок от датата на постъпването на парите в пунктовете на Изпълнителя.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове

3) Количество или обем

Според необходимостта на Възложителя за срок от две години.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
40000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24