02711-2015-0168
Технически редакции | ||
10.12.2015 15:28 ч. : | 10/12/2015 15:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.12.2015 15:28 ч. : | 10/12/2015 15:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Балчик: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Енев Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039
Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ШуменИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF-%E2%84%963-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%87%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BA/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: ловно и горско стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“ Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества продукти за растителна защита за осъществяване селскостопанската дейност на ТП „ ДЛС Балчик” през 2016г.”
Възлагане на обществена поръчка
ТЕХНИЧЕСКИ ПАРАМЕТРИ НА ПОРЪЧКАТА 1. Предмет на доставка ще бъдат прогнозни количества хербициди, инсектициди, фунгициди, листен тор за растителна защита по селскостопанските култури от пшеница, слънчоглед, царевица и люцерна по вид , активно вещество, приложение, прогнозно количество и пределна стойност посочени в техническата спецификаця, неразделна част от документацията, която е публично достъпкна в сайта на Възложителя, раздел " Профил на купувача". ІІ. ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: 1. Обявените количества са прогнозни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на Възложителя, като последния не се ангажира с тяхното пълно усвояване. 2. Изисквания към продуктите за доставка: 2.1. Активните вещества в предлаганите от всеки участник продукти за растителна защита да са разрешени за употреба на територята на Европейския съюз 2.2. Всички стоки следва да бъдат нови, във фабрично запечатани опаковки без скрити или явни дефекти, с етикети на български език, съдържащи информацията по чл. 4 от Наредба за условията и реда за етикетиране на продукти за растителна защита 3. Изисквания при доставка: 3.1. Доставките ще се изпълняват по заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката., като сключването на договор не обвързва Възложителя със задължителни поръчки за доставка за прогнозната му стойност, ако нуждите му не изискват такава. Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата.. 3.2. Уговорените в договора условия се прилагат автоматично за всяка конкретната доставка за вид и количество, като стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични продажни цени съгласно представена от Изпълнителя ценова оферта по приложената спецификация 3.3. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо - предавателен протокол/стокова разписка или еквивалентен документ, подписан от двете страни в два екземпляра. 3.4. За дата на доставката се счита датата на подписване на приемо - предавателния протокол/стокова разписка или еквивалентен документ от Възложителя. 4. Срокове и място за изпълнение на поръчката: 4.1. Срок на доставка - не повече от 2 (два) календарни дни, след заявка на Възложителя. 4.2. Срок на договора- 01.08.2016г. или до изчерпване на финансовия ресурс от 10135.30лв. ( десет хиляди сто тридесет и пет лева, 30ст.) без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания. 4.3. Срок на валидност на офертите - 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти, определен в обявлението за обществена поръчка 4. Място на доставка – складова база на Възложителя – „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 81, общ. Балчик, обл. Добрич..
24451000, 24453000, 24457000, 24452000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Предмет на доставка ще бъдат прогнозни количества хербициди, инсектициди, фунгициди, листен тор за растителна защита по селскостопанските култури от пшеница, слънчоглед, царевица и люцерна по вид , активно вещество, приложение, прогнозно количество и пределна стойност посочени в техническата спецификаця, неразделна част от документацията, която е публично достъпкна в сайта на Възложителя, раздел " Профил на купувача". ІІ. ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: 1. Обявените количества са прогнозни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на Възложителя, като последния не се ангажира с тяхното пълно усвояване. Прогнозна обща стойност за поръчката е в размер на 10135.30лв. ( десет хиляди сто тридесет и пет лева, 30ст.) без вкл. ДДС за която сума Възложителят сключва договор, и включва всички разходи за опаковка, такси, транспорт и други съпътстващи доставката разходи определени франко място на доставката.
НЕ
01.08.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: 1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 100.00лв.( сто лева) Срокът на валидност на банковата гаранция за участие - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие в процедурата се задържа/усвоява по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 и сл. от ЗОП , в случай, че участникът не е определен за изпълнител на поръчката. 2. Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % (три процента) от прогнозната стойност на договора, без ДДС. Ако гаранцията е под формата на банкова гаранция- в оригинал безусловна и неотменяема в полза на възложителя със срок на валидност, който надвишава срока на договора с 15 календарни дни. 2.1. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат съгласно разпоредбите на ЗОП и условията в договора за възлагане на обществената поръчка.. 3. Когато Възложителят освобождава гаранциите, той не дължи лихви за периода, през който сумите законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Паричната сума може да се внася в касата на ТП " ДЛС Балчик" гр. Балчик всеки работен ден от 8.00 до 12.00 ч. и от 13.00 до 16.00 ч. или може да бъде преведена по банков път по сметка на "ТП ДЛС Балчик": УНИКРЕДИТ БУЛБАНК- клон Балчик IBAN лв.: BG17UNCR75271044289715 SWIFT BIC код UNCRBGSF
Финансиране от стопанската дейност на стопанството. Условия и начин на плащане: стойността на доставката се заплаща в левове по банков път в 15 ( петнадесет ) дневен срок след издаване на данъчна фактура. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен- приемо-предавателен протокол/стокова разписка или еквивалентен документ за извършената доставка.
В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква регистриране на юридическо лице преди подписване на договора
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
02711-2015-
ДА
Възложителят е публикувал документацията за участие на своя Профил на купувача в интернет на адрес http://dlsbalchik.dpshumen.bg/ . В този случай цена за документацията не се заплаща. ИЗКЛЮЧЕНИЕ: Възложителя предоставя на хартиен носител документацията на всяко лице, поискало това, като в този случай цената на документацията е 5.00 (пет) лева без вкл. ДДС и се заплаща по банков път по сметка "ТП ДЛС Балчик": УНИКРЕДИТ БУЛБАНК- IBAN лв.: BG17UNCR75271044289715 SWIFT BIC код UNCRBGSF или в касата на Възложителя. Разходите по изпращане на документацията са за сметка на заявилият ги.
Български
90
административната сграда на Възложителя- гр. Балчик, ул. " Черно море" № 9, общ. Балчик, обл. Добрич
Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти (Плик № 3) и при теглене на жребий в случай на еднакви най-ниски ценови оферти, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, както и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
12.2015г.-01.2016г.
12.2015г.-01.2016г.
НЕ
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива); датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3), както и на тегленето на жребий по чл. 71, ал. 5 от ЗОП (при възникване на основание за това). Разяснения по документацията могат да се искат до 7 дни преди крайния срок за подаване на оферти. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи по реда на чл. 64, ал.3 от ЗОП..
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата. (чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120, ал. 7 от ЗОП.
10.12.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ