Версия за печат

00276-2015-0013

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Български пощи ЕАД, ул. Акад. Стефан Младенов, №1, За: Кремена Масарлиева, Република България 1700, София, Тел.: 02 9493234, E-mail: k.masarlieva@bgpost.bg, Факс: 02 9625329

Място/места за контакт: Дирекция Правна дейност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgpost.bg/?cid=277.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пощенски услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на специализирани полиетиленови пликове и опаковки за нуждите на „Български пощи” ЕАД с четири обособени позиции, както следва: Позиция I – Полиетиленови пликове за влагане на документи (CP 91 BG и CP 91); Позиция II – Специализирани полиетиленови пликове и опаковки за банкноти ; Позиция III – Специализирани полиетиленови пликове за монети с цип; Позиция IV - Полиетиленови пликове за влагане на ценни пратки(винетни стикери);

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на специализирани полиетиленови пликове и опаковки за нуждите на „Български пощи” ЕАД с четири обособени позиции, както следва: Позиция I – Полиетиленови пликове за влагане на документи (CP 91 BG и CP 91); Позиция II – Специализирани полиетиленови пликове и опаковки за банкноти ; Позиция III – Специализирани полиетиленови пликове за монети с цип; Позиция IV - Полиетиленови пликове за влагане на ценни пратки(винетни стикери);

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199200

Описание:

Пликове, пощенски карти и неилюстровани пощенски картички

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Таблици № 2, 2а, 3, 3а , 4 от Техническите изисквания на възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
62500 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие за съответната обособена позиция на процедурата, както следва: За oбособена позиция № 1: – Полиетиленови пликове за влагане на документи (CP 91 BG и CP 91); – 215 /двеста и петнадесет/ лева; За oбособена позиция № 2: Специализирани политиетиленови пликове и опаковки за банкноти – 321 /триста двадесет и един/ лева; За oбособена позиция № 3: Специализирани полиетиленови пликове за монети с цип – 9 /девет/ лева; За oбособена позиция № 4: Специализирани полиетиленови пликове за влагане на ценни пратки (винетни стикери) – 80 /осемдесет/ лева. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се престави от обединението или от партньор в него, в съответствие с договора за обединение. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата цена по договора за съответната обособена позиция без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на приключване на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим, съгласно действащото законодателство данък върху добавената стойност, същият се начислява върху цената за изпълнение на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: - Документи, съгласно чл. 47, ал. 10 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите, когато те се отнасят до обстоятелства, вписани в Търговския регистър при Агенция по вписванията. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението; - Гаранция за изпълнение на поръчката в съответствие с условията в обявлението за обществена поръчка и раздел "ГАРАНЦИИ" от настоящите указания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът да отговаря на изискванията по чл.46, чл.47 и чл.48 от ЗОП, което удостоверява с документи и декларации, представени както е описано в документацията за участие в процедурата. 2.Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване: 2.1.Наличие на обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 2.2 Офертата не е изготвена на български език и приложените документи не отговарят на изискванията на чл.56 от ЗОП; 2.3.Участникът не отговаря на изискванията на т. 4, т. 6 и т. 8 от документацията за участие; 2.4.Не е представена гаранция за участие и/или представената гаранция за участие не е на името на Участника или на партньор в обединението, когато се участва под такава форма в процедурата; 2.5.Представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 2.6. Не е представен някой от изискваните от Възложителя документи и/или има непопълнени или недостоверни данни в исканите справки и приложения; 2.7.Не е представен документ за създаване на обединение/сдружение, когато се участва в процедурата под такава форма; 2.8.Предложената цена е по-ниска с 20 и повече % от средната цена на останалите оферти, освен ако участникът не докаже, че предложената цена е формирана обективно (чл. 70 от ЗОП).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: - през последните 3 (три) години, считано от деня на подаване на офертата от участника, да е изпълнил най-малко 2 (два) бр. доставки на еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка артикули (на подобни или идентични артикули); За доказване на техническите възможности и квалификацията си участниците представят следните документи: 1. Списък (съгласно образеца – Приложение № 7) на доставките, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от деня на подаване на офертата от участника. Списъкът следва да е придружен с доказателства за поне две извършени доставки. Като доказателство за изпълнена доставка ще се приемат: - удостоверение, издадено и подписано от получателя на доставката. Удостоверението следва да съдържа информация за стойността и датата на доставката/доставките, чието извършване удостоверява. Удостоверението се представя в оригинал, или четливо заверено на всяка страница копие; или - чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за включена в списъка доставка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за изпълнени доставки се доказва от един или повече от участниците в обединението. 2. Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен на участника/производителя (с превод на български език). 3. Документ за произход на полиетиленовите пликове и опаковки с адресна информация за фирмата - производител и фирмата - вносител (с превод на български език). 4. Документ за представителни права от производител/вносител за доставка на полиетиленови пликове и опаковки (с превод на български език). 5. Мостри (по два броя) на различните видове и размери полиетиленови пликове и опаковки за съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта, за които участникът съставя приемно-предавателен протокол в два екземпляра, който се подписва от представител на възложителя и представител на участника. Ако участникът не представи приемно-предавателен протокол за предадени мостри, пликът с офертата не се приема и това обстоятелство се отразява в регистъра за подаване на документи. Представените мостри трябва да отговарят на техническите изисквания на възложителя, съгласно Приложение № 1 „Технически изисквания”. При представяне на мострите се допуска 10 % отклонение от зададените параметри за размерите на пликовете, като участникът декларира, че ако бъде избран за изпълнител ще достави пликовете с размери, посочени в техническите изисквания. За пликовете, за които се изисква печат, участникът декларира, че ако бъде избран за изпълнител, печатното оформление ще бъде съгласно техническите изисквания. Всички мостри се поставят в отделен плик извън плика с офертите. Участниците поставят върху всяка отделна мостра етикет, на който се изписват: № на позицията, размери на плика или опаковката и поредният номер на съответния артикул, за който се отнася мострата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.12.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.12.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.12.2015 г.  Час: 11:00
Място

В сградата на Централно управление на “Български пощи” ЕАД, ул. „Акад. Стефан Младенов” № 1, бл. 31, зала 212.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето, съгласно чл.68 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Позиция I – Полиетиленови пликове за влагане на документи (CP 91 BG и CP 91);
1) Кратко описание

Позиция I – Полиетиленови пликове за влагане на документи (CP 91 BG и CP 91);

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199200

Описание:

Пликове, пощенски карти и неилюстровани пощенски картички

3) Количество или обем

Съгласно Таблици №№ 2, 2а от Техническите изисквания на възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
21500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Позиция II – Специализирани полиетиленови пликове и опаковки за банкноти
1) Кратко описание

Позиция II – Специализирани полиетиленови пликове и опаковки за банкноти

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199200

Описание:

Пликове, пощенски карти и неилюстровани пощенски картички

3) Количество или обем

съгласно Таблици №№ 3 от Техническите изисквания на възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
32100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Позиция III – Специализирани полиетиленови пликове за монети с цип;
1) Кратко описание

Позиция III – Специализирани полиетиленови пликове за монети с цип;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199200

Описание:

Пликове, пощенски карти и неилюстровани пощенски картички

3) Количество или обем

Съгласно Таблица № 3a от Техническите изисквания на възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
900 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 50

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Позиция IV - Полиетиленови пликове за влагане на ценни пратки (винетни стикери)
1) Кратко описание

Позиция IV - Полиетиленови пликове за влагане на ценни пратки (винетни стикери)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199200

Описание:

Пликове, пощенски карти и неилюстровани пощенски картички

3) Количество или обем

Съгласно Таблица № 4 от Техническите изисквания на възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
8000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30