Версия за печат

00826-2015-0017

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Свети Наум ЕАД, ул. Доктор Любен Русев № 1, За: Боряна Колевска, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: svnaum.obshtestveni_porachki@abv.bg, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Боряна Колевска

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти за нуждите на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Вещеви склад при МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София, на адрес: гр. София, 1113, р-н Изгрев, ул. Д-р Любен Русев № 1.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на обществената поръчка е доставка на хигиенни материали и дезинфектанти за нуждите на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, съгласно утвърдена техническа спецификация. В рамките на обществената поръчка се съдържат три обособени позиции.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24455000, 33631600, 33741300, 33741100, 39830000, 39542000, 18424000, 33711900, 39525800, 33761000, 33770000

Описание:

Дезинфектанти
Антисептични средства и дезинфектанти
Дезинфектанти за ръце
Почистващи продукти за ръце
Почистващи продукти
Парцали
Ръкавици
Сапун
Почистващи кърпи
Тоалетна хартия
Хартия за санитарна употреба

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В рамките на настоящата обществена поръчка се съдържат 3 обособени позиции, подробно описани в техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
143000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Преди подписването на договора за обществена поръчка, определеният изпълнител трябва да представи гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по сметка на възложителя или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София, и че е със срок на валидност най - малко тридесет дни след срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва, че е за процедура с идентификационен номер (попълва се идентификационен номер на процедурата от Регистъра на обществените поръчки) и съответната обособена позиция, за която се предоставя. Когато участника избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането се осъществява след извършване на всяка доставка, по банкова сметка на Изпълнителя, в тридесет дневен срок, след представяне от страна на Изпълнителя на оригинал на фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на чл. 357 и следващи от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата трябва да съдържа 3 отделни запечатани плика: ПЛИК „1”- "Документи за подбор", в който се съдържат:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата - по образец; 2. Представяне на участника, което включва: Административни сведения за участника - по образец, Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – по образец; 3. При участник обединение – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора за създаването на обединението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият обединението; 4. Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако участникът е регистриран (копие) или декларация в свободен текст, че участникът не е регистриран по ЗДДС; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на участниците, а именно: •Списък на доставките с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата - по образец;•Доказателства за най-малко три броя изпълнени доставки (договори) с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.Като доказателство за извършените доставки ще се приемат: 1. приложените в офертата удостоверения (референции), издадени от получателя или от компетентен орган; 2. посочване на вписванията в публичния регистър, вписан в таблицата, в който се съдържат данни за изпълнението на доставката; 3. заверена с подпис и печат на участника разпечатка на вписванията в публичния регистър за изпълнението на доставките; 4. двустранни приемателно-предавателни протоколи.•Заверено копие на валидно Разрешение за пускане на пазара на всеки биоцид, включен в спецификацията на настоящата поръчка, издадено по реда на Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси (при подаване на оферта за участие по обособена позиция № 1);•Сертификат за качество и произход на дезинфектантите и почистващите препарати – заверено копие (при подаване на оферта за участие по Обособена позиция № 1 или Обособена позиция № 2);•Информационен лист за безопасност и указания за приложение за почистващите препарати и дезинфектантите – заверени копия (при подаване на оферта за участие по Обособена позиция № 1 или Обособена позиция № 2);•Заверено копие на валидно Разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия издадено от Изпълнителния директор на ИАЛ или друг документ, удостоверяващ правото на участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава (при подаване на оферта за участие по обособена позиция № 1);•Документи за регистрация на медицинските изделия в ИАЛ(при подаване на оферта за участие по обособена позиция № 1);•Оригинални проспекти на препаратите с официален превод на български език(при подаване на оферта за участие по Обособена позиция № 1 или Обособена позиция № 2); 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) – оригинал или нотариално заверено копие; 7. Декларация за ползване на подизпълнители - по образец № 4. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - по образец.9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по образец; 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – по образец.11. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС- по образец;12. Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП – по образец; ПЛИК №“2”-"Предложение за изпълнение на поръчката" трябва да съдържа „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“ и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Плик № 3 "Предлагана цена" трябва да съдържа Образец № 11 „Ценово предложение" и количествено-стойностна сметка по Образец № 11 А за съответната обособена позиция.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на доставките с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, по образец; 2. Доказателства за най-малко три броя изпълнени доставки (договори) с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, съответстващи на описа на приложенията в образец списък на доставките с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка . Като доказателство за извършените доставки ще се приемат: - приложените в офертата удостоверения (референции), издадени от получателя или от компетентен орган; - посочване на вписванията в публичния регистър, вписан в таблицата, в който се съдържат данни за изпълнението на доставката; - заверена с подпис и печат на участника разпечатка на вписванията в публичния регистър за изпълнението на доставките; - двустранни приемателно-предавателни протоколи. 3. Заверено копие на валидно Разрешение за пускане на пазара на всеки биоцид, включен в спецификацията на настоящата поръчка, издадено по реда на Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси (при подаване на оферта за участие по обособена позиция № 1); 4. Сертификат за качество и произход на дезинфектантите и почистващите препарати – заверено копие (при подаване на оферта за участие по Обособена позиция № 1 или Обособена позиция № 2); 5. Информационен лист за безопасност и указания за приложение (употреба) за почистващите препарати и дезинфектантите – заверени копия (при подаване на оферта за участие по Обособена позиция № 1 или Обособена позиция № 2); 6. Заверено копие на валидно Разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия издадено от Изпълнителния директор на ИАЛ или друг документ, удостоверяващ правото на участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава. (при подаване на оферта за участие по обособена позиция № 1);
Минимални изисквания: 1. Участниците в процедурата следва да ПРИТЕЖАВАТ ОПИТ В ИЗВЪРШВАНЕТО НА доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка (за сходен предмет ще се приема доставка на хигиенни материали и/или дезинфектанти) – участникът да има изпълнени минимум три доставки (договори). 2. Участниците, следва да притежават разрешение за пускане на пазара на всеки биоцид, включен в техническата спецификация на настоящата обществена поръчка, издадено от министъра на здравеопазването в съответствие със Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси (за обособена позиция № 1); 3. Участниците, следва да притежават разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадени от Изпълнителния директор на Изпълнителната агенция по лекарствата в съответствие със Закона за медицинските изделия или друг документ, удостоверяващ правото на участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава. (при подаване на оферта за участие за обособена позиция № 1); 4. Сертификат за произход и качество на предлаганите дезинфектанти и почистващи препарати, както и указания за приложение (употреба) и информационен лист за безопасност (при подаване на оферта за обособена позиция № 1 и № 2); В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.01.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, на адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на МБАЛНП Свети Наум ЕАД на адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Документация за участие се предоставя/изпраща след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена. Сумата от 10 (десет) лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.01.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

В учебна зала ДКБ на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, на адрес: гр. София, ул. Д-р Любен Русев № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Препарати за дезинфекция"
1) Кратко описание

Препарати за дезинфекция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24455000, 33741300, 33741100

Описание:

Дезинфектанти
Дезинфектанти за ръце
Почистващи продукти за ръце

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
73271 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Почистващи препарати"
1) Кратко описание

Почистващи препарати

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39830000

Описание:

Почистващи продукти

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
6240 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Помощни средства"
1) Кратко описание

Помощни средства

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33711900, 33770000, 33763000, 39542000, 18424000, 39525800, 33761000

Описание:

Сапун
Хартия за санитарна употреба
Хартиени кърпи за изтриване на ръце
Парцали
Ръкавици
Почистващи кърпи
Тоалетна хартия

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
63489 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12