Версия за печат

00826-2015-0015

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Свети Наум ЕАД, ул. Д-р Любен Русев № 1, За: Боряна Колевска, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: svnaum.obshtestveni_porachki@abv.bg, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Боряна Колевска

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на медицински консумативи за нуждите на МБАЛНП Свети Наум ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: болнична аптека (за позиция № 13 Препарати за дезинфекция от Техническата спецификация) или склад (за всички останали позиции) при МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. Д-р Любен Русев № 1.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на обществената поръчка е доставка на медицински консумативи, за нуждите на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, по 6 обособени позиции, подробно описани в техническата спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В рамките на настоящата обществена поръчка се съдържат 6 обособени позиции, подробно описани в техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
95120 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.10.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят изисква изпълнителят да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се освобождава в 30-дневен срок след прекратяване на договора, ако липсва основание за задържането й от възложителя. Гаранцията за изпълнение може да се внесе в брой на касата на възложителя, по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва позицията, за която се представя гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на МБАЛНП Свети Наум ЕАД и че е със срок на валидност най-малко тридесет дни след изтичането на срока на договора, ако липсват основания за задържането й от страна на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Условия на плащане - плащането се извършва в лева в тридесетдневен срок, след представяне на оригинал на фактура и приемо-предавателен протокол за предаване на стоките на Възложителя. Начин на плащане – плащането се извършва по банкова сметка на изпълнителя след представяне на горепосочените документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че кандидатът, избран за изпълнител на обществената поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице, или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на чл. 357 от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато заявлението за участие се представя по факс, кандидатът трябва да го потвърди с писмо, изпратено с обратна разписка или по електронен път в срок до 3 дни от изпращането му.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Заявление за участие – по образец; 2.Списък на документите, съдържащи се в заявлението (в свободна форма);3.Административни сведения за кандидата – по образец;4.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – по образец; 5.При кандидат обединение – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора за създаването на обединението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият обединението; 6. Списък с доставките с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, до датата на представяне на заявлението за участие – по образец; 7. Доказателства за най-малко два броя изпълнени доставки (договори) с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години до датата на представяне на заявлението за участие, съответстващи на описа на приложенията в образец - Списък с доставките с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.Като доказателство за извършените доставки ще се приемат:1. приложените в заявлението удостоверения (референции), издадени от получателя или от компетентен орган;2. посочване на вписванията в публичния регистър, посочен в таблицата, в който се съдържат данни за изпълнението на доставката;3. заверена с подпис и печат на кандидата разпечатка на вписванията в публичния регистър за изпълнението на доставките; 4. двустранни приемателно-предавателни протоколи. 8.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо заявлението (когато заявлението не е подписана от представляващия кандидата по закон); 9.Заверено копие на Декларация за произход и съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински консумативи или негов упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие, издаден от компетентен орган по смисъла на ЗМИ или еквивалентен документ съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 10. Разрешение за търговия на едро с медицински изделия или друг документ, удостоверяващ правото на кандидатите да търгуват с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава или документи, доказващи качеството производител на кандидата (за конкретния продукт) – заверено копие. 11.Кандидатите, които подават оферти за обособена позиция № 13 – Препарати за дезинфекция, следва да представят и следните документи за препаратите – лекарствени продукти:•Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено по реда на ЗЛПХМ – заверено копие;•Оторизационно писмо, издадено в полза на кандидата от притежателя на разрешението за употреба /при необходимост с официален превод на български език/ - заверено от кандидата копие или нотариално заверено копие;•Валидно разрешение за употреба в страната за продукта, издадено по реда на ЗЛПХМ или удостоверение за регистрация, издадено по реда на ЗЛПХМ или по реда на Регламент /ЕО/ № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета /чл. 23, ал. 1 на ЗЛПХМ/ и сертификат удостоверяващ, че партидата лекарствен продукт е произведена и контролирана в съответствие с изискванията на разрешението за употреба по реда на ЗЛПХМ. В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствения продукт през 2015 г. или 2016г., кандидатът декларира, в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата на лекарствения продукт са налични за срока на договора (представя се декларация в свободен текст).•Оригинал на декларация,че лекарствените продукти са с държавно регулирана цена и са включени в Позитивния лекарствен списък, актуален към датата на разглеждане на заявлението;12.Декларация за ползването на подизпълнители – по образец;13.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - по образец;14.Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по образец;15.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС;16.Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП.17. Декларация за липса на свързаност – по образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на кандидата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък с доставките с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, до датата на представяне на заявлението за участие – оригинал, по образец; 2. Доказателства за най-малко два броя изпълнени доставки (договори) с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години до датата на представяне на заявлението за участие, съответстващи на описа на приложенията в образец - Списък с доставките с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. Като доказателство за извършените доставки ще се приемат: 1. приложените в заявлението удостоверения (референции), издадени от получателя или от компетентен орган; 2. посочване на вписванията в публичния регистър, посочен в таблицата, в който се съдържат данни за изпълнението на доставката; 3. заверена с подпис и печат на кандидата разпечатка на вписванията в публичния регистър за изпълнението на доставките; 4. двустранни приемателно-предавателни протоколи. 3.Заверено копие на Декларация за произход и съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински консумативи или негов упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие, издаден от компетентен орган по смисъла на ЗМИ или еквивалентен документ съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП 4. Разрешение за търговия на едро с медицински изделия или друг документ, удостоверяващ правото на кандидатите да търгуват с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава или документи, доказващи качеството производител на кандидата (за конкретния продукт) – заверено копие. 5.Кандидатите, които подават оферти за обособена позиция № 13 (съгласно техническата спецификация) – Препарати за дезинфекция, следва да представят и следните документи за препаратите – лекарствени продукти: •Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено по реда на ЗЛПХМ – заверено копие; •Оторизационно писмо, издадено в полза на кандидата от притежателя на разрешението за употреба /при необходимост с официален превод на български език/ - заверено от кандидата копие или нотариално заверено копие; •Валидно разрешение за употреба в страната за продукта, издадено по реда на ЗЛПХМ или удостоверение за регистрация, издадено по реда на ЗЛПХМ или по реда на Регламент /ЕО/ № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета /чл. 23, ал. 1 на ЗЛПХМ/ и сертификат удостоверяващ, че партидата лекарствен продукт е произведена и контролирана в съответствие с изискванията на разрешението за употреба по реда на ЗЛПХМ. В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствения продукт през 2015 г. или 2016г., кандидатът декларира, в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата на лекарствения продукт са налични за срока на договора (представя се декларация в свободен текст). •Оригинал на декларация, че лекарствените продукти са с държавно регулирана цена и са включени в Позитивния лекарствен списък, актуален към датата на разглеждане на заявлението
Минимални изисквания: 1. Кандидатите в обществената поръчка трябва да притежават Декларация за произход и съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински консумативи или негов упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие, издаден от компетентен орган по смисъла на Закона за медицинските изделия (ЗМИ) или еквивалентен документ съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 2. Кандидатите трябва да представят разрешение за търговия на едро с медицински изделия или друг документ, удостоверяващ правото им да търгуват с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава или документи, доказващи качеството производител на кандидата (за конкретния продукт). 3. Кандидатите в настоящата процедура следва да ПРИТЕЖАВАТ ОПИТ В ИЗВЪРШВАНЕТО НА доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. За сходни доставки възложителят приема доставките на медицински изделия по смисъла на Закона за медицинските изделия. Кандидатът следва да е изпълнил минимум две доставки, с предмет сходен с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано до датата на представяне на заявлението за участие. Кандидатите, които подават оферти за обособена позиция № 13 (съгласно техническата спецификация) – Препарати за дезинфекция, трябва да отговарят и на следните допълнителни изисквания по отношение на препаратите – лекарствени продукти: •да притежават валидно Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено по реда на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (ЗЛПХМ); •да притежават оторизационно писмо, издадено в своя полза от притежателя на разрешението за употреба /при необходимост с официален превод на български език/ - заверено от кандидата копие или нотариално заверено копие; •лекарствените продукти трябва да отговарят на изискванията на ЗЛПХМ – трябва да имат валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или удостоверение за регистрация, издадено по реда на ЗЛПХМ или по реда на Регламент /ЕО/ № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета /чл. 23, ал. 1 на ЗЛПХМ/ и сертификат удостоверяващ, че партидата лекарствен продукт е произведена и контролирана в съответствие с изискванията на разрешението за употреба по реда на ЗЛПХМ. В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствения продукт през 2015 г. или 2016г., участникът декларира, в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата на лекарствения продукт са налични за срока на договора; •лекарствените продукти следва да бъдат с държавна регулирана цена, съгласно чл. 261а, ал. 1 от ЗЛПХМ. Те следва да бъдат включени в Позитивния лекарствен списък, актуален към датата на отваряне на заявлението за участие. Офертната цена на предлаганите лекарствени продукти не може да бъде по-висока от пределната цена на съответното лекарство, утвърдена от Националния съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти към Министерството на здравеопазването. В случай, че кандидатът участва като обединение, което не е юридическо лице изброените по-горе минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0
ІV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

НЕ


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.12.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

В случай, че кандидатът реши да закупи документацията следва да внесе сумата от 10 лв на касата на МБАЛНП Свети Наум ЕАД или по банков път по сметка на възложителя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.12.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

МБАЛНП Св. Наум ЕАД, гр. София, на ул. Д-р Любен Русев № 1, учебна зала ДКБ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на заявленията е публично



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Инжекционни игли
1) Кратко описание

инжекционни игли

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация.

Прогнозна стойност, без ДДС
26700 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2016 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Централни венозни катетри
1) Кратко описание

Централни венозни катетри

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спицификация

Прогнозна стойност, без ДДС
33600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2016 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Периферни венозни катетри
1) Кратко описание

Периферни венозни катетри

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
10450 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2016 г. 

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Уретрална катеризация и консумативи
1) Кратко описание

Уретрална катеризация и консумативи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
4200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2016 г. 

Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Спринцовки за инжекция
1) Кратко описание

Спринцовки за инжекция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
16050 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2016 г. 

Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция Препарати за дезинфекция
1) Кратко описание

Препарати за дезинфекция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
4120 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2016 г.